-
Fototrend
Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
Nesze semmi fogd meg jól nyilatkozat Gyulay Zsolttól: [link] Úgy látszik, hogy nagyon ért ehhez.
-
válasz
Topiccsendőr
#666
üzenetére
Én rég elfogadom amit mondasz, bár ez lehet, hogy így írva nem jön át. Értem is amit mondasz, de lehet, hogy ez sem. Azt viszont látom, hogy nem érted; vannak fokozatok. Mindenben vannak. Baromságban is...
Nem kenem a szart senkire, soha nem is tettem.
Hajrá villanymotor.
Nekem 8.peace.
-
Topiccsendőr
addikt
Dióhéjban: A hosszal befolyásolod, hogy mikor érjen vissza a hengerhez a pozitív nyomáshullám, ami a szelepösszenyitásnál (szívó is nyitva meg a kipufogó is) - ami a sportmotoroknál elég nagy - visszatolja a lendületben lévő üzemanyag-levegő keveréket, (majdhogynem úgy, mint a kétüteműnél, de nincs akkora hatással a teljesítményre) és túltöltsd a hengert. A hengertöltöttséged lesz mégjobb. az egész lóerőhajhászás ezen múlik. minél jobban feltölteni a hengert. Belátható, hogy ez csak bizonyos fordulaton fog működni, ugyanis nem tudod állandóan változtatni a hosszát a rendszernek, (rontani tudsz dolgokon az exuppal, pl alacsony fordulaton a teljesítményrombolóan nagy összenyitásnál a gázoszlop lendületét, hogy ne legyen akkora töltési veszteséged) ezért amit nyersz azon a fordulaton, azt el is veszted az összes többin, ráadásul nem akkora arányú a túltöltés, hogy nagyot dobjon az effektív középnyomáson.
-
yodamastah
őstag
Hat nezd nekem gomba miatt meg merev labtarto iatt is kellett vazat hegeszteni. En lefosom, de nem art tudni hogy ez elofordul. Persze minden eses mas. Lattam mar egy egyszeru esesnel elrepedni vazat. Az ment a kukaba. Ahhoz kepest az en motorom elpusztithatalannak tunik amiken eddig keresztul ment

-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr
#659
üzenetére
Hehe ja. Van aki MZ trophyt hasznal palyamotornak. Ezek alapjan barmi lehet palyamotor

-
Integra
titán
válasz
yodamastah
#691
üzenetére
igen, letörik maga a lábtartó és akkor csak azt kell cserélni. de az az érzésem is van, hogy ez majdnem olyan mikor hogy történet, mint a gomba maga. vagy használ vagy rossz. minden esés más és más, sose lehet tudni pontosan mi lesz.
nekem tört le már a felhajlós lábtartóm is. -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr
#686
üzenetére
az, hogy a katalizátort minél közelebb épitik a blokk után azt értem. ez a környezetvédelmi norma miatt kell. minél közelebb van, annál hamarabb melegszik fel, annál hamarabb csökken a károsanyag kibocsájtás. ezek után a kipuff hosszúságának alapvetően hol van szerepe a karakterisztikában, mit változtat a hossz?
x m3 levegő áramlik be, átmegy a motoron és ugyanigy ez az x m3 levegő áramlik ki. viszont, hogy befolyásolja a motor viselkedését, hogy mondjuk másfél métert tesz meg a blokk után a levegő vagy három métert? -
yodamastah
őstag
Valaminek engedni kell. Nekem merev labtarto a multkor egyszeruen kitepte a vazbol magat (vaznyulvanyostul). Elotte mindig a labtarto engedett, most nem (oldal iranyu utes ahogy foldhoz vagtam a motort). Ha merev labtartot veszel akkor midenesetre olyan magasra kell rakni, hogy mar csak akkor erjen le ha elestel.... Masik hogy ha merev labtartod van es elesel akkor igaz sokat fog majd, de eselyes hogy szejjel is megy. Szoval tartalekot is kell venni.
-
Djuree
félisten
válasz
Topiccsendőr
#685
üzenetére
pedig ez is egy szempont, főleg nálam, aki szereti dobálni a gépet
aki tud motorozni annál lehet nem szempont 
-
Daywalker
addikt
Azt mondod, hogy akkor ne cseréljem le a nem felhajtható első lábtartómat vissza gyárira

djuree: azért nem teljesen mindegy az anyaga élettartam szempontjából sem.
Főleg az olcsó sufni szar utángyártottaknál pláne nem. Plusz a tömege is más...de mondjuk nem vagyunk versenyzők, hogy ezt megérezzük![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
-
Integra
titán
az hogy mi a külső burok, nem igazán oszt vagy szoroz, ez optika és design. ahogy a légcsatorna ki van alakitva, illetve a milyen anyaggal és mennyire van megoldva a csillapitás, ezek a lényegi tényezők a dob hangjánál és karakterisztikájánál asszem. majd persu kijavit ha kihagytam valamit.
baromira tetszik az akra karbon dobja amit az rr-hez gyárt, de olyan hangja van.... marad a gyári, ha lezúzom, kapok bontottat ugyanolyat. -
[lAyCsI]
addikt
az én kipuffom is elég hangos már (EGRUS) ha jól számolom minimum 7 éve van fent,
nagyobb fordulatszámon már elég Mad Max-esen szól
úgyhogy ha vége a szezonnak lekapom és sztem elviszem újratömetem
a figura azt tanácsolta hogy szerezzek minél vékonyabb, és finomabb fémforgácsot,
amiből a dörzsiszivacsot is készítik, mert az tuti a büdös életben nem ég el... -
doc
nagyúr
válasz
Daywalker
#674
üzenetére
ahhoz nekem kene egy tanulomotor, nem mernem a Viffert palyara vinni, ha eldobom agyverzest is kapnek

jovore jo lenne valahonnan egy utni-vagni valo motor amivel ki merek menni palyazni...
80K-t meg nem adok kipufogoert, akkor inkabb marad a gyari, amig nem talalok egy koltseghatekonyabbat

-
doc
nagyúr
válasz
Daywalker
#672
üzenetére
na en pont ezert akarok cserelni

karbon dobot akarok, egyreszt mert sokkal jobban nez ki mint a femszinu kalyhacso, masreszt meg talan (FIXME!) nem forrosodik at annyira mint a gyari dob?
illetve ha kicsit szebb hangszine lenne a mely tartomanynak, azt meg dijaznam (uvoltos dob nem kell) -
Djuree
félisten
válasz
Daywalker
#669
üzenetére
én sharkot vettem használtan 30-ért, nem az a hangos visítós fajta, benne van a hangtompító is, szép mély hangot ad a motornak, persze magas fordulaton hangos, de nem pörgetem úgysem a gépet...ez sztem belefér, durvább nem kéne...ja és sokkal esztétikusabb mint a gyári hurkatöltő

-
runner 125
nagyúr
válasz
Daywalker
#667
üzenetére
Tegnap mentem be melóba, jött szembe velünk 4 sportmotor városban, szép lassan. Elmentek mellettünk, gyakorlatilag nulla hang. Mondom havernak, ezek tuti osztrákok voltak.. utánuk fordultam gyorsan, bécsi rendszámú mind...
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Ausztriában nem divat a nyitott dob, noh meg ott keményen büntetnek is a jardok érte. -
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr
#668
üzenetére
Persze csak vicceltem

A kipuffról meg a hangereje miatt mondtam le. Ami tetszik és típusspecifikus bolt on rendszerű, az a Yoshi RS3, de az verseny és rohadt hangos, vagy az Arrow-nak van még, de az 80e Ft. A Remus bolt-on is drága. A többi nem tudom, mennyire megbízhatóak, univerzális meg nem kell. Nem akarok én a paraszt gyerek lenni, aki zúgat az ablak alatt. Egyébként is összehasonlítva a mostani gyári dobokkal már ez is hangosnak számít. -
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr
#666
üzenetére
Fingás?! Hol?!
LOL 
Viccet félretéve, én is kezdek letenni a sportdobról, még hangtomítóval sem veszek szerintem...jó kis gyári titán, jó az. -
Topiccsendőr
addikt
kinemszarja le a robogót rezóval? Ez nem egy létező probléma. Ez egy példa volt, hogy ha valamilyen érdekütközés van, te hogyan delegálod a felelősséget másra, ahelyett, hogy te tennél valamit? Érted? És még mindig delegálod. És az emberek nagy többsége nem akarja, hogy sérüljön bármilyen érdeke. világos. Aztán csodálkozol a környezeteden, hogy ebben kell élni? Meg megy a nyafogás, hogy így szar minden, meg úgy szar? Irreális elvárásaik vannak az embereknek is, meg a vezetőknek is. Viszont partner mindenki ebben. Mindkét fél.
Ez a lélektana a szarnak.
Ha most képes vagy ezt elfogadni akkor jó, ha nem, akkor majd úgyis jössz a karvalytőkével, meg a fingással, aztán ígérem kussolok.
Elmondtam, ennyi. Szélmalomharc.
Gyökérarc kapitány kezében tartja az országot.
-
Djuree
félisten
válasz
Topiccsendőr
#657
üzenetére
én is így vagyok vele, ezért vettem fasza üléstáskát, ami a hátsó ülésre való, ha kicsi lehet bővíteni szélességre, meg lehet hozzá kapni 2 oldaltáskát ha kellene, és ez jól néz ki sportmocin is, olyasmi mint egy nagyobb üléspúp. persze 2 személlyel ez nem játszik...
-
válasz
Topiccsendőr
#660
üzenetére
Az a baj, az sose fog megtörténni, hogy robesz ne rezós dobbal, vfts like Lada meg ne ikerkoppánnyal közlekedjen.
A remusnak meg alig van hangja azokhoz képest, legalábbis abban a tartományban ahol én használom. Jellemzően 3-6ezer között. Persze 8ezer felett már szól. De városban meg nem forog 8ezret, szal vissza is értünk az elejére.
Az embereket meg sokkal kevésbé zavarja a mély hang, mint a magas. -
válasz
Topiccsendőr
#657
üzenetére
Rohaggyak' meg veszek wingrack-et a vifferre, és teledobozolom

Majd lefényképezlek, és a top-box hátuljára felragasztom a képet
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr
#657
üzenetére
De én legalább eltudok hozni a benzinkútról 1 liter hűtővizet integrának
(pontosabban te)
Hornet különben se sportmotor.![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
ALI_G
veterán
táska 37.000, mennyémá
Már majdnem elgondolkodtam rajta.esőruha mindig rikító, én szinte mindig viszek magammal (dobozban - persu nem röhög
).
Felnicsíkot viszont hasznosnak vélem.Integra: az enyémben van visszaverő csík hátul. De kukásmellény nem kell

Tüzi: végre. Van néhány olyan vadbarom, hogy hátulról már semmi nem látszik belőle éjszaka, mert kb. 1 W-tal világít, ha még világít, szürke (koszos) ponyva, éjszaka esélytelen, te meg jól belerongyolsz amikor ő megy 70-nel.
-
válasz
Topiccsendőr
#654
üzenetére
Ő már rég állt, a gyalogos félúton volt, amikor telibeverték hátulról. Ez kivédhetetlen.
Összerakja a motorját. Aszongya, a vfrje kell neki, más nem.

Sok helyen nincsenek segghülyék,csak a főnökük az. Vagy ha az sem, akkor majd leállítják máshonnan. Lásd M6, meg völgyhíd. Külföld az megint más téma.
Amúgy ja.
Remust akkor venném le, ha mutatnának valaki épkézláb ellenérvet ellene. De párszor már mentett meg csattanástól, szal az épkézláb ellenérvig fent marad. Előbb szedjék le a (fülfájósan) visító robeszokról, meg a vfts like Ladákról. Utána leveszem én is.
De amúgy érdekes, hogy osztrákéknál ez is működik nem? Japánról nem beszélve. -
Topiccsendőr
addikt
Nade legalább kap egy betétlapot, és jöhet a következő motor. Nekem is így volt.
végre vehetne egy nem hondát 
Egyébként sárga lámpánál, meg zebrák előtt nézem a visszapillantót reflexből, és nem egy ilyet kerültem el, hogy szakaszosan fékeztem.
Nem érdemes mintának venni az itteni közlekedést, mert kicsit indiai, kicsit olasz. Ezt nem ide találták ki. Nálunk a bukósisak használatánál is vannak problémák, tehát nem azon a levelen vagyunk, hogy bármilyen megoldáshoz vezessen. Nálunk. Itt lehet javítani a vezetésoktatáson, mindenen. Utak állapotán, az is potenciális balesetforrás, felfestések pláne sorolhatnám. Csak mindenki megélhetésibűnöz, akkor nincs miről beszélni. Nem a hozzánemértés van itt, hanem az önzőség. Nem gondolod, hogy mindenütt segghülyék vannak? Sokszor jól tudják a megoldást a problémákra. (persze vannak totál balf szok, de nem kell mindenkit hülyének nézni) Csak az vagy rohadt drága, vagy a te torkodon se lehetne lenyomni, olyan áldozatokkal járna, meg kell a nokiásdobozba is egy kevés. Mindenki benne van ebben. Te is

Pl:
Ha a Remust le kéne venni, te azonnal jönnél a nagytőkés elnyomással, ahelyett hogy vállalnád a dolgot. Mindenki így van mindennel. Mindenki egy rohadék.
-
Sportmotoron van cikk, hogy a kamionokra kötelezővé teszik a 3M-es fóliát. Lendületes formájú kontúrcsíkokkal el tudnám képzelni a motoromra. Meg egy fényvisszaverős felnicsík párost.
Épp a minap verték hajnalban telibe az egyik vfr klubos srácot. Átengedte a gyalogost a zebránál, hallott valami surrogást (vizes út miatt nem volt csikorgás), aztán csatt, ő jobbra, motor balra. Túlélte, a motor nem annyira. Szóval azért nem olyan rossz ötlet ez, csak megint a hozzá nemértők elgondolásával van a baj. -
#25954560
törölt tag
szuper. most mar mindenki leirta, amit en is

-
Figy. Valaki a tűz közelébe került, akinek kukásmellény varrodája van. Ennyi. Vagy kínából hozott pár száz konténernyit, és most fél, hogy rárohad. Megvette 20 forintért, adja 10.000ért. Mi ez ha nem biznic?
Amúgy egyszerű a dolog. A minap egy ufo ment el mellettem. Legalábbis azt hittem. Aztán kiderült, hogy egy Goldwing volt. Legalábbis ilyesmi, csak még jobban telerakva világító biszbaszokkal.
-
Integra
titán
válasz
#25954560
#641
üzenetére
amit tenni lehet és szerintem mindkét oldalról elfogadható megoldás, ha a fényvisszaverő csikokat belevarrják a ruhák részeként, design elemként felhasználva. akár frankó tron ruhát is lehet majd csinálni a bőrből

na de, komolyra forditva az ellen én sem ellenkezem, hogy ha a spidimbe pár fényvisszaverő csik lenne bevarrva, természetesen a megfelelő minőségű és szakitószilárdságú anyagból, ezt bármikor elfogadom és felhúzom. de a kukásmellényt és az egyéb dolgokat dugják fel maguknak a seggükbe egészen az agyukig, nem fogom felhúzni.Ali: én lecserélem szivesen, fizessék ki nekem a politikusok.

Roli: nézd végig az árakat még egy szaros mellény is 15rugó.. mikor fog csak e maitt átlag magyar srác bármi ilyenre beruházni?!
-
TayRol
nagyúr
válasz
#25954560
#641
üzenetére
azert nem mind gagyi ami fenylik.
-
#25954560
törölt tag
válasz
Ferdzsoo
#640
üzenetére
es susog meg lobog meg leszakad meg beleakad az utas meg stb. lehet h kene tenni vmit a lathatosagert, de ebben a formaban ez csak nyug lesz sztem. akkor mar inkabb legyen kotelezo uv-sargaszoldeshupilila fenyvisszavero csik a bukora. lattam olyan baleseti statisztikat (nememlexem hol), ami alapjan a buko szine az egyik legfontosabb tenyezo h eszreveszik-e a motorost.
-
Ferdzsoo
addikt
A kukásmellényes témához:
Nembiztos hogy kárunkra válik, én sokat bicikliztem sötétedés után elöl hátul lámpával (brutál erőssel) és többször majdnem elcsaptak mert nem vesznek észre. álltalában oldalról... Tudom az bicikli. (AZóta mindig húzok kukásmellényt éjszaka, és ez a veszély már nem jelentkezett azóta.
Egy motoros oldalról semmivel sem "fényesebb" éjszaka mint egy biciklis.
Szóval sötétedés után, nem vagyok benne biztos hogy annyira felháborító ötlet.
Persze fényes nappal baromság...
-
válasz
Topiccsendőr
#635
üzenetére
szar dolog

amúgy csak kiegészítettem.
de mindegy. -
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr
#635
üzenetére
Ez alap!

-
Topiccsendőr
addikt
ezt most nekem írtad?

mintha írtam volna énis.nem, az égés sosem tökéletes. a legjobb, a légfelesleg szenzorral karöltve a hármashatású katalizátor.
Ezek nélkül mindig valamelyik ujjadba harapsz. Ha dúsitod, az NOx lesz alacsony, a CO, meg a HC magas, ha szegényíted akkor meg fordítva. -
válasz
Topiccsendőr
#624
üzenetére
PC+letöltött map is kókány. Minden blokk különbözik, csak ezt sokan nem tudják.
Környezetvédelemről meg annyit, hogy amíg a konténerszállító hajók 50m3-t zabálnak óránként amikkel kínából hozzák ide a fokhagymát (a hagyma "hazájába"), addig nekem ne szabályozzanak, meg mutassanak képet mert kiröhögöm őket. Érdekes, hogy csak a kisembernek kell a környezetét védenie, a nagytőkének nem...Szerintem amúgy egy pc+pados motor jobb kibocsájtást érne el a tökéletesebb égés miatt. Aztán lehet nincs igazam.
-
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr
#628
üzenetére
Remélem ma nem mész motorozni, mert innen úgy tűnik, mintha lenne benned már egy pár sör
No offense
(bár az is lehet, hogy még belőlem nem ment ki tegnap óta
). -
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr
#626
üzenetére
Látod, a felületesség

Egyetértünk mindenben, kivéve abban, hogy "Egy tapasztaltabb motoros előbb is meg tud állni ABS nélkül. "
Erre mondtam, hogy a versenyzőket vagy sokat pályázókat leszámítva nincs így feltétlenül. Erre írtam azt is, hogy volt valahol teszt ezzel kapcsolatban átlag motorosokkal, és az új abs-ekkel mindig sikerült rövidebbet fékezniük annak ellenére, hogy az ABS dolga nem ez lenne (ahogy te is írtad).
De nem is a rövidebb fékezés a lényeg. Ahogy az új autóknál is kötelező lett az ESP, nem látok semmi kivetni valót abban, hogy motoron meg legyen ABS. Sok esetben életet menthet. Hiába a több ezer, tízeter km egy túrás háta mögött, ha nem volt vészhelyzetben számos alkalommal, akkor képes lehet ugyanazon hibák elkövetésére, amire a kevésbé rutinosak (nem a kezdőkre gondolok itt). Tehát a tapasztaltaknak is jól jöhet néha.
Szóval szerintem az ABS bevezetésével nincs baj. A többi viszont képtelenség és baromság, amit ezek kitaláltak ott a karosszékben ülve. Sajnos az emberek egyre kényelmesebbek, ami nem feltétlenül jelent hozzá nem értést minden esetben. Nem baj, ha fejlődik a technika.stimm?

-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr
#624
üzenetére
tegyük fel, hogy az igényes tuning, tényleg a-tól z-ig végig zongorázva a folyamatot megtörténik. jogi, szabályozási oldalról, hogy oldod meg? még motoros társadalom 90%-ban is őshomály az egész (már csak az ára miatt is), akkor a kék köpenyes mozaik utca zombik honnan értsék a témát? ki fogja megofgalmazni, ki fogja ellenőriztetni, gyakorlatba átültetni... ki kéne a németekhez küldeni 100 embert tanulni a tüv-höz és szerintem még akkor is bonyolult lenne. odaállitasz a faszihoz műszakin, mutatod a papirokat, mit miért csináltál és mi a lényege, ez igy helyes, az meg visszabámul rád két slukk cigi közben, hogy mi a szart akarsz már részer fiú, miért csinálsz neki munkát...

-
Topiccsendőr
addikt
-
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr
#622
üzenetére
Tudom, ezt mondom én is. Olvasd el mégegyszer
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
"Egy tapasztaltabb motoros előbb is meg tud állni ABS nélkül." Erre írtam, hogy nem feltétlenül van ez így, a versenyzőket leszámítva. -
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr
#619
üzenetére
Nem tudom már hol, de volt egy teszt, ahol az abs vs abs nélküli motort hasonlították (ugyanaz a típus stb). Az ABS-sel mindig sikerült rövidebbet fékezni. Nyilván rossi meg a többiek tudnának anélkül is rövidebbet, de az átlag emberek és a motorosok többsége (aki nem versenyző) nem tud rövidebbet fékzeni. Ennek ellenére egyébként igazad van, az ABS szerepe nem épp ez, de az új rendszerek hatékonysága baromi jó állítólag, és nem is érezni, hogy működésbe léptek. Tapasztalatom nincs ezen a téren, csak azt tudom, amit olvastam.
Az összes politikust beengedték a homokozóba, most játszanak. Úgyis elfelejtik egy darabig.
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr
#619
üzenetére
ez az off politika on.
a környezetvédelmi normákkal teljesen egyet értek. még a tuningnak sem lenne baja, ha az valódi, minőségi tuning lenne, nem a kókányolás és azért valljuk be, a minőségi tuning ahogy szoktad vala mondani zsilliárdos történet. ezért marad a felpattintom a slipont, +20le történet. a jogsi szerzés körül is kéne valamit tenni, egyet értek. de hogy kukásmellényezzek.. azzal inkább egyet értek, hogy kötelező fényvisszaverő csikokat beleépiteni a kabátba és design elemként alkalmazni, de kurvannyukat, szponzorálják meg nekem újra azt a rahedli pénzt ruhára. amúgy láthatod a felsorolásból, hogy a tipikus propagandista szöveget tolják az amúgy totálisan inkompetensek. ezért politikusok. mert máshol az élet többi területén megbuktak. sosem volt még ilyen jó
a következő motoromon biztos lesz közút miatt abs, de ha nem is kikapcsolható, majd megnézzük melyik biztositékot kell kihúzni pályára hozzá. vagy ahogy te is mondod, pályamotor, aztán rohadjon meg az összes nyakkendős köcsög.
-
Topiccsendőr
addikt
én ezt az állandó növekedést, meg hereszorítást nem értem csupán. Nem lehet a végtelenségig növekedni, meg statisztikát csökkenteni. Az Eu mindig előírja, hogy mennyivel kell csökkennie évente a baleseteknek.
Néhány dolog nem egyszerű. Az ABS NEM arra való, hogy hamarabb megálljon a motor, hanem hogy irányítható maradjon fékezés közben. Ezt sokan félreértik. Egy tapasztaltabb motoros előbb is meg tud állni ABS nélkül.
A kevés tapasztalattal rendelkezőknek ez jó dolog. A motorgyártók is minél nagyobb rétegeknek akarnak motort árulni, kapóra jön a hülyebiztosság. Az emberek felületes hozzáállása a dolgokhoz meg világossá teszi, hogy a többség miatt ezek még jól is el tudnak sülni.
A sportlégszűrős dologhoz hozzá kell tenni: a mai lambdaszondás-katalizátoros motorok pont teleszarják, milyen légszűrő van bent, a katalizátor miatt mindig lambda1 környékén kell lennie a légfeleslegnek. A motormenedzsment utána is fog állítani.
Az érem másik oldala, hogy Németországban az utakon futó motorok többsége még mindig karburátoros! Emlékeim szerint jóval több, mint 60 százalék, és az injektorosoknál is különbséget kell tenni nyílt hurkos befecsendező rendszer között ( lambdaszonda nélküli) és a lambdaszondás szabályzó rendszerek között. A nyílthurkos injektoros+karbisnál el tudja rontani a károsanyagot talán. Ha otthon berhelik, vagy padoztatják akkor meg pláne. Daganatos megbetegedések bőven vannak a belsőégésű otto motortól és elég rusnya egy dolog az. Lassan nincs olyan ember, akinek a családjában ne történne ilyen, esetleg ő maga ne lenne veszélyeztetve.Tehát a dolog sosem olyan egyszerű

Mindenesetre ha ez bejönne, én építenék egy pályamotort és a közutat pont leszarnám, aztán úgy ellennék.
-
Integra
titán
ez az amikor olyanok akarnak motorosokról okoskodni, akik sosem motoroztak
nem mondom azt, hogy nem megfontolandó egyes ötlet és egyet is értek, de megint sikerül túl esni a ló túloldalára... mert a biztositék kiverős javaslatok tuti valami propagandista fasz agyából pattanhattak csak ki.. -
Integra
titán
8200 ft-tal szegényebben újra van használható első kerekem, friss ropogós ár

-
válasz
Topiccsendőr
#596
üzenetére
Nem gyűlölködöm. Buddhizmus nem ismeri a gyűlöletet, legalábbis itteni értelem szerintit nem. Azon meg ne vitatkozzunk, hogy nagyfeketetédéiaudis fogja nagyobb eséllyel rád rántani a kormányt, vagy egy daewoo matizos, esetleg seat leonos.
Tudod te is. Az ember alapvetően jó, csak a környezet hozza ki belőle a rosszat. Bár ez nem fog érdekelni téged sem, amikor ne adj Isten a zasszonnyal' fekszel az út széli árokban.
peace. -
Integra
titán
panigale leplezetlenül. öcsém, igazi pehelysúlyú versenyzőt tisztelhetünk a teszter csávó személyében
kétszemélyes tesztet is egyből ki lehet pipálni, de meg is kérdezhetitek, hogy hol varrták rá egyénileg a ruhát, nagyon passzentos 
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr
#601
üzenetére
asszem a honda az nsx-ben törögette a titán alkatrészeket, de nem vagyok benne biztos. motorkerékpároknál semmi ilyet sem olvastam soha, ez tény.

na nem mintha tudnék bármit is kezdeni 170 vagy 200 lóval, max lerepülni róla..

-
Topiccsendőr
addikt
Nem a normákról van szó. Azokat azért mondtam, mert a gyengébb utcai motort ha tuningolod ezekkel a pc meg ilyenekkel semmi mást nem csinálsz, mint kiiktatod a környezetvédelmet a motorból. Ez nem is igazán tuning, és nem is hozhat rengeteg lóerőt. Ezer köbcentinél tizennéhány lóról beszélünk.
Ha lóerő kell, akkor már a vezérléshez is kell nyúlni, szívócsatornákat gyöngyszórják vagy miafrász, vagy csak csiszolják, szelepvezetőket eltakarítják a gázoszlop útjából, generátort lecserélni kittesre, gyújtás, nagyobb hűtő hogy hidegebben üzemeljen a motor (nem azért mert nagyobb lesz a hőterhelés, hanem hogy alacsonyabb hőfokon üzemeltesd!!), minden lóf@sz horror pénzekért, ami ugye megy rendesen a megbízhatóság rovására is. Szóval egy PC vel biztonságosan tuningolhatsz... 170 ből csinálsz 180at, úgy, hogy ordít a motor, és rákkeltő anyagok tömkelegét rakod ki a kipufogóból. De 200 lovat soha nem kapsz.A yamaha az elékelt főtengely miatt szenved a lóerőkkel. Nehéz kihozni belőle mégtöbbet.
A bömösnél pedig bizony vannak nagyonjó mérnöki megoldások, pl a hajtókar csapját eltörik, és összecsavarozzák. Ilyet hol látsz jappánnál?. Tele van ilyenekkel a motor. Ha megüti valamelyik japán, akkor lehet mondani ilyeneket, hogy le fog csengeni, de ez még mindig nem történt meg.
Nagyon felületesen mondam el ezeket, én sem tudok mindent, de nem beszéltünk a költségekről a gyártás során, stb. Meg hogy most az Eu egy nulla sportmotor kereset szempontjából a japánoknak, szóval ez sem fogja húzni őket.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Diablo IV
- Horgász topik
- Amit látnod kell 80’ – 90’ évek, egész estét betöltő mozi filmjei.
- Ezt nézed TikTokon és YouTube-on a telefonodon
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Battlefield 6
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...
- új HP HyperX Cloud III S headset gamer Fejhallgató
- Jabra Speak2 75 MS Teams USB-bluetooth hangszóró
- Felsőkategóriás Gamer PC-Számítógép! Beszámítás! X870 /R9 9950X / RX 9070XT / 32GB DDR5 / 2TB SSD
- Samsung Galaxy Tab A9 / 4/64GB / Kártyafüggetlen / 12Hó garancia
- BESZÁMÍTÁS! MSI Katana15 HX B14WEK notebook - i7 14650HX 16GB DDR5 1TB SSD nVidia RTX 5050 8GB WIN11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi



aki tud motorozni annál lehet nem szempont 

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)



(pontosabban te)






