-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mike-
addikt
válasz Topiccsendőr #92793 üzenetére
Félórára nyitva hagytam a laptopot, a 2éves Milánka pedig észrevette. Csak is ez lehetett.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #92799 üzenetére
Hányszor estem én terepen első fékes te jó ég!
Nagyobb tempóról éppen beértem egy lágy homokos terepre, elsőt behúzva már szitált i s be az eleje és hupsz ment is ki alólam a gép, akkor a vizes füves talajtól nem is írtam még az még genyóbb.
Volt ilyen nem egyszer, aztán hátsó fékezésnél nem volt ilyen gondom, azóta azt használom.
Hegyről lefele lassú tempónál meg lehet csinálni ezt aláírom, bár én ott 1-es motorfék + hátsóféket szokok használni.Közúton el is hiszem hogy van hatékonysága a hátsóféknek én nem is az ellenkezőjét állítom, én kizárólag az előző hsz-ban felsoroltak végett nem merem használni.
Inkább ahogy leírtam úgy közlekedek, eddig sikerrel....ezt gyors le is kopogom.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
válasz Gaboman #92802 üzenetére
"Tudod te hányszor estem én terepen első fékes fékezésnél? Megijednél ha leírnám..."
Ugye ezzel most nem arcoskodni akartálAmúgy meg odaírtam: "- nyilván megfelelő intenzitással!" Ha jobban húzod az első féket, mint amennyire szabad volna, akkor esel. Ha a hátsó féket kanyarban jobban taposod, mint szabad volna, akkor is esel. Ezért írtam amit írtam...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #92803 üzenetére
Még véletlen sem akarok arcoskodni, nem szokásom!
Csak tény hogy jó sokszor estem már terepen, jó ez köszönhető a stílusomnak is meg a motoroknak is amikkel motoroztam, ezek követelik a tempót.
Főleg ismeretlen terepeken fordult ez elő, és nálam az első fékes használattól sokkal könnyebben vágodtam el mint hátsónál.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
V.Stryker
nagyúr
-
ath
senior tag
mi van, ha "nem érzem" a hátsó féket annyira? úgy értem nehezen adagolható, fém fékcső, gyári pumpa és nyereg, enyhe taposásnál is mintha blokkolás közeli lenne. cseréljek betétet valami puhábbra, ami nem fog ekkorát?
az biztos, hogy nincs elkoszolódva és a dugattyúk mozognának rosszul, mert teljesen szét volt szedve, ki lett takarítva és karmantyú csere is volt, tehát állapotra hibátlan. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #92799 üzenetére
Mert palyan a hatso kerekem van, hogy a levegoben van? Videot is linkeltem ide arrol. A hatso kerek arrebb ert foldet, amikor elkezdtem visszaengedni az elso feket, es berazta egy picit a motort...
Azon ugyan mit fekezek? De azt birom, hogy ennyire hithu safety katona lettelNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Pocee
senior tag
válasz Gaboman #92802 üzenetére
értsd már meg,hogy itt sokan nincsenek tisztában a terep fogalmával,vagy mindenkinek más a terep mint fogalom.
amikor ráhajtasz egy olyan vizesfüves részre,ahol a legkisebb hátsófékre már fordulsz is keresztbe,ott megnézem ki az aki majd csak elsővel elkezd operálni,természetesen nem krosszgumival értendő,úgy túl könnyű lenne
Mr.Brightside
-
Topiccsendőr
addikt
A hatso fek sportmotoron direkt igy van megcsinalva.
Uszonyereg, es a fofekhenger a munkahengerhez kepest tul nagy. Az attetel nem jo. A legolcsobb nyerget rakjak ra, a tarcsaatmero is kicsi. Nem tudom fofekhenger atnerovel hogy lehetne jatszani, a pedal ut novekedese miatt
Ez tobb szempontbol is rossz palyara, ha egyaltalan hasznalja valaki.Cnc brembo P2 34 nyereggel jobb a helyzet, sbk motorokon is hasznljak, joval konnyebb, mint a gyari nyereg, ketdugattyus, ami nem fogja allandoan a tarcsat az uszonyergessel ellentetben, igy vegsebesseg novekedest is el lehet erni vele. Es van hozza sok fajta betet.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #92807 üzenetére
"De azt birom, hogy ennyire hithu safety katona lettel"
Ha a Safety-Hungary képzéseire gondolsz, akkor azokon még sosem voltam
Mondjuk jövőre megyek!(#92808) Pocee
"nincsenek tisztában a terep fogalmával,vagy mindenkinek más a terep mint fogalom"
Szerintem minden terep, ami nem aszfalt. Néha még az aszfalt is terep, de ettől most eltekintünk. Szerintem."amikor ráhajtasz egy olyan vizesfüves részre,ahol a legkisebb hátsófékre már fordulsz is keresztbe,ott megnézem ki az aki majd csak elsővel elkezd operálni,természetesen nem krosszgumival értendő"
Nyilván, majd slick-el megyek, lehetőleg betonkemény telókkal offroadozni...
Vizes füvön, sőt jégen is lehet fékezni. "- nyilván megfelelő intenzitással!"*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #92810 üzenetére
Nem. Erre gondolok :
A hátsó fék tudatos használata nagyon nagyon jó dolog! Intenzív fékezésnél pedig szinte elengedhetetlen. Nem is értem, hogy aki pályázik, az miért nem használja (nagyobb fékhatás = rövidebb féktáv ).Ugy, hogy soha nem voltal palyan! Hat had nyujtsam at a fotelfizikusok szovetsegenek erdemrendjet
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #92811 üzenetére
Nem véletlenül kezdtem így a mondandóm:
(#92783) geresics "Ismét leszögezem: sosem voltam pályán még, és nem értek a gyorsanmenéshez."
Reméltem átjött!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #92812 üzenetére
Igen, ezt a szereny kezdest elegge ki tudja oltani a
K*rvanagy fékezésnél pedig valóban hátsó+első fék kell. Aki mást mond, az szimplán hülyePalyan en nem hasznalom, es nem erzem magam hulyenek
Mondjuk utcan se nagyon, de abba nem mennek bele...[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
BoB
veterán
válasz Topiccsendőr #92811 üzenetére
"Hat had nyujtsam at a fotelfizikusok szovetsegenek erdemrendjet "
Taps taps taps, a közönség ujjong
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #92813 üzenetére
Nyilván nem pályázásra értettem, HISZEN SOHA NEM VOLTAM MÉG PÁLYÁN!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Pocee
senior tag
válasz Geresics #92810 üzenetére
számítottam rá,hogy mindenki idealista módjára rendelkezik minden körülményre felszerelt különböző motorral...
volt ám és van is még sok gyerek/ember akinek be kell érni a simson jobb esetbe etz/mz kombóval
egy dr 600 meg már az álomkategória,ezekre a krosszgumi meg már hab a tortán ha jut rá pénz...
szerinted engem érdekelt hogy milyen kemény a "tz"-n a teló vagy vászonig van e kopva gumi és jött egy vizesfüves rész,hogy kikerüljük e???jaaa neem amit szólt,persze firka lett belőle és pont nem is zavart senkit pedig olyan hogy krosszcsizma meg mellkaprotektor meg protektoring még nem is létezett,túl kellett élni ha jól akartuk érezni magunkat,ezt egyébként annyian nem értik manapság,kanyarabsmegafaszom,persze hogy életbe maradjunk rengeteg szerencse is kellett,de pont ez a tényező számított legkevésbé,akkor.Mr.Brightside
-
-
Gaboman
nagyúr
Még én is a MZ tápos 150 és a Paraszt Jawa 250-el tanultam kint a határban.
Két személlyel ki a hóba, utcai gumikkal, meg nyáron 10-15 cm homokba, istenem hogy milyen állati jó élmény volt anno 1993-1994 környékén.
Úgy ahogy írod, bukó meg kesztyű és valamilyen bakancs, ez volt a felszerelésünk.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Pocee
senior tag
válasz Gaboman #92818 üzenetére
nálunk a kesztyűre és bakancsra már nem volt idő,hogy húzzunk,mert a haverok nem vártak meg
rendesen rohantunk hazafelé az áltsuliból és már rúgtuk is be a motorokat és takarodó földutazni...ugratni a simsonnal mintha én lennék...(senki nem lehettem,mert 90 körül még nem voltak Stewartok Pastranak Reedek)
Szar volt úgy felnőni,hogy saját magam istene voltamMr.Brightside
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #92817 üzenetére
De most komolyan. Ehhez nem kell haza sem jönnöd, de ha jössz, esküszöm, még egy kávéra is meghívlak!
Addig pedig tisztelettel, és szépen kérlek, hogy ha van egy kis időd akkor az alábbiakat hajtsd végre - csak úgy a hecc kedvéért:
1. Keress egy egyenes aszfaltozott helyet, ahol senkit nem zavarsz!
2. Tégy le egy bóját (szabadon helyettesíthető akármivel, amit észreveszel - pl. egy bot, egy póló, stb.) úgy, hogy kényelmesen fel tudj gyorsítani előtte 50-re.
3. Gyorsíts fel 50-re, és a bójánál (vagy akárminél) kezdj el fékezni csak első fékkel, és állj meg amilyen gyorsan csak tudsz!
4. Az első kereked vonalába tégy le egy újabb bóját (vagy akármit), amivel azt jelölöd, hogy hol álltál meg!
5. Gyorsíts fel 50-re, és a bójánál (vagy akárminél) kezdj el fékezni csak hátsó fékkel, és állj meg amilyen gyorsan csak tudsz!
6. Az első kereked vonalába tégy le egy újabb bóját (vagy akármit), amivel azt jelölöd, hogy hol álltál meg!
7. Gyorsíts fel 50-re, és a bójánál (vagy akárminél) kezdj el fékezni első és hátsó fékkel, és állj meg amilyen gyorsan csak tudsz!
8. Az első kereked vonalába tégy le egy újabb bóját (vagy akármit), amivel azt jelölöd, hogy hol álltál meg!
9. Mérd le minden esetben a távolságot a fékezés megkezdése, és a megállás között!
A a különbségekről pedig szépen kérlek írj majd!
Köszönöm!Te mondod mindig, hogy mérjük ki a dolgokat! Ha ezt nem teszed meg, akkor a szememben segget csinálsz a szádból!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Sőt, van akinek még motorra sem futja. Hogy jön ez ide?
Anno 250-es EZT (Delux) volt az első rendes motorom. Aztán meguntam a sok szerelést, és nem érdekelt már a műszaki vizsga. Utána 5eFt-ért vettem rá első-hátsó gumit egyben, használtam, k*rvanagy bütykökkel. Pár teletank áráról beszélünk. Előtte is jártam, de csak utána kezdtem élvezni a Mecseken a turisták rémisztgetését...
J, bakancsban voltam akkor is. Meg bomberdzsekiben. Meg kapuskesztyűben!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #92822 üzenetére
Ha Neked a motor 2 fékkel hosszabb úton áll meg, mint 1 fékkel, akkor hivatalosan is megvádollak indokolatlan feszültséggenerálással, és feljelentelek a MAVIR-nál, az EON-nál, és az összes Engedélyes elosztónál, majd felszólítalak, hogy a mérés megismétlésére közjegyző, három tanú, és a topikgazda (vagy kijelölt helyettese) előtt!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
Anno két blokkot is cseréltem a Jawaba, talán 2000 Ft-ért vettem hozzá, a motort is 5000 Ft-ért.
Kapott hengerfej tuningot, havernak egy MZ Trophy 250 volt, az jóval pörgősebb volt, nyomatékba meg a Jawa volt a nyerőbb.
Állandó versenyzések, rossz féktávnál 1.5 méteres csalánba behajtás, egy kerekezés gyakorlása, még lehet ma is kergetném a kormányba kapaszkodva ha nem esik ki belőle az aksi.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz canniball #92829 üzenetére
De akkor csináljunk már kanyartesztet is, fékezés elsővel, hátsóval, fékezés nélkül, majd motorfékkel, és közúton és terepen is különböző útviszonyok között.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz canniball #92829 üzenetére
Ha kijossz svajcba, nekem oke. Megbeszelem a kedves baratommal, hogy svajci tanpalyan vegyuk fel, ugyanis azt lehet hasznalni ingyenesen mindenkinek, nyitvatartasi idon belul, es a kutxa nem szol rad, barmit csinalsz. es bolyak is ki vannak rakva. Illetve rendelkezesre fog allni egy abs-es motor is. ( A baratome)
Egyebkent azt saccolom hogy r1 el, csak elso fekkel ugyanott fogok megallni, ugyanis a hatulja a levegoben van. Azon mit fekeznek??
Az abs motoron viszont biztos hosszabb lesz csak elso fekkel a fekut, ezt ki is probaltam, bar merni nem mertem.
De ezt nyaron tenyleg megcsinalom. csak a hecc kedveert[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Geresics
addikt
Az ugye megvan, hogy most össze-vissza írogatsz?
Először azt mondod, hogy "ráhajtasz egy olyan vizesfüves részre,ahol a legkisebb hátsófékre már fordulsz is keresztbe,ott megnézem ki az aki majd csak elsővel elkezd operálni,természetesen nem krosszgumival", meg hogy mindenkinek más a terep, amire én azt mondtam, hogy "szerintem minden terep, ami nem aszfalt".
Aztán írod, hogy nem mindenkinek futja minden körülményre külön motorra, meg milyen f@sza is volt a hőskorszak. Ekkor mind kellemesen visszaemlékeztünk a fiatalkorunkra, és gondoltam itt vége is, de hozzátetted, hogy "Van akinek muszáj így mennie", de szerintem senkinek sem "muszáj" mennie terepezni nem terepre való motorral. Miért is volna? Ki kényszeríti rá, hogy menjen?
Aztán jössz azzal, hogy ha kigurulok a garázsból az utcára, az "kőkemény terep". He? Mivan?
Tudom, hogy én vagyok rosszul összerakva (ez már sokszor kiderült), de elképzelni sem tudom, hogy hogyan jutottál el erre a következtetésre...
Értem, hogy a "minden terep, ami nem aszfalt", megcsikálta az agytekervényeid, de ha csak nem a szándékos szövegb@szásról beszélünk, akkor Te is láthatod, hogy (terepen) motorozásról beszéltünk, nem arról, hogy 5m-t menni kell a VFR-rel a garázsig, mert az nem motorozás. És nem is motoros tempóban teszed meg. És nem is áll keresztbe a motor, ha hozzáérsz a hátsó (vagy az első) fékhez.
Vagy átsiklottam valami felett?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #92809 üzenetére
várj, nekem nem úszó van, hanem 2 dugattyús nissin. ránéztem a brembo-ra, hátsó fékre nem költenék ennyit, főleg, hogy alig használom. hátsó féknél is érvényesek ezek az arányok?
30:1 - soft feel
27:1 - sweet spot for design
23:1 - firm feel
20:1 - wooden feelmert a két 38mm dugattyúval és a 14-es főfékhengerrel ez 14,7:1 jön ki, ha 12-es lenne, akkor kijönne a 20:1
-
Topiccsendőr
addikt
Ja telleg, suzuki ketdugattyust rakott sok modellre. Az jo.
A hidraulikus attetel termeszetesen ervenyes itt is, de van megegy attetel a fekkar es a fofekhenger kozott, hogy mekkora ott az erokar. Nagy vonalakban megszabja az erzetet a hidraulikus attetel, de itt a fekkar utja is valtozni fog, nem csak az erzet, ami nem mindegy. Illetve a puhabb erzetu attetellel jobban tudod adagolni, es nagyobb fekerot tudsz atvinni, nagyobb ut aran.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #92837 üzenetére
akkor az erőkar lesz nálam a ludas. namost ezek alapján ami lábtartóm van [link], akkor vagy középre kell első körben áttenni a rögzítést, vagy ha már most ott van, akkor a lábtartóhoz legközelebb. ugye jól gondolom? mert akkor rövidül az erőkar, és hosszabbodik a megtett út.
-
Topiccsendőr
addikt
-
canniball
nagyúr
válasz Gaboman #92830 üzenetére
Én nem bánom, de akkor valamelyik mentős kolléga is legyen jelen!
(#92831) tboldi!
Bagoly mondja verébnek...(#92832) persuader!
Ácsi! Arról volt szó, hogy akkor csináljátok a tesztet amikor jössz haza. Bár nagyon jól hangzik amit felvázoltál de Pécsig még elmegyek, Svájcig viszont már nem.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Geresics
addikt
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #92841 üzenetére
Csak csináljátok, majd megyek fotózni!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
válasz Topiccsendőr #92841 üzenetére
Akár ott, ha geresics megszervezi (csak miatta említettem Pécset). De legalábbis valami Svájcnál közelebbi helyen.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Micsurin
nagyúr
Érdemes benézni a SuperZoneba, elég vastagon fogott a toll az akciókat illetően! És néhány dolgot leszámítva nincsenek is még leríbólva.
30-ért sikerült egy Phantomot elhozni, "gyerekméret" (42.es) még volt nekik.
Az elődbe(szép a szög a képen, valaha a talpat tartotta, 1,5 szezont bírt, ~20.000km) nem lett volna már sok tartalék, még így tüdőgyulladással is beszaladtunk egy új csizmiért ennyiért.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #92832 üzenetére
Nyárra egy svájci túra van beütemezve Zürichbe. Gurulunk egyet?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #92839 üzenetére
igen, a gyárihoz képest érzem túlzottan erősnek. hozzátartozik, hogy a tárcsa is új, plusz a betét is sinter, alig használt.
ránézek majd a gyárira, hogy ott milyen távol van a felfogatás, aztán majd méricskélek. a nyomó rudat egyébként nem tudom láttad e már, de csak annyi, hogy egy gömb van a pálca végén, az nyomja a dugattyút, így ha nem túl kicsi a szög, akkor kb mindegy hogy áll.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Noble Chair EPIC
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel