-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
válasz zgospel #103301 üzenetére
Valahogy eddig sem volt kedvencem, a nagy arca miatt. Biztos nehezen bírom a konkurenciát. De az tetszik, hogy megmondja, hogy valami tök feleslegesen erős, tök hülyeség megvenni. itt is bajban volt, hogy most ki a francnak ajánlja, alíg tudta összeszedni azt a pár barmot.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
duni84
aktív tag
válasz zgospel #103349 üzenetére
a pirelli angel-ről lebeszélném Novics-ot, akkor már inkább michelin PR4 vagy PR5. én pirelli angel-ről váltottam PR4-re. a hűvösebb reggeleken (10-12 fok) az elindulás mindig pár megcsusszanó hátsó (néha első is) kerékkel indult újkora óta. PR4-re váltva ez a reggeli ébresztő eltűnt az életemből és egyáltalán nem bánom nagyon hamar melegszik és nem kockásodik 14e km után sem. nem kell birkózni vele ennyi idő után sem, hogy ívet váltson. cunami idején is motoroztam vele és egész sok vizet elvezetett. nem sikerült vele olyan halálközeli kalandokat összeszedni, amikor egyáltalán felmerült bennem, hogy nem a humán faktor, hanem a gumi miatt kezdtem volna búcsúzni. kezdő(bb) motorosnak tökéletes lehet a gyors bemelegedésével, hogy ne induljanak a napok szívmegállással. sport gumiból a S21-et próbáltam: bemelegedve az sem csusszant meg soha, de jóval hamarabb elkopik, mint egy túra gumi. versys-re túrázni szerintem nem annyira jó választás, mint valamelyik több komponensű túragumi
#metszéspontok
-
duni84
aktív tag
válasz zgospel #103363 üzenetére
én is "tesztgyőztes" szuperjógumit vettem pirelli angel gt volt. az előtte fent levő bt016-hoz képest jobb volt (az egy öreg darab volt, azzal vettem a motort), aztán simán hozzászoktam, hogy amíg kiérek otthon a belvárosból, azt a 2-3km-t úgy teszem meg, mintha tök kezdő lennék és szögletesen kanyarodok, a körforgalmakban hagyom, hogy leelőzzenek a temetőbe bicikliző nagymamák, aztán bemelegedve már tök jó volt, csak hát minden reggel megvan az a pofon az önbizalomnak, amikor csúszkálva indulok el otthonról, pedig nem rángatom a gázkart. ezt az indulás utáni gyorskorcsolyát spóroltam meg a PR4 szettel. összehasonlításképp most már lendületesen merek közlekedni kb 150 méterre a garázstól, pedig ott kezdődik a fényes szakasz az aszfalt csíkban. (az antipromótere lettem a pirellinek 2 közös év után).
#metszéspontok
-
Teasüti
nagyúr
válasz zgospel #103357 üzenetére
Ezt mire írod? A majrécsíkra?
Van pár körforgalom munkába menet, azokban unalomig ismételten szoktam lapra tenni a motort. Van egy sztenderd sebességem, amivel be tudom venni. Fölötte már bebukott a Conti Motion elől.
Ezzel a gumival picit gyorsabb vagyok óra szerint és stabil a gép. Hogy miért van még rajta csík? Passz. Hegyesebb gumi profil? Vagy megtanultam motorozni időközben.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz zgospel #103384 üzenetére
Értem.
Nyilván te sokat motorozol velünk, tudod miket művelünk a forgalomban, betartjuk a sebességhatárokat, mennyi idő alatt érünk be a melóba, ki mennyire dönti a gépét, vagy áll keresztbe az esőben. És mindezt megszakértetted abból, hogy gyorsabb vagyok ezzel majrécsíkostul az őszi hideg és esős hónapokban, mint az előzővel csík nélkül, amit volt időm lekoptatni a nyáron.
Oké, elhiszem neked. Te vagy a profi.Nem vitatom a gumit, ahhoz nem értek. De akkor mit lehet tudni a Conti Motion-ről? Nekem az a benyomásom még ennél is gyengébb.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz zgospel #103387 üzenetére
Így már világos. Eddig nem értettem mi is volt a bibi.
Jó, hát a lapra tenni ezek szerint mást jelent neked. Nem 30°-os szögben GP-zek, annyira menő azért nem vagyok. Meg szerintem nem is leszek közúton.
Az én olvasatomban lapon van a motor, ha a gumi határán döntöm. Ezzel még nem értem el a határokat, viszont a megszokott és begyakorolt kanyarvételeim stabilabbak és bátrabbak, mint az előzővel. Így közérthető?[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
válasz zgospel #103416 üzenetére
ha-ha, messze van meg az apr1. ezerrel promozza a sajat kanyarodasi kepzeset erre egy 3kerekuvel elesik? nemaa, nemhiszem el
de amugy pont mintha az egyik beszelgeteos videojaban emlitette volna hogy neki a motornak 2 kereke van es majd megmondja a frankot, ha kap 1et tesztre. nah kivancsi vagyok ha tenyleg taknyolt, be meri e vallani.eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
dellfanboy
őstag
válasz zgospel #103425 üzenetére
en nem hinnem hogy az en privat uzenetem miatt azonositottak be, elkuldtem neked hogy mit irtam neki.
szep magyaros story hogy a kanyarkiraly odaver (akar olajfolt akar nem) 1 triciklit.. ezek utan nem tudom mennyire lehet komolyan venni amit o oktat, ill. akar a tobbi noname oktato. van vmi masik ex superbike-s csoka aki palyamotorozast oktat de nem emlekszem hogy akarmilyen bajnok lenne..
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
HSM
félisten
válasz zgospel #103426 üzenetére
Igen, az tiszta sor, hogy a mondjuk kisebb zsebkendőnyi olajfoltnál van esélyed, hogy csak csak az egyik első kerék megy bele és megúszod, de azért nekem elsőre fura az a +80%, arra azért kíváncsi lennék, úgyértem valami tudományosabb magyarázatra, miből és hogyan jön ki...
És ez most tök független a pletykáktól, csak eszembe jutott a három kerékről.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #103435 üzenetére
Mackó mit mond rosszul? Én az alapképzésen, és az intenzíven voltam nála, de én elhittem neki amit mond!
Szerk.: bár vészfékezésnél mást tanít, mint a rendőrmotoros oktatáson. Nekem utóbbi jobban tetszik. De minden más rendben volt - mondom én hozzá nem értőként!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #103440 üzenetére
a TLDR azt sem tudom mit jelent!
A kiülést viszont vagy Te értetted félre, vagy azóta rájött, hogy rosszul mondta, mert nekünk már ilyet nem mondott, sőt, az általad felsorolt előnyöket is mind elmondta (ő is, és a másik oktató is).
Amúgy nem szabad elfelejteni, hogy nem csak Te, vagy én fejlődünk az évek során, hanem az oktatók is! Mind tudásban, mind kommunikációban!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
HSM
félisten
-
Teasüti
nagyúr
válasz zgospel #103448 üzenetére
Ehhez nem kell mérnöknek lenni, ez általános iskolás fizika volt. A mérnöki szint nem az egyszerűsített modellel számol, viszont a felületi nyomás csökkentésével csak pár százalék nyerhető.
Szerk: 263 kg. Ha a többlet mind elől van, akkor ez megmagyarázza a dolgot. Nincs ebben semmi varázslat. Csak egy nehéz szar. Ne 200 kilós motorhoz hasonlítgassák, hanem a saját súlycsoportjához! Jah ott nem hoz semmi pluszt? Ennyit erről.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz zgospel #103555 üzenetére
Igen, pont az utolsó mondatot akartam tegnap én is bepostolni a téma kapcsán ide. Főleg, h az első bejátszás alatt ott lobogott végig a kanyarodásképzés plakát.
Alapvetően nincs problémám a stílusával, néha talán kicsit sok ez az énvagyokafaxagyerek megmondó duma, viszont ahogy írod, az egész kb. egy tragikomédia volt. Amikor a fb feldobja, meg szoktam nézni 1-1 videóját, több egymástól független videóben is anyázta ezt a motort, mert h három kerék, kb. a boozyknak való és lehetetlen elesni vele, felesleges, marketingeszköz, tanuljmegmotorozni, stb. Erre 20-szal elkaszálja a körforgóban.
Szóval, a karma és a sors pofonja ugyebár. De, még szerencse h így megúszta. Cimboráimmal párszor kitárgyaltuk már, meglepő, h ez az ember még él.
Egyébként az egészhez hozzátársult egy jókora felelőtlenség és figyelmetlenség is.. de nem is értem, h ezt pont ő h nem gondolta át. Azért november közepén motort tesztelni, még ha 3 kerekű is.. sőt, előtte az MT01-gyel is verették 180 körül ezen a szakaszon, azért kockázatos volt ezt az egészet így bevállalni.
Nem beszélve arról, h a folyásnyomok (cseppek) az úton már az első képkockától is látszódnak végig. Azt sem értem h nem tűnt fel neki már a legelején is, h az általa említett poron kívül folyadék is van az úton bőven.Noh mindegy, tanult valszeg belőle ő is.
ui. aki Niken-t szertne, most bepróbálkozhat az Ivanicsnál, h a Dodor által összetörtet fél áron vinné.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #103555 üzenetére
Az a legegyszerűbb, ha bemásolom ide, amit facebookon írtam Bike-R kommentje alá, amikor belinkelt a videót:
Továbbra sem gondolom, hogy egy celebnek (jó, legyen inkább sokak által elismert személy, akire követendő példaként tekintenek) olyan példát kell mutatnia, hogy 200-al kell közlekedni kamionok és mezőgazdasági járművek által erősen terhelt utakon! Sőt, erre még direkt meg is kér valakit, aki egy átlagos pilóta, és nem olyan szupersztármotoros, mint ő!
Ilyen tempóval menjen (német) autópályára, vagy ha kanyarogni akar, akkor meg a Hungaroringre!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #103561 üzenetére
Tréning: nem csak 30-al bójázós van. Ha lesz gyorsabb motorom, akkor megyek a BMW/Drivex tréningjére, ahol igenis nagy sebesség van.
Amúgy én olyan tempóval autópályán akarok menni, hosszú távon - ha már szóba került!Nagyon nagy különbség van Dodor, és más motorosok között! Dodor versenypályán tanult, és oktat motorozni! Piszok jó pilóta! Egy átlagos motoros, aki még sosem, vagy mondjuk 2x volt pályán még csak egy lapon sem említhető a Dodor kategóriájú motorosokkal!
Viszont Dodor közszereplő! Olyan, akire sokan felnéznek! Olyan, akinek a véleményére adnak! Olyan, akinek a viselkedésmintáját követni fogják! És itt a baj! Ne mutasson olyan példát, hogy 200-al kell (kamionok és mezőgazdasági járművek által erősen terhelt) közúton száguldozni!
Pláne ne mutasson olyan példát, hogy egy bevallottan átlagos képességekkel rendelkező pilótát kér meg ugyan erre!
Elhiszem, hogy Ő, vagy Te tudtok 200-al biztonságosan közlekedni (sőt, parkolni, és közben telefonálni, meg szendvicset enni), de a srác, akit száguldásra kért nem olyan ügyes, mint Te, vagy Dodor!Tudom, hogy "addig nincs baj, amíg nincs baj", de mit csinál, ha baj van? Ha a srác megcsúszik 180-nál? És ha - ahogy Dodor mondta - becsúszik a szalagkorlátba, és lefőtt a kávé??? Akkor mi a fenét csinál?
Vagy, ha a helyi suhancok felismerik a kanyart, és kimennek a saját motorjukkal - mert látták, hogy itt ilyet is lehet!!! Akkor mi a fenét fog csinálni? Azt mondja majd a suhanc hülyegyerekek anyukájának, hogy bocsi, én nem gondoltam volna, hogy más is megpróbálja utánam csinálni?És nem vagyok álszent!
Minda legtöbben gyorsabban megyünk, mint amennyivel szabad! De nem 180-200-as tempóval ilyen úton, ilyen forgalmi viszonyok között! Azért ez hatalmas különbség!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Chris0321
addikt
válasz zgospel #103566 üzenetére
Közúton le lehet tesztelni szabályos sebességgel és pl. városban milyen tulajdonságai vannak, nagy sebességgel és a kanyarokat próbálgatva viszont a versenypályán egészségesebb menni egyrészt mert nem szokott ott olajfolt lenni mert ha esetleg valami a pályára kerül, feltakarítják. Nincs szembeforgalom sem ami elé kimehetne egy elszámított kanyarban viszont van bukótér ami jól jön ha túlvállalta magát és nem az árok vagy egy kellemes fa jön vele szembe. Nem poénból szokták a tv-s autós műsorok sem pályára kivinni a járműveket és nem a forgalomban száguldoznak.
-
Chris0321
addikt
-
odipapa
senior tag
válasz zgospel #103570 üzenetére
Akkor szerinted az AK-47-est is embereken kéne tesztelni mert az úgy az igazi?
Pályán vagy forgalomtól elzárt területre is ki lehetne juttatni oda nem illő anyagokat és azok mennyiségéből milyenségéből sokkal több konklúziót lehetne levonni, mint egy meghatározhatatlan foltról a közúton.
-
Pocee
senior tag
válasz zgospel #103570 üzenetére
azért a poros olajos úton nem fog semmi fennmaradni,pláne egy kifényesített körforgalomban,legalábbis felénk az összes úgy csúszik mint egy zsíros tükör.
nem gondolnám,hogy valaki azért vesz ilyen motort mert szeretné tudni,hogy megy olajon,amúgy olajon egy autó is úgy elcsúszik 4kerékkel mint a picsa,ha valakinek nincs erre annyi rálátása,hogy az olaj nem biztonságos és motorozni akar rajta,akkor az meg akar halni.Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz zgospel #103579 üzenetére
valaki azért fog ilyen motort venni ha netán olajra futna akkor megmenti a 3 kerék?mert akkor nagyon kár mert ez is benne van a videóban a szépségéért megint nem lesz egy nagy darabszámban eladott motor,kétkerekűvel összemérni háromkerekűt megint nem egy értékelhető történet...
na mindegy...Mr.Brightside
-
vendingo
veterán
válasz zgospel #103646 üzenetére
AT-nál nem hatalmas a nemzetközi klubélet. Idén a görögök voltak nálunk, volt aki svédországból jött, tavaly a magyarok voltak görögbe. Havi szinten vannak terepezések, túrák. Na meg ott az IZI meeting éves szinten. Mondjuk én még egyiken se vettem részt, nem vonzanak ezek az össznépi dolgok, szeretek magányosan barangolni.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
runner 125
nagyúr
válasz zgospel #103667 üzenetére
Semmi különös, csak szerintük megsértődtem, és a fröcsögésem csak feltételezés alapú végig.
ui. Jah és Mentolka nem találta a videót a link alatt, utána pedig a videó hangját.De mindegy, én elengedem a témát, mindenki úgy fogja fel ahogy akarja.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
ath
senior tag
válasz zgospel #103743 üzenetére
Maga a kulso takaritas, leapolas nekem is meg lenne egy ora alatt, eddig meg is csinaltam, de a belseje mar szaglott erosen
Infoparkban adtam le, kapott valami apoloszert is, de ennyi. A bal vadlimnal szakadast amit meg multkor megcsinaltak, el is engedett, azzal a lendulettel setaltam vissza, hogy akkor ezt legyszi ujra. -
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #104186 üzenetére
Tudom kire gondolsz. És ja, újabban nehezen jönnek már a gondolatok meg a magyarnyelv...
A2, gondolom nem kell leírjam a feltételeket. De van benne egy külön kikötés, hogy a motor nem lehet 2x akkora teljesítményről visszafojtva.
SV és a Monster ami talán belefér ebbe a kitételbe 25Kw-osra fojtva. FZ6N ha jól tudom 98 lóerős volt szériában legalábbis a 2005-ösök.
Mivel nincs túl sok kedvem még a most folyamatban levő B kategória mellet nyáron ismét A miatt is kreszt tenni és szórakozni lehet haverom Gixxere helyet vadásznék valami 25Kw-osra lefojtott 600-ast, így elég lenne az A2-öm.
És itt jön a kérdés, az FZ6-osokból gyakrabban találok 25Kw-ost mint pl SV-ből, és mégis jobban mennek mint a kis 600-as monsterek. Na de ezért egy átlagos közúti ellenőrzésnél vajon zargatnának e a kékek?
Már várom a hidegzuhanyt néhány tagtól mi a francokat gondolok... De 4 év 125,250 játszadozás után már marhára nincs kedvem 3.-jára is nekimenni és 60-nal krúzolni a vácin, és az oktató hülyeségiet hallgatni. + laza 100-150-nel többet tudnék így a motor vételre fordítani. A kezdő szerviz és papírok árán felül.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Yettel topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 országban elérhetetlen lesz
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Proxmox VE
- Autós topik
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest