Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Integra #692 üzenetére

    Dióhéjban: A hosszal befolyásolod, hogy mikor érjen vissza a hengerhez a pozitív nyomáshullám, ami a szelepösszenyitásnál (szívó is nyitva meg a kipufogó is) - ami a sportmotoroknál elég nagy - visszatolja a lendületben lévő üzemanyag-levegő keveréket, (majdhogynem úgy, mint a kétüteműnél, de nincs akkora hatással a teljesítményre) és túltöltsd a hengert. A hengertöltöttséged lesz mégjobb. az egész lóerőhajhászás ezen múlik. minél jobban feltölteni a hengert. Belátható, hogy ez csak bizonyos fordulaton fog működni, ugyanis nem tudod állandóan változtatni a hosszát a rendszernek, (rontani tudsz dolgokon az exuppal, pl alacsony fordulaton a teljesítményrombolóan nagy összenyitásnál a gázoszlop lendületét, hogy ne legyen akkora töltési veszteséged) ezért amit nyersz azon a fordulaton, azt el is veszted az összes többin, ráadásul nem akkora arányú a túltöltés, hogy nagyot dobjon az effektív középnyomáson.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák