-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #93599 üzenetére
Kinek mi, de amit ott vettem szinte minden elhullik egy szezon (11-12.000km) alat, kifoszlik, nyílik a varrás mentén, kikopik a hálos rész, kesztyű az ujjak végén szétnyílik és mivel belül varrót még csak meg se lehet home patchelni. Shoxos árakból Superzone és akciósan összevadászni inkább a Berik / Mugen / Arle cuccokat.
Shoxban a prímet fater cordua nyári nadrágja vitte, boltba csak furának tűnt (akciósan naná nem maradhatott ott...) de motoron érezhető volt, hogy elszabták a szárakat (volt bennük pár centi) fél délelőttös móka volt cseréltetni.
Kelomotornál is jó cuccok szoktak lenni!
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz Micsurin #93601 üzenetére
Mivel összesen raktam eddig 15ekm-t a motorba, ezért a tapasztalataim korlátozottak. Azt tudom, hogy amikor 3 nap alatt mentünk 2ekm-t, vagy amikor körbemotoroztuk Bulgáriát, elmentünk Isztambulba, és átgurultunk Ázsiába, akkor az aláöltöző, és az esőruha kb. életet mentett, akárcsak a Modeka kesztyű esőben pont úgy, mint a Görög tengerparton a 40°C-ban a nyári Spidi!
Haveromnak a Sixgear Delta Force szett bejött, ezért én is vettem egy kabátot nemrég, csak én zöld részekkel (látni és látszani ugye...), de még csak 200km tapasztalatom van vele, tehát nincs!Ellenpéldám is van persze: a legolcsóbb Shox cordura gatyába akkor is belerohadok, ha nincs is meleg, volt egy másik nyári kesztyűm (valami legolcsóbb) egy másik boltból, az 1ekm-nél már varrás mentén szakadt.
SuperZone-t azért nem ajánlottam, mert nincs velük tapasztalatom, és más amúgy is megtette már!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
canniball
nagyúr
válasz tboldi #93478 üzenetére
Kivettem; ha meglesz az új szólj nyugodtan!
(#93592) Novics!
A motoros farmer remek dolog a nyári kánikulában, száraz időben. De hűvös idő és eső esetére elengedhetetlen mellé egy cordura nadrág! Az eső ellen esetleg egy esőnadrág is elég, de tavasszal és ősszel farmerben meg fogsz fagyni.(#93599) geresics!
"Vízálló cuccokkal nekem az a bajom, hogy a vízálló réteg nem kívül, hanem belül van..."
Már amelyiknél... A kivehető esőmembrános ruháknál igen, de amelyik nem ilyen membrános cucc az legjobb tudomásom szerint kívülről vízálló. Legalábbis az én cordurám ilyen: megrázom és lepereg róla a víz."Egy dologból ne engedj: a beépített napszemüveg!"
Egyetértek; illetve kiegészíteném két dologgal: pinlock és bogárháló. Ez a három dolog nálam alap."...a rikító színek fontosak, és igenis vonzzák a tekintetet..."
Hozzátenném, hogy már ruhából is lehet ilyet venni, még ha nem is akkora a kínálat belőle mint sisakból.(#93600)!
"...Shox aláöltörző... ennek volt egyedül olyan a kialakítása, hogy az eleje "szélzárós", a hátulja meg "lélegzős"!"
Nana! Ezt a Forcefield Tornadoról koppintották.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
XFishboneHUN
senior tag
válasz canniball #93604 üzenetére
"...a rikító színek fontosak, és igenis vonzzák a tekintetet..."
Hozzátenném, hogy már ruhából is lehet ilyet venni, még ha nem is akkora a kínálat belőle mint sisakból.Én is a rikítósabb ruházatért vagyok oda.
Én vettem magamnak egy ilyen kabátot, világítok, mint valami hülye!Plusz a sisakom is neonsárga csíkokkal teli, így jobban észrevesznek.
És most gondolkodom még egy ilyen kütyü beszerzésén!
[ Szerkesztve ]
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #93602 üzenetére
Shoxból se a legalsó polcra gondoltam.
Hogy a Shox Start szétmállott oké. A Factory Evo viszont már picit tartósabb kéne legyen. Kesztyűből meg nem mondom mennyi és milyen volt ott rohad a láda aljában majd megnézem.... De a kesztyűből sikerült Rainers Octanet is megenni... (3,5év átlagban 10k / év volt Shox, Rainers, most Mugen utóbbi messze jobb állapotú a fehér színe ellenére is mint az elődök!)Spidiből csizma volt csak a lábamon, tapasztalat nulla, nem volt jó kicsi lett vagy a túl magas rüsztöm nem adta ki.
Ekkora távot egy szuszra nem mentem szakadó esőbe se tervezem, gatya rohasztó időben is vagy reggel kora délelőtt vagy este ülök fel.
Túl kényelmes vagyok.Shoxban ami csillagos ötös az a kiszolgálás és a DID nittelő.
Keloban is marha türelmesek a srácok, Szonebanbmeg végképp.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Novics
senior tag
válasz Bogyó bá' #93593 üzenetére
Köszi a válaszokat.
Farmerből persze, hogy motoros, nem sima lesz, ha lesz, bár a cordura felé is hajlok. Meglátjuk, hogy mi lesz akciós, ami tetszetős is, és méretes is.
Sisak felszerelés jegyezve.
Mindenképpen valami "világító" ruhát szeretnék, mert azért nem szeretném magamat mindjárt az elején elüttetni. XFishboneHUN által linkelt kabát pl pont bejön. Valami ilyesmit szeretnék én is.
A cuccokat most mindenképpen személyesen szeretném megvenni, mert nem tudom, hogy miből mekkora kell, mi a kényelmes, azért is van nagyobb keret. Meg mert nem akarok meghalni egyből.
A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
xxx86
csendes tag
Sziasztok, most cseréltem a motoromban feszültségszabályzót és azt vettem észre, hogy menet közben az első világítás elhalványul, amikor meg állók akkor újra erős fénye lesz .
Mi lehet a baj ? -
Teasüti
nagyúr
válasz XFishboneHUN #93605 üzenetére
A gyorsulásérzékelőn alapuló megoldások semmire valók.
Én használtam hasonlót, GearBrake a neve a cuccnak. A PR szöveg szerint kiszűri a rázkódásokat, úthibákat, stb.
Nos tömören: egy nagy lófaszt.
Össze-vissza villogott minden döccenőnél.Én jelenleg a sebességszenzort tervezem kiolvasni és abból állapítani meg mikor lassul a motor.
Ez teljesen érzéketlen a zavaró tényezőkre. -
HSM
félisten
-
BoB
veterán
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
tboldi
nagyúr
-
Teasüti
nagyúr
Ez technológia adottság. Ha közel pontos és zavarmentes jelet szeretnél, akkor szanaszét kell szűrni/átlagolni. Úgy 1 másodpercnyi minta alapján már egész szép a jel alakja.
De ez nyilván 1s késleltetést von maga után.
És ahogy csökkented a mintavételek számát és vele a reakcióidőt, úgy lesz egyre inkább használhatatlan a jel az extrém kilengések miatt. Ezért pontatlan minden gyorsulásérzékelőn alapuló technika. A komplexebb 6D, 9D, 10D giro szenzorok esetén is csak a vonatkoztatási rendszert határozzák meg vele - a gravitáció irányát - a drift kiküszöbölésére. Ennél többet nem lehet elvárni tőle, mert agyoncsapja a használhatóságát a rettentő pocsék jel/zaj viszonya. Finom erők érzékelésénél egyszerűen túl érzékeny. Ha leskálázod az érzékenységét, akkor javul a jelalak, de nem is fogsz érzékelni csak 1-2 G felbontásban relatíve pontosan. Na most ez egy karambolhoz megteszi, de egy gyenge fékezéshez kevés. Ezért nagy érzékenységre vannak állítva, ezért szar jelet ad, ezért villogni fog minden döccenőre.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93618 üzenetére
Tudtam, hogy tetszeni fog. Tessék, itt vannak a kommentek is.
-
Teasüti
nagyúr
És annak pont semmi értelme nem lenne.
Eléggé körüljártam a témát. Alapvetően a motorfék lenne a feladat. Arra meg pont alkalmatlan abban a formában, ahogy a marketingesek beállítják.
Adjunk a mögöttünk jövőnek pár tizedmásodperc előnyt ill. lássa a motorféket is, "mert a balesetek 40%-a ráfutásos baleset." Aha, meg zavarjuk össze az idétlen villogással a döccenőkön.
Mondjuk tényleg figyelnek mögöttünk, azt aláírom. Sokan mondták is, h vmi baj van a féklámpámmal.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
BoB
veterán
válasz Bogyó bá' #93625 üzenetére
Amúgy ez nem igaz. A valóságban ki volt kötve neki is az ABS, és először a hátsóval kezdett fékezni, majd az elsővel szép lassan hogy felépüljön a fékhatás. Ahogy tanítják az iskolában. Csak az előtte haladó volt béna.
Az hogy a videóban hirtelen erővel rámarkol az első fékre, nem igaz, photoshop!!4! Hiszen tudjuk hogy vészfékezéskor is van idő átgondolni az iskolában tanultakat
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #93623 üzenetére
"Arra meg pont alkalmatlan abban a formában, ahogy a marketingesek beállítják."
Egyébként ezzel tökéletesen egyetértek.
Írtam is, hogy szvsz butaság a féklámpás villogás így. A motorfékjelzőnek sincs túl sok értelme, ha van a vezetőnek kis esze ráhúz minimális féket és máris van féklámpa....(#93626) KoVee84: Tehát olyan magabiztosat fékezett, hogy ~60-ról éppenhogy hamarabb állt meg a gumijain, mint aki előtte a seggén csúszott farmerben. Totál meggyőztetek.
(#93627) geresics: Jó és hasznos elméletben, én csak azt próbáltam sokszor leírni, hogy a gyakorlatban annyira mégsem egyértelmű és hátrányok nélküli a helyzet szvsz. De ne kezdjünk erről újra flémet.
(#93628) BoB: Véletlenül sem lett volna egyszerűbb normális követési távolságot tartani, és akkor kényelmesen megállhatott volna mögöttük kis túlzással akár motorfékkel is. Ja, de várj, akkor nem látszott volna a páváskodás a videón.
(#93629) Bogyó bá': Az a pánik-fékezés. Lehet úgy is, csak magaddal tolsz ki. A besz*rás az pont, de hogy erre hogyan reagálsz az már tanulható, sőt, szvsz tanulni is kell, mert hiába minden elektronika, sokszor egészen más módon úszható meg a szituáció, konkrétan kikerüléssel, de az nem megy, ha éppen becsokizva tövig markolod a féket.
-
V.Stryker
nagyúr
Valaki esetleg tudna útmutatást adni fék ügyben ?
Szeretném leengedni a fékolajat, levenni a féknyergeket, szétszedni, kitakarítani. Új betétekkel, új fékolajjal ellátni a rendszert.
A youtubeon olyan videókat találtam így elsőre, ami alapján nem szivesen csinálnám. Pl. azt se értem miért nem veszik le a fékcsövet, egy csavar tartja...ott eszetlenkednek a takarítással a motor mellett, fékcsövön lógó féknyereggel.
Hogy kéne ezt szakszerűen csinálni? Úgy alaposabban, mint amikor az ember magának csinálja...
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Teasüti
nagyúr
A motorfékjelzőnek sincs túl sok értelme, ha van a vezetőnek kis esze ráhúz minimális féket és máris van féklámpa....
Hogy mi? Én pl városban nemigen használok féket, inkább rev match és rugdosom lefele oszt kigurulom a lámpáig.
Most akkor minek huzogatnám a féket? Közlekedek, nem hokizok... -
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93641 üzenetére
És a dugattyúkat kivéve láttam, hogy vannak ott gumi tömítések. Az is csere?
-
-
emre
veterán
válasz Topiccsendőr #93641 üzenetére
Ha elkenődött az alu akkor, a réz még az mtz adagolón, a porlasztó alatt és a hidraulikatömbön sem megy túl gyakran tönkre azt elég visszalágyítani. Tudom filléres dolog, de nem mindenkinek van eszében otthon tartani ilyesmit csere esetére.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Gaboman
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Öregszem
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest