-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
baboss
őstag
válasz V.Stryker #61515 üzenetére
Nagyon sok függ az utastól, ha nem tudja, hogy kanyarban mit csináljon, vagy tesz egy hirtelen mozdulatot mert meglátott valamit és elfordul, akkor azt nagyon észreveszed. Olyasmi mint ha belementél volna egy nyomvályúba.
Kanyarban szépen döntesz, egy darabig követi a mozgásod, majd be sokall és kezd kiegyenesedni, egész szépen elvisz a megkezdet ívről.
Fékezésnél ha nem kapaszkodik elég erősen simán rátol a tankra, a golyóid kárára.
STB[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz #79335424 #61514 üzenetére
1 -es hirdetés szövege:
Nagy előnye, hogy a blokkja teljesen gyári (alapméretes), és nem sok km-t futott, kb.15ezret! Polírozott,újrafűzött, és centrírozott kerekek, új Metzeler gumik, Bambi féle katonai utángyártott kipufogó ( gyári is van, csak az nem szép). + Csomagtartó, HeinGericke oldaltáskákkal, Nonfango hátsó doboz. Így most xxx pénz.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Én egész héten nyomtam a melót reggeltől estig.11-kor lemostam a motort, beöltöztem, majd amikor indulni akartam csak tekert egy párat az aksi, lemerült, még volt benne annyi szufla, hogy betudjam tolni. Ha már ennyit vacakoltam akkor mindenképpen megyek egy karikát. [link] Nagyon élveztem. Egész úton csak egy kollégával találkoztam, pedig arra számítottam, hogy ilyen szép napos időben összefutok egy pár motorossal.
Hazafele volt egy rész ami igencsak ködös volt, meg is lepődtem rajta.
V.Stryker
Holnapra megpróbálom kiszámolni, van egy pár, le vagyok maradva.
polimorf
Szurkolok.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz canniball #61773 üzenetére
5 fok és napsütés majdnem végig az útvonalon. Ez nekem már bőven elég ok arra, hogy motorozzak.
Xaels
Tegnap tényleg szép volt az idő, csak dolgoznom kellett. Hazafele a faluban az egyenesbe meghúzattam, 3-ikban kipörgött a kerék, ilyen se volt még egész tavalyi szezon alatt, vissza is vettem a tempót.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz asvald #61809 üzenetére
Ez sem rossz.
Chal
Lelki megnyugvás ha van rajta valami zár, vagy riasztó.
Tavaly a Merci Vito-ba bezártam a kulcsot,az ülésen felejtettem,egy sarokkal arrébb vettem egy méter réz vezetéket. Szerencsére az ablak nyitva volt résnyire. Fel kelett másznom a tetejére hogy kihalásszam a kulcsot,5 percig szenvedtem vele mire kijött.mindez a Keleti pályaudvarnál történt,rengeteg járókelő, meg a forgalomban résztvevő gépjármű.A kutya se kérdezte meg tőlem, hogy mit csinálok.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Egy kis segítség.SJ5000X vs Gopro 4 Black vs Sony AS200v vs Xiaomi Yi
Sony +1[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Bogyó bá' #62087 üzenetére
"Ha akarják úgy is elviszik"
Ha olyan helyen kell leraknom, akkor én ezeket használom.
1 tárcsazár elöl, egy sima lakat hátul, kormányzár, riasztó, egy rejtett gyújtást megszakító kapcsoló.
Ha ránéz elmegy a kedve a sok vacakolás miatt mire mindet hatástalanítja, inkább keres egy másikat amivel nem kell ennyit nyűglődni.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Bogyó bá' #62089 üzenetére
Bármelyiket leszedik 1 perc alatt, elég az olcsóbb. Sokszor volt, hogy elindultam aztán megállt a motor, mert nem vettem le a féktárcsazárat vagy a lakatot hátulról. Emiatt talán jobb a zsinóros, de szerintem ha az ABUS 305 veszed meg bármilyen spárga vagy ajtóra akasztható figyelmeztető elég hozzá.
Ez az én álláspontom, meglátjuk, hogy a többiek mit szolnak hozzá.
Talán nekem szerencse, hogy 1992-es évjáratú a motor, olyan régi, hogy nemigen vinné el senki.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz runner 125 #62111 üzenetére
Beszélj polimorf kollégával, a sógorának is Sony kamerája van, és rengeteget túrázik. Neki sok tapasztalata van.itt vannak a videók a túrákról, nézegesd és döntsd el, szerintem nagyon jó az AS200V.
Nekem most egy SJCAM 4000 WIFI van, nagyjából megvagyok vele elégedve, de ha lesz rá keret lecserélem, az AS200V- nek sokkal jobb a képe, mozgásra rázkódásra kevésbé érzékeny, ami a motoron nagyon hasznos, valamint sokat számít, hogy a hirtelen megváltozó fényviszonyoknál látható minden részlet. Lásd a tesztvideót amikor kijönnek a garázsból.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz polimorf #62114 üzenetére
Bocsi nem jól emlékeztem rá.
Sok sikert az új motorodhoz, én maradok a Zephyr- nél. Sokat járok be BP és nagyon megszoktam, könnyű vele motorozni a városban. A túrákon idáig is elvoltam vele, mindig ott voltam a nyakatokon, kivéve amikor levágtam a kanyart.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz polimorf #62116 üzenetére
Nekem meg most telefonált a fater, hogy kapott egy levelet. Budakeszin (Január 13) közterületen a füves részen parkoltam (gk), van egy fotó is a csomagban, még nem tudom, hogy mekkora lesz a bünti. Holnap bemegyek és megpróbálom elintézni. Tudom nem kifogás, de bútort vittem ki az üzletbe és csak ott tudtam megállni, amint kipakoltam el is álltam, de addigra már le is fotóztak.
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz runner 125 #62121 üzenetére
Ez nagyon jó "Egy helyen nyer körökkel a Gopro, az pedig a víz alatti felvétel, bár ott sem használni, sem motorozni nem tervezek."
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz V.Stryker #62244 üzenetére
Említetted a matricát, na én simán elindultam a Budakeszi felhajtón rámentem a pályára, majd bementem az Auchanba vásárolni. Hazafele Az M7-es elágazásnál jutott eszembe, hogy nincs matricám. A Budakeszi kihajtónál visszamentem a Budaörsi Autópálya felügyeletre és vettem 1-et.
Hazafele néztem a kamerákat, és mákom volt azon a szakaszon amin mentem nem volt, meg nyugodtam, hogy nem lesz bünti. Otthon visszanéztem a videókat és kiderült, hogy kedden is voltam bent BP.
Zsámbék Budapest útvonalat oda vissza simán lenyomtam matrica nélkül, mégis csak fog jönni egy csekk.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz -Mosquito- #62254 üzenetére
Ez nem a Tatai tó ?
-
baboss
őstag
válasz Neszójábe #62313 üzenetére
Gratulálunk,üdv a csapatban.
Fogasszíj hajtás, még ilyet se láttam.
"A BMW történetében példátlan hátsó hajtás nem lánc és nem is kardán. Fogasszíj fokozza az elvetemült designhatást. A fogazott szíjhajtás sokkal csendesebb, nem kell feszítgetni, olajozni, és még hosszabb is az élettartama. Azért furcsa, hogy nincs rajta semilyen védőburkolat. '
Viszont menet közben ihatod a hideg alkoholmentes sört, mert kéznél van.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Nagyon szép motoros idő van, én meg az ágyat nyomom.
-
baboss
őstag
válasz polimorf #62849 üzenetére
Köszönöm.
V.Stryker kolléga szekrénysorát már betegen csináltam meg, amiben sokat segített.
Valami vírusos nyavalya, egy teli tank árát vitte el a gyógyszer.
Már 2 éve nem voltam beteg, egyúttal említést tettem rá, hogy a bal vállam is fáj már legalább egy hónapja, kiderült, hogy ízületi gyulladás miatt. Kaptam rá bogyót, remélem helyrejön.Mivel már 2 napja az ágyat nyomom és megkívántam egy kis nasit ezért felugrottam motorral a boltba.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #62875 üzenetére
Nálam is hasonlóak a tünetek, elvittem egy előzetes felmérésre ahol azt mondta Tasi szaki, hogy szelepállítás és karburátor szinkron kell, valamint vezérműlánc csere is valószínűleg.
Teasüti
Javaslom vidd el Tasi kollégához ha megoldható.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #62884 üzenetére
Tünetek.
1 Szívatón nem tartja a fordulatot
2 Egyenetlen alapjárat
3 Egy henger nem megy csak egy bizonyos fordulatszám felett
4 Egy bizonyos sebességnél megtorpan ha még gázt adok.
5 Ha üresben hirtelen gázt adok 7-8 ezernél megáll és nem megy feljebb a fordulat, viszont ha lassan húzom akkor kipörög 12 ezerig.
Ezekre mondta a kolléga,az említett javításokat, amiket csak fülre és szemre állapított meg. -
baboss
őstag
Regisztráltam.125-500 cm3
A jogsim A korlátlan, még 1985-ben szereztem, akkor még nem voltak különböző kategóriák.
2016. március 30. (szerda)(Hungaroring)
Majd még szereznem kell egy gerinc protektort, mert az nekem nincs.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Something_ #63207 üzenetére
Még jól is néz ki. Ennyiért szerintem meg is éri.
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Something_ #63228 üzenetére
Beton alapra volt lerakva, ahhoz lett lecsavarozva.
Házilag elkészítve kb ugyan ott vagy mire mindent megveszel hozzá, utánajárás fuvar,idő,stb,és nem lesz ilyen szép.
A faházat évente festegetheted, hogy ne menjen tönkre a fa, az idő hamar kikezdi a fát. Asztalos vagyok, tudom.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Micsoda véletlen. Egy Svájci házaspárnak dolgozok a harmadikon, ha a Bartók Béla 11 alatt láttad a Zephyrt.
Még menni fogok,lehet, hogy legközelebb összefutunk. Kedden szakadt a hó nálunk, na mondom hogy fogok így szerdán motorral bemenni dolgozni, de szerencsére ma nagyon jó volt az idő. Igaz reggel csak 2 fok volt amikor indultam.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Ma a gyerek vezetett, én csak utas voltam, hát egy szörnyű élmény volt, pedig nem is ment gyorsan.
Xaels
Nekem volt olyan, hogy amikor felhajtottam az oldalszendert és indulni akartam leállt a motor. A kapcsoló rudazat televolt kosszal és amikor felhajtottam kb fél perc kellett neki mire lassan visszament és kapcsolt. Ki lett takarítva, és megolajozva, azóta jó.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz polimorf #63412 üzenetére
Én is veled izgulok, sok sikert az új szerzeményhez. Lehet majd szerelni ha hazaviszed. Gondolom egyből megy rá a színre fújt hátsó doboz. A gyerek most szolt, hogy átveszi nyáron a 400-as Zephyrt, kezdőmotornak pont jó neki. Már elég sokat is ment vele. Én meg addig keresgélek, hogy mi legyen helyette. Minimum 750-es, 700k ért,valami klasszikus utcai gépre gondoltam, de az biztos, hogy az már nem belpiacos lesz.
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz polimorf #63416 üzenetére
Köszi, de majd élőben is megnézném, esetleg kipróbálnám ha megoldható. Ha a 60 kilómmal megbirkózok vele akkor lehet, hogy én is veszek egyet, de szerintem nekem túl nehéz lesz. Fölég BP - en rohangálnák vele, meg elég sok túra is lenne majd. Nagyon szemezgetek a 750-es Zephyrrel, ha jól tudom az már nem belpiacos. Nagyon megkedveltem a kis 4000- ast,így maradnék ugyan annál a típusnál, csak cm³ -re majdnem a duplája lenne, ami nekem már elég is lenne.
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz polimorf #63418 üzenetére
Ez jó volt. Nem akarok száguldozni, csak kis tempóval menni, próbálgatni, hogy mennyire tudom kezelni, elég egy nagyobb parkoló is ami üres, ott legalább nincs bozótos.
30 - kán megyek a Hungaroringre ingyenes vezetéstechnikai tréningre, kíváncsi vagyok, hogy fogom majd teljesíteni.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz #79335424 #63420 üzenetére
Nekem már a Deauville is nagyon furcsa volt a Zephyr után amikor az egyik túrán motort cseréltünk polimorf kollégával. Ö azon csodálkozott, hogy hogy tudok sokszor lépést tartani a kis 400-as al a túrák alatt, mert alatta alig ment a motorom. Már a plexi mögé bujt, hogy hátha gyorsabban megy akkor.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen