-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
válasz seadrone #91400 üzenetére
Meglévő (gondolom utcai) kabáthoz legfeljebb testre csatolható protektorokat tudsz venni, de egyrészt eléggé macerás lenne így öltözni és kérdés hogy azokra egyáltalán feljön-e a dzseki. No meg hogy az anyaga/varrása mennyire viselne el egy esetleges bulfencet.
Summa summarum: egy motoros kabát megvásárlásával sokkal jobban járnál.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Geresics
addikt
válasz seadrone #91400 üzenetére
Egy motoros dzsekinek kinéző dzseki valószínűleg nincs felkészítve arra, hogy egyben maradjon rajtad, ha 40 fölött elszállsz, és csúszol az aszfalton - magyarul leszakad rólad!
Ha már meglévő, és kényelemes dzsekid van, az alá vagy felhúzol egy protektoringet (vagy külön protektorokat), vagy a belsejébe varratsz protektor-zsebeket, és oda pakolsz védelmet. Viszont ilyenkor jó eséllyel ugrik a kényelem, egyszerűen azért, mert a szabása nincs felkészítve több centi vastag tárgyak fogadására!
Szerintem vegyél egy valódi motoros dzsekit, és sose legyen rá szükséged, hogy megtudd miért jobb!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
tboldi
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #91407 üzenetére
Tisztelt FIREBLADE78!
A hiba az Ön készülékében van.
Üdvözlettel: tboldiszerk.: (#91408) FIREBLADE78: S1000XR is van, meg S1000R is, de a Multistradából kiindulva az előbbire gondoltál szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
KoVee84
senior tag
válasz FIREBLADE78 #91410 üzenetére
Tűzpenge, attól már jobb az r1200rs, mert kb ugyanúgy néz ki, de boxer és kardános
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz KoVee84 #91411 üzenetére
Csak az XR egy túraenduro-féleség, ez meg egy túrasport, de én is inkább az RS-t választanám, személyes kedvencem.
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
Rs is nagyon szép. Rs-nak alacsonyabb a ülése? Kardán az fasza,nem kell szórakozni láncal.
Az új duke 790 meg aaaaahhh[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
tboldi
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #91414 üzenetére
820 mm az RS, pont annyi, amennyi a CB500X-em volt. Szerintem az XR egy kicsit magasabb. Viszont mindkettőt lehet kérni alacsonyabb és magasabb (sport) üléssel is.
De azért a kardánnál sem árt néha olajat cserélni.Egyébként most olvastam én is a KTM-ről. Kíváncsi leszek az árára.
[ Szerkesztve ]
-
imibogyo
veterán
válasz FIREBLADE78 #91414 üzenetére
Csak kár, hogy ha jól láttam, akkor nem a proto vonalvezetését vitték egy az egyben tovább (még ha ez evidens, hogy így is szokott lenni), az oldalsó kipufogó meg számomra a teljes kiábrándulás (bár lehet, hogy az R megkapja, nem tudom)...
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz z123456789 #91393 üzenetére
Gratula! Gyorsan ment.
Óvatosan ilyen időben!Széles utat és gumi fákat!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #91393 üzenetére
Gratula!
Ébredés után, még félkómásan olvastam ezt, ki is ment a fejemből gratulálni. Ha demars nem ír, simán elfelejtem.
-
V.Stryker
nagyúr
Vótmá a Hayabusa hírdetés? Jó a szöveg.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Pocee
senior tag
válasz Bogyó bá' #91427 üzenetére
Koorva jól néznek ki,de elenyésző az emberek száma aki ezt terepen rendesen meg tudja erelni.persze hosszú földesútakon biztos baromi kényelmes amúgy,meg nagyon jól málházható.de 130-40 lóerő homokon baromi sok,elindul lefeküdni az eleje kanyarban,vagy csak egy saras nyomvályúban,megpakolva...még Kolondrum sem hozná vissza...de elmesélné...hogy a köcsög nyomvályú...
Mr.Brightside
-
vlevi
nagyúr
V-Stromról volt egy sokkal durvább videó, csak nem találom.
szerk.: Megtaláltam.
Suzuki V-Strom 1000 - Tóth Ádám az Erdőben -
Khaosz55
addikt
Hétvégén elővettem a 1982-es Suzuki RV125-ös homokfutómat. Motorozgattam vele a töltésen. Mentem kb 35km-t. Haza értem mondom kicsit átnézem. Oldal deknit leszedtem és észre vettem, hogy a lendítő keréknek jobbra balra kb 0,6-1mm-es holtjátéka van ha mozgatom. Tehát a főtengely axiális irányban mozog, de raidiális irányban nem.
Még az eredeti golyóscsapágy van benne. Gondolom ha csapágyas lenne akkor radiális irányban is megmozdulna. Lehet szétszedem nem tudom, érzésem szerint a főtengely csapja és golyóscsapágy belső átmérője között nincs szoros illesztés és elmozdul a főtengely a csapágyon. Vagy a csapágy mozdul el a bolokban.
Arra gondoltam szétszedem és kicserélem a főtengely csapágyakat, megnézem, hogy van-e szoros illesztés. I
Arra gondoltam még, hogy aláhézagolok a blokban a főtengely csapágy alá axiális irányban, így szorosabban tartaná a helyén a főtengelyt. Vagy a blokban kialakított csapágyfészekeben vagy a főtengely csap és golyóscsapágy közti hézagban.Most nincs nálam a robbantott ábrája a bloknak, meg kell néznem.
-
canniball
nagyúr
A kesztyűs esetre nem emlékszem, remélem nem rám gondoltál!
A "kereskedő fórumtársra" pedig rá lett szólva, megértette...aztán eltűnt...(#91317) vendingo!
Erről nem tudtam. Ennek fényében rákérdeztem a dologra, de sajna azt a választ kaptam hogy esetünkben ez nem megoldható; szóval továbbra is marad az aláírás, privi és HA.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
z123456789
addikt
válasz demars #91421 üzenetére
(#91421) demars
Köszi.
Viszonylag, gyorsan igen.
Én végre csak szeretnék legálban egy kicsit hosszabb útra elmenni, akár nyugger tempóban is. A felszerelésem javarészt úgy is nyári, ha gyorsabban megyek, még hideg is van. Szóval tényleg, csak egyet gurulni akarok még idén.(#91422) tboldi
Köszi. Semmi baj. -
Gaboman
nagyúr
Na ezzel szorulj be terepen sárba, hívhatsz egy tankot hogy kihúzzanak!
Az ilyen motor nem terepre való, a videó ami feltöltöttek bármely utcai motor végigcsinálná ha tennének rá enduró gumit.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Khaosz55 #91433 üzenetére
Mindketto forgatokonyv szar ugy, mert ha az ontvenyben mozog a gorgoscsapagy, akkor a kovetkezo vadonatuj csapagy ugyanugy mozogni fog benne.
Azt ilyenkor perselyeztetni kellene, de utalom az ilyen megoldasokat. Akkor fordul ez elo, ha hidegen bele van kalapalva az ontvenybe a fotengelycsapagy, illetve kivetelnel nem szerszammal huzzak ki. Remelem neked van hozza minden szerszamod.
Viszont felmerul bennem a kerdes, hogy a fotengely ket vegen van gorgoscsapagy. Egyik sem tudja fogni, es mindkettoben megforgott? Egyszerre?
Megvizsgalnam jobban azt a lendkereket.
Ha a fotengely csapja mozog a belso csapagygyuruben, az lenne a legjobb hir, de mint feljebb emlitettem, ahhoz mindket csapagynal ugyanannak a hibanak kellene lennie, mivel a masik oldal fogna. de ilyet eletemben nem lattam meg, nem egy eletszeru, nagy esellyel elofordulo hiba.
A legjobb lenne ha szet lenne esve a fotengelycsapagy, de semmiben nem tett kart, csak ekkora jateka van, es most kaptad el, de erre sem tennek nagy teteket.
Kivancsian varom, mi volt a hiba.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
Az enyémnek 20cm a legkisebb szabad magassága, mégsem csinálok vele ilyeneket! Azaz csináltam, de rá kellett jönnöm, hogy nem erre való!
Ellenpéldának persze mindig ott van Chris Birch és a KTM! Érdemes megnézni pár videót, hogy az ember rájöjjön, hogy mikre képes egy ilyen motor - HA valaki ki tudja motorozni!
u.i.: a fenti linken lévő videóra mondom azt, hogy valaki kimotorozta, kinőtte(?) a motort, nem azt, amit sokszor sok fórumon olvasok, hogy "ne vegyé kicsit, mert 2 hónap alatt kinövöd!", ami szerintem nettó f@szság! Sokunk soha az életben nem fog tudni kimotorozni még egy 600-as motort sem, nemhogy egy ezrest...
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #91440 üzenetére
Es mit tudna csinalni egy normalis 100 kg os valoban terepmotorral.
Ezek a nagy nehez szarok meglatnak egy ket napja azott foldet, es ekalakzatban csapodnak bele elso kerekkel, hogy meg sem tudsz mozdulni. Meg egy drz is nehez terepre, nem hogy ezek...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #91441 üzenetére
Ajánlom akkor figyelmedbe ezt a videót a fenti listából! Erre mondom azt, hogy
1.) nem normális
2.) ez egy félisten
3.) nem normális
4.) nem normális*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #91441 üzenetére
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #91443 üzenetére
Nem tudom elolvasni, leirnad a lenyeget?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #91444 üzenetére
Akkor nézegesd a képeket.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #91440 üzenetére
"Sokunk soha az életben nem fog tudni kimotorozni még egy 600-as motort sem, nemhogy egy ezrest..."
Attól függ milyen 600-as motorról beszélsz. Egy bármilyen szar futóművel és szar fékekkel szerelt japán nakedet egy átlagos képességekkel rendelkező motoros, mint pl én, kimotorozza pár év alatt és szívesen váltana egy ezres nakedre, hiszen azon sokkal jobb fék és futómű szokott lenni. Nem feltétlen az erő lesz kevés, inkább az említett dolgok.Egy sportmotornál már jogosabbnak érzem a felvetést, de ennek a részletein lehetne vitatkozni.
Először definiálni kellene hogy mit értünk kimotorozás alatt, meg hogy milyen körülmények között
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
-
Pocee
senior tag
válasz Geresics #91442 üzenetére
ez egy szponzorált valószínűleg gazdag ember,aki még tehetséggel is meg van áldva,a nagy többség az ilyen drága motorját fogkefével tisztogatja és esőben ki sem viszi nehogy koszos legyen.a magyar nagy átlag homokra rá sem megy,aki meg homokon akar motorozni az vesz egy krossz/enduro valamit.van kivétel nem mondom,de ritka,és ahogy fentebb említették egy 125ön is pályán(krossz) két kör alatt úgy bedurrantja az ember kezét ,hogy még pisálni is nehezen megy...
Mr.Brightside
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #91442 üzenetére
Végiglehet menni vele, na de nézd meg a mellette haladó 2T könnyű versenyendurósok milyen könnyedén kezelik a motort.
Hozzátenném azt is hogy nem kis tudás kell hozzá hogy egy ekkora monstrummal így motorozzon, ezek után átülne egy olyan géppel amivel a többiek mennek és repülne velük.
Egy átlagos motoros akinek nincs ilyen tudása csak kínlódna egy ekkora vassal, míg egy könnyebb gép a megváltás lenne ehhez képest.
Ezzel megborulsz partoldalon az életben nem tartod meg, rád dől egy egész favágóbrigád kell hogy leemeljék rólad.
Most is azt tartom hogy ekkora nehéz gépek nem valók terepre (keményebb terepre), persze nagy tudással rendelkező emberek elmennek velük, de nem ez az átlag.
Még sok helyen a Pegaso 650 is nehéz ami ehhez képest egy könnyű motor, van egy jó videó erről, elmegy vele a srác komoly terepen is, aztán átül egy igazi enduróra és nem győzi dicsérni mennyivel jobb azokkal menni.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok