-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #93298 üzenetére
Gyapot nelkul az egy sima cso. Nagyon nem oke. Vagy most nem ertem amit mondasz.
A cikkben emlitett kipufogo nem nagyon letezik. Ha a csappantyunyitogatasra gondol, akkor kb 2008 tol valszeg valamilyen euro besorolas miatt a ciklus alatt zarva van, ha ezen tullep, akkor kinyit egy nagyobb csatornat is. Cbr 1000RR, RSV4 stb
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
félisten
Gumid az aszfaltba nagyot harapjon.Kanyarban a féked cserben ne hagyjon,lámpád fénye mindenkit vakítson,motorod ereje láncot szakítson!Tankodból a benzin ki ne apadjon,km-órád ki akadjon, dobomból szóljon az ének, kívánok nektek BOLDOG ÚJ ÉVET!!!🏍
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #93305 üzenetére
Gyerekként imádtam a LEGO-t, el is raktam minden kockát, viszont ezen kb. a 3 doboz amiből lehet gyanítani, h arra akar hajazni. Pedig korrekten ki szokták adni a formát a Technic LEGO-k, de ez nekem nagyon nem gyerebe'.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Laraxior
titán
Azt hittem, csak én élem újra a gyerekkorom, de akkor nincs szégyenkeznivalóm, hogy egyedüli vagyok
Pont most van az amazonon leárazva a BMW is 50-ről 40 EURra..
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
tboldi
nagyúr
2 liter pezsgőt mindenkibe!
-
ergepard
tag
Sziasztok, A1 kategóriára keresek motort. Túrázásra is szeretném használni, ezért egy 100as utazó sebesség jó lenne, én a TDR 125-öt néztem ki, viszont mivel kevés véleményt találtam róla, ezért szeretném kikérni a véleményetek. Ti mit gondoltok róla?
Köszönöm.
BÚÉK[ Szerkesztve ]
-
őstag
Ibrahimovics? Adja magát, igazi igásló. Nemtudom hogy túrára mennyire elég az A1 korlát.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Geresics #93318 üzenetére
Na, itt egy pár kép a 125-ösökkel végig járt két székelyföldi túrámról. (oldal közepétől lefelé).
Egy pár kép hazai túrákról (szintén az oldal közepétől lefelé).A kis csopper volt az enyém, a haveromé volt a 125-ös Varadero. Túrázásra tényleg csak az utóbbi való igazán, bár a sietős kamionokkal teli főutakon azzal is keményen küzdeni kell. (végülis ezért váltottunk mindketten motort - A Vara utódja egy Honda NC700X DCT lett, én meg ugye a GS500-ra ültem át.
(#93317) Kiki18: az YBR nagyon megbízható, de rosszul pakolható, és felmálházva egy sánta tetű. Nem kompatibilis a főutak forgalmával... (azon csináltam az A1 jogsit 5 évvel ezelőtt).
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz ergepard #93315 üzenetére
A tdr nek tobb valtozata is volt, deltabox alu vazas es sima csovazas, az egyiknek TZR elso feke van, stb. A blokk ugyanaz a TZR DT TDR ben. a power szelepet atallitva 18- 22 loerejevel a 100 as utazo megvan. Egy 4T 125 el ez az utazo soha nem lesz meg.
Bontott alkatresz sok van hozzajuk, normalis allapotban a korabol adodoan nem sok van. Ami jo allapotu, annak elkerik az arat. A hengere huvelyes, amihez itthon joval tobben ertenek, es rechnologia is van a felujitasra, nem ugy, mint a nikaszilos hengereknel. Koltsegben egy huvelyezes kb ott van, mint egy nikaszilozas, de az utobbit megbizhatoan kulfoldon lehet elvegeztetni.
DT bol a megveheto kategoria 300-400 e forintnal kezdodik. Ez igaz a TDR re is. Ennyiert rendszamosat kapsz. Megbizhatosagaval nincs gond, nekem volt 200 ra felfurt dt blokkos motorom, illetve ismerosi koromben kimeletes hasznalat mellett van 50e km es gyari hengeres DT 125 os. Ez extrem pelda, de turazasnal osszejohet. Mivel a TDR idomos turamotor, annyira nem utottek talan, mint a TZR eket es DT ket. En mindenkepp jobb valasztasnak tartom, mint egy negyutemut.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
xxx86
csendes tag
Sziasztok, van egy YAMAHA JOG robogóm és az lenne a gondom, hogy mindig lemerül, az akkumulátorom olyan mintha nem töltené menet közben.
Mi lehet a probléma? -
vlevi
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #93285 üzenetére
Köszi!
Ez is nézőpont kérdése. Számomra egy Busa, ZZR már abszolút a nyers erő brutalitásáról szól. Emellett a Busa 20 éve ugyanúgy néz ki, a ZZR pedig nagyon dagi.. az a két oldalsó brutális méretű dob szerintem a mostani irányelvek alapján nem túl mutatós már. Illetve mondhatni az általános "minél mérgesebb, minél agresszívebb külsőt rajzoljunk" Kawa formanyelvvel sem tudok azonosulni.Az 1.2-esnél van kellő erőtartalék, de nem akar a kategória legerősebbje, legagresszívabbja lenni, kezelhető marad minden tartományban, már már unalmasan steril és kiszámítható.
Ezeket is figyelembe vettem a választásnál, amellett h azért ahogy nézegetem, egyre jobban megfog a kissé futurisztikusabb design.Lomha 8V
Köszi neked is!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
xxx86
csendes tag
Köszönöm az információt!
Az akkumulátor vadonatúj . -
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #93324 üzenetére
Erdekes a nyers ero, es brutalitas, de en nem tudok nehez nagy sornegyek eseteben nyers erore asszocialni. Krva hosszu egyes, alsobb fordulaton alig van kulonbseg egy kisebb kobcentis motorhoz kepest. Kerekezesi hajlam nem sok, mivel nehez, nem nagyon dobalja semmi. A nyers ero talan az sornegyeknel, amikor hatbakur, van egy domb a nyomatekgorben hirtelen. Azt az ember ugy erzi, hogy hudemegy, de addig eljutni, idobe telik, es manapsag ilyen mar nem is jellemzo.
Talan a kevesebb hengeresek alulrol megindulasa, az nyers.
Ezek a nagy s4 dogok azert felelmetesek, mert 200 nal meg mindig gyorsul, nem fog foldhozvagni, mert olyan attetele van, tehat a brutalitast, mint olyat, nyomokban tartalmaz.
Egy nagyonkonnyu motor, nagyon rossz karakterrel, brutalis, nyers, erosnek erzodik, akar lehet is eros. De ezek a balnak? Ezek nem.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93326 üzenetére
Mondjuk azért egy FZ1-re nem mondanám hogy nem érződik baromi erősnek, mert az.
Tudom az nem ez a kategória amit runner gépe képvisel.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93326 üzenetére
Összehasonlító tesztek alapján tudok nyilatkozni erről. Kb. bármelyiket olvastam, akár hazait, akár külföldit, az összesnél ezeket emelték ki.
Azért egy Busa pikk pakk jön kerékre, hiába behemót..
A K1300S már tele van elektronikával, de azt is tüzesebbnek írta minden teszt, még alsó tartományban is.
Bár ehhez hozzátartozik, h ugye az 1.2-esnél gyárilag fojtott a teljesítményleadás az első 2 fokozatban. Z-Bomb után valszeg itt is más a helyzet."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #93329 üzenetére
Igen, ismerem ezt a helyzetet, miutan elolvastam par hszt a TL 1000 S rol, es kiprobaltam, kettot is. A simat es a facelifteset. hat nem ugyanarrol a motorrol beszeltek az emberek a forumokon. Raultem, lenyeleztem, sot, a fura kuplungja csusztatas soran osszezart fordulaton, nah akkor ugy kerekezett nagy nehezen, amikor nem akartam, de semmi kontrollalhatatlan nem volt. A kuplungot kiveve. De az osszes nagymotoros frazis az megvolt. A "tisztelni kell" "nem mindegy hogyan adsz gazt" "hatalmas motorfek"essatobbi. Ezek utan raultem es sirva fakadtam kb.
az en r1 em nem kerekezik erobol, ha normalisan ulsz rajta, csak kuplungfestessel. Az pedig rovid, konnyu hozza kepest. a tesztek alapjan az en motorommal nem lehet fekezni, mert adagolhatatlanul eros a feke, es nem lehet utcan hasznalni, mert eros. Jah igen, meg alul nagyon nyomatekos. Azert osszekostoltuk egy k2 gsxr 1000 el, hat annyira nyomatekos, hogy alul 6. ban elmegy ennek a nagyon nyomatekos r1 nek
a busa oyan hosszu mint a vonatfutty, nehez, es szerintem nemhogy elso 2 ben, de az elso 4 sebessegben nem ad le mindent. Na mindegy, szerintem tul van tolva ezeknel.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #93330 üzenetére
"es szerintem nemhogy elso 2 ben, de az elso 4 sebessegben nem ad le mindent"
Kifelejtetted hatodikban a gyári rev limiteres korlátozást, ne tudjon 300 felett menni. -
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93330 üzenetére
Nem kell ahhoz Hayabusa.
Még az 1000-es, sőt talán 650-es SV, és DL is vissza van fogva az 1-2-3 fokozatban, állítólag azért, a hangja, károsanyag kibocsátása, satöbbi megfeleljen.
Ja, és igen, az 1000-es V-Strom (meg úgy nagyjából a túraendurok jó része) 200 körüli végsebességre van lekorlátozva. Ami nem csoda, mert a motor bőven bírná, de egy ekkora vitorlafelület, mint egy V-Strom, nem túl stabil 200 környékén... -
Topiccsendőr
addikt
Igen, de a vegsebesseg korlatozas az ennyire nem szol bele az ero erzetbe. Amig odaig eljutsz, az a lenyeg. Es ha lenyelezel also fordulaton egy nagy sornegyet. Ilyeneket olvasol, hogy megindul, mint egy mozdony. Meg gyakorlatilag barmilyen sebessegi fokozatban hasznalhato... Hat attol fugg mire. Meg kinek mi a mozdony. Nalam ezek alacsony fordulaton ahhoz kepest, amiket olvasol, gyenge. Nem nagykepuseg, hanem ahhoz kepest, ahogy bepromozzak az emberek, hogy mekkora raketan ulsz. Nem az. Nem tepi ki a karod. Nem lesz power wheelie. Nem lesz kontroll nelkuli halalfelelmes motorozas, mert annyira eros. Mert nem eros annyira. Mert ugy csinaljak meg, hogy ne nyirja ki magat senki.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #93333 üzenetére
Tökéletesen helytálló a "mozdony" jelző. A mozdony is komótosan, de megállíthatatlanul indul el, szép fokozatosan gyorsítva a sokszáz tonnát, amit rákötöttek.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93333 üzenetére
Neked erre van szükséged!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
RXV 550 gyári áttétellel amivel 150 körül volt a vége 3.-ban vette az elejét pedig nem is próbáltam vele kerekezni, semmi gáz+rántás.
Amikor előre kisebb lánckereket próbáltuk 4.ben is volt rá példa, úgy hogy nem is akartam csak egyszerűen nagy gáznál felvette.Lejtőnek lefelé is volt hogy 3.ban feljött gyertyába, be is sz@rtam hirtelen.
Egy Berg még nyomatékosabb, súlyra hasonló, ez nem gond neki.
Egy SMC 660 3.ban veszi fel magát megfelelő áttétellel, mert a gyárival 185km/h+-ot tud.
Amivel Mosonban mentem azon rövid áttétel volt, pályára való, na az 150-160 között ment végre de, 4.ben még elkönnyült az eleje.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Mondjuk itt 5:07 től nézd meg.
Esetleg ezt az elejétől, sok alkalommal bele nem nyúl semmi be csak húzza.
SMC a legelején 3.ban, semmi kuplung vagy rántás.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
félisten
válasz runner 125 #93324 üzenetére
Busánál 100* szebb az fix!
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93330 üzenetére
Nyilván nagyobb a tapasztalatod, én tényleg csak a leírtak alapján tudok erről a kategóriáról nyilatkozni.
De értem amit írsz. Van is bennem némi fenntartás a tesztekkel kapcsolatban, azért igyekszik az ember összeollózni a lényeget, de valóban, a legtutibb ha mindenki saját maga tapasztal.
Pl. a 800-as VTEC-nél is több helyen leírták, h mennyire vigyázni kell vele VTEC felett, mert h "bedurvul", "rutin kell hozzá", stb.. Úgy h jó pár év kihagyás után, egy nagy robogóról ültem rá, kb. 1 hét után azt éreztem h ez nekem kevés lesz, erről többször postoltam ide is. Nah de majd tavasszal nyilatkozom róla, igyekszem továbbra is objektív maradni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #93343 üzenetére
"h mennyire vigyázni kell vele VTEC felett, mert h "bedurvul", "rutin kell hozzá", stb.. kb. 1 hét után azt éreztem h ez nekem kevés lesz"
Szerintem ez a két dolog nem zárja ki egymást. Az SV650-emen is kis tempónál, egyesben/kettesben azért ésszel kell neki húzni, ha az ember nem akar meglepetést, de autópálya tempónál pillanatok alatt kevésnek érezheti... -
Geresics
addikt
01.08 hétfőtől megint lesz a Lidl-ben akkutöltő!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #93343 üzenetére
Igen, pontosan erre gondolok.
Ez a vtec dolog pont ugyanolyan, mint a 90 es evek "kinyit a powerszelep"-je. Mivel senki nem tudta, hogy ha a power nem lenne, meg nagyobbat rantott volna. Papiron 33 loeros motor, ami orulsz, ha hatso kereken 25. Az mar egy big bore os adat. Es akkor olvasod, hogy esznel kell lenni power nyitasnal.
A kedvencem az ezres kategoriaban az "ezzel tisztelni fognak" vagy a "barmikor ledob, ha hibat vetesz" jah. Ha olyan balfasz vagy, hogy rancibalod a gazt kanyarban, vagy besokallsz es nem mered ledonteni, az tenyleg a motor mosdatlansaga.Egy bizonyos reteg konnyen belekerul az uberelo spiralba. Akkor lesz az, hogy vegig nyeleztem ezt a vicsorgo ketutemut es 12 litert evett. Akkor jon a masik kemenyf*szu hogy nekem meg 13 at evett, es kerszer forditottam korbe a gazkart. Aztan az ember olvassa a csodakat, milyen motornal kell esznel lenni. Most is meglepodtem, hogy az sv mennyire tuzes tud lenni
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #93347 üzenetére
Igazából a hiba benned van! Francért kell tudnod ennyire motorozni?
Egy átlagos user (aki még csak nem is annyira balfék motoron, mint én) szemszögéből nézve ezek a motorok tényleg durvák! Mondom ezt úgy, hogy még nem ültem egyen sem! Ellenben ismerem a saját 50LE motorom, és ebből kiindulva egy 200LE motor igenis tiszteletet igényel, és ha nem figyelsz, akkor le kell, hogy dobjon!
Persze a gyártók mérnökei keményen dolgoznak azon, hogy ne ölje meg minden boyracer magát az első 20km alatt 3x. Csoda? Nem. Inkább áldás! Én sem örülnék, ha a fiam így nyírná ki magát...Visszatérve rád: Te vagy a kisebbség, az a bizonyos 1% (sokan hiszik maguk ebbe az 1%-ba, de akik csak hiszik, rá is b@sznak előbb-utóbb). Szóval szerintem rendben van ez így, és Neked kell tudnod, hogy nem Neked írták ezeket a cikkeket, és ha azt az élményt keresed, amit pl. nekem adna egy "bármikor ledob, ha hibát vétesz" motor, akkor bizony Neked sajnos más kategóriában kell keresgélned!
Tehát rajtad kívül mindenki hülye, csak Te vagy helikopter!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93347 üzenetére
Hogyne, a power szerepe hogy egyenletesebb a motor az egész tartományban, alul is van nyomaték, azokban amelyek power nélküliek alul semmi erő azt egyszer csak hirtelen jön meg minden.
Havernak volt két régi KTM, egy GS250 és egy MX250, ezek power nélküliek voltak.
Összemértük mi a különbség egy 4T 250 és egy 2T 250 között úgy hogy legmagasabb fokozatban lassú tempóról indultunk, a 4T szépen lépegetett el, ahogy nőtt a sebesség egyszer hirtelen kilőtt a 2T és elviharzott mellettem.
Ezek a motorok tényleg olyanok voltak hogy egy viszonylag szűk tartományban voltak igazán életképesek, tényleg oda kellett figyelni mert alul semmi, aztán hirtelen minden.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #93348 üzenetére
Naneem. Nem errol van szo.
Egy kihalt egyenesben barki le tud nyelezni egy fold levego raketat is. Legyen alattad egy hetig, es meg fogod szokni. Olvass el par hszt egy legendas tipusrol, tesztet, ulj ra, es csodalkozz, hogy mik vannak a fejekben, es miket irnak a cikkekben. Hogy egy mode- kapcsolo hogyan kurja at a tesztelot, amikor semmilyen gyujtas- injektorterkepet nem valtoztat, csak az attetelet a gazmarkolatnak, ride by wire eseten. Es nyomatekosabbnak erzi egy tapasztalt tesztelo a motort. Pedig csak annyi, hogy tudta nelkul tobb gazt huzott. Tobb tipusnal ezt jelenti a mode- kapcsolo. Gazattetelt.
Es leirjak, hogy nem adja le ebben meg ebben a teljes loerot. De. Leadja.
Es sorolhatnam ezeket, amibol jo nagy katyvasz lesz a vegen a fejedben.
Vagy a legjobb pelda, amikor superbike vb s motort tesztelt egy ujsag. El voltak kepedve, mennyire finoman lehet adagolni mindent, meg mennyire nem dobja le az embert a 200 lovas motor. Kulonben egy szar motorral megis hogyan lehetne gyorsan menni?
Aztan ezek a megallapitasok egy hengerelrendezesnel, hogy a v4 es motor otvozi a sornegy porgosseget a v motor nyomatekaval. Es ilyen tesztet olvashatunk, tehat nagy minosegi kulonbsegek lehetnek a tesztek kozott.
Szoval ulj ra egy ilyenre. Sot nyaron odaadom a gyilkos powerszelepes ketutemumet, hogy hanyattbasszon power nyitas utan, meg a hasznalhatatlan r1 et is, ha eljossz euroringre, vagy ahol epp leszek. (Ha hanyattbasz, kifizeted)[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Linux kezdőknek
- Politika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Óra topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- További aktív témák...