-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Közérdekű! visegrád szentgyörgypuszta. Ma sok sok rendőr volt ott. Ismi megszólította őket mit keresnek. Automata trafi ideális helyét....
-
-
A széle amúgy is szar, tereljük oda a forgalmat, mert kell a parkoló.... [link]
-
-
válasz tboldi #47169 üzenetére
Nem te mentél előttem? [link]
Hát hallod, úgy hajtod a vasat mint én a mesterséges fogyimérés alatt, nem csodálom ha alig eszik.
Véletlenül se vedd bántásnak a kérdést a te esetedben, de ez téged élvezettel tölt el?
Az biztos, hogy téged a trafi téma nem érint.[ Szerkesztve ]
-
Belemásztam ebbe az autópálya matrica témába és arra jutottam, hogy érdemes megvennem a 10 naposat és marha gyorsan odaérni ahova akarok, minthogy veszek egy megyeit 5000-ért és az nekem csak egy kimondott úti cél felé szól ráadásul az út egy része igen-igen vontatott lesz. ~1500-ból megúszom. A 10 napba meg belefér több cél is.
Próbáltam kikerülni a fizetőseket és közel 30km plusz lenne az 50000-es megoldáshoz képest, meg rengeteg plusz idő. Ez egy célra értendő.
Tavaly ~4000-ből elmásztam oda ahova szoktam, most ez 5500 lesz kb, DE rövidebb az út és sztem 1 órán belül meg lesz a korábbi 1:26 helyett. -
válasz tboldi #47174 üzenetére
Engem ma megelőztek, motorok szoktak. Nagyon békésen elgondolkodóba voltam és 60-al haladtam, majd a semmiből egy villanás alatt valaki elment mellettem. Amit leszűrtem: Sor 4, fehér S-es gyorsasági egy kipuffal középen. Ilyenkor nyugtatom magam, hogy nem velem van a baj. Főleg, hogy túrják fel a 11-est. Tábla hegyek, szűkületek.
Én rövid távon mennék csak mögötted. Minimum 60 óra szerint.-------------
Van itt valakinek egy Suzuki GSF650N-es, az mennyire lomhul el két személlyel, kérdezném.
[ Szerkesztve ]
-
Történetem egy autóról és egy Dl1000-ről szól. A kettőnek nincs köze egymáshoz. Adott egy DL1000-es. Talán 2006-os, a történet szempontjából mind1 pár év ide vagy oda. Alig futott 20.000km-t. Nagyon szép darab, szép a hangja is, még be nem indítod. Mert biza alapjáraton ott a mumus, nagyon kell fülelni, de ott van. A már nem annyira boldog új tulaj elvitte márkaszervizbe és megmutatta egy szakembernek. Hallgatja hallgatja, vakarja a fejét és megszólal. 130 ezer. Mi 130 ezer? A vezérműlánc csere. Legalább 80.000km-t futott a kicsike. Történet vége, ma is fut 30.000km-el és gyönyörű a hangja.
Autó: Adott két szomszéd, egymás mellett laknak. Hívjuk bélának az autó első tulaját megvette élete autóját ami 2x látott márkaszervizt. A kötelezőket az elején és kifújt. A szervizelések otthon történtek. Béla néhány év múlva el akarta adni. A szomszéd épp autót keresett. Meg is kérdezte érdekli e. Naná, csak nem ilyen drágán. Béla nem tudta eladni, így beszámolták neki az újba. Telik az idő, a szomszéd megjelenik egy ugyan olyan autóval mint Bélának volt. Mondta is a szomszéd, hogy ez jobb mint a tiéd igaz kicsit drágább volt, mert vezetett szervizkönyves. Bélána ismerős volt a kocsi. Átment, beleült és megnézett pár dolgot, majd rájött, hogy a volt autójában ül aminek hirtelen vezetett szervizkönyve lett. Kiszállt, gratulált hozzá és máig őrzi a titkot.
Igazak e? A DL1000-es biztosan.
-
válasz V.Stryker #47460 üzenetére
Semmi extra, megvette hitel átvállalással és vásárlás után arra lett figyelmes, nem azonnal, hogy valami más hang is van ott nem csak az minek kéne és elvitte márkaszervizbe. Ott kiderült, hogy vezérműlánc cserére szorul és ebből következik, hogy nem ~20.000km-t futott.
-
válasz V.Stryker #47464 üzenetére
Sok ilyen HA-s vidit néztem és kevés van ami tetszik. Nem is értem, hogy csak engem zavar az a hang? Van tegyük fel jó a hang, látod a vidin, hogy üzemmeleg és az alapjárat össze vissza megy. Hát azzal foglalkozni kell nekem ne mondja senki. Nem tudom kinek, hogy van, de ha nekem meleg akkor a mutató ráfekszik egy kis pálcikára és ott marad.
Ezt még nem láttam, érdekes...
[ Szerkesztve ]
-
Hát szo-szo nem kis erőfeszítés volt 1 órát át tartani a búrámat úgy tolt a szél, de mivel alig megyek pályán így marad a neked mánia. [link]
Balesetnél, ahol lezárták a nullást és eltereltek próbáltam egyezkedni a rendőrnénivel, hogy hagy forduljak meg és folytatom utamat (levisz, lent körforgalom és úgy jössz vissza, na én a zárón akartam megfordulni a dugóban), azt mondta az 10k lenne, nem javasolja. -
válasz sznorbert86 #47562 üzenetére
Elírtad nem? 128.000
-
válasz -Mosquito- #47573 üzenetére
Innen van az egyik haveromé, a legolcsóbb ami volt 2014 őszén. Gyertyapipa, gumi, lánc, olaj,szűrő, karbi, kormánycsapágy. mást nem kellett rendbe tenni. 4xx ezer ft volt és 2000-es. Origi olaszból behozott.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz Something_ #47644 üzenetére
Hozzám senki nem szállhat fel, de már mondtam, az az állásomba kerülne. Én csak sípolok és jobb ha elmész a sínekről.
-
Én egy fokkal jobban hiszek azokban a motorokban amik egy fórumos embertől vannak. Sportmotoron azért akad jó pár ilyen. Ismét egy CB600F esetén volt ez így. Fent volt HA-n, de addig addig kutakodtam még sportmotoron ráakadtam a gazdira, kicsit visszaolvasva emberünket nem volt gond, csak a szokásos: ára!
Ellen példa is van. X-et ír HA-n, de másik oldalon már Y-t, és még a rendszám is ugyan az.
[ Szerkesztve ]
-
Kell a halálnak a GS! [link]
Sírva ül vissza rá az ember! -
Így húzom a GS szarvát 1-esbe: [link] - Csak ez mást csinált. Nem ráz, nem zakatol, mint a szög úgy megáll, 3000-től végig harap, a váltó mint a vaj és alig van hang a kipufogóból.
Ásom a GS sírját! Egy szónak száz a vége, ha 1x felmerül, hogy nem megfelelő a vas, onnantól már csak idő kérdése mikor megy a levesbe.
A motort amúgy egy számomra is idegen embertől kaptam kölcsön, életemben először láttam. Van ilyen is. -
Akit érdekelne egy 1x használt 45-ös csizma az írjon rám. Földi áron.
-
válasz polimorf #47957 üzenetére
Elégtelen töltés okozhatja, azaz van töltés, de nem annyi ami maxon tartja az akkut, lassan szulfátosodik, csökken a kapacitása, nem bírja a terhet. Egyenes út a kuka felé. Minden motor manualjaban van egy tól,-ig határ amivel tölteni kell a motornak vagy alapjáraton vagy felpörgetve az le van írva. Multiméter, DCV 20-as állás és rárakod, beindítod és méred. Általában legalább 13.5V-ot tölteni kell, de inkább 14-et és valahol 14.6 - 15V az a határ ahol meg már károsan sok.
Azért jó a kis LCD ami mutatja a töltést, mert ha elszáll és kiszúrod ad egy kis időt még lehal az akku, addig lehet menteni a menthetőt.[ Szerkesztve ]
-
válasz polimorf #47960 üzenetére
Nekem ott annyit csalt, hogy nem jó alap. Azért mérünk akku saruin. Azért is van egy teljesen külön körön teljesen külön biztin, rövid vezetéken. Pl: tölt 13.5v-ot akku saruin, az már a fényszóró izzón 12v körül van. Elvész a vezetéken, régi csatlakozásokon, átmeneti ellenálláson. Nyerset mérünk mert az akkunak a fontos a töltő fesz.
-
válasz polimorf #47967 üzenetére
Olyat keress ami vízhatlan, amiben motort lehet mosni, mint nekem. Küllemileg olyan mint az első linkes csak a hátán nem nyitott hanem van két csavarhely ahova a plusz és a mínusz megy. Ezt is utána kitöltöttem hőre lágyuló ragasztóval, hogy még csak el se jusson oda a nedvesség.
Áramkörileg: mérő és a két szál vezeték. A negatív egy az egyben megy az akku negatív érintkezőjére, a pozitív pedig elindul az akkutól, ott egy ideális helyen megszakítom egy kicsavarható 20mm-es üveg biztivel (amperileg gyors és valami minimális értékű, mert 6mA-t kér a mérő, csak legyen védelem), ezt a cuccot mivel gumi tömítésű csak behúztam egy kis zsugor csőbe, aztán mentem tovább a mérőig ahol egy kis kapcsolóba érkezem ami meg folytatódik a mérő pozitív lábáig.A kapcsoló esetemben a mérő oldalára van ragasztva. Ez nem vízhatlan, ezért én néha, főleg motor mosás után adok neki egy kis WD40-et. Most már olyan 1éve esőben hóban szolgál és állja a motor mosást is. A kapcsoló azért kell, mert 6mA-t vesz fel és ha nem mész gyakran a motorral lassan de leszívja, csak egy mozdulat lekapcsolni amikor megállsz, idővel rutin mozdulattá válik.
Annyi vezeték van benne ami a tank tetejétől (kormánycsapágy és a tank között) elmegy az akkuig, semmi extra, hogy minél pontosabb képet mutasson. Az enyém amúgy 35V-ig méri és a nagyobb fesz tüskék miatt csak akkor kapcsolom be ha már jár a motor, illetve indítás előtt ránézem az akku nyugalmi feszkójára vele.[ Szerkesztve ]
-
11-ről mentem volna le a korzóra, lámpánál előttem egy új kis lóf autó. Látom, hogy igazgatja a tükröt és akkor megláttam ki vezet...226 éves mamma szana szét sminkelve, ááá de mondom nem lesz vészes nem megyek elé. Nagy hiba volt, óriása. Olyan 10-el. A végén lőni tudtam volna rá. Nem tehetek róla.
-
válasz -Mosquito- #47999 üzenetére
Remélem ott is maradsz.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest