-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #92401 üzenetére
Ezek szerint te sem hiszel a "folyékony motorszerelőben". Én sem.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #92401 üzenetére
Ez mondjuk érdekes dolog. Nem hiszel benne (az adalékokban) de azt viszont többször is írtad már, hogy 95 benzin szar (tény!) a jobb nyállal nincs gond (több adalék gyárilag).
Ne érts félre, nem azt mondom, hogy folyton önteni kell a tankba valamilyen lötyit, de ezek szerint valóban számít, hogy mivel itatod (eteted) a ménest.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz demars #92403 üzenetére
Belinkeltem az osszetetelet az omv 100 as benzinenek. 1% az etanoltartalma. Mig mashol 5% mindenben. Ezert jobb.
Az, hogy az adalekok miatt kisebb a kopogashajlama, veletlenul sem ugyanaz a kategoria. Ugyanis a 100 as benzin kesobb detonal. A spuri meg nem tisztit semmit. Attol, hogy kerozint, vagy toluolt, vagy barmilyen bonnyolult szenhidrogent raksz 40 liter benzin melle, raadasul keveset... Hogy tudod ezt egy lapon kezelni a 100 as benzinnel?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #92404 üzenetére
Ok, etanol tartalom. Szóval ez számít igazán.
Én télre OMV maxmotion 100 -as nyállal tankoltam fel. Erős zöld színű, ami érdekes, hogy előtte vettem benzin stabilizáló adalékot (LM), az szintén haragos zöld színű. Ezért gondoltam, hogy esetleg a kettő összefügg.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz demars #92405 üzenetére
Adalekok szinei alapjan nem vonnek le kovetkezteteseket az adalekokrol.
Nem csak a kisebb etanol tartalom miatt jo.
Az is szamit, hogy milyen a detonalasi hajlama.
Ezt mondjuk nem mertem osszehasonlitani, mert nem tankolok az emelt kompressziviszonyos motoromba 95 os benzint, amikor kb 14:1 a kompresszioviszonya.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
Egy kis kamera téma a motorozáshoz.
Ki milyen kamerát használ?
Nekem van egy Eken H9 és most rendeltem egy Firefly 8S 90 fokos látószögű kamerát.
A választásom azért esett rá mivel a "halszemeffektus" a 170 fokos kameráknál nagyon zavaró számomra.
Ennél a típusnál viszont nincs ilyen, ezért is vagyok rá kíváncsi.
Csinálok majd összehasonlítást a két kamera felvételei között.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
válasz Gaboman #92407 üzenetére
Én SONY AS100-at, és HZ1-et használok. Ha bekapcsolom a képstabilizátort (mindig), akkor csak 120-as a látószöge. Ez igaz a többi SONY akciókamerára is.
A stabi úgy kisimítja a képet, mintha repülnél!
Mondjuk ennek az a mellékhatása, hogy ha ugyan úgy mész egy GoPro-val, akkor a remegés miatt az gyorsabbnak érződik. (Ezért alkalmaznak Hollywoodban kizárólag alkoholista operatőröket... 🤔 )*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Gaboman #92407 üzenetére
Nekem egy közel 3 éve vett Sony AS20-asom van, de csak itthon próbáltam ki: egyszerűen nem találtam elég jónak a képminőségét ahhoz, hogy elvigyem Erdélybe "túrafilmet" forgatni. Azóta be sem volt kapcsolva, pár havonta feltöltöm az akksiját hogy ne menjen tönkre és kész. Hiába sikerült nagyon olcsón hozzá jutnom, kidobott pénz volt számomra.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #92412 üzenetére
Engem igazán a felvétel minősége az Eken H9-nél sem zavart, inkább az amit az előbb írtam mi az ami a 170 fokos kamerákban nem tetszik, meg a Giro hiánya sem kedvez neki terepen.
Ezért esett a választásom most erre a kamerára.
Képminősége kiváló a videók videókalapján.
Ez a srác elég jó teszteket csinál, az ő véleménye alapján döntöttem a 90 mellett.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Geresics #92414 üzenetére
Nem életlen, nincs fókusz baja! Egyszerűen nekem (mint hajdani elég komoly amatőrfotósnak - 5 éve már nem csinálom) nem megfelelő a színhőmérséklet, nem megfelelő a szűk dinamikatartomány és a kicsi bitráta miatti ocsmányságok számomra elfogadhatatlanok.
szerk: ha egyszer mégis filmet fogok forgatni, akkor azt a kis Sony NEX-3N MILC-emmel fogom csinálni (ez amúgy is mindig nálam van motorozáskor) csak kell hozzá valami vízálló / porálló védőtokot fabrikálni. Optikai képstabis 16-50 üveg van rajta, legalább zoomolni is képes lesz. De ez még a jövő zenéje, a videózás még nem érintett meg igazán - az AS20-at kíváncsiságból vettem, de arra egyszerűen nem elég jó, amire én szeretném
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Laraxior
titán
Ha új indexeket akarok a motorra venni, akkor kell külön nézni a leírásban, hogy vízálló, vagy azért ezek kibírnak jó pár esős napot?
(Elvittem olajcserére, aztán gyorsan átnézték, és egy csomó led elfáradt, és így elég halvány, nem mintha különösebben érdekelne, csak áprilisban TÜV-re kell vinni)Gondolom idombontós hadművelet a felszerelése.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Teasüti
nagyúr
válasz Laraxior #92416 üzenetére
Nagyon necces téma. Nekem eddig csak negatív tapasztalataim vannak az olcsó ledes irányjelzőkkel. Köztük szerepel a beázás is.
Ami viszont érdekes lehet minőség szempontjából és rohadt drágán is adják, az az Oxford irányjelzői.
Az egyetlen fenntartásom a fényerővel van csupán, azért egy tisztességes irányjelzőnek olyan fényesnek kéne lennie, mint egy féklámpának. Arra meg 185 candela van megadva felső határértéknek (UK) és akkor látok ilyen ipari hulladékokat tíz candela nagyságrendben... Vicc.
A legdrágább Oxford indexek viszont tudják ezt a fényerőt, viszont el is kérik az árát.Az meg hogy elfárad... Az érdekes egy jelenség. Mennyi idősek azok a ledek? És ugye irányjelzőről van szó, vagyis alig lehet benne üzemóra. Egy tisztességes ledes világítás több tízezer üzemórát kellene kibírjon.
Egy ledet két dolog tud kinyírni, a túláram és a túlhevülés (DIP lednél utóbbiról nem is nagyon lehet beszélni ugye). Ha egy pár másodperces üzemben ahol 60-120 hz-en villog a led és elfárad kevesebb mint örökélet+1 nap előtt, akkor ott alul van tervezve vmi.[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz Teasüti #92417 üzenetére
35EUR, nem is olyan vészes, ez a másik is annyi lenne... ja, de hogy ebből csak kettőt adnak, így már értem.
Éppen az ár nem probléma, ha biztosan megbízható, és tuti jó vétel. Akkor úgyis kifizetődő, mint mindig újat venni. Nem 2 hónapig lesz nálam a motor. Legalábbis előreláthatólag."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #92406 üzenetére
mára sem a szentlélek sem a jézuska nem indította meg a chopper második hengerét,úgyhogy holnap szétszedem,ugyan az az elv mint egy egyhengeres(crf450r) motornál?gondolom úszóház le,puccantás majd vissza és indít.
Mr.Brightside
-
V.Stryker
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #92421 üzenetére
Hát ezzel annyira nem dicsekednék.
Az én környezetemben meg ezt jelenti:
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Topiccsendőr
addikt
Uszohaz le, osszes fuvoka ki. Itt kell vigyazni nagyon, mert ha az berohadt, csak valmi nagyon agressziv anyaggal tudod kiszedni, hogy ne legyen a vege trancsirozas. A fuvokak nagyon puhak, ugyhogy konnyen elnyirhatod ilyenkor.
Szoval karbitisztito folyadekokat el is felejtheted. Ide alien nyal kell.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
IzLuCSi
újonc
Sziasztok
Nem értek a drónok esetében a megfelelő motor és propeller párosítás kiválasztásához de a most épített robothoz kéne egy. Valaki aki jártasabb ebben a témában tudna ajánlani egy olyan össze állítást aminél 1 motorral meg lehet emelni egy kb 0,5 kg most robotott ?
Nem kell mást csinálnia csak meg emelnie a robott.
-
Laraxior
titán
válasz IzLuCSi #92425 üzenetére
Ez a motor, nem az a motor.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
BoB
veterán
válasz Geresics #92377 üzenetére
Hehe, pár emberen jót lehet itt derülni. Elég egy két üzenet és a motorozás közti szünetekben lehet derülni . Egyébként nem értelek, én folyamatosan építem a motoros szocializmust
Hétvégén belement a motorba 360km az új túra plexivel. Egyre inkább elpapásodom
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #92424 üzenetére
Ide alien nyal kell.
Majdnem letüdőztem a kaját. Kösz szépen! -
mm89
őstag
Azért párszor sikerült hangosan felnevetnem az elmúlt pár hsz-on
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Teasüti
nagyúr
válasz runner 125 #92432 üzenetére
Cica nacit és magas sarkút?
-
BoB
veterán
válasz runner 125 #92432 üzenetére
Bazzeg pont ezen mérgelődtem, megálltak előttem, az istennek nem akartak elmozdulni onnan tovább várni meg már nem akartam.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Geresics
addikt
Szeretnék elnézést kérni!
Pár hónapja volt itt egy vita, és állítottam, hogy a motor gyorsabb, mint az autó, még idegen terepen is. Nos, ez a véleményem épp most változott meg a cikkben található 2 videó miatt.
Persze a közút nem versenypálya, és az élet mindig mást produkál, de egy kicsit átformálódott most a véleményem...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
-
z123456789
addikt
Sziasztok!
Bevallom nagyon nem bírom ki, hogy néha ne üljek fel és ne menjek egy kicsit a motorral (26 km oda, iszom egy teát, és 26 haza).
Mivel a jogsim októberben lett meg, így az idei szezonból én kimaradtam sajnos.
Általában ráadásul este van erre időm. Szóval mondhatni a legveszélyesebb időben motorozgatok, 0 rutinnal.
Tudom, butaság, de néha szellőztetnem kell. Ráadásul most összetörték az autómat, és csak a motorral tudok közlekedni (ha nagyon muszáj). A tempóm 50 lakott területen, és 80-nál nem nagyon megyek többet kívül sem, és nem is igénylem, hogy gyorsabban menjek. Jól esik elporoszkálni. A Z750 (2004) nem éppen a szélárnyékáról híres, ezzel is tisztában vagyok, hogy ezért sem alkalmas annyira hideg időben menni vele.
Ezért szeretném megkérdezni, hogy mi az amiket tanácsoltok 0-5 fokos időben (csak akkor indulok el, ha száraz, és az is marad jó ideig) mind vezetésileg, mind öltözékkel kapcsolatban.
Azt tudom, hogy kell egy melegebb kesztyű, térdvédő, meg bár idáig jó volt a két aláöltöző egy farmer, de talán egy melegebb nadrágra is beruháznék (esetleg protektorosra, amihez már nem kell térdvédő), talán valami ami a nyakamat védi (mondjuk az esküszöm nem fázik sosem, oda azt hiszem elég lenne egy vállra ráérő maszk is.
Mi az a ruhadarab amit még tanácsolnátok? Illetve a fent említettekből milyeneket ajánlanátok? Akár konkrét linkek is jöhetnek.
Tervezem hogy rendelek innen, kipróbálva az oldalt. Akár innen is jöhet tipp.Előre is köszönöm.
-
fattyu
veterán
válasz z123456789 #92438 üzenetére
azt hogy tedd le ülj a seggeden tavaszig.
Én így tkztam le az első motoromat. szalonból vett abban az évben zsír uj k6 gixer. van 5 fok megyek egy utolsót. jött egy hülye, vészféket akkori rutinommal abban a hőfokban elkúrtam. fetrengés totálkár.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
XFishboneHUN
senior tag
válasz z123456789 #92438 üzenetére
Szia!
Én is szeptember végén szereztem meg a jogsit, meg a motort is akkor vettem. Motoroztam azóta kb 4-500 km-t, de 3 hete nem ültem a motorra. A tapadás már nagyon a béka segge alatt van. Legutóbb is amikor mentem a motorral volt még 10-13 fok, de kanyarban már meg-megmozdult a hátsó gumi és szokatlan érzés volt... A kockázat, főleg ilyen késő novemberi időben már igen magas, hogy nem tudsz megállni, mert nem tudsz megállni ideális féktávon, vagy kanyarban kicsúszhat alólad....
Nem hiába mondják, hogy ilyen hidegben, főleg már 10 fok alatt nem motorozunk. Itt nagyfaluban is csodálkozom azokon, akik még ilyenkor csapatják motorral....
Azt az egyet fontos megtanulnod, hogy a motor, nem autó, ami körbe véd, mint egy fal. Motoron jobban fáj, ha pofára esel, még 30 km/h sebességnél is... Gondolom nem szándékozol esetleg egy láb-/kéztörés, vagy nagyobb baj esetén legalább fél év táppénzen lenni... De persze ne legyen, de tisztában kell lenni a velejáró dolgokkal.
Én pont ezért nem ülök motorra, meg itt már sokan mások sem! Sok embernek van már család, barátnő blablabla és senki sem azt akarja, hogy ne érjen haza, gondolom te sem szeretnéd ezt.
Ezt fontos átgondolni!
Tudod: Safety is the first!!
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
BoB
veterán
Elefantentreffen-re fog valaki menni innen? Bár még elég messze van, de most gondolkozok rajta hogy elmegyek (természetesen motorral).
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
kcsa
veterán
válasz z123456789 #92438 üzenetére
Ne menj sehova, már senki nem számít a motorosokra, engem is ma löktek fel...
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #92438 üzenetére
Ráadásul most összetörték az autómat
Mi történt? -
z123456789
addikt
válasz fattyu #92439 üzenetére
Ok srácok hiszek nektek. Sokat nem kell győzködni., csak azt hittem a meleg téli ruhák azért vannak, hogy lehessen menni motorozni télen is. :/
(#92440) XFishboneHUN
Amúgy a kanyarokat is úgy veszem, hogy ne dönteni keljen, nagyon lelassítok, tudom, hogy kicsúszik hamar. De persze, nem akarok bajt, dehogy...(#92442) kcsa
Nagyon sajnálom, remélem tényleg nem lett bajod.
Ilyenkor ki számít hibásnak? Csak mert ugye előre gurulhatsz, de fel kell mérned a helyzetet. Vagy elismerik, vagy nem?(#92445) tboldi
Győr Szent István úton zöld hullámom volt, egy keresztező autó meg beragadt balról, és úgy gondolta még át fog férni, mert ő mégiscsak zöldön jött be a kereszteződésbe. Holtsávban volt a mellettem levő autó miatt (ugye párhuzamos közlekedés, én külsőben), nem tudtam időben elég erőset fékezni. Dirr bele merőlegesen. Most várom a kárszakértőt. Én úgy látom csak karosszéria. A másik az viszont totálkár, függönylégzsák nyílt, jobb első futómű kitört (Skoda Rapid). -
Topiccsendőr
addikt
válasz z123456789 #92446 üzenetére
mivel felnott ember vagy, szerintem el tudod donteni, hogy akarsz-e motorozni telen, vagy sem.
en azt tudom, hogy annyira nem birtam magammal, hogy a motoros vizsgamra is motorral mentem, akkor is hidegben. az oktatom csak annyit mondott, hogy dugjam el, ne ott parkoljak, hogy ne lassa a vizsgaztato.
olyan problemak merulnek fel, amiket a tobbiek is mondanak, el vannak szokva az autosok a motorosoktol, figyelmetlenebbek. ha nagyon ovatosan mesz, ki tudod vedeni azt hogy siman elcsussz, de ahhoz szerintem nagyon rancibalni kell a dolgokat, legalabbis kezdo emberhez kepest. nem az a jellemzo hiba, hanem a besokallas, es hogy nem meri ledonteni az ember a motort, televeri a szembejovot. ovatos motorozasnal amugy is a legtobb kozlekedesben resztvevo verszemet kap, es elkezdenek veled buzizni. leszoritas, bevagnak eled, nem engednek el. hatarozott fellepesnel ilyen nem fordul elo, ugyhogy tenyleg nehez dolga van egy kezdonek, mert sehogyse jo.
egyebkent en kockaztattam annak idejen, sokszor mentem telen, mert ezt nem lehet kibirni. nekem nem akkor lett balesetem, hanem mindig nyaron.szerk:
miutan endurot vettem, a tel is boven motoros szezon lett. nah azzal nem akadaly a tel szerintem, akarhogy nem tapad. esesnel sem tortenik vele semmi.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Teasüti
nagyúr
válasz z123456789 #92446 üzenetére
Lehet, miért ne lehetne. Én át szoktam motorozni az (angol) telet, max egy hónapra rakom le, amikor mínuszok vannak és le van fagyva az út. (Jégen, hóban nem motorozunk, ez nyilvánvaló.)
Jegesedésre számítani kell országúton, mikor a városban 5°C alatt mutat a hőmérő. A legtöbben ilyenkor lerakják a motort. És igazuk is van. A tapadás kevesebb mint fele van meg a nyári száraz úthoz képest. Vmi váratlan történik, akkor nagy eséllyel perec lesz belőle.
Nekem ez a közlekedési eszközöm, én vígan eljárok vele.
Hó az itt nincs, de mikor az utak is csonttá vannak fagyva, akkor kérek fuvart.
Úgy kell motorozni, mintha lábujjhegyen lépkednél, semmi hirtelen erőhatás és mindkét fékkel egyenlő mértékben fékezni.Ami a ruhát illeti. Én elvagyok a téli béléses cordura dzsekimmel és nadrágommal amíg beérek a munkába (20 perc), nem húzok semmilyen aláöltözőt, boxer és póló van csak alatta. Túracsizma ugyanaz, egy vastag zoknival. Én kézről kezdek el fázni, nekem az mindig elfagy. Két téli kesztyűm van, egy kényelmes Richa City GTX, ezzel elvagyok 10°C-ig és rövid időre városon belül 5°C-ig. Aztán van egy fűthető Exo Stormguard, ez rövid távon nagyon kellemes. Ezen kívül egy Windproof téli maszk még kötelező vétel.
Ebben a szerkóban elvagyok az ingázással. Egyszer mentem 300 km-ert 0°C-ban így, csonttá fagytam. Qrva nagy szenvedés volt. Az első másfél óra még ok, de utána mint a kivert kutya... Fél óránként álltam meg teázni és melegedni és reszkettem. A fűthető kesztyű teljes csődöt mondott autópálya tempónál, az volt a szerencsém, hogy volt külön markolatfűtés is. A kettő együtt adott egy minimális komfortot. Épp csak annyit, h ne kéküljenek az ujjaim. Soha többet nem megyek télen motorral messzire. Ha fizetnek érte, akkor se. -
demars
addikt
válasz z123456789 #92446 üzenetére
Baszki! Nem sérültél?
Szegény autóMost gondolj bele, hogy motorral ugyan ez megtörténhet, esélyed sincs megállni a takony idő miatt.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
z123456789
addikt
válasz Topiccsendőr #92447 üzenetére
Megmondom őszintén azt hittem itt mindenki elrakja télire, de titkon vártam, hogy valaki azért majd mond biztatót is.
Azt tudni kell rólam, hogy általában igyekszem túlbiztosítani mindent. Nagyon óvatos vagyok, illetve autóval ca 30e km-t vezetek évente. Tudom, az nem motor, de talán valamit számít. Szóval én is úgy érzem, hogy száraz időben plusz 5 fok körül van létjogosultsága beöltözve menni ilyen rövid szakaszt. Legalábbis eddig nem riasztott el a dolog. Meg mondjuk ha kezdő vagyok a lámpánál előrehaladást sem kell feltétlen forszírozni, és akkor abból sem lehet baj.
Nyilván én itt most egy megszokott útvonalra gondoltam ahol tudom fejből a nyomvályúkat, kátyúkat. A vadak ellen meg a lassú tempóval igyekszem védekezni. A hülyék ellen meg az óvatossággal. Én tényleg csak ilyen nagyon nyugdíjas tempóra gondolok.Igen, szeretnék endurot, de az nem mostanában lesz.
(#92448) Teasüti
Köszi a tippeket is.
"Úgy kell motorozni, mintha lábujjhegyen lépkednél" Na igen, kb így vagyok ezzel én is.(#92449) demars
Nem, senki.
Ez van.Nyilván esőben dehogy motorozom. Meg azért autóval bátrabban tempózom, főleg a bevett városi rutin miatt is.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000