Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz etnies #95794 üzenetére

    A kitolt csereperiódusoknak van egy enyhe fogyasztói társadalmi oka is. Manapság a mérnökök már azt szabályozzák h mikor romoljon el. Nagyjából a '90-es évek elején, ezredforduló végén ért véget a tartósság maximalizálása, akkor jöttek rá, h nem szabad az örökkévalóságnak autót (pl. Merci W201) és motort gyártani (pl. bármelyik fogaskerekes VFR) meg úgy bármilyen használati tárgyat.

    Szóval, ebben a korban úgy gondolom, h egy alapszintű technikai beállítottsággal rendelkező usernek tenni kell ez ellen és hiába van a mérnökök által összeállított szervizkönyvben 10-15k km-es csereperiódus, utcai használat mellett is le kell cserélni 6000-enként.

    Ezért sem értem h miért kell pazarolni a sorokat erre, a motorozás többi költsége mellett egyszerűen elhanyagolható anyagi különbségről beszélünk, ha a félszintetetikus, teljesen szintetikus olajok árát hasonlítjuk, de még akkor is pár ezer ft-ról van csak szó, ha valaki ledobja 6000km-nél, nem 10k-nál.

    Mike, tboldi, köszi, szétnézek itt is.

    [ Szerkesztve ]

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák