-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #93450 üzenetére
Volt 2T 50 esed, azok 4 litert esznek szazon, nyelezve. Ez a fogyasztas nem sok a 180 asnal, bar kopkod a karbi, amire nincs valasz, miert teszi. Ilyenkor tobbszor megy at a levego a fuvokan, ami bizonyos fordulaton tobb benzint jelent, igy az a kijelentes, hogy jo a karburalasa, nem 100% ig allja meg a helyet, ez lehet a szivorendszer sajatossaga, uj koraban nem folyik a legszuro, szoval... ezt ne is vegyuk figyelembe, csak egy aspektus. kevesebbet nem nagyon fog enni. Ez sem gatyalezabalas.
Egy 300 as versenyenduro mennyit eszik? Nem tudhatod. Nem lehet tudni, te hogy huzod. Nem mindegy a terep. azt sem allapithatod meg, a runneredbol kiindulva, hogy a rotax 12ot eszik.
Sokkal tobb rutint igenyel egy 2T? 56 loeros 4T nem igenyel nagy rutint? Ez az -alul gyenge, felul eros- versenymotornal megallja a helyet, de a 300 as exc alul is tol. Ez nem krosszmotor.
Amugy nem tok mindegy mit eszik?(Nem mintha ra akarnalak beszelni a tipusra, de tele vagy sztereotipiakkal)
Osszefoglalom. Tehat 4T vonalon nezelodsz, mert sporolni szeretnel a benzinnel. Es jelenleg egy uzemoras motort nezel... khm.Off road motornal ez a pedanteria szerintem az onfeledt motorozas utjaba all, keresztbe.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93452 üzenetére
Jahm, a karbi köpködéssel valóban sokáig szívtam, beszéltük priviben is annó. Viszont fene tudja h összefüggésben lehet, de nyáron vettem bele egy új akksit. Mikor sokat állt, és ritkán használtam nem volt benne akku. Lehet h az automata szívató kiiktatása miatt köpködött vissza? Mert azóta nem csinálja, és a szűrő házon sem látom a nyomát, noh meg előtte ott maradt a garázsban az olajtócsa, szerencsére azóta semmi.
Mást meg nem piszkáltam rajta.Értelek persze, sőt, alá is írom h nagyon a racionális oldalról próbálom ezt (is) megközelíteni. Nyilván próbálom azt az utat megtalálni, ami kellő élvezet mellett a legcsekélyebb plusz anyagi ráfordítást igényeli. De kezdem belátni h ebben a kategóriában felejtős lesz..
Az X-es CRF tudomásom szerint tartósabb, gyengébb is kb 5-6 LE-vel, mint az R."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #93450 üzenetére
Azt nem tudom hogy a 2007-es évjáratú CRF-nél van e ilyen probléma.
Amiknél gond volt az a 2004-2005-2006, és ugye akkor azok 3-4 éves motorok voltak.
A WR450F gyerekbetegsége a gyertyaevés és a váltó valamiért elég hamar megadja magát.
Azt mindenképpen próbáljátok ki hogy szuperál, havernak a WR426-nál kétszer is megadta magát, nem valami strapabíró egy alkatrészegysége a motornak.
Injektorossal sok tapasztalatom nincs, viszont ami van az nem sok jó.
Én a karbis motorokat szeretem, egy jó Keihin FCR MX41 karbinál nem kel jobb.
Egy jó EXC 450 vagy 525-el járnál a legjobban.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #93450 üzenetére
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #93453 üzenetére
Nem, a dusitorendszer csak 1-2 percig uzemel, utana lezarja a jaratot. A karbifolyas tipikusan a gazoszlop lepattanasa miatt van, bizonyos fordulaton ilyenkor akar 2-3x is ujra iranyt valthat a gazoszlop, es ennyiszer tobb benzint is vesz fel.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tboldi
nagyúr
Bocsi, hogy közbeszólok a nagy endurózásba, de csak úgy eszembe jutott, hogy még mindig benne vagyok az összefoglalóban. Lehet, hogy azóta már acélbilit csináltak a motorból.
-
xxx86
csendes tag
Sziasztok nem régiben döntöttem, hogy felújítom a motorom YAMAHA JOG COOL STYLE 50-es kétütemű.
Szétszerelés ellőt olyan problémám adód hogy vadonatúj akkumulátor vettem bele fel volt töltve minden rendeben ment. Egy idő után teljesen le merül az akkumulátor olyan szinten, hogy a motor önindítóval nem indul, de még is van rajta világítás , duda , index , távolsági is jó .Ha feltöltöm az aksit újra megy az önindító durván egy hónapig utána újra jelentkezik a jelenség.Mi probléma és mit vegyek hozzá hogy megszűnjön a jelenség ?
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #93456 üzenetére
Jó volna valahol 2005-6 környékről találni valamit, ez tényleg korrektnek tűnik, viszont itt sincs enduro szett.
Noh mind1, kivárok, nézelődöm.Ma elmentünk megnézni a WR-t, eléggé megviselt volt a gép, ráadásul egy vasat nem akart engedni belőle, így nem hoztuk el.
Viszont szépen járt, a srác akkor öntötte fel benzinnel, hidegen is gyorsan indult, de elég sok kókányolás volt rajta, ami nem sejtet sok jót.persuader
Értem, köszi.
Még valami. A gyári középállványa jó pár évvel ezelőtt meghajolt egy szerencsétlen felhúzás során, pont a légszűrő felé dőlt alap helyzetében a motor.. nem volt túl látványos, de a hátulról ránéztél, látszott h dől balra az egész. Ez pl közrejátszhatott? Azt sajnos nem tudom megtippelni, h ez által a benzinszint az úszóhában vajon kibillent e annyit, h abból vissza tudott volna prüszkölni. De lényeg a lényeg, h ősszel amikor gurultam vele párszor, akkor szerencsére nem láttam visszatolás nyomokat.
Annó még a mebránlapokat is cseréltem karbonra.. elég rendesen megcincálta őket pár ezer km alatt, mert nem zártak jól, úgyhogy vettem még nyáron rá gyári fém lapokat, illetve új légszűrőt is kapott. Most tényleg 1:1-ben gyári az utolsó csavarig minden eleme."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
Nice try.
most masodszorra is azt lehet megallapitani, hogy toltesrendszerrel van baj. Ha a hibat nem szeretned megallapitani, akkor venned kell egy fesszabot, egy magnest, es egy toltotekercset.
Ha a hibat nem akarod megallapitani, de sokat sem szeretnel kolteni feleslegesen, elviszed szerelohoz.
Ha nem akarod szerelohoz vinni, es nem akarsz felesleges alkatreszeket venni, kitanulod gyorsan, mibol all egy robogo toltesrendszere, megallapitod melyik a hibas alkatresz, es kicsereled.
Ha nem akarod elvinni szerelohoz, nem akarsz kolteni egyaltalan semmire, es foglalkozni sem szeretnel annyit, hogy magadtol megallapitsd a hibat, addig kerdezz forumon, amig valaki el nem talalja a hibas alkatreszt. Ez egy kicsit kockazatos, de ha bejon, sok penzt megsporolsz![ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #93463 üzenetére
Nem, ettol nem csinalja, a nem gyari membran lapok viszont agyonvagjak az egeszet. Ez nagy, vastagon szedett betuvel a rotax 122 gepkonyveben is benne van, hogy ne csereld le a lapokat, mert nem hoz semmilyen teljesitmeny novekmenyt, csak problemakat.
Meg megmertem volna a membran hatarolot is, hany mm, mert pl az enyemben is valaki elhajtogatta, hogy attol majd jol fog menni. Szemmel nem is lehetett latni. Illetve talalkoztam olyannal is, hogy valszeg leejtettek a membranhazat, es az egyik oldalon kisebbet nyitott a hatarolo gorbulese miatt.
Szoval lehetnek csodak a gyari gepekben is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #93463 üzenetére
Az EXC525 endurószettel ennyi, nem olvastad el a hirdetést.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
KisTé
tag
Nekem ilyenem van, sűrűn használom eddig megfelelt annyira nem könnyű felvenni mint gondolná az ember ehhez is azért kell egy megfelelő méretű cipő ami pont passzentos.A tépőzár eléggé gyengécske egyszer előfordult, hogy majdnem leesett és félre kellett álljak megigazítani, ennek ellenére ajánlatos abban az esetben, hogy nem a szép cipődet cseszed össze, de mint írták többen is egy motoros cipő vagy csizma az a biztos mert ha esel az ne 20-50ezer forinton múljon, lehet én is csak az első esésig hordom utána már biztosra megyek Másik dolog, hogy ugye felvételnél a rögtön indulás előtt veszed fel mert sétálgatni benne nem ajánlatos pláne mondjuk saras helyen illetve ahogy megállsz rögtön le kell venni ugyanúgy...mondjuk én nem vagyok annyira jól eleresztve sajna olcsójános vagyok meg óvatos is ezért vettem csak megbánni nem fogod ezt az összeget azért próbálja ki aki akarja bárkinek beválhat mint nekem is.
Valaki ebben tudna segíteni :
Motrix fékbetéteket érdemes-e venni a SHOX-nál, illetve 1991 GS500E-hez innen melyiket kell venni előre hátra mert ilyen kódokból én nem igazodok el 1490 lesz az összes nemsokára??? -
V.Stryker
nagyúr
Régebb valaki linkelt egy oldalt, ahol a lánckerékkel variálást lehetett kalkulálni, hogy ha a gyárihoz képest eltérsz, akkor elvileg milyen fordulatszámhoz milyen sebesség tartozik. Valaki belinkelné újra?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
canniball
nagyúr
válasz tboldi #93460 üzenetére
Csak azt teszem be/módosítom/veszem ki, aki ezt kéri. Önállóan nem piszkálom az ott látható képeket (akkor sem ha tudom hogy pl. a tiédet lenullázták, vagy hogy vannak akik lecserélték a gépet), mivel nem tudhatom hogy direkt nem kértetek módosítást vagy csak elfelejtődött.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Laca1212
őstag
Shox-os Motrix fékbetétekről van tapasztalat? Mennyire trágya kategória?
-
Laca1212
őstag
válasz Geresics #93473 üzenetére
Jah..én is...csak nem biztos, hogy jut. Személyes átvétel nálam nem játszik.
"Megrendelésedet ugyan a webáruházban is le tudod adni, de mindig a személyes vásárlóké az elsőbbség, így az interneten megrendelt termékeket csak nap végén, az addig megmaradt készletből, érkezési sorrendben tudjuk teljesíteni."
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
Hát azon filóztam, hogy nekem a kmh főtengely kihajtásról megy és csal 10kmh-t amúgy is. Meg fillérb@szó is vagyok. Ezért gondoltam,hogy pont a valós értéket mutatná az óra és némi fillérmegtakarítás is lenne. Sokat megyek túratempóban, 110-130, nem baj, ha kevesebb lesz a számla a végén.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Miertvansote
tag
Sziasztok!
\ Elnézést ha OFF \
Ha a veszek egy motort, amihez nem kell törzskönyv stb... (50ccm). De nem szeretném használni, valószínűleg csak állna a garázsba jó pár hónapig, akkor kell e rá kötnöm biztosítást, vagy van e bármi kötelezettségem.
Mit kell majd tennem, hogy ha használni is akarom, akkor ha kötök rá biztosítást, akkor kérdezni fogják, hogy mikor lett vásárolva, és rengeteg fedezetlen biztosítást kellene fizetnem.
Köszi
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Miertvansote #93484 üzenetére
Kell ra kotnod, mert ketyeg a fedezetlensegi dij.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vlevi
nagyúr
válasz Miertvansote #93484 üzenetére
Tudtommal smkp-ra éves díj van, tökmindegy,mikor kotod meg.
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #93485 üzenetére
Rendszámosnál oké, de smkp-nál miért?
Annál egy adás-vételi és egy biztosítás jelenti az "okiratokat". Noh meg mi van, ha én a saját a telkemet bejárni használom a jövőben?
Szerintem amíg nem fogja használni közúton, addig nem kell kötelező jelleggel kötnie rá biztosítást. Persze más kérdés h gyakorlati előnye kb. nulla. Max. annyit ér el vele, h addig nem kell kiadni azt a kemény 3000ft-ot az éves biztosításra.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #93487 üzenetére
Senkit nem érdekel, használni fogod-e, kivonatni se lehet a forgalomból, semmit. Ha megvetted akkor van X napod megkötni, különben fizetheted a fedezetlenségi díjat mikor megkötöd. Kivéve, ha eladtad közben.
[ Szerkesztve ]
-
Miertvansote
tag
válasz runner 125 #93487 üzenetére
Köszönöm a válaszaitokat!
Egy kicsit más megvilágításba helyezem a dolgot!
Igazság szerint kb 10 motorról lenne szó. Tudom hogy évi szinten kell fizetni, amm nekem beleset biztosítással együtt kb 5000 Ft lenne. Azért kérdeztem, mert felújításra várnak, akár évekig is itt állnak még, az is lehet hogy több is lesz. Szóval lassan ott tartok hogy ha mindre befizetem a biztosítást, akkor kb bukok évente egy motort, pedig nem is használom őket, köz illetve semmilyen úton sem.
Esetleg van valakinek valamilyen tanácsa ? Gondolom ezeket nem lehet kivonni a forgalomból, mert igazából nincs is nekik sem törzskönyv sem forgalmi.
Köszönöm előre is. Üdv.
-
mm89
őstag
válasz Miertvansote #93489 üzenetére
Az adás vétel napjától kell lenni biztosításnak.
De én azt javaslom hogy ne köss egyelőre egyikre sem, hanem majd ha eldöntötted hogy használni akarod, csinálj egy adás vételit a feleségednek, gyereknek, szülőnek, mindegy. Papíron eladod és kötsz rá biztosítást. Ennyi.ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
runner 125
nagyúr
Továbbra sem értem ezt az álláspontot.
Ismétlen, smkp-ról beszélünk.Másik jogi szitució. Veszek adás-vételivel egy használatban lévő smkp-t, amit én másnap elemire bontok alkatrésznek, mert csak.
Az álláspontotok szerint akkor továbbra is fizetnem kell rá a biztosítást? .
Naugye.Mo.-n amíg ennyire laza a szabályozása a smkp.-oknak (adás-vételi, kgfb.), illetve bármilyen dátumú / személyt tartalmazó adás-vételi jelent tulajdont "igazoló" jogot, addig ne beszéljünk fedezetlenségi díjról...
Miertvansote
Szard le.
Majd ha akarod használni őket a csajod megveszi tőled egy friss dátumú adás-vételivel (vagy most írtok kettőt, dátum nélkül), aztán befizeted majd utána.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #93491 üzenetére
Tudom, rendesen megszivatott engem is ez a szabályozás... Attól még ez van....
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #93491 üzenetére
Ezt nem en talaltam ki, ha az adasvetelid idopontja korabbra szol, behajthak rajtad...
Hogy mennyire hamisitod az iratot, az nem volt benne a kerdesben.Lassan harom eve nem elek magyarorszagon, es nekem eszembe se jutott ez a forgatokonyv. Manapsag azon is meglepodom, ha kerdezik, hogy "szamlaval, vagy szamla nelkul?" Nem ertem a kerdest par pillanatig. Szerintem nem en vagyok forditva bekotve
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Grillo
senior tag
válasz Topiccsendőr #93493 üzenetére
Smkp-ra 0 Ft a fedezetlenségi díj. Hivatkozás
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #93268 üzenetére
Ennek különben gyárilag ilyen fehér a felnije vagy ez utólag festett?
Nemsok kifogásolható van a gépen az biztos.
Hát az enyém már nincs ilyen állapotban.
Hátsó doboz? Markolatfűtés lett végül?[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
BoB
veterán
Valaki nézi a Dakar motoros részét? Hol érdemes? Csak azokat a napi összefoglalókat találom ami a hivatalos youtube oldalon van. Vagy ennyi?
Megtetszett ez a fajta terepmotorozás:
LINK[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #93496 üzenetére
Velem is kifizettették anno...
A mostani robogósok úgy tűnik szerencsésebbek.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!