-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
seadrone
őstag
-
-
BoB
veterán
válasz zgospel #91632 üzenetére
Itt rengeteg ilyen retró gépet látok. Na ezek az igazi divat motorosok, még annyira sem intenek vissza mint a HD-sok
Az összesen farmer, valami retró dzseki meg retró sisak van, legtöbbször bőr félcipővel
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
tboldi
nagyúr
válasz zgospel #91696 üzenetére
Irtó ronda lett szerintem.
A mai tokiói újdonságok közül inkább ezt vinném: Kawasaki Z900RS
-
HSM
félisten
válasz zgospel #91712 üzenetére
Mivel a tapadás a felületek tulajdonságaitól, és az őket összenyomó erőtől függ. A felületek tulajdonságai nem változnak lényegesen a két keréktől, de az első kerékre eső súly így kerekenként megfeleződik, mivel két kerék között oszlik meg, nem csak egy van. Tehát összességében elméletileg hasonló tapadást kell kapj.
-
HSM
félisten
válasz zgospel #91715 üzenetére
"azalapján amit írtok jobban tapad egy 350 kilós cirkáló mint egy 150 kilós akármilyen motor?"
Attól függ, honnan nézzük. Ha csak azt nézzük, mekkora a tapadási súrlódás akkor igen, jobban tapad.
De itt van egy kis bibi, miszerint a 350kg-os monstrum menet közben is nagyobb erővel igyekszik megtartani egyenes vonalú egyenletes mozgását, pl. kanyarban, fékezésnél, tehát van ami kiegyensúlyozza a dolgokat. -
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #91728 üzenetére
Persze hogy leegyszerusites. Egyreszt fogalmam sincs az egesz motorrol, gumikrol. Ha lenne sem lennek elorebb, semmi adatom nincs gumik tapadasarol.
Te 350 kg os motort hoztal peldanak, egy joval konnyebbhez, meg tapadas, stb.
Annyit akartam mondani, hogy ket kerekkel elol nem lesz duplaakkora tapadasunk. Ugy tunt, hogy ez nem tiszta.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mike-
addikt
válasz zgospel #92009 üzenetére
Én sem írtam a cb1000r után mekkora ugrás volt (ha nem is hiper) az Aprilia, de nagy lépés volt, még az emberiségnek is. Tényleg az amit te mondasz, meg amit Dodor is próbált megfogalmazni, oda megy ahova nézel, bárhol, bármekkora tempónál. Nincs az, hogy jaj nem fordul el, nem fér el. Stabilan mindig, minden körülmények között azt csinálja amit mondasz neki vagy csak elég rágondolni... De akkor ez nem Aprilia sajátosság, hanem az új motorok velejárója. Ahogy mondtam talán régebben, idén cb400(lol)/sv1000/tuonov4 -re és -ről a Mátra/Bükk közepén átülve... a különbség no comment.
Nyugodtan írd le szerintem a tapasztalatokat. Ha nem tudunk motorozni legalább olvassunk róla.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz zgospel #92009 üzenetére
Nekem is tetszik az S1000R, de sajnos van vele egy kis bibi. Habár csak kiállításon volt alkalmam ülni rajta, rá kellett jönnöm, hogy túl magasan van a lábtartója, túlságosan be kell hajlítanom a bokámat, rendkívül kényelmetlen az első perctől kezdve, főleg a sérült baloldalinak.
Tudom, lehet állítható lábtartót szerelni rá, de ~10 centit azon sem állíthatsz.A szintén powernaked (bár nem prémium) Suzuki GSX-S1000-esen viszont nincs ilyen problémám.
(#92012) -Mike-: De akkor ez nem Aprilia sajátosság, hanem az új motorok velejárója.
A nyamvadt CB500X-emen is így éreztem, a 125-ös ETZ után meg pláne.[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz zgospel #92013 üzenetére
Kár volt kipróbálnod, akkor már be vagy oltva rendesen új motorra, bmw-re az tuti.
Egyébként most már kb mindegy, de ha elakartad volna kérni egy körre, oda adtam volna euroringen de nem kérted én meg ilyet nem mondok magamtól. De akkor kicsit hamarabb eldöntötted volna, hogy megy a kisfézer a háztól.
Na majd jövőre jó időben. Új slickeken.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #92013 üzenetére
Szerintem egy kis foglalkozassal a te motorod is sokkal elvezhetobbe valna. Rugocserevel pl a himbilimbit ki tudod iktatni, egy jobb fekbetettel pedig erosebb is lehet a feked. Sajnos akkor joval gyakrabban is kell cserelni, de fel lehet ezeket az oregeket is hozni olyan szintre, hogy normalisan tudj vele motorozni. Nem lesz vadonat uj motor, de nem lesz akkora kulonbseg, amennyivel dragabb az uj motor. Sot!
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #92039 üzenetére
Ezt nem neveznem tuningnak, ez beallitas. Es ez hoz a legtobbet a konyhara. Ez az egyetlen, amit te jobban meg tudsz csinalni, mint a gyar. Nem ugy, mint a kipufogo. De ez az en becsipodesem, azt a penzt en siman rugora koltenem, nem hangosdobra. De mindannyiunknak mast jelent a motorozas.
4-500 ezerbol azert elegge gatyaba lehetne razni. Abbol induljunk ki, hogy egy ohlins fgr 43 nitrites villahoz hozzajutsz 200e kornyeken...
Azt megertem, ha nem akarsz vele szarakodni, de ahhoz, hogy ne legyen egy szar beomlo eleju motor, amit nem gyozok hangsulyozni, mennyit jelent, ahhoz nem kell ennyi penz.Ugye a kinoves. Ezt nem tudom hova rakni.
Sokszor segit a betetcsere. Egy 08 as kawasaki z750 nel van tapasztalatom, amit palyara hasznaltak uszonyereggel. A betet a lenyeg. Ott pl a tarcsa nem birta az iramot, nem a nyereg.
Termeszetesen egy monoblock sok szempontbol jobb, nem akarom nyujtani a dolgot, foleg, hogy igen kicsi az informacio arrol, hogy palyakorulmenyek kozott regi naked motoron melyik betet mit tud, mivel senki nem hasznal ilyet erre. Igy probalgatni kellene ami hatalmas szarakodas.Minel ujabb motor, annal jobb. Olaszt vegyel!
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #92046 üzenetére
Igen, gondoltam, de a hang miatt felaldozod a motorfek utani finom gazreakciot, amit ugyancsak megerzel, mint negativ videlkedes kanyarban. (Bar sokan eszre sem veszik)
Altalaban a japanok elolre raknak puha rugot. Az, hogy a vazat meg a lengovillat erezd, ahhoz szerintem gyorsabban kene menni.
De nekem tokmindegy, kitalalhatunk ezer ellenervet, de ez nem annyira bonyolult es draga dolog.
annyit kell csinalni, hogy a sulyodra legyen belove a rugo, mert ezt 2006 ig a japan motorok nem tudjak. 2006 tol is csak korlatozott tipusok.
Csupan rugo cserevel sokkal jobb lesz egy gyarilag szar motor.Fekbeteteknel a marka nem igazan szamit.
egy newfren keverek valamelyik motornal a legjobb, valahol a trw, es valahol a brembo. Illetve a neves gyartok mint brembo, nem fognak jo minosegu beteteket gyartani olyan tipusu motorokhoz, amihez nem kell. Pl 125 os kategoriahoz, es olyan motorokhoz, amikkel nem mennek gyorsan, es ahol nincs nagy szukseg ilyenre. Ezert irtam, hogy ezt tapasztalattal lehet megtudni, mashogy nem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
-
-Mike-
addikt
válasz zgospel #92197 üzenetére
Már-már mesébe illő regény rittyentett össze és majdnem bekajáltam de egy dolgot ugye megtanultunk a topicból, hogy M.o.-on nem veszünk használt motort mert átbxsznak. Sok sikert runnernek.
Ennek ellenére ha valaki az ismeretségi körömből szeretne motort, ajánlani fogom neki.[ Szerkesztve ]
-
Laca1212
őstag
válasz zgospel #92215 üzenetére
Ne hidd..én is hirdettem nem egyszer. Mindent, tényleg mindent leírtam. Erre telefonba első kérdés: "Mit lehet tudni az autóról/motorról? Meséljen róla."
Ekkor szoktam mondani, hogy ha a hirdetésben leírtakon kívül is van kérdése, akkor azt tegye fel. Másik herótom meg a látatlanban alkudozók.(#92225) V.Stryker:
+1[ Szerkesztve ]
-
-
Pocee
senior tag
válasz zgospel #92332 üzenetére
Számomra ez szaladgálós nem pedig túramotor,az évi 4000 nem sok egy nagymotornak,de robogót nem vennék ennyi kilóméterrel,de mondtam is hogy nekem! sok
Egyszer vettünk tizenezerkilometeres x9 robogót szép volt de belül voltak bajok visszaadtuk.
Biztos ezt is meg lehet kímélni.[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #92846 üzenetére
Első csizmának gondoltam a 125-ös mellé jó lesz anno valami noname, annak a teljes ára nem volt kerek 30. Csak a franc se gondolta, hogy a gagyi tényleg ennyire gagyi, szétnyúlt az oldala buggyosodott a talpa meg puhább mint valami radír.
Meg marha sokat sétáltam trappoltam benne, Esztergom bazilikát körbe, pécsi sétáló utca stb stb.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #93041 üzenetére
En arra tippelnek, hogy valami van, ami miatt ezt nem lehet ajanlatkent megjeleniteni. Mert ilyen ajanlat nincs. Vagy mas csomagot kell kicsit csurni-csavarni.
Nincs akkora igeny egy ilyen csomagra, ugyanis eleg nagy a zavar. A TB allja? Siman. Altalaban meg sem kerdezik, mi tortent, hol tortent. Ha meg is kerdezik, rendort se hivnak, akarmit mondhat a motoros. (A baleseteimbol indulok ki) Miert kotne ezek utan barki egy biztositast, ami nagyon draga lenne. A nullahoz kepest legalabbis mindenkepp draga.
Szerintem ez is amator huzas, hogy semmilyen biztosito kinalataban nincs kimondottan motoros biztositas palyara.
De ezt akkor sem igy kellene talalni, hogy hivj fel, megoldjuk okosba.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
BoB
veterán
válasz zgospel #93046 üzenetére
Európában RON-t használnak oktánszám jelzésre, USA-ban AKI-t.
Ami náluk 90-es az nálunk nagyjából a 95-ösnek felel meg, 87 meg 92-nek.
Szerk.: látom közben megtaláltad. Itt is voltak a 98-as benzinek, nehogy azt hidd hogy ami itt van az máshol is.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz zgospel #93050 üzenetére
Ezért van az hogy egyes autókat kicsit más motorral szállítják USA-ba, pl Mazda Skyactive ott csak 13:1-es a "rendes" 14:1 helyett [link]
Nem tudtam hogy a feltöltős motorkban kisebb a kompresszió, ezen lepődtem meg
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest