-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz -Mosquito- #32086 üzenetére
Nagyon szakszerű tényleg. Amikor az ember ideges meg látja, hogy össze is van törve akkor ezek a szeme előtt fognak lebegni...
-
Dexar007
veterán
Hasznal valaki felnicsikot? Ugyan ilyenem van,csak teljesen feketeben,piros gyari matricakkal.Gondoltam lehet beujitanek egy fenyvisszaveros piros felnicsikra.Csak felek,kicsit hulyegyerek kinezete lesz tole.
Give me your cum,bull!
-
DigitXT
félisten
Előbb érdemes picit lenyugodni. Tegyük fel, hogy a linkelt BMW jobb oldala
össze van törve, mert úgy borult meg: ha "idegből" kapja fel, pláne, hogy még
az oldalsztendert sem hajtotta ki, úgy dobja át a bal oldalra, hogy öröm nézni.
Akkor meg mindkét oldala össze lesz törve. Akkor melyik jobb? Költői kérdés.Persze, ha vki dobálja, akkor közte kár kijavítani, úgyis fog még kapni alapon.
(Ilyenkor szoktak pályaidomot szerelni sportmotorokra - ne a gyárit aprítsák.)Nakeden mondjuk kérdéses mi fogja az esést. Esetleg bukógomba, bukócső?
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #32098 üzenetére
Ha elkészül, akkor az Fórumon is közzé teszem, bár ott már lassan én leszek az utolsó mohikán
Remélem, hogy fejlődtek.Daywalker: Hamarosan kiderül, mit sikerült kihozni belőle
Láthatósági csík. Nekem a kabátomon lesz elöl és hátul. Az jelent valamennyi lóerőt, vagy csak én leszek erősebb ?
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #32111 üzenetére
Mindenféleképpen jelzem
Mindjárt megnézem az újakat, mit bénáznak? Annyi minden le van már írva, ha csokorba szednénk egy a szervizek tapasztalatait és tudását is lesöpri az, ami ott van erről a típusról -
lujo10
aktív tag
Sziasztok!
Ezt nézegetem, szerintetek érdemes beruháznom rá.Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
Xaels
félisten
Bandit sisakokkal van valakinek tapasztalata? Vagy tudtok az új modellekről rendes tesztet/bemutatót? Próbálgattam az új Fighter modellt, bejött de ugye menet közben nem lehet kipróbálni milyen menetzaj tekintetében és a többi.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Zin
senior tag
180-as Runner-be évekig nem volt váltó olaj csere.Érdemes lenne ?
░▒▓█.:Itt a tél! Lassan lehet Core i-zni:.█▓▒░
-
lujo10
aktív tag
válasz Mizsala #32114 üzenetére
Kösz, akkor majd veszek egyet
Ez volt már?Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
SSlyTR
aktív tag
hello!
Most találtam ezt a topic-ot. A füles és a mobilok, külföldi rendeléses topikokban aktívabb vagyok. lehet mostantól itt is
Kesztyű vásárlás most a téma és találtam is párat. Elég kényes a kezem, nem tetszik neki minden kesztyű. Sokat próbáltam már és lassan a 30ezer forintos kategória fölé lépek.(20 k-ról indultam ) Viszont ennyi pénzért már minőséget várhatok el (szerintem jogosan), mivel a 20 ezeres katagóriában nem mindig találtam meg, ha meg van is, akkor a méret nem jó.
Hallottatok illetve van tapasztalatotok az arlen ness kesztyűkkel?
Külföldről nem szeretnék rendelni, mert jobb felpróbálni. A magyar boltokban a vacakot árulják drágán, a jókat meg még drágábban.
Voltam pardi-nál, de baromi drága, karasna-nál, nincs méret, danger-nél, nincs méret, vidéken pár helyen, bázis motor, nincs is választék, new moto, nem jött be. A superzone és a darázsgarázs van még terítéken. Tudtok még valamit ajánlani -
vendingo
veterán
válasz SSlyTR #32120 üzenetére
Én is kényes vagyok a kesztyűre. Nekem csak a kengurubőr vált be.
Én Ausztriában szoktam vásárolni, ott jobb árak és nagyobb választék van. Nekem is esedékes a kesztyű vétel, a kuplungozástól kikopott a bőr, szezon végére tuti átfog lyukadniCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
alienpapa
senior tag
Sziasztok!
Az az igazság, h eddig egyáltalán nem szerettem a motorokat, de nemrég láttam egy ilyet és nagyon megtetszett. Annyi a baj vele, hogy túl kicsi az egész. Jó lenne, ha létezne hasonló kinézetű, de egy kicsivel nagyobb motor.
Ismertek ilyet?''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.
-
.mf
veterán
válasz SSlyTR #32120 üzenetére
Esetleg kibuszozni (orange 7.5k oda-vissza vagy volán/euro 3-7k) vagy autózni / motorozni Bécsbe, van ott egy-két nagyobb bolt is, hazaiaknál nagyobb kínálattal a nevesebb gyártóktól is, és kirándulásnak sem utolsó. Dingo a Louis helyett inkább valami más, ruházatra specializált boltot ajánlott, Trek-valami, de most épp nem ugrik be...
Szerk: na kell nekem dolgozni fórumozás közben, jól elkések
Alienpapa: persze, hogy vannak ilyenek. Pl. Kawasaki W800 ugrik most be, ami egy retrós kinézetű, de belül modern (jelenleg is gyártásban lévő) darab, de biztos van még pár, aztán még ott vannak a nem csak retrósnak kinéző, hanem tényleg korabeli darabok is.
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz alienpapa #32131 üzenetére
Első motorizált járműnek 600 ccm, 112 lovas sportmotoron kezdtem (na jó, talán gokart meg dodzsem meg játék-motorcsónak még voltak előtte -- de se autó, se simo, se robesz), és még élek
Persze, vannak kisebbek is, csak nagyobb méretű és teljesítményűnek ez ugrott be.
"Cruiser" a kategória neve, ha erre gondolsz -- egy gugli képkeresés és kiderül, hogy igen vagy nem. Ha nem, akkor hasonló retrósabb kinézetű, de idomos a "café racer"; vagy ott van még a külsőben nem annyira retróra hajazó, sportosabb, idomjaitól megfosztott "naked". Vagy pedig a hátradőlősebb, hosszabb első villájú, a "chopper". Sztem ezen kategóriák közül valamelyiket keresed.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
vendingo
veterán
Annyira lerágott csont ez az erős motoron egyből meghalnék duma....
Csak én unom?Nincs túl erős motor, csak túl kevés tudás, meg idiotizmus!
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
SSlyTR
aktív tag
válasz vendingo #32134 üzenetére
nem csak te.
Egy simsonon ugyanúgy meg lehet halni, mint az 1000 gixeren.
Én simon után vettem 600as gépet közel 100 lóval és még élek. És az a poén, hogy visszaültem a simo-ra, és féltem. Meg mentem 250es robogóval és azon is féltem.Ha valaki észben eldönti, hogy életben akar maradni, és nem állatkodik, akkor tök mindegy, hogy mire ül.
Én rengeteg ismerőstől megkaptam, hogy meg fogok halni, mikor megtudták, hogy mit vettem...
nem kell velük foglalkozni. -
DigitXT
félisten
válasz vendingo #32134 üzenetére
Mi van, ha ő fejben úgy érzi, hogy NEKI az (még) sok lenne?
Nem azt mondta, hogy te meghalnál rajta, hanem hogy ő.
Lehet túl kevés tudás. Lehet idejekorán felismert "idiotizmus":
mondjuk megnézné, mit tud a ketyere, és mire rádöbben, hogy
sokkal (sokkal) többet, mint amire fel van készülve, el is dobta.Nekem is javasoltak kezdőmotornak vmi sor4 600-ast. De ezt
a "lehetőséget" kihagytam. (Más kérdés, hogy robogós lettem,
de ott sem a GP800, vagy a T-Max Turbo volt a kezdő gépem.)
Arról meg ne is beszéljünk, hogy egy ezredes még egy rutinos
motorost is képes megviccelni, tehát szvsz van túl erős motor.Legalábbis vannak olyanok, akinek van. (Nem arról van szó,
hogy mások mit mondtak neki, hanem, hogy mi van a fejében.)Egyébként tök jó, hogy írjátok, hogy még mindig éltek, de ugye
az megvan, hogy az a kezdő, aki kinyírta magát, az nem ír ide?
Mondhatni nem reprezentatív a statisztika. Csak egy kérdés:
ki szavaz arra, hogy egy Busa Turbo-val kezdjen az ember...
Ha most elszörnyedtek, hogy hülye példa, mert 800ccm az OK,
akkor helyettesítsetek be egy embert, akinek a 800-as a sok.Amúgy való igaz Simsonon is meg lehet halni, nem is vitatom.
Csak valahogy mondjuk egy "robikapáról" nehezebben tudom
elképzelni a hírekben, hogy "elvesztette uralmát a jármű fölött,
árokba hajtott, fának csapódott, instant felrobbant Géza bá'..."Ez csak egy vélemény: kéretik miatta nem megkövezni.
-
Xaels
félisten
válasz DigitXT #32142 üzenetére
Meg a motor fajtája sem mindegy. Amikor tanultam, sokszor szenvedtem a CB500-on, alig ért le a lábam is róla. Aztán rá ültem az XV535-ösömre és sokkal jobban éreztem. Könnyebben tudtam vele bánni pedig ugye súlyra meg ccm-re sem volt nagy különbség.
Érdekes, hogy most a Kawa még "kisebb" is, pedig alapvetően 650-es Dragstar, 750-es Shadow vonalon keresgettem.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #32143 üzenetére
Másik topik. Mondjuk vicces/furcsa, mert oda meg "beírták" a kismotorokat,nmintha a CVT szíjhajtás, a "fotel" ülések csak a segédmotorkerékpár kategória sajátja lenne. (Ilyenkor kicsit hazátlan a kismotoros, mert mégiscsak motoros, de "csak" 125-ös, meg a maxi* robogós is, mert egy 4-500-as gép már nagyon nem tipikus csettegő. De ide csak OFF-ban írok, mert nincs váltós motorom.)
*: meglepően sokan vagyunk ott állandó topiklakóként 125+ gépekkel.
vendingo: rendben. Mondtam, hogy csak egy vélemény, nem is vitaindítónak szántam: momentán betegen fekszem itthon, mobilról pötyögök, fogjuk rá, hogy unatkoztam. Ha meg nagy baromság, akkor fogjuk rá a lázra.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #32126 üzenetére
Ha még aktuális a kérdésed (ja bocs, nem is a tiéd, rossz helyre címeztem, Alienpapa-nak szól...):
Ha van "rendes" jogsid, és túrázni is akarsz a motorral, még véletlenül se vegyél 125-öst!
10-15 km/h-val kevesebbet megy utazóban tartósan, mint amennyi a a főútvonalak forgalmának ritmusa. Ha egyedül jársz mindig, akár - mentalitástól függően - egy 250-es már elég lehet, de ha utast is vinnél, akkor ez is kevés lesz. Szerintem...Én ezt nézegettem sokáig, de végül is nem váltok, marad a régi kis gép. (Persze, csak ha nem félsz az öreg, japán belpiacos épektől. Egy éve árulják, gondolom bőven lehet alkudni is az árából)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz DigitXT #32142 üzenetére
Az a baj, hogy az emberek végletekben gondolkodnak, ahogy te is...hayabusa turbó meg ilyen marhaságok. Igaz, ,ő 800-ast említett, hogy az neki sok, erre rögtön mi a másik választás? 125...érted, mintha a kettő között nem lenne baromi agy űr. És ahogy mondtuk, 125-ből meg 250-ből is vannak vadabb gépek, amikkel ugyanúgy lehet hülyén menni és hülyén meghalni. Ne ragozzuk inkább. Aki hülye, az biciklin is az marad, meg motoron is.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpársportok
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Könyvajánló
- Milyen házat vegyek?
- Vicces képek
- Navi 31 alapokon nyugvó VGA-óriás, ezúttal XFX köntösben
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest