-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Archer
őstag
válasz -Mosquito- #31342 üzenetére
Az a baj, hogy 10 szemétre jut 1 jó. Pl. kézi szerszámoknál hallottam, hogy van mondjuk a nagy noname árusító kínai cég (akár valamilyen gagyi márkanévvel) és ugye árulja a gyenge minőségű vackait de csinálnak olyat, hogy innen-onnan felvásárolnak egy-egy kifutó/megmaradt árukészletet bagóért, azt árusítják tovább. Van amikor egész minőségi eszközöket vesznek egy-egy ilyen bizniszből aztán ha kifog az ember egy ilyen szériát, olcsón juthat jó minőségű szerszámokhoz. Persze ki tudja mikor melyik szállítmányból fog kapni... Van ilyen is, de nem ez a jellemző. Viszont pl. a taiwani szerszámok nagyon jó minőségűek és a hétköznapi ember számára is megfizethető még (ellenben az amerikai/európai márkák, -USAG, Facom, Snapon, Stahlwille stb.- nagyon jók és rohadt drágák).
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
csongi
veterán
En ezt megoldottam led szalaggal. Ogaz nincs benne az e jeloles. De nem is a lezerkard Fem nyerejut tettem fel. Meg este sem zavaro es nappal is lathato. Muszakin pedig egyszeruen leragasztom szovetes szalaggal, ember legyen a talapan aki eszre veszi
-
TommyGun
őstag
válasz PoLizei #31337 üzenetére
Nade most érted, amit láttam nagyrobikon DRL-t ott a tompítottnál egyik sem kapcsolódott le és a fényereje sem csökkent, és ez gyárilag van felszerelve rájuk...most ezt majd nekiállsz mókolni mert nem felel meg a jogszabálynak?
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
vendingo
veterán
Figyelmetekbe ajánlanék egy túrát!
Szerbia-Montenegro-Albánia-Macedónia-Bosznia0.nap: Szeged, kinek-honnan
1.nap: Szeged-Novi Sad(SRB)-Valjevo-Visegrad(BIH)-Brod-Pluzine(MNE)-Zabljak 550 km
2.nap: Zabljak-Mojkovac-Poda-Berane-Andrejavica-Matesevo-Kolasin-Babljak-Savnik-Zabljak 340 km
3.nap: Zabljak-Mojkovac-Ostrog-Sutomore-Budva 310 km
4.nap: Budva-Kotori-öböl-Lovcen NP-Cetinje-Njegus-Budva 220 km
5.nap: Budva-Bar-Ulcinj-Sukobin-Shkoder(AL)-Kruje-Durres-Tirana-Elbassan-Cafasan-Ohrid 480 km
6.nap: Ohrid-Elbassan-Lushnje-Fier-Vlore 250 km
7.nap: Vlore-Sarande-Tepelene-Permet-Ersekö-Korce-Pogradec 440 km
8.nap: Pogradec-Struga(MK)-Debar-Maqellare(AL)-Bicaj-Kukes 300 km
9.nap: Kukes-Puke-Shkoder-Sukobin(MNE)-Ulcinj- Livari-Virpazar-Sutomore-Budva 320 km
10.nap: Budva-Kotor-Vilusi(BIH)-Trebinje-Ljubuski-Mostar 320 km
11.nap: Mostar-Sarajevo-Zvornik(SRB)-Novi Sad-Szeged 550 kmÉn már jelentkeztem, ha van kedvetek, akkor csatlakozzatok.
A társaság jó lesz, ismerek már pár arcot közülük.
Az út egy részét már korábban bejártam, tuti tájak, szerpentinek, hegyek-völgyek lesznek..na meg tengerCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Integra
titán
válasz Archer #31352 üzenetére
persze, hogy azok. megfizeted a termék árában, a k+f-et, a gépeket, amikkel gyártják, a rezsit, és a magas európai munkabért is. amíg a kínai az európai bér töredékéért dolgozik, amíg a gépek is töredékébe kerülnek és a rezsi is töredéke, addig ilyen tetemes lesz az ár különbség. és a minőség beli is. ez van. mindenki tudja, hogy a kínai nem rúg alapvetően labdába, és európait vagy amerikait akar, de az ár az nagy úr.. a legtöbb szerelő ismerősöm évek alatt, szépen lassan szerzi be az európai szerszámokat, a műhelyekben a legdrágább eszközök messze.
egyik kedvenc szerszám fajtám. meg nem venném kínaiban......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Type-R
őstag
-
Djuree
félisten
válasz vendingo #31358 üzenetére
ennek így semmi értelme. egész nap csak motorozás, semmit nem látsz a helyekből, minden este hullafáradt vagy, muszáj eleget aludnod hogy másnap bírj megint menni ilyen sokat biztonságosan.
napközben semmi pihenés szinte. ennek max úgy lenne értelme ha csak minden 2. nap lenne utazás, a köztes napok pihi a bícsen, este buláj, nevezetességek megnézése, nem kapkodva!
tavaly te is itt panaszkodtál csomót, de megint bevállalod. egészségedre!LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
csongi
veterán
válasz Djuree #31366 üzenetére
Jah. Mondjuk valóban nem sok értelme van napi 3-4-5száz kilométereket motorozni, 10 napon át, főleg nem 20 fős csapatba.
Nyűgös, rengeteg idő megy el. ekkora létszámmal, napi2-max3száz bőven elég, és lehet nézelődni is, és sok más program is belefér, és másnap is van kedve az embernek motorra ülni, és nem lesz félhalott mikor haza ér. . -
vendingo
veterán
válasz Djuree #31366 üzenetére
Ennek az az értelme, hogy motorozunk szép helyeken.
Ha pihenni és strandolni szeretnék, akkor nyaralni mennék kocsival, vagy repülővel.
Minden nap reggel szoktunk indulni és 4-6 fele már lecuccolunk.
Sok pihenő van, érdekes helyen mindig megállunk barangolni/fotózni.
Soha nem szoktunk hullafáradtak lenni, nem úgy esünk be az ágyba, minden este elmegyünk még kajálni/sörözni. Napi 250-500 km az semmi...simán teljesíthető.
Strandolás van szállásra érkezés után, ha egy helyen vagyunk több napig, akkor választható, hogy motorozás, vagy szabadprogram.Tavaly csak a hazaútra és a betegségemre panaszkodtam, meg hogy néha trágya utakon mentünk.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz KoVee84 #31370 üzenetére
Nehogy azt hidd, hogy az SV sokkal jobb.
.mf se panaszkodott az út során, pedig nem keveset mentünk.Tavaly volt velünk egy gsx600r illetve egy busa, simán bírták a kiképzést.
Egyedül a rossz útburkolatok után panaszkodtak és rázták a kezüket, illetve tornásztak[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Daywalker
addikt
válasz vendingo #31372 üzenetére
Biztos vagyok benne, hogy az SV jobb
Integra: igen, le lehet tekerni, de más kérdés, hogy letekered, mert le kell tekerni, vagy közben élvezkedsz is kényelmesen (a hangsúly a kényelmen van). Illetve minden motor és motoros is - Kovee nem kis darab (mmint nem azért, mert dagadt - szóval értsd jól), neki lehet, hogy nem kényelmesek ekkora távok.
Ne feledkezzünk meg, hogy napi 1000 km az már inkább autópálya java részben, na most szar, ismeretlen mellék és főutakon menni a balkánon csomaggal megrakodva az teljesen más szerintem. De nincs tapasztalatom. A sajátommal 500 km-t eddig mentem egyhuzamban legfeljebb (0 km autópálya ebből). Az egyedül kibírható volt. Utassal már 200 km is bőven elég (sok).[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-Mosquito-
őstag
válasz vendingo #31358 üzenetére
Láttam.. Sehogy sem jön össze,hogy ennyi napot el tudjak lógni Szívem szakad meg. Viszont lehet,hogy beficcen a Montenegrói esetleg a Bledi túra. [link]
Csongi:
Mikor Erdélyben voltunk 3-4-500km mentünk naponta. Ez a minimum,persze a koca motorosnak az 50-100km is sok.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Djuree
félisten
válasz vendingo #31369 üzenetére
nekem az sok lenne, nagyon lefáradok annyi motorozástól. a horvát 1600km is qrva sok volt nekem. pedig ott volt pihenőnap is. én napi 300-nál többet nem akarok soha semmilyen körülmények közt többet egyhuzamban menni. gyilkos az. szét is megy a seggem az ülésen, nem kényelmes hosszú távon az ülés nekem.
meg én nem szeretek kapkodni, ezért sem megyek csapatban, max 2-3 ember, akkor és oda szeretek menni ahova én akarok.
nyáron majd felmegyek bnőmmel a tátrába, elég is lesz bőven, 2 fővel 200km is sok(k). az pedig lesz vagy 400...Integra: napi 1000-et én el se tudok képzelni. mentem már pályán 500-at egy nap, azt hittem behalok. olyan uncsi, többször majdnem bealudtam. bár volt vagy 40 fok, az is dobott a latba. meg veszélyes is, kis bambulás és kész a baj. főleg olyan sebességgel.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Integra
titán
válasz KoVee84 #31373 üzenetére
10-12 órát is lemotorozok egy nap. nem kell nyavajogni.
31374:
itt nem arról volt szó, amit írsz, hanem arról, hogy az ő motorja kvázi alkalmatlan rá, mert az egy sportmotor.. a fizikai alkalmatlanságot máris rákentük a motorra[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #31374 üzenetére
Egyetértek a cbf-en a napi max az 450km volt utassal autópálya nuku, ez az ami a végén már nem volt kényelmes. Én ilyen 300-350 ami kényelmes és pihensz közbe és látsz is valamit és nem autóp.zol.
Persze hogy le lehet menni egynap 700akat is de az autóp. 150-200és hajtás mint a güzü. Köszönöm nem.
Persze vfr bittos más lesz de kétlem hogy 500-nál több azon is jólesne. Kényelmesen persze."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
vendingo
veterán
válasz -Mosquito- #31375 üzenetére
Mennyi napra tudnál jönni?
Én lehet dobbantok a vége felé, aztán egyedül hazajövök, nem tudom mennyi szabadnapom lesz.
Ha te se érsz rá végig, akkor lelépünk hamarabb és együtt hazajövünk.
Montenegróból átzúznák Horvátországba, aztán onnan végig pályán haza.
Én alapból úgy tervezek, hogy a Mostari szállásról egyedül hazajövök Horvátországon keresztül.
Nézegessed csöpi túráit, vannak hosszabbak és rövidebbek is.
Nagyon jól leszervez mindent, nincs eltévedés/kavarodás, jók a programok...Mizsala:
Ne nagyon agyalj, csöpi túrái hamar beszoktak telni.
A társaság jó lesz, a táj és a szervezés szintén.
Idén biztosan fogok menni Horvátországa legalább 2-3 alkalommal.
Ebből az egyik alkalom olyan lesz, hogy egyedül megyek. Szeretném kompromisszumok nélkül bejárni egész Horvátországot, nem szeretnék alkalmazkodni senkihez.
Egy nyitott utam tuti lesz, amire bárkit szívesen látok.
Lehet lecsorgok Montenegróba is, mert ott gazdaságosabb lenne minden. Sokkal olcsóbb a kaja/pia, szállás.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #31378 üzenetére
De bakker...találkoztál már te vele élőben? Én már igen, és (klasszikusokat idézek) "nem az a mélynövésű f.szpörgettyű" Neki lehet, hogy már nem kényelmes. És a nem kényelmes nem azt jelenti, hogy valaki gyenge és nem bírja ki. Olyan ez, mintha egy 200 kilósnak mondanád, aki nem fér el a hasától egy sportmotoron, hogy gyenge és azért nem kényelmes neki. Ha neki nyomja a tökeit az ülés, akkor teljesen mindegy milyen kondiban van, nem akar a heréin ülni 1000 km-t. Nem tudom ezen mi olyan bonyolult
KoVee84: 1500-1600 km-t szoktam levezetni Franciaországból, nem egyszer váltás nélkül, szakadó hósesésben egy gyenge fos dízel többszemélyes kisbusszal - előtte persze ki- és bepakolás több órán át. Szóval ahhoz képest motoron 1000 km semmi.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz KoVee84 #31382 üzenetére
nem tudok ezzel mit kezdeni. te 800 km után így vagy egy új cc-ben, én 1400-at lehúzok a 15 éves saját autómban, pedig annál kevesebb autó van, ami ennyire alkalmatlan utazásra. befogom a szám és megcsinálom amit kell. különbözünk, így szép az élet
ne érts félre, semmi bajom, hogy utálsz 800km-t vezetni, én sem különösebben rajongok érte, ahogy nem feltétlen darálok minden nap 1000 km-t motoron sem, de ha kell, szó nélkül megcsinálom. és ne gondolja senki, hogy 200-zal tanktáskával hátizsákkal aztán marha kényelmes és jó repeszteni 5 órán keresztül pályán, mert nem az. a koncentárlás csökkenésről és az ezzel növekvő balesetveszélyről nem is beszélve.. ilyet csak az mond meg poénkodik vele, aki még nem motorozott ennyit. aki lehúz 10-12 órát motoron egy nap vegyes közlekedéssel, annak már van fogalma róla....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Integra #31385 üzenetére
Azért a tartós 200 már nem gyenge teljesítmény. Egyik haverommal CBF600-zal mentünk óra szerint 200-at két fővel... Hát, mit ne mondjak, néha már vártam a 140-160as tempót. Fárasztó volt még utasként is, pedig csak pár percet mentünk olyan tempóval, nem több órát...
www.dongosofor.hu
-
Ferdzsoo
addikt
válasz huszi.gyb #31386 üzenetére
Összehasonlítahtatlan egy sportgép 200-al meg egy naked 200-al. A cbf-nek már 160 körül kevés a futóműve. 200 a cbf-en csutka végsebesség, 2 személlyel pláne nem baráti.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
ALI_G
veterán
caberg vox 5* sisak egész jó áron: [link], 30.000, igaz méret hiányos és nem dupla D gyűrűs, de utcára biztos vinném.
erről a nolan n64-rőlmeg nincs még teszt, de nagyon komoly a festése[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
-
canniball
nagyúr
Mondjuk az eredeti ára közel nem annyi...
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
DigitXT
félisten
válasz Integra #31385 üzenetére
de ha kell, szó nélkül megcsinálom
Ebbe viszont nem tartozik bele, hogy elmész egy túrára, kikapcsolódni...
Hiszen te is írod, hogy nem élvezed a dolgot, csak megcsinálod - ha kell.
Nem arról volt szó, hogy valaki elmenne-e szórakozásból napi 1000 km-t?Szerk: vagy most az a lényeg, hogy más 500-at sem megy szívesen?
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
-
Integra
titán
válasz DigitXT #31392 üzenetére
nem voltam még olyan túrán, ami után ne lettem volna elégedett és mindent sportmotoron csinálok, nincsen túra vasam, öregemét meg nemtom elkunyerálni...
igen, arról van szó teljesen elfogadom, hogy valaki annyit sem szeret egy nap menni, és inkább császkál közben, sétál, város nézt. olyan túrák is vannak tucat szám. engem meg kifejezetten nem érdekel a városnézés egész nap, meg templom fotózás, majd ha már öreg vagyok és nem tudok mozogni rendesen, majd kerítek időt arra is
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nekem xr1100-em van. még..
nagoyn jó, minőségi sisak, de nem hibátlan. úgy tolja szemre a levegőt, hogy hidegben megpusztulok, ha lenyitom :-/ pinlock pedig kötelező hozzá. zajos is sportmotoron, mert olyan szögben áll az ember feje, hogy légörvény bezúg a nyak előtt a sisakba, ha menet közben a tenyeremmel elállom a szél útját, nagyon lehalkul. gondolkodtam is rajta egy ideig, hogy pont emiatt megveszem hozzá a hosszabbított nyakpántot, de mivel cserélni fogok, nem veszem már meg. szeretem, eddig minden esésemnél megvédett, ahogy kell. rengeteg színes plexi van hozzá. drágán...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
canniball
nagyúr
válasz DigitXT #31395 üzenetére
Ha ezt is a Louistól szerzik be akkor az ottani árat figyelembe véve (+némi hasznot feltételezve) simán lehetett annyi az eredeti ár. Náluk. Hogy más boltban mennyi az egy másik kérdés...
ALI_G!
Persze, de mint írtam az eredeti árról beszéltem. Amúgy még pár napig az általam linkelt boltban is ákcijó van (csak a honlapon nem igazítják ehhez az árakat), úgyhogy lehet ott még olcsóbban megkapnád...ha kéne egy utcai sisak is.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000