-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
andree04
aktív tag
Akkor maradok a tisztességes úton,igy a robogómat egy simson-ért fogom elcserélni.Köszönök mindent,teljesen igazatok van
-
Rám jár a rúd.., de csak mentem egy karikát. Jókorákat lök a szél. Épp hazaértem jön a zuhé egom felől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #33555 üzenetére
Én is kanyarodtam egy bő 100km-eset, felénk még nem akkor a a szél, de azért - 125-össel - "jól észrevehető" ha szemből fúj.
Leginkább az új fékbetéteket akartam bejáratni egy kicsit, meg a kisebb első lánckerekemet tesztelgettem. A fékem továbbra is sz*r (fog rendesen, de pl. a tanulómotorhoz képest brutális erőt kell kifejteni a fékkaron egy satuzáshoz, ugyanez igaz a hátsóra is (mindig ilyen volt, mióta nálam van, teljesen tiszták és jók a fékek amúgy). A kisebb első lánckerék bevált, a múltkor hasonló erejű szembe szélben 5.-ben 70 km/h volt a vége, negyedikbe visszakapcsolva tudtam a 85-90-et elérni. Most 5.-ben 85-öt stabilan bírtam tartani. Városban is sokkal jobb, kevesebbet kell váltani, ritkábban kell 3-ba vissza pakolgatni mint eddig. A fogyasztáson nőtt 2-3 decivel, most pont 3 lityire jött ki százon, eddig azért ez valamivel kevesebb volt.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
válasz Bogyó bá' #33556 üzenetére
Érdekes ez a sebesség dolog. Anno hozzászoktam a GPS szerinti 70-hez a roxnál, ez volt a csúcs kb. Most meg ha 90-100-al megyek meg sem érzem.
Akkor neked ABS-es a motorod? Majd add be vizsgán.Élvezted volna a tegnapot, felültem egy honda chopperre. 300 kilós dög. Króm az egész. Az a hang...Volt benne tempomat és felső lábtartó is, ha feküdni akarsz menet közben.
[ Szerkesztve ]
-
andree04
aktív tag
válasz ujskodas #33559 üzenetére
Lehet hogy amit linkeltem nem a legjobb állapotban van de biztos hogy gyári cucc,mivel idös ember a tulaj és ők azért nem kokányolják össze.egy kis ráforditás és pöpec gép lehet belőle.
Igazából én ugy vagyok minden motorral hogyha a motor jó akkor mindegy hogy hogy néz ki hisz az csak esztétika
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz andree04 #33561 üzenetére
Robogós/segédmotorkerékpáros kérdésben esetleg itt is tudnak segíteni.
-
Dexar007
veterán
Erdekes cikket talaltam.:
,,A kevesebb mint 0,2-es együtthatójú, rendkívül sima burkolatok az útépítésben csak a lakkozott vagy a műanyaggal bevont aszfalton (útburkolati jelek, a versenypályák szegélye) fordulhatnak elő. Nedvesen ezek majdnem olyan csúszósak, mint a jég."
Azt tudtam,hogy csusznak,sot mar tapasztaltam is,de hogy csak 7 fok koruli bedontest engedelyeznek? Vagyis nedves uton ha jossz ki a korforgalombol,es ramesz a zebrara,akkor csak a szerencse menthet meg?
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
válasz DigitXT #33566 üzenetére
Persze,en is probalom kikerulni,de azert ez igy eleg durva szamok alapjan. Meg egy erdekes tablazat.: sebesseg es dolesszog En azt hittem,hogy itt a supermotok fognak nyerni,ekozben az lc4-es csak kozepmezonyben van.
Give me your cum,bull!
-
ALI_G
veterán
válasz ujskodas #33534 üzenetére
Szervízkönyv pontosan írja hogy mikor kell olajat és szimeringet cserélni, de a magyar csak akkor szokta ha már folyik a telóból az olaj. Közúton ez kb. rendben is van, de azért illik 2 évente megcsináltatni. Nem nagy összeg és a csillapításon jelentkezik ha már elfáradt az olaj. Egyébként többnyire vizesedni szokott közúton használók körében ami nagyban rontja az olaj teljesítményét, amit persze nem érezni mert közúton nem használjuk ki a futómú adottságait. Pályán már hamar érezhető, én évente cserélem.
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #33556 üzenetére
Puhabb betet kell bele, ha nem akarja az igazit.
En is a fekkel sz pok. Az integralt oldalt 15 perc alatt le legtelenitettem. Az elso feket 3 ora szivas utan sem sikerult, azt a dupla munkahengeres olasz ..... Grrrr anyukajat
Majd holnap ujra probalaom[ Szerkesztve ]
-
Dexar007
veterán
válasz longwild #33570 üzenetére
Ezzel viszont az a gond,hogy 10/20/30-al lehet le tudod donteni ennyire,de mar 90-nel fele ennyire sem lenne szabad,mert ha eppen olyan gumi van rajta,akkor nem tudja kiszoritani a vizet,es tanyalas lesz belole.
Mondjuk nekem 10-zel hideg gumikon fele ennyire sem sikerult,mert csusszantam egyet a seggemen.Give me your cum,bull!
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Xaels
félisten
válasz longwild #33578 üzenetére
Nem. Én a 29-es melletti kis épületnél szoktam letenni amikor felviszem. Az esetek többségében viszont bent hagyom kocsiszínben, ott örzött helyen van.
SymbianOS: ezt még nem hallottam.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Logeeen #33583 üzenetére
Te pontosan mit hajtasz? Nem esett le...
(#33585) Logeeen: az enyém csak nagyon erős hátszélben, vagy brutál lejtőn.... A 125-ös négyütemű már csak ilyen. Talán csak a hasalós CBR 125 a kivétel.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
andree04
aktív tag
Gilera
Sziasztok.Általában a Gilera motor elég jó értékeléseket szokott kapni,szerintetek ez milyen állapotban van,megéri a pénzét?
A gumik még elég jó állapotban vannak külső hibáit nem igazán látni.
Mire kell figyelni az ilyen motoroknál,beinditás,probakör közben mire kell figyelni? -
Bogyó bá'
nagyúr
Lehet, hogy csak a hasalós testhelyzet miatt, de én úgy tudom, hogy annak nagyjából 110 a végsebessége. Mondjuk meglepett, hogy "csak" 2 szelepes, annál még az enyémben is több van. Igaz, ez a teljesítményen nem látszik...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Archer
őstag
válasz Bogyó bá' #33589 üzenetére
Megy az 110 körül, még talán tovább is egy kicsit optimális körülmények között. Mondanak rá itt-ott 120-at is de az már elég kamu szerintem. Viszont olyan 70-ig elég fürgén gyorsul.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Páran megint otthagyták a fogukat...
ááá -
Ferdzsoo
addikt
válasz Bogyó bá' #33558 üzenetére
Szösszenet ON.
Hihetetlen hogy 20 éves ez a motor, nagyon szép állapotban van, igazán büszke lehetsz rá hogy a gazdája vagy.
Szeretem olvasni hogy milyen élvezettel, szeretettel írsz róla, itt az élő példája annak hogy mennyire nem a pénz ami számít, nem attól fog valaki szeretni vagy nemszeretni, becsülni, vagy nembecsülni egy motort hogy mennyibe került. Sokan a milliós gépekről nem nyilatkoznak ilyen szeretettel, odaadással mint te a sajátodról.
Igazán példát vehetne rólad sok ember. (Nem a topiklakókra asszociálok, a nagyvilágról beszélek )
Szösszenet OFF.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Ferdzsoo #33594 üzenetére
Első motor, első szerelem... ...ugyan kicsit későn jött, de későn érő típus vagyok!
szerk: illetve nejem szerint a második gyerekkoromat élem...Amúgy közel sem olyan szép, karcmentes mint itt sokaké, bizony helyenként rozsdapöttyök tarkítják, viszont a műszaki állapotát igyekszem rendben tartani, és hát nagyon élvezem a rajta töltött perceket, órákat. Egy húsz éves, 220 ezer forintért vett öreg motor mégsem nézhet ki úgy, mint egy sok százezres, vagy többmilliós...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
polimorf
tag
Nemrég jöttünk meg a motorkiállításról Pozsonyból.
Pár gépet lefotóztam ha esetleg valakit érdekel.
[link]
Nagyon jó volt.
Vettünk a nejemnek csizmát kabátot, én meg megleptem magam 2 pár kesztyűvel. A csizmán kívül mindent akciós olcsó áron sikerült megvenni.
A Harlyn a lányom ül (véletlen került a többi közé)[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #33598 üzenetére
Ő a legkisebbik lányom. Több kép készült róla de nem akartam közzé tenni, ez véletlenül került ide. Bocsi érte.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen