-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
etnies
senior tag
válasz
Geresics #105412 üzenetére
HIT KÉRDÉS?
Akkor jöjjenek a tények, nyugodtan cáfoljad őket:1. Senki nem smkp szabályok szerint használja az 50 cm3-t (pl 40 km/h).
2. 4T kevésbé szennyez, mint a 2T
3. Sokan azért mennek 50 cm-vel, mert az jár ajándékba az autós jogsihoz.
4. Sokan visszaélnek a rendszámtalansággal, nagyobb robogókat használnak rendszám nélkül, 50-nek hazudva őket.Nos?
"önmagam hite vagyok magamban"
-
zgospel
őstag
válasz
Geresics #105412 üzenetére
Pedig most igaza van. Az 50 köbcenti az közlekedés szempontjából a nagyvárosi fullra beállt dugókon és a kihalt vidéki utakon a horgásztóig tartó pár kilométeren kívül életveszélyes és zavaró. Ráadásul ha 2T akkor még büdös is.
Én 2 évig nyomtam 50essel még gyerekként, városban országúton egyaránt, és visszagondolva csoda hogy baleset nélkül megúsztam. Nagyon sokszor leszorítottak, többször szándékosan, folyamatos stressz volt vele bárhova menni. Haveromnak volt Aprilia AF1 50-es papírokkal, na azzal lehetett tartani a forgalmat, 130-cal száguldoztunk vele
Ma már az A1-be sem férne bele az.
Illetve másik oldalról: amikor kocsival vagyok és bejön elém a 2T robogó a lámpánál aztán 15 másodperc alatt gyorsul 40-re a sáv közepén és közben okádja a bűzt, az baromi idegesítő tud ám lenni.Eleve a kategória elavult, mert segédmotoroskerékpárnak hívják de már a Simsonok sem voltak azok, nemhogy a robogók. Eközben meg a kínai elektromos rotyogók, rollerek, meg longboardok simán mennek olyan tempót sík terepen mint egy Babetta és nem kell rájuk se jogsi se semmi.
Szerintem B kategória mellé a B125-öt nyugodtan lehetne automatikusan adni, külön vizsga nélkül, az 50es robogókra, Simsonokra stb meg mehet a rendszám.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Geresics #105426 üzenetére
"17 évesen lerakod a B-t és utána beleülhetsz egy Nissan GT-R-be"
Tökéletesen igazad van! De mit lehet tenni? Legyen B1, B2, B?Be is b*szna... ne adj ezeknek ötletet! Véletlenül se!
Apámnak még csak korlátlan volt anno opció és érdekes mód nem haltak meg többen még arányaiban sem motoron akkoriban.
A lóerőzés amúgy is kifog pusztulni az elektromos motorokkal egy 20-25 év múlva (talán..ha majd a hálózat elbírná ha a pest 75% éjjel autót, motort töltene egyszerre de ez megint másik téma), mivel ott nem a teljesítmény fogja a hülyét veszélybe sodorni hanem a nyomaték aminek nem kell felépülnie hanem azonnal ott van. Az a nyomaték ami egy 600-as sor négyen amíg nem hergeled nincs ott. Pont emiatt hülyeség ez a lépcsősdi, A1 mehetne B mellé és az A2 nyugodtan mehetne szerintem 17 évre eggyel lejjebb le, 16-18 közt úgy is az egyéni érettség és a hozott nevelés dönt arról ki mennyire nyugodt vérmérsékletű. Abba meg gondolom nem kell belemenni hány 16 éves veszi meg a 2000 körüli 2T gépeket 11Kw-os forgalmival, amik mindenki pontosan tudja, hogy milyen szépen hozzák a 28-32 lóerőt típusfüggően. Így talán tisztulna a hazai motorpiac a régi vasaktól mivel gyorsabban terjednének a 40-48 lőerős kéthengeresek, és valamivel nagyobb rutinnal és fogalommal ülnének tovább a 2X évesek az első valóban nagymotorra.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
etnies
senior tag
válasz
Geresics #105426 üzenetére
1. Én nem betiltani akarok, hanem "adni", legális mederbe terelni a dolgokat. Aki elbír hetvenet, az elbírja a kilencvenet is. A te logikád szerint a B-t is tovább kellene bontani, csak szólok, én akarok egyszerűsíteni.
2. Mi és? Van egy törvény, amit az emberek úgy kb. 99.9%-a nem tart be. Ilyenkor két út közül lehet választani: kőkemeny szigorral betartatni, illetve megváltoztatni a törvényt úgy, hogy a helyzetet legalizáljuk. Melyik legyen?
3. Nem akarok 14 éveseknek A1-et adni, B-hez adnám automatikusan vagy tovább egyszerűsítve a B125-t."önmagam hite vagyok magamban"
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Geresics #105536 üzenetére
Az se rossz.
Engem az tart vissza még ha össze is jönnénk négyen*, 16.-ra lettem kiírva emelt inf. szóbelire.*két Kandós, meg OE-s haverommal már terveztük de vagy a zseton vagy az idő hibbádzott, puszta brahiból akarnánk semmi komoly cél, de mekkora királyság már ez az egész.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz
Geresics #105622 üzenetére
Aha esőcsizma... szóval ez a neve...
Esetleg valami konkrét beszerzési hely, vagy márka, amit keresni kellene?
Rögzítésnél mire gondolsz? Hevederrel mellkasra?
Kamerából nem szeretnénk elmenni árban a Go pro-ig. Kuponnal most aliról elhoztam egy Thieye-t, 70 dollárért. Sokszor nem fog kelleni, a célnak megfelel.Mindig másnak válaszolok, de köszi neked is vlevi.
[ Szerkesztve ]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Geresics #105676 üzenetére
Azt hogy mennyire tud majd jól egyensúlyozni, kanyarodni, lejtőnek ereszkedni, falat mászni, hirtelen korrigálni, fékezni vagy csak hirtelen fékezés nélkül irányt váltani (kerülni) simán endurózásban tréning nélkül is frankón meg lehet tanulni.
Én sem voltam életemben sem egyetlen tréningen, de az endurózában annyira sok a változó hogy sokkal jobban kiélesednek ezen fajta képességeid.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
runner 125
nagyúr
válasz
Geresics #105681 üzenetére
Igen, Amerikában és Ausztráliában árulják még újonnan, meg valszeg akkor Japánban is, változatlanul lassan 20 éve...
Nyilván továbbra is a profitmaximalizálás a Suzuki fő célja a DR-Z-vel. Nem véletlenül nem változtatnak a fényezésén, matricázásán kívül az égegyadta világon semmit rajta..
Pedig szerintem maga a vázgeometria és a főbb arányai rendben vannak, pár olcsó módosítással, aprósággal simán lehetne fiatalaítani és még sikeresebbé tenni még most is a konstrukciót ezen kontinenseken, ha már a blokkhoz nem nyúlnak (igazából ahhoz nem is feltéelnül kell, max injektorosra alakítani.. de az ereje megfelelő áttétellel endurora elég, így legalább tartós)
Mint pl. full LED-es lámpák elől hátul (elől új, modernebb búrával), szebb tükrök, modernebb hátsó villahíd, szebb első sárévdő, némileg az idomgarnitúrát is átszabhatnák és mondjuk kaphatna sokkal szebb műanyagot tankot is a fém helyett.Behozni még be lehetne valszeg, csak nem biztos h megéri..
VÁM, ÁFA, meg akkor ott van a környezetvédelmi osztálya.. gondolom azért sincs már EU piacon, mert nem tudja teljesíteni. Innnetől bukó a mutatvány, mert nem fogod tudni honosítani. Nem beszélve arról, h ha mégis menne a honosítás, olyan összegnél járnál, ami már nem biztos h a megéri kategóriába esne. Tehát 3M ft fölött már sokkal újabb konstrukciójú motorokat kapni..
Hja, ezért is vettem ilyet. Nem találtam racionálisabb típust ebben a kategóriában. Néztem a 690-et én is, sőt az R verziót is, de nagyon nagy, nehéz, kicsi rugóutakkal, meg az egész formája inkább hat autós hasonlattal élve SUV-nak, mintsem terepjárónak.
DR-Z-ből ki lehet fogni használtan jó vételeket, inkább azt érdemes gatyába rázni és megfelelő karbantartás mellett sokáig gondozásmentes.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Geresics #105759 üzenetére
300-ért?
Mennyi van belőle? Intézz nekem is párat és dobok rá neked, de komolyan.
Annyiért vedd meg az összeset, és add el piaci áron, aztán abból vegyél egy normális endurot. Nincs értelme tuningolni egy ilyen kategóriát, még akkor sem, ha olcsón jutsz hozzá! Ez a nyers igazság, minden más csak önigazolás.
Az a baj egyébként, h a nagy átlag - köztük bevallom h kezdetben én is - a cross, enduro vonalat amolyan "B vágányként" kezeli. Pláne ha utcai motorról ülne át, próbálná ki / vagy adott esetben az utcai vonalat megtartva, a mellé vásárolná az endurot. Ebből fakadóan kisebb pénzből akarja megúszni, mint mondjuk az utcai motorját és a járulékos költségeit (felszerelések, gumik, szervizek, stb.).
Pedig nagyon nagyon rossz elképzelés és sajnos más a tényleges nyers valóság. Egy jó terepmotor piaci ára, pontosan annyi, mint egy 600-1000-es utaci motornak. Emellett üzemórásnál ott van még a felújítás várható költsége, ami komplett generálnál 350k minimum.
Hiába "csak" 250-400-450 ccm, hiába nincs mindegyik rendszám, hiába üzemórás, a jó példány ára azonos, sőt, egy üzemórásánál a fenntartási költség az utcai motorhoz képest minimum 6-7x-ese (kiszámoltam)!
Itt pontosan ezt kell megfizetni. A grammok faragását, a kis ccm-ből kihozott relatív nagy teljesítményt, a kemény mindent kibíró futóművet és vázat, stb.
Ezt el kell fogadni sajnos, nem lehet egyszerűen olcsóbban megúszni a jót, végigjártam én is ezt az elméletet, 3-400k-s gépektől indult a keresésem. Persze lehet bszakodni 30 éves XT600-akkal, XR600-akkal, de az csak nettó szopás és ugyanolyan pénztemető lesz, mint egy újabb, jobb, megbízhatóbb enduro.
Úgyhogy vagy koplal az ember, vagy jobban fizető állás után néz és beruház egy normális endurora, vagy akkor inkább azt mondom ne akarjon terepen motorozni.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Geresics #105774 üzenetére
Két teljesen eltérő esetről beszélünk, az értesítem az illetékes hatóságot != felteszem egy közösségi oldalra.
A bűncselekménnyel továbbra sem értek egyet, mivel se nem tette olvashatatlanná, se nem rongálta meg így marad a visszaélés ami továbbra is neccesen állná meg a lábát. (Rátudják húzni gond nélkül, sőt ha elfikálsz arra azt is ráhúzzák, hogy relatív gyorshajtás.)
De igazad van, videózzunk mindenkit orrba szájba tegyünk fel mindent a netre! Elő is kaparom tavalyról azt a 6 videóra vett esetet ahol a paraszt előzött szemből nekem meg a murva kőre kellett húzódni, hogy ne vasaljon ki. Vagy ahol szántszándékkal rám húzták nem egyszer a (külső) bécsi úton a sorok közt. Menten töltöm is fel...
És tudod mind ez mire lesz jó? Alapot adni a gusztustalan médiának a szándékos uszításra ami évek óta megy.... ja, hogy ettől kevésbé lenne gusztustalan és sokkal egyszerűbb tisztább megoldás lenne felhívni azt a retek 107-et, hogy yx vagyok honnan hívok mit jelentenék be akár videóval is? Hmmm....
És akkor mentem nem szimplán spicliskedésnek titulálnám és talán többen sem.
De az ilyen nem a közlekedési kultúrát akarja fejleszteni, tisztítani. Pusztán vágyik a neten megjelent horda, csürhe elismerésére, hogy ez igen fasza vagy sikerült feltenned most jól ezt meg asszontad csukjuk le, lincseljük meg.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Geresics #105803 üzenetére
Nem a nem tetszikkel van baj, mert már quadozott többet, hanem hogy lehet pár hónap után beleun, azért nem akarok nagyobb összeget belefektetni.
Ilyen árakban nézek gépeket, csak a kérdés hogy vajon melyiket érné meg jobban, egy noname új vagy egy ismert használt.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
runner 125
nagyúr
válasz
Geresics #105832 üzenetére
Persze. Az eddig időjárási körülményekre vonatkazóan írtam.
Nyáron, pláne 20-30-as átlaegtempónál minden bizonnyal marad a cross csizma, cross nadrág térdvédővel, proti ing + mez. Azért megrohadni én sem szeretnék a ruhában.kayaman
Terepmotorból nyilván van rendszámos és nem rendszámos.
Hivatalosan a rendszám, biztosítás nélküli motorokat kizárólag ZÁRT pályán használhatod, vagy zárt magánterületen belül. Értelemszerűen az odajuttatásukhoz sem az a megoldás h kertek alatt odagurlunk, hanem utánfutó, trailer, kisbusz (igen, ilyen esetben nincs szükség semmire, se rendszám, se műszaki, se kgfb.). Kitolod, kiélvezed, betolod és hazaviszed.
Ebből fakad, h az sem érv, ha valaki falun, zsákutcában, az utolsó házban lakik, az-az közútra még csak rá sem lépve tud eljutni földútra, erdőbe. Hivatalosan így ott sem használhatja, ilyen felhasználásra is kell a rendszám, biztosítás.
Persze megint más kérdés, h a gyakorlat itthon nem ezt mutatja, nagyon sokan használnak faluhatárban, erdőben papírok, biztosítás nélküli crossmotorokat... de ők mind kockáztatnak. Pontosabban telibeszarják, és ha valaki igazoltatni akarja őket, úgysem állnak meg, az ilyen felfogású egyedek fejében esélytelen rendet rakni bárkienk is.Ahogy te is írod, a természetvédelmi területet el kell ilyen téren felejteni. Ez persze megintcsak alapműveltség kérdése. Sajnos kevesen bírják felfogni, átlátni, h 1-1 veretéssel milyen károkat okoznak.
Spec. én magasan elítélem az ilyen mindenttelibeszarokátmegyekrajtadis terepmotorost.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Geresics #105856 üzenetére
Igen, 6Days lett.
A napokban raktam be a kerekeket, még az új lánc sincs a helyén. Talán a hétvégén sikerül már mennem vele, de a futóművek még hátravannak, meg a kipufogón lévő felirat után részt is le akarom vágni a francba. Elviekben csak ki kell fúrnom azt a pár szegecset, végzáró le, levág, végzáró vissza, fúrás - szegecs.Noh, találtál valamit?
Egyébként geresics, 'te vagy az?'
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Geresics #105863 üzenetére
Grat, de én továbbra is pénzt csinálnék belőle, és vennék valamilyen élvezetesebb gépet.
Kora tavasszal és télen is építgettem, mindig csináltam rajta valamit. Tehát óriási motorozás nem volt vele terepen, pláne h a futómű még nagyon tré..
Mióta nálam van, csak 1 x volt lemosva, amikor megvettem. Ha kész lesz, majd összesarazom.Horvi
Köszi.
z123456789
Köszi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Geresics #105874 üzenetére
Miért is?
Ha kimész esetleg Tökölre egy hétvégi drifted eseményre hiába van ott a gumifal, pontosan tudod ha odaállsz száj tátani akkor bizony vállaltad az eseménnyel járó és bekövetkező baleseteket...Ha kimész egy cross verenyre és állsz a barikád nélküli "nézőtéren" mégis ki más a felelős azért ha eltalál egy elrepülő motor és elkaszál?
Ezért nem az adott sport a hibás, te voltál ott tudtad / tudnod kellet volna mivel járhat....
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Geresics #105895 üzenetére
Jónak tűnik így szemre a mintázata ennek is. Sőt, talán még inkább enduro gumi, mint a 6Days és a vételára is kedvezőbb.
Kövinek kipróbálom majd én is."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Geresics #105941 üzenetére
100 élvezetesebb lesz vele terepezni mint a Pegasoval, eleve a tömege végett, másik hogy a futóműve és a fékei is sokkal jobbak terephasználatra.
Csiki-csukis részen, sárban, homokban kész megváltás lesz ezzel menned az Aprilia után.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
emre
veterán
válasz
Geresics #105944 üzenetére
Nem biztos hogy itt találsz, de érdemes megnézni: https://www.gearingcommander.com/
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Geresics #105944 üzenetére
Egyszerűen számold ki az esetleges váltóméretet.
Az enyémen sem gyári a méret, sem elől, sem hátul. Mindkét gumi 10-10 mm-rel vastagabb. A matek egyszerű, első szám a gumi szélessége mm-ben (olvass utána mi fér el hátul és elől max.), a második szám meg az arány, %-ban. Azt meg egyszerűen kiszámolod az elsőből.
1-2 cm teljes kerékátmérő növekedés vagy csökkenés nem számít. De mivel itt kisebb power-ről beszélünk, az sem baj ha a gyári oldalfalnál egy kicsit kisebb a gumi magassága. Vagy ellensúlyozod nagyobb fogaskerékkel.
Erről jut eszemben, én tuti leáttételezném. Menjen csak 90-et végre, de azt gyorsan elérve, nyomatékosan, úgyis terepen fogod csak használni. Kerékre nem áll, de ha már a megtartáson döntöttél, én tuti kihegyezném.Ami még sokat javít a terepezési komforton, ha kiemeled a kormányt, illetve ahogy nézem, magasabb kormány + kiemelő is elkélhet erre.
Egyébként nézz utána a típusnak youtube-on, kinti forumokon, 100% h van egy csomó mod., amivel lehet okosítani az erején és nem igényel nagy kiadást.
A DR-Z-n legalább 4 ilyen filléres "tuning" van, amivel 4-5 LE-t elő lehet csalogatni még és ténylegesen durvább lesz a gép tőle (E méretű levegőszűrőház szívónyílás felbővítés, kartergáz visszavezetés kiiktatása teljesen, 10%-nagyobb alapjárati és főfúvókák, tűszelep horony átrakása, nyitott, lehetőleg a gyárinál 4-5 mm-rel vastagabb átmérőjű leömlő és kipufogó, iridiumos gyertya).
Légszűrőt tekintve terep felhasználás mellett biztosan nem tennék "sport" verziót bele. Szűrje csak meg minél jobban a levegőt, jah és a klasszikus spray-kben azóta kevésbé hiszek, mióta kipróbáltam a Putoline légszűrő olajat. Kis tálkába bele van márta az egész szűrő, így a szivacs minden részlegét átjárja az anyag, ellenben a spray-kkel..[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Geresics #105958 üzenetére
Jah h úgy.. azt passzolom, utána kell keresni h ez a jelölés jellemzően milyen magasságot takar, aztán a szerint venni.
Vagy, szimplán fogj egy tolómérőt, és mérd le a mostani gumit.Abból tudsz számolni %-os magasság arányt a szélességéhez képest.
_
Más.
Vázvédő megoldást keresek a DR-Z-re. A legnagyobb megdöbbenésemre nincs sem gyári, sem aftermarket megoldás egy ilyen sok példányban eladott motornál.. Pontosabban 1 karbont találtam ebay-en, valami 45.000ft-ért.. Tehát felejtős.
Mivel lehetne frankón levédeni, mit gondoltok? Rendben van h ez acélváz még, nyilván nem szabályos keresztmetszet és maga a felületben is van "csavarodás", tehát az h egy kivágott műanyag platnit ráragasztok, nem megoldás, mert nem fekszik fel. Valamilyen vágható, gumiszerű, baromi erős öntapadós cucc volna jó, ami lehetőleg nem érdes (h ne gyűjtse a sarat, koszt), de mégis ellenáll a kopásnak.
Teniszgripre gondoltam még, h végső esetben azzal betekerem, de az meg elég izé'.."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Xero
nagyúr
válasz
Geresics #105986 üzenetére
Legközelebb a Zürichsee mentén menjetek le és onnan Zug felé. Sokkal hangulatosabb, és nem kell pályán szüttyögni végig.
Közben megnéztem személyesen is a Monster 821-t és a Street Triple R-RS-t. Az van, hogy most még nagyobb bajban vagyok. Próba még nem volt, de élőben a Triumph is belemart a kicsi szívembe. Kezdek beleszeretni a kis rovar testébe. Súlyra pedig érezhető a difi, igaz csak annyi volt, hogy meglibbentettem standerről.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz
Geresics #105987 üzenetére
Megadom szívesen a srác elérhetőségét és beszélj vele. Ha van annyi időd és kapacitásod, kartonpapírból csináld meg az egész haspáncél vázát, belőve a szögeket, felfogatási furatokat, egyeztess vele h mennyiért szabná ki, leküldöd a "modellt", az alapján meg legyártja.
Iszonyú massszív az egész, végig van varrva, rozsdamentes cucc teljesen, az tuti h az életbe nem fogja ezt kilyukasztani semmi.
Illetve deklivédőknek nézz utána még.. a DR-Z-n kifejezetten gyengepont, mivel gyárilag iszonyú vékony a fala (kb 2-3 mm) és nagyon hamar beszakad ha úgy dől a motor."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- HTPC (házimozi PC) topik
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- További aktív témák...