Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz zgospel #92039 üzenetére

    Ezt nem neveznem tuningnak, ez beallitas. Es ez hoz a legtobbet a konyhara. Ez az egyetlen, amit te jobban meg tudsz csinalni, mint a gyar. Nem ugy, mint a kipufogo. De ez az en becsipodesem, azt a penzt en siman rugora koltenem, nem hangosdobra. De mindannyiunknak mast jelent a motorozas.
    4-500 ezerbol azert elegge gatyaba lehetne razni. Abbol induljunk ki, hogy egy ohlins fgr 43 nitrites villahoz hozzajutsz 200e kornyeken...
    Azt megertem, ha nem akarsz vele szarakodni, de ahhoz, hogy ne legyen egy szar beomlo eleju motor, amit nem gyozok hangsulyozni, mennyit jelent, ahhoz nem kell ennyi penz.

    Ugye a kinoves. Ezt nem tudom hova rakni.

    Sokszor segit a betetcsere. Egy 08 as kawasaki z750 nel van tapasztalatom, amit palyara hasznaltak uszonyereggel. A betet a lenyeg. Ott pl a tarcsa nem birta az iramot, nem a nyereg.
    Termeszetesen egy monoblock sok szempontbol jobb, nem akarom nyujtani a dolgot, foleg, hogy igen kicsi az informacio arrol, hogy palyakorulmenyek kozott regi naked motoron melyik betet mit tud, mivel senki nem hasznal ilyet erre. Igy probalgatni kellene ami hatalmas szarakodas.

    Minel ujabb motor, annal jobb. Olaszt vegyel! :D

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák