-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #3506 üzenetére
Őőő kérdés.
Ha nekem a termosztát 80-84 fokon nyit (elméletileg) és ideális menetszél esetén a hűtővíz stabil 78-80 fokon van (nem tudom hol van a hőmérő, lehet eltérő hőmérsékleti viszonyok vannak a vízhőmérő, termosztát, venti kapcsoló körül), akkor nekem túl van hűtve a motorom? Ennél feljebb csak tötymörgős tempónál megy még nyáron is, most a hidegben meg oda van szögezve 78-ra.
A venti 106 foknál kapcsol, csak viszonyításképp.
Köszi![ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
-
demars
addikt
válasz horvathkrisz #92599 üzenetére
A dalt ismerem, de erre nem gondoltam volna.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
KisTé
tag
válasz Topiccsendőr #92127 üzenetére
Uraim készen van a gépezet ! Karbitisztítás + 2db felújítószett tűszeleppel gumikkal + benzincső elrepedt annak is a cseréje és ennyi nagyjából ! már húzom is neki ezerrel
-
demars
addikt
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Micsurin
nagyúr
Nem hiszem el, hogy ezt nem hallotta és nem zavarta. Engem az enyhén szakaszos lánc ciripelése és tolásnál való finom ropogása is az őrületbe kergetett azon a két úton amíg a Wilkerbe bemásztam megrendelni meg átvenni a szettet. Nem értem ha van egy remek vasa ( 1098 ?! ) akkor nem hiszem, hogy a láncszett árát komolyabban be kéne terveznie a havi költségvetésbe. ... igényesség önmaga felé !?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
KisTé
tag
válasz Topiccsendőr #92610 üzenetére
Nem, szomszédom de figyeltem közbe nem is olyan nagy cucc egyetlen dolog van amin kiakadt higy a GS500 tankján két benzincső kivezető van az egyiken ugye ott van a pri res on állás de nem értette mert csak az on álláson folyik át. A másikon ugye nincsen semmi az csak úgy van.......(vagy nem ??) . Na most ugye kívül is van a külső csap amin szintén pri res on. Dühöngött mert nem értetette minek oda két cső ki tervezte ezt meg minek van a tankon is 3állás ha úgyis csak az on-nál folyik át. Esetleg ha tud valaki megoldást mi a helyes beállítás vagy magyarázat kíváncsi vagyok rá??...
-
Teasüti
nagyúr
Az oldal címe véletlenül sem célzás.
Amúgy nem mindegy neki? Biztos okkal tette oda a ferdeszemű. Ezért dühöngeni... Hülye hozzá és dühöng is, szép kombináció! Ismerős stílus.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
Azért, mert a tankból "kétféle" benzin folyik: a "normál" állás és a "tartalék". A tank alatti csavarhúzós csap egyszerre nyitja-zárja mindkettőt. Ez csak arra való, hogy le bírd venni a tankot anélkül, hogy előtte le kellene engedni a teljes tartalmát.
A cikkben szereplő meg a "fő" benzincsapra vonatkozik - az a GS-en is vákuumos.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
A tank alján lévőt mindig ON-ban kell tartani (csavarhúzó hornya függőlegesen áll), a "rendes" benzincsapot is ON-ban. Ha kifogy a benya, akkor "RES", ha heteket állt a motor, akkor beindítás előtt "PRI", majd beindulás után áttekerni "ON"-ra.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
mivel ha elzarod a tankon levot, es nem ON ban van, akkor nem jon benzin - mashogy nem is lehet.
a masik, vakuumos benzincsapon azert van pri, hogy hamarabb feltoltsd a karbi uszohazat, vagy teljesen ki tudd iktatni a vakuumos mukodest. ha PRI ben uzemelteted, es valamelyik tuszeleped nem tomit rendesen, akar fel is toltheted vele egy nyitott szivoszelepen keresztul a hengeredet benzinnel, ami jobb esetben az olajban landol, rosszabb esetben nem, es rainditasz. a folyadekot nem tudod osszenyomni, de a hajtorudat igen. igy fogod elgorbiteni. szoval a szomszednak kuldenek egy nagy eres lofaszt a seggebe. gondolom a focihoz is ert. inkabb azon duhongjon. vagy tervezzen jobb benzincsapot. a nagyokos. illetve menjen beszeljen a suzuki penzugyesevel, hogy szereljenek fel benzinszintjeladot a tankba, es muszert az oracsoport melle, es iktassak ki a RES funkciot. azon a nehany motoron mar nem oszt nem szoroz az arkulonbseg.a helyes kombinacio az elobbiekben leirtak alapjan ON-ON
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
8 mm-es, de a 2005-nél újabb GS-eken nem egyszerű a dolog: a tankon 8 mm-es a csöcs amire fel kell nyomni, az új fajta benzincsapon meg 10-es. Egy fél délelőttöt sz*ptam vele, mire azokra is ráment. (A gyári slagok az egyik végükön tágítva vannak valahogyan). Nálad minden 8-as elvileg.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
KisTé
tag
válasz Topiccsendőr #92626 üzenetére
Köszi Persu mindent amúgy, én ímádom a nyers humorodat és tény , hogy ku..ára értesz mindenhez azt meg elmondom mindenkinek, hogy mivel drága országunkban készleten csak ilyen fos van mindenhol pláne pesten ezért vettem nipolán csövet azt cserélgetem évente 600x jobb ezeknél a szaroknál egyszerű + látom a benya tisztán folyik-e itt is meg a tartalékon is. Ez olyan mikor megkívánod a hamburgert elmész pár helyre de a végén mégis a mekdonáldszba ülsz be a gyerekekkel együtt az bevált és gyors A Szerelő amúgy üzent neked, hogy ha erre jársz vendége vagy egy sörre, nálunk vendégszeretet van !
-
Geresics
addikt
"2017-re a Suzuki (V-Strom 1000) is meghajtotta fejét a trendek előtt, és beépítették az elektronikák brazil támadósorát, a Bosch öttengelyű elmozdulásérzékelőjét (IMU). Ezt használja a Ducati, az Aprilia, a KTM, a Kawasaki és a Yamaha csúcsmodelljeiben, lényegében az összes hiperintelligens kipörgésgátlónak ez az alapja, teljesen mindegy, az YZF-R1-ről, a Panigale V4-ről vagy a világbajnok ZX-10RR-ről van-e szó. És szintén ez a kis elmozdulásérzékelő a lelke a kanyar-ABS-eknek is, ami szintén jár hozzá.
Itt akár rá is marhatnék a fékre, nem lenne belőle fikázásA kanyar ABS-furcsa szerkezet, lapra döntött motornál is be lehet vágni a fékeket, akkor sem esik ki alólad a motor, csupán arra kell figyelni, hogy a lassulással együtt ne felejtsd el egyenesbe hozni - a próbálgatásához hit kell, ez már a fizika megerőszakolásának érződik. Az első és a hátsó fék független egymástól, de ha beüt a baj, például elkezd csúszni az egyik kerék, a rendszer automatikusan a másikra teszi át a fékerőt. Mindezt teljesen észrevétlenül - egyszerűen zseniális."
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Nem értek Veled egyet!
Ez egy olyan motor, amivel, ha elmész túrázni, és eléd ugrik egy 30km-es földes/kavicsos/köves/sziklás szakasz, akkor is vidáman mész tovább! Erre egy túra (pláne egy sport-túra) nem alkalmas. Keményebb terepre meg ott a KTM!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #92634 üzenetére
Igen. De attól még tudni kell, hogy ami nem az, azt mire találták ki...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
[link]
Ezt hogy az isten kenkoves haragjaba tudta lepapirozni. Ja tudom mar[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Pocee
senior tag
Én nem azt mondom,hogy nem megy el terepenés hogy nem jó multimotor,nyilván a hasmagassága és a rugóútjai bizonyos mértékig túlélik a "terepet"<---ennek jelentése a topicban szubjektív.
Csak pont reggel olvastam ugyan ezt a cikket amiből geresics átmásolta a 2 leghatásvadászabb bekezdést,amik kurva jól hangzanak csak,attól,hogy egy motort televágtak high tech elektronikával,még nem lesz repülő,persze soha nem mentem ilyen motorral túraszerűen földön és kövön egyaránt,lehet egyszer ki kellene próbálnom mit is tud ez valójában és nem fotelfizikázni de,hogy mindenki értse az álláspontomat:
Az amire egy egyszerű motoros azt mondja,hogy ez terepmotor ,mert elmegy terepen is,ott egy tökösebb motoros lehet elmegy simán sportmotorral is...persze biztos nem olyan sebességgel...de elmegy.
Kettő a cikk olyan mintha valaki vesz egy ilyen motort akkor nincs is semmi dolga mert bármi van az elektronika megmenti...Mr.Brightside
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #92637 üzenetére
Ezt hívom én halálnak. Erről csak egy villanyoszlop és egy kettészakadt emberi test tud eszembe jutni.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #92637 üzenetére
Csorog a nyálam!
Mindig az a videó jut eszembe róla.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
én a Pegaso Trail-lel, haverom a Ducati Multipla-val (1000-es Multistradat hívom így) mentünk a Botevi csúcs felé vezető úton. Az utat a DngerousRoads.org oldalon találtam.
Egyikünk motorja sem terepre való a Ti fogalmaitok szerint...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #92644 üzenetére
Akkor az Neked autopálya, vagy mif@szom?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
imibogyo
veterán
válasz V.Stryker #92639 üzenetére
Ahogy a papám mondta mindig, "aki hülye, az hülye marad gyalog, lovon, motoron, helikopteren is".... És ha rizikózik, akkor rizikózni fog akármivel is. Nekem is van (volt) sajnos olyan ismerősöm, aki robogóval is képes volt a szétszakadós "mutatványra" egy szalagkorláton, ehhez nem kell egy ilyen jellegű gép...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok