-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
A fogyasztókkal azért vigyázni kell, hisz a nagyobb áramfelvételűek simán megrángatják az akku feszültségét és így megszakíthatja az automata töltők programját, ami ugye fesz. mérésen alapul.
Aztán az új autókban lévő fedélzeti számítógép is méri a feszültséget, aztán ki tudja az mire van programozva. -
veze
őstag
válasz Teasüti #93701 üzenetére
alap , ha töltök akkor nem kapcsolgatok semmit az autóban közben.
Az 5 perc várakozás meg azért kell mert a fedélzeti számítógép annyi idő alatt "alszik" be. addig nem kötöm rá a töltőt sem, nehogy zavar keletkezzen az űrben
francia auto ( peugeot) nálam ezt bírja
legalabbis az ami nekem van
cserébe tök kényelmes, nem kell az akkusarut szerelgetni (gyorskapcsos na de akkor is -
Pocee
senior tag
-
Gaboman
nagyúr
Ezek mind meleg motorok, az igazi férfias játékszer a KTM.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz dellfanboy #93713 üzenetére
Még a lányok is tudják mit kell venni!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
#MotorosVandor
Beszélek kicsit a tavalyi évről, és arról, hogy mennyi JÓ videóval fogom idén a feliratkozóim meglepni! Drukkoljatok, hogy mind meg tudjam csinálni!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vendingo
veterán
Ma felraktam töltőre az akkut. 13.6 voltot mutat, miután feltöltötte egy délután alatt.
Jó ez az érték?Illetve normális, hogy egy délután alatt fullra töltötte a majdnem üres akkut a lidlös töltő? Bennem gyerekkoromból az maradt meg, hogy faternak rohadt lassan töltődtek az akkui, amikor lemerült a ladában és mindig szentségelt miatta.
Eddig egyszer használtam akkutöltőt, de valami régi fost. 3 napig rajta hagytam, aztán ennyi, nem mutatott az semmit.
Bocsi az amatőr kérdésért.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #93723 üzenetére
Van egy appom ami azonnal csörgeti a telefonom ha valaki bebaszós lájvot streamel
Na jó nincs, de így belegondolva ez egy piaci rés. Az appon keresztül lehetne tolni a donétet, az app meg leszedne 5% sápot.Adom itt nektek a milliárdos ötleteket
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Laca1212
őstag
válasz tboldi #93735 üzenetére
Óccó, teszi a dolgát...nekem ez bőven elég.
2 hónapot állt a motor kb. a pár héttel ezelőtti "tavaszt" megelőzően. Motorozás előtti nap ráraktam töltőre...gondoltam úgyis köszörülni kell sokat, hogy induljon. Erre ...alig tekert az önindító és már gyönyörűen járt. Nem tudom, hogy a 100+-os ÖMV anyagnak és a benzin "romlás gátlónak" köszönhető volt e, de meglepett.
[ Szerkesztve ]
-
hroberto
veterán
Igen, "csőrös" SM-em van jelenleg.
DRZ-m volt előtte, ez teljesen más világ. Teljesítmény, fékek, futómű nagyságrenddel jobb, persze ezzel nem hiszem, hogy újat mondtam. Minden jóval finomabb rajta (kuplung, fék, váltó). Viszont az alacsony fordulatot a DRZ jobban tűrte, ez hajlamosabb rángatni.
130-140-es tempó az amivel még folyamatosan tudsz vele haladni, felette már levesz a szél. Mondjuk a Supermoto - t nem is erre találták ki. Az ülés is elég kényelmes, a DRZ után mindenképp, mert azon egy fél nap után már éreztem a hátsóm.
Bajom nem volt vele, igaz alig 8000 km volt benne mikor megvettem, és még csak egy nyarat ültem rajta.
Szóval egyenlőre nagyon szeretem, egy darabig marad.Xiaomi 14, KTM 1290 Super Duke R Gen3
-
Geresics
addikt
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
válasz hroberto #93737 üzenetére
Viszont az alacsony fordulatot a DRZ jobban tűrte, ez hajlamosabb rángatni.
Ez az újabb évjáratú, 2004-2005-től kiadott SM/SMC 625-nél fellelhető hisztizés, 2001-2003 között nem lelhető fel ez a jelenség.
A saját 2005 SMC625 sem szerette az alacsony fordulatot, csapkodott, prüsszögött.
Haverom 2005-ös SMC 660 ellenben egyáltalán nem csinálta, ott 4.ben 40-50 között simán tudtál közlekedni városban rángatás mentesen, 60-al pedig 5.ben is.
Először arra tippeltem hogy biztos az áttételén módosított, de aztán megnéztem és nem 16:38 amivel kiadták őket.
Az enyémen is gyári volt ugyan így 16:38 de, szegénykémet 3.nál nem lehetett feljebb kapcsolni városban a sebességhatáron belül.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
mm89
őstag
válasz hroberto #93737 üzenetére
Köszönöm a választ!
Én Z750 (2008) ről váltanék supermotora és a drz, 640 és 690 jöttek szóba. A drz mellett csak az állítólagos olcsó fenntartás és igénytelenség szól, egyébként gyenge, futóműve is béna, a ktm -ekhez képest szerintem csúnya is, de legalább drága.
A 640 ből a 2005 utáni duplakipuffos "széplámpásat" nézem, de azok is 1M körül vannak már. A 690 kínálat legallja meg szintén ott kezdődik és akkor már lehet az jobb volna. Bár amíg a kawa megvan addig úgyis csak nézelődök...
Nem tudom mennyire jönne be a sm feeling. Nem nagyon van időm hosszabb túrákra, tavaly már azt is nehéz volt összehozni hogy 200km nél messzebb menjek. A supermotozástól meg azt várnám, hogy ha kevesebb időm van, akkor is élvezetesebben töltöm akár a városban, akár egy gokart pályán. Egykerekezni, stoppiezni szeretnék megtanulni.
Az utazósebesség nyilván nem lenne annyi mint a zével, bár ott is hallottam már több embertől hogy 130 felett már szeles ...
Az ereje nem tudom mennyire lenne elég, mert oké hogy lóerőben nagy a különbség, de súlyban és nyomatékban is.
Nem tudom fenntartási költségeken lehetne-e spórolni kicsit a zéhez képest, de szerintem igen. Alapból az éves sarcok kevesebbek. Olaj is kevesebb kell bele, a gumi is olcsóbb rá, bár azt meg hamarabb megeszi... A garázsban viszont kevesebb helyet foglalna és talán nem kéne kiállnom a kocsival sem hogy ki tudjam venni a motortÍrtad, hogy kényelmesebb mint a drz. Milyen távokat mentél vele, mi volt a legtöbb? Mire használod egyébként? (munkába járás, túra, vagy csak néhanapján állatkodás?) Kikkel szoktál motorozni és hozzájuk képest hogy érzed magad, mármint mennyire maradsz el tőlük a motor miatt vagy mennyire tudsz meglépni?
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
vendingo
veterán
válasz Geresics #93741 üzenetére
Manapság túraendúró szegmensben a súly-lóerő aránnyal vannak bajok. Hiába gyártanak 100-150 lovas túragépeket, ha az első homokpadon elfekszik a 230 lovas gép.
Nekem az AT ereje tökéletes, bőven nem használom ki ezt se, de a 230 kilós súlyával nem tudok kibékülni.
Öröm lesz majd felállítani, ha egyszer eldőlök vele.
A legnagyobb gond amit sajnos saját magamon tapasztaltam meg, hogy úgy alászorulhatsz, hogy önerőből le nem szeded magadról. Én próbáltam kicsit kiemelni, hogy kihúzhassam a lábam, de meg se moccant.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #93741 üzenetére
Sajnos ilyenek nem is voltak soha, 400 cm3 gép volt az XR400R személyében.
De az ugye nem 48-50 paci, régebben azért voltak könnyebb gépek amik nem voltak üzemórásak igaz +cm3-ben, Kawasaki KLX650R vagy Honda XR650R.
Vagy ami nekem van, KTM SC620, 118kg szárazon és mellé 55LE/60Nm.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #93741 üzenetére
Most lattam a sportmotoron, hogy hulyeseget csinaltal, es kimentel a ligeti krosszpalyara. Namost ott megfordulok viszonylag gyakran, szoval ird mar le, hogy mivolt a beugro, vagy hogy lehet oda bemenni, stb. A videot nem szeretnem megnezni, mert figyelemhianyos vagyok, es ha liam neeson lanyat nem raboljak el, akkor a telefonomert nyulok 30 masodpercen belul, majd elkezdek forumozni, meg mindenfele motoralkatreszeket venni ebayen, utana meg elvesztem a fonalat. Saccolom nem szabaditasz ki senkit a videoban, nem nyelezed le a pegasot egy dobbanton, csak elesel. Megsporolnam a draga idomet.
Azert koszi!Explosión de dos tiempos
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #93745 üzenetére
Nincs beugró. Odamész, csapatsz, nem b@sztatod a többieket. Ennyi.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #93747 üzenetére
Semmi.
Van egy ilyen ingyenes nyitott pálya Pécs mellett is, ha érdekel.
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #93743 üzenetére
Ezt anno is elmondtuk mielőtt megvetted volna.
Egy 230 kilós motort sosem nyomsz le magadról ha rád dől, sok esetben még a 100-120 kilós gépeket sem egyszerű.
Főleg ha már fáradtabb a zsoké, hányszor volt hogy a 2T 250 is nehéz volt már, és el is borultam vele mert elfáradtam.
Egy ilyen benga géppel csak úgy mennék ki terepre ha segítség is van, mert kiszáradva találnának rám ha rám dőlne.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest