-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz canniball #91849 üzenetére
Mondjuk az (új) Opeleknél én sem látom.
Bár nem tartom magam márkabuzinak, a Suzukihoz van némi érzelmi kötődésem, pontosabban a korábban már említett WagonR-hez. Amellett, hogy szerintem 5 millió körül az S-Cross a legjobb ár/érték arányú új autó a piacon jelenleg, ez a kötődés is benne van abban, hogy az a kiszemelt.
(#91850) canniball: Én már 2,5 éve átültem és egyelőre ott is ragadtam.
[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
válasz canniball #91849 üzenetére
Tökéletesen igazad van.
25 éve vagyok autós szakmában, ez idő alatt rájön az ember, hogy mindegyik csak egy fostalicska max más köntösben. Mind ugyan azt a célt szolgálja elvisz A-ból B-be ez is az is, max a kényelem más. Hidd el a Daciádon nem fogsz annyit bukni eladásnál mint pl. egy Q7-en. Az autóvásárlás az emberek pénztárcáján és az egóján múlik. Ha nem akar a szomszéddal versenyezni akkor elég a Dacia is, de ha beszáll a versenybe egy idő után csak a prémium kategória lesz az elég.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
ath
senior tag
na, tboldi így fog száguldozni [link]
-
Laraxior
titán
Van valami lényegesebb különbség a CBR 600F és a CBR 600RR között?
Mindkettő kb 2007-es. (2006 év végi, vagy 2008 év eleje)
Motorfelépítésben. Azt látom, hogy az RR egy picit erősebb.
Melyik ajánlottabb? Most elég sokat feldobtak
Pl ez[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz Laraxior #91860 üzenetére
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
tboldi
nagyúr
válasz CyberPunk666 #91862 üzenetére
Te is nagyon el vagy tűnve mostanság.
-
Laraxior
titán
válasz tboldi #91863 üzenetére
Ahogy elnézem a választ nem is olyan nagy baj az
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #91862 üzenetére
A telthazas mernok ur!
Vettel RSt vegul?
Vagy mi lett a projektmotorral, 4T 600 vagy 2T 125 lett?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Laraxior #91861 üzenetére
Az F nem forog annyit, mint az RR
Egybeuleses kenyelmesebb, az F bol van egy masik variacio, aminek osztott az ulese, annak erosebb (vagy dupla?) szeleprugoi vannak, ami altal a siman F nel tobbet forog.
Mindket motorra jellemzo a puha elso rugo. Az F nem felforditott villas, ami nyaknal gyengebb. Himbilimbi. Kb 6-7000 nel ugy raz, mintha odaverted volna a fotengelyet, sornegy letere! Felul kisimul.
Mindket tipusra jellenzo a vezlancfeszito elhullas kb 30e km kornyeken.
Illetve RR nel fesszab generator.Ha sportra kell akkor RR, rugocserevel. Ha nem sportolni, csak utcara, akkor RR rugocserevel, mert jobban nez ki.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
imibogyo
veterán
válasz canniball #91850 üzenetére
Ja én amúgy nem vagyok érdekelt Duster (se Dacia) ügyben, mert egy 1000 éves Twingot nyúzok a mindennapokban, de a kiszemelt és szimpatikus típusok között ez is ott van. Csak sajnos asszony szava volt a döntő, így nem motor és egy új autó lett a befutó, hanem egy kertes ház. Na mindegy, majd egy-két év múlva talán...
Amúgy maximálisan egyetértek polimorf kollégával. Én nem rongyrázásból veszek autót (persze azért ha belefér majd azért újban gondolkodom), hanem a praktikum a döntő (és mi tagadás az ár). Épp ezért Lodgy, Duster (vonóhoroggal), Sharan, Touran (ezek persze nem újként) stb. fajta autók a kiszemeltek. Nincseek túl nagy álmaim, földhöz ragadt ember vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz Laraxior #91860 üzenetére
Mennyire vagy magas?
Csak azért kérdem mert igencsak kicsike motorokról beszélünk, az én 187 cm magasságommal az F is annyira kicsike volt hogy 2 km után örömmel szálltam le róla.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Laraxior
titán
válasz Gaboman #91870 üzenetére
Nekem a GSX-F 750 nagyon szuper volt. 178 körül vagyok
Mindenképpen inkább az "F" verzió érdekelne."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
Honda CBR 600 F, PC35, nur 21Tkm, Scheckheft, TÜV 4.19
Felhívtam, megyek hétvégén megnézni
Mit kell majd nézni rajta ami fontosabb?
Gumi gyártási ideje, teleszkóp nem engedi-e az olajat, fékolajok nem feketék, láncot különösképpen úgyse tudom megnézni, hogy jó-e vagy sem. Fékbetéteket talán lehet látni. Olaj, olajszűrőt, levegőszűrőt úgyis cserélni kell."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz Bogyó bá' #91875 üzenetére
Hogy megy a neonsárga sisakomhoz
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Horvi
őstag
válasz Laraxior #91874 üzenetére
Esetleg kormánycsapágy, tárcsák, van-e válla stb. Próbákörnél nem húz-e valamelyik irányba a kormány, nagyobb sebességnél szitál ilyesmik. Meg ugye sérülésnyomokat érdemes keresni bár idomosnál nehezebb kiszúrni mert az törik úgy is azt meg szépen meg lehet forrasztani és csak a belső oldalon látnád a nyomát. Leszerelni meg gyanítom nem fogod
Árulkodó lehet a kormányvégsúly meg a fék és kuplungkar meg a tükrök esetleg nha meg a kipufogó ha azon az oldalán hempergett a vas[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Gaboman
nagyúr
válasz Laraxior #91874 üzenetére
Legelső amit megnézek az a kormányütköző, ha azon látszik hogy megvan nyomódva akkor azt a gépet odacsapták rendesen.
Úgy ahogy van hagyd is ott.
A többit nagyjából leírták, én még köröznék is vele és nyolcast is csinálnék vele lassú menetben, nem e húz valamerre nem e dől valamerre.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Laraxior #91874 üzenetére
Meg jo hogy az RR t is kerdezted, es azt ajanlottam.
Te nem a Vendingo haverja vagy? Ilyenkor azt kell irni, hogy az F4 tetszik. Nem kell egy kamu kompetitort behozni a kepbe. Vagy elotte ird meg, hogy van az RR, meg az F4. Kerek mindenkitol egy szavazatot az F4 re.Ez, amit most linkeltel joval jobb, ugyanis nem superbikelenkeres, mint az elozo linked. (Az a fos egyeneskormany, ami miatt belereszelnek a fejidomba)
Szoval mit kell nezni.
21 e km... , milyen koltsegekre szamithatunk?
Gyari fekbetet, gyari lanc, gyertya. Ezek cseresek lesznek lassan ennel a futasteljesitmenynel. Egyes (angol) manualok szerint szelephezag ellenorzes jon. (Scheckheftet nezd at, mit csereltek, elofordul, hogy a teljes kopas elott kicserelnek alkatreszeket. Nemetorszagban ez elofordul. Tiszta hulyek, mi?)
En miutan megvettem a nemettol es megneztem a fuzetben, mikor volt olajcsere, legszuro, lanc, gyertyacsere, nem csereltem azonnal, mert minek, ha nemreg volt.Es minden csapagy, fek kuplungkar kenve volt! Sosem lattam ilyet magyar motornal. Szoval orom ranezni az ilyenekre.
A fekfolyadekok akkor is lehetnek szarok, ha nem feketek. Sot. Szin alapjan semmit nem allapitasz meg.
Ha egy lancot nem tudsz megnezni, akkor egy nyakcsapagyat nem tudom hogy fogsz. Kozepallvany segit mindenben amugy, remelem elboldogulsz.
De tok mindegy, ha ra vagy izgulva megveszed.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91879 üzenetére
"...Es minden csapagy, fek kuplungkar kenve volt! Sosem lattam ilyet magyar motornal..."
Akkor csak én vagyok olyan hülye, hogy minden előírt kenési pontot megzsírozok - olajozok, ahogy kell?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Laraxior
titán
válasz Topiccsendőr #91879 üzenetére
Csak megnézem... nem biztos, hogy meg is veszem.Amúgy azért ezt nézem elsőnek, mert ennek van a legtovább a TÜVje, és ez "legújabb".
Aztán meg az RR-re sportot írtál, azt meg nem biztos, hogy szeretnék, mivel lehet, hogy haza is mennék vele nyáron, vagy tavasszal. Arra jobb egy sporttúra, mint egy sport.Gondolom a teleszkópnál elég annyi, hogy száraz, ha nem engedi az olajat akkor oké. Persze, lehet hogy 200km múlva már fogja...
A láncról csak annyit tudok, hogy a Suzukin én cseréltettem, tehát láttam milyen amikor cserés és milyen amikor már új.
Egy motorom volt eddig, az is az első, abba sikerült belenyúlnom, egy kerékcsapágyon kívül semmi más kopó alkatrészt nem kellett cserélnem.
De ezzel nem is tervezek havi 1300km-t menni, mint azzal.Nem vagyok szerelő, gyakorlatilag tankolni tudok bele, de egy akksicserét talán még meggondolok, mivel nekem az is 1-2 órás művelet volt a GSX-F-nél.
Azt a korábban említett kormányütközőt pl hol találom meg? (Nem röhögni... hangosan)Azért köszönöm a segítséget
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Laraxior #91881 üzenetére
Ha havi 1300 akat mentel, akkor szerintem nem lesz akadaly sportmotorral hazamenni. De ezt tenyleg te dontsd el. Ebbe nem szolnek bele.
Teleszkopnal a tomitettseg annyi, igen. altalaban ha sokat allt, es regi, akkor egy ilyen menet utan fog ereszteni, tehat a menes utan nezd meg. Ha ereszt, akkor az is cseres.
Also villakiflin szokott lenni. (Az utkozo)
Nem eletszeru, hogy helyrehozzak ilyen eses utan. Odakint ez tul sok penz lenne. A labtarton a dekliken, a kormanysulyokon elobb eszreveszed, ha foldet ert.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Bogyó bá' #91880 üzenetére
Én is olajozom mióta kaptam egy magyar használatit a motorhoz és megtaláltam benne. Sőt, amikor valami olyanért szerrelőnél volt, akkor külön mondtam,hogy ha már úgyis szétszedi, mossa át a bowdeneket és kenje újra. Nem gondolnám ezt olyan extrának, hogy ne figyeljen rá az ember. Cserébe viszont én trehányul ritkán mosom le a motort.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Ferdzsoo
addikt
Pilot Road 5.
Nagyon tetszik a mintája, vagyis pont az hogy a szélén jó nagy részen nincs is minta!
Megvan a kövi gumim a VFR-re ez fix."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91884 üzenetére
Igen csak a lábtartókat, oldaldekliket előbb kicserélik, mint ahogy volt is már erre példa.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #91890 üzenetére
Tapasztalatom szerint nem cserelik ki. Elmondjak, hogy eldolt a motor. Ha esetleg balesetes volt a motor, es nem a motoros volt a hibas, a biztosito itt egy vazcseret is megfinansziroz, amit meg is csinalnak.
Ha kereskedesbol veszi ott a hasznalt motorok azert dragabbak mert van ra gari.
A problemak talan a torok-lengyel-roman-cseh-orosz-magyar privat hirdeteseknel lehetnek. De olyat, hogy osszelapatoljanak egy szar motort. Szerintem kicsi az esely ra. Marcsak a TÜV miatt is. Ott nem fog kolbaszban menni semmilyen motor.
nemettol scheckheftes motornal ilyennel nem fogsz talalkozni, nemet kereskedesbol pedig plane nem veszel hulladekot.A balesetes motorok hirdeteseinel is odairjak, hogy exportnak szanjak. Es beszelnek romanul, lengyelul stb.
Azok a motorok magyarorszagon landolnak.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91891 üzenetére
Sajna itthon már volt rá példa hogy csilli-villi volt a gép azt az ütközőknél meg meg volt nyomva.
Sokan nem is nézik őket, hány de hány tulajjal beszéltem már, reakció "tényleg ott érdemes megnézni?".
Voltam motort nézni Tatán, egy X11-et, tulaját kérdezem hogy volt e vele esve vagy dőlve, ő nem tud róla, nem látszik rajta.
Odamegyek, elviszem egy próbakörre, a motor húz bal oldalra, leszállok róla, megnézem az ütközőt hát a baloldali el volt görbülve akkorát kapott.
Pedig a motor állapotáról nem mondtad volna meg, nem látszott kívülről.
A másik igen amit te is mondasz azzal védekeznek hogy csak eldőlt, egy eldőléstől ilyen sosem fog keletkezni egy ütközőnél, ahhoz oda kell vágni szépen.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #91892 üzenetére
Egy kormanyutkozo serult motort nem lehet gazdasagosan megjavitani, ezert mindig lesz valami jel.
A legutobb egy bmw r1200s nel lattam hogy kapott a motor. Minden helyre lett allitva, kiveve a fejidomban a fenyszoro fulek. Azok le voltak torve. A tulaj azt mondta hogy ez az egy baja van, de biztos nem estek vele. Hat nem hiaba nem csereltek ki... Es a motor egy hangyanyit kolbasz volt. Valamerre huzott, de ezt alig lehetett erezni.
A motor magyar volt. Termeszetesen.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Laraxior
titán
válasz Laraxior #91861 üzenetére
Feltette a tulaj is az RR-t. Azert csak bassza a fantaziam. Mondjuk pont 2x annyi km van benne, de csak Honda kereskedesben van. Annyira szar nem lehet.
Mondjuk jobban tetszik kulsore a sport valtozat."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Novics
senior tag
válasz Novics #90077 üzenetére
No, uraim!
Mindenszentekre hazamentem, mert húgom is otthon volt - meg sült kacsa volt és házirétes - és bő 5,5 óra alatt értem haza tömegközlekedve, ami vicc kategória, szóval kicsit előrébb került a motorvásárlás téma a sorban. Nyilván semmivel sem értek jobban a motorokhoz, mint tettem azt korábban, viszont aktívabban neki kellene állni nézelődni, mert gondolom itt is az van, hogy szezonon kívül olcsóbban lehet ezt-azt beszerezni, mint a szezon elején.
A keret 300-500 (600 ha tényleg tuti vétel) ezer lenne, valami könnyen kezelhető, könnyen fenntartható - van hozzá alkatrész és nem csak a Karakószörcsök puszta alsói Józsi bácsi tudja megszerelni - motorra, ami kényelmes egy 190cm magas embernek is. Autópálya egyelőre nem érdekel, elég ha a 80-90-et tudja úgy, hogy nem a határon pörög.
Amit korábban ajánlottatok, az a Pegaso és a Suzu DL650, Translap és a Bömös 650GS-e.
A hirdetéseket böngészve mire érdemes figyelni? Tudom, hogy azokban mindig minden szép és jó, és csak élőben, kipróbálva derül ki, hogy töke van a menyasszonynak, de pl itt van ez, ami nincs is olyan messze tőle, az ára is jó - közel van a megjelölt sáv aljához - és még tetszik is. Vagy akkor már inkább ez?
A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Novics #91895 üzenetére
A protektorok és vagy kötelező/melegen ajánlott védőfelszerelések költségeiről se feledkezz meg. Ami nagyon alhangon is lesz 100-150k kiadás.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Geresics
addikt
válasz Novics #91898 üzenetére
Védőfelszerelés mostanában többször is téma volt, keress rá a bukósisak és a protektor szavakra bátran!
DL650 ennyiért (szerintem) nem lesz sajnos. Én Pegaso-s vagyok, de egy '92-es Peggy-t biztos nem mernék hazatolni, mert könnyű rálocsolni megint a vételárat...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok