-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Ferdzsoo #31651 üzenetére
Az én öreg csótányomnál is hasonló bonyolultságú feladat, mint a CBF-en lehetett. Ja, és 20.000 km-enként kell cserélni!
szerk: mondjuk akkor nem vigyorogtam, amikor kipengettem a papír szűrőért 8.700,- forintot... (A Yarisomba ennyiért kb. 5 db-ot kapok...)[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Mit ér a literes motorod, ha a 20 évvel öregebb lenyom egy 750-essel?
2:28tól hallgassátok azt a hangotどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Xaels
félisten
válasz Integra #31653 üzenetére
Eredetileg ilyesmit szerettem volna és lett volna egy XJR400 amit át tudtam volna alakítani, de nem úgy jött ki a lépés. Mondjuk a kis Kawa ZL400-as megy hozzám és sok ponton "szerelem" volt elsőre.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Ferdzsoo
addikt
-
VFR-hez elég egy 40 centis bot, meg két csavart kitekerni, ülést lepattintani, és hozzá is férsz a légdobozhoz ott még pár csavar, és kint is van a filter.
Nem kell leszerelni a tankot hozzá, mert egy zsanérszerűségre van felcsavarozva.mod:
Anno a 400-ason le kellett szedni az első sárvédőt, a hűtőt (!), úgy fértél hozzá a gyertyákhoz.
de a váz miatt a két szélsőt még így is orbitális szopás volt cserélni, mert a váz miatt nem fért hozzá sem a kezed, sem a szerszám. Nem beszélve, hogy vagy 15 centi mélyen volt
A másik opció a tank le, légszűrőház le, kábelek szét, stb...
Akkor tértem át az IX gyertyákra, sokszorosával redukálva a szopások számát...[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
#25954560
törölt tag
válasz Daywalker #31654 üzenetére
az fzr versenymotor-szerusegnek keszult, az ezresen leszedem az ulest (kulcs), az ules alatti csavart kitekerem es a tankot fel lehet hajtani (ha eleg perverz vagy es nincs tele benyaval), lehuzod a benzincsovet es az uzemanyag visszajelzot es mehet a buli. ja igen, alapveto hiba telitankolt motort szerelgetni, mar szervizbe is ugy viszem h eppcsak lotyog valami az aljan, annyi eleg barmire (karbiallitas, akarmi).
Tuzi:
kicsit nagykepu a felvezetesed de magaert a teljesitmenyert maxiriszpekt az oregnek. kb nalam is mindenki gyorsabb palyan pl kukucson meg 250-ekkel is, de en max elismerni tudom az o tudasukat, nem pedig bosszankodni a sajat hianyossagaimon[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
válasz yodamastah #31662 üzenetére
ugyertettem h a legenda szerint az fzr-nek vannak versenymotoros beutesei szerelhetoseg, stb szempontjabol es akar igaz, akar nem, jol esik ezt hinni szoval az fzr-em teljesen gyari, utcai papirszurovel. de azt legalabb konnyu cserelni. -
canniball
nagyúr
válasz zsolt19900 #31647 üzenetére
Ahha, nem tudtam hogy gázos a dolog. De a többin leginkább nincs ilyen, ez valami spéci cucc?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Archer
őstag
Nekem ülés le, tankidom le (aminek a csavarjait takarják az oldalidomok szóval azokat is bontani), gyújtáselektronikát le (az airboxra van rácsavarozva), valami szonda kábelét lehúzni, tető le 6 vagy 8 csavarral és már ott is a szűrő
Ja és igen, a gyertyákhoz le kell venni a hűtőt
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
polimorf
tag
válasz Daywalker #31663 üzenetére
Nálam a légszürőhöz is de még egy sima gyertyacseréhez is idomot kell bontani, de a japán legalább megoldotta úgy, hogy egy hengerbe két gyertyát rakott, a biztonság kedvéért, így egy túrát kibír egy henger egy gyertyával is nem kell út közben szerelgetni.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
huszi.gyb
senior tag
Szerelmes lettem. [link]
www.dongosofor.hu
-
canniball
nagyúr
válasz yodamastah #31667 üzenetére
Hát az SV-n el van dugva azt még nem néztem, de a CiGin niccs.
De itt sincs mindegyiken.huszi.gyb!
Majd kihevered...[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
félisten
Lefeküdt az akku. Még soha nem volt, hogy nem indult, de ma igen. Éppen tekeri majd nyekk. Ha már megy akkor megy. Önfenntartó.
-
-
Archer
őstag
válasz Bogyó bá' #31685 üzenetére
Van LED-ből ilyen is meg olyan is. Szerintem érdemesebb inkább a minőségibb(nek tűnő) darabokat nézegetni (nyilván árban is tükröződik) vagy maradni a gyárinál, ronda de legalább tuti, hogy észreveszik (már aki akarja).
SymbianOS: ez az igazi
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #31687 üzenetére
Köszi Zsolti! Azt hiszem, marad az izzó, nem vagyok meggyőzve...
(#31689) Archer: Az eredeti izzósnál mindenképpen fényesebbet szerettem volna. Gyárilag 10W-osak az izzók, és a gyári búra alá sajnos nem férnek be a 21W-os autós égők, csak a kisebb gömbfejű. Foglalat az ugyanaz. Keveslem a fényét nappal...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
veterán
En mostanaban azon agyalok, hogy be szerlek egy valamit es az iarnyjelzot x ido utan automatan vissza venne, mert allandoan kinthagyom
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #31690 üzenetére
Azt hiszem, marad az izzó, nem vagyok meggyőzve...
Vegyél Power LED-et. Igaz, nem olcsó, viszont meggyőző a fényereje.
Pláne, ha a 10W-os izzóhoz hasonlítod. Még a 16W-osat is lekörözi...Az alábbi két illusztrációs képen kell mondanom, melyik-melyik?
VS.De azt hiszem, ezt már kérdezted és ki is fejtettem, hogy milyen kéne
neked, csak annyiban maradtunk, hogy az egy picit drága, ha be is fér.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #31690 üzenetére
Jut eszembe neked aram problemiad vannak ,ha mar led, akkor miert nem csereled ki a hatso egoket ledesre, ott a feklampaval egyutt lehet sporolni kb 25W ot, ami lehet eleg ahhoz, hogy ne kelljen a lampat lekapcsolgatni.?
A ledes iranyjelzovel is tudsz sporolni meg egy 20ast. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #31697 üzenetére
A generátor gyári állapotú, és most is hozza az - igen szerény - gyári specifikációját. Értsd: úgy sz*r ahogy van, de gyárilag az... Nem is akarok a vitába újra bele menni, nem villanyspórolásból, hanem a fényerő növelése (láthatóság nappal) miatt érdeklődtem csak.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
félisten
válasz csongi #31696 üzenetére
Én csínján bánnék a LED-esítéssel, mert a fesz szabot izzós terhelésre találták ki. Ha sokat kivesz a körből eléggé szabadjára engedi a feszültségeket.
hcstuning! A tank volt a fő ok a fényezésnek, ott voltak bizonyos gondok amit zavarták a szemem és így ment át a teljes motor a színcserén. Színkódja YC2
Ez a régi tank, kb minden a régi csak új külsőben.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000