-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
etnies
senior tag
válasz zgospel #96352 üzenetére
Voltunk túrázni sportdobos egyeddel, pár óra után ő lett a legutolsó a sorban, senki nem akart mögötte menni.
Fórumokon minden sportdobos földreszállt angyal, az utca mégis tele van sportdobos köcsögökkel. Vagy hazudtok vagy nincs átfedés a két halmaz között
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Chrys_
addikt
-
Chrys_
addikt
válasz zgospel #96372 üzenetére
Hivatalosan valóban sporttúra motor.
@beci: ha jól látom, te sem vetted meg hozzá a katalizátort
Azt nem tudom, hogy az én motoromon a kat benne van-e abban a fekete színű csőszakaszban, vagy az eredeti dobban van benne. Most kell vinni TÜV-re, és ha nem muszáj, akkor nem cserélném le a dobot ezért erre az időre sem.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #96387 üzenetére
Nem, egy normális (értsd: átlagos) kamera nem adja vissza a valódi hangot. Még egy átlagon felüli sem. Egy profi kamera talán, de azon a szinten meg már külön veszik fel a hangot. A youtube meg önjelölt producerek silány minőségű anyagával van tele. Én sem vagyok ez alól kivétel, pedig nekem Sony cuccom van, nem szutyok SJCam, pláne nem mobillal felvett akármi. A bukómban is azért olyan a hang amilyen, mert azt már a mikrofon minősége rontja, nem a kamera, de a jobb minőségű mikrofon már túl nagy volna, és zavarna. Van egy AudioTechnika mikrofonom is, de azt többször elfelejtettem bekapcsolni, és azért nem használom, mert tök idegesítő kidobni egy egész napi anyagot ez miatt...
Szóval szép hangú és/vagy hangos kipufogó hangját nem fogja neked egy youtube videó sem visszaadni.
Ha nem hiszel nekem, akkor nézd meg a hangsáv adatait, és menj át egy olyan topikba, ahol valóban hozzáértők foglalkoznak hangtechnikákkal, mert én nem értek hozzá, és nem fogom tudni jobban elmondani sajnos...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
CyberPunk666
senior tag
válasz zgospel #96598 üzenetére
Igen, de kakucs olcsó és be lehet esni csak úgy az utcáról, bármikor.
Ma pl 12-kor találtam ki, hogy nincs kedvem dolgozni és inkább elmegyek pályázni.A köridős dolog meg olyan, hogy a nagyobb motoron jobb lesz a köridőd egy olyan pályán, ahol vannak egyenesek, de motorozni semmivel sem fogsz tőle jobban. Sőt, egy kisebb gép alkalmasabb arra, hogy a tudásodat fejleszd. Én a kanyarokért megyek és azért, hogy fejlesszem a tudásomat, ehhez nem kell nagyobb, csak le kell nyelni, hogy az egyenesben olyanok is elmennek, akik nem jobbak.
Nem az önámítás a célom, hanem a fejlődés.
E-ring van még jó helyen nekem, de nem tudom ott már elindult-e egyáltalán a szezon. Az jobbos, és a jobbos kanyarokban fejlődnöm kell (ma elég sokat sikerült haladnom ezügyben), szóval oda is fogok menni, amikor tudok előre tervezetten menni hétköznap, főleg, amikor már délelőtt is elég meleg lesz, hogy ne legyenek sokan.
Idei célok között van a H-ring és P-ring is, de előbbi drága és ritkán lehet menni, az utóbbi pedig még kurva messze is van.
[ Szerkesztve ]
-
[-HERO-]
senior tag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #96765 üzenetére
Na igen, ez jo kerdes. Ugy pontositanam, hogy vazszam valtoztatassal jaro uj fejlesztes soran elso blokkrol van szo. Ugyanannal a modellnel, pl rn19 rn22 vagy sc57 sc59
Facelift folyamatosan van, pl allandoan valtozik a cikkszama alkatreszeknek. Pl vezlancfeszitoknek, kuplungnak, stb. Ezekkel mindig valamilyen gond volt, meg ha visszahivas nem is volt.
Az pedig, hogy 40 loerovel kevesebb a csucsteljesitmenye egy blokknak ahhoz kepest, amibol fejlesztettek, az a megbizhatosagnak csak jot tesz.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
seadrone
őstag
válasz zgospel #96942 üzenetére
"azt vedd amelyik neked tetszik, amelyiket te akarod. Ha nem tudod elégedetten bámulni perceken át bármikor a motorodat, akkor rossz motort vettél"
ez igaz
"Illetve mit akarsz a későbbiekben a motorozással? Gurulgatni, fagyizni, nézelődni? "
a városi közlekedés nem vonz itt pesten, főleg városon kívüli használatra gondoltam, 1-2 napos hétvégi kiruccanásokra.
egyelőre ez a terv, de ki tudja mi lesz még belőle
-
ath
senior tag
válasz zgospel #97004 üzenetére
General mechatronics-ra eskuszom, magyar is raadasul. Kakucsra nem kell ado, eringen is volt kint legalabb egy amikor voltunk, hring mar erdekesebb. Van rajta tanulo mod, ugy elvileg minden jelet megeszik. Ritkan van hasznaltan, altalaban pillanatok alatt el is viszik, erdemesebb a prot venni, mert abbam sok menetet tarol. Az appja konnyen, jol kezelheto, ugyhogy ha mar koltesz, a helyedben ezt vennem
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #97012 üzenetére
Nem a Shox termékekre gondoltam, hanem a Shox által gyártatott Sixgear-re. A télen úgy reklámozták magukat, hogy a 2018-as termékeik között kifejezetten vékonyaknak is csináltak termékeket! Legalábbis így emlékszem, de a hírleveleket mindig törlöm, így nem találtam meg a leveleim között sajnos...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
[-HERO-]
senior tag
válasz zgospel #97048 üzenetére
Nem szeretnek negativ reklamot csinalni senkinek, mert nem ez a celom, csak rendkivul bosszanto.
Nekem azert mondtak az emailt mert kb sorban alltunk a szalonba mert csak egy elado volt minden markanal...
Valahol ertem, porges van de ha en valamit megigerek akkor ha bele szakadok is tartom magam hozza...Micsurin:
Nana hogy alkudok, uj autoknal is a listaarbol viszonylag siman elengednek 1-2 milliot, tavaly vettem egy uj vivarot, abbol 3,5 et engedtek el a listaarabol.
Ha ezt a tendenciat nezem akkor mociknal fel misi korul kellene engedjenek, de ezek csak abbol engednek ami beragadt 2017 es szalon motor, ha 2018 as kell perkalni kell...
Kiegeszitokrol nem is beszelve, full azt az arat szamoljak mint ami van a yamaha hivatlos oldalon.[ Szerkesztve ]
### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #97200 üzenetére
nincs itt elbeszeles egymas mellett. nincs szukseg definialni. nem a kimotorozas a tema, es ahogy nezem, nem ez volt mindvegig.
tokeletesen igaz, hogy az emberek tobbsege egy kis szart sem tud kimotorozni. persze erre azonnal ugrik mindenki, hogy nehogymar kis szart vegyen, mert azzal nem lehet biztonsagosan elozni. az eros motorral meg lehet, csak esznel kell legyel. mert kismotornal nem vagy esznel, hogy hogyan, mikor szabad eloznod, meg nem tudod felmerni a helyzetet... de nagymotornal meg igen. szoval ez a nagymotoros dolog hemzseg a logikai hibaktol.
elsore nagy motort venni szerintem elonytelen.
nehezebb vele megtanulni motorozni, dragabb, ha elesel. ha nagy erteket kepvisel, gatolni fog a felszabadult motorozasban, es a motorozni tanulasban is.most erre lehet azt mondani, hogy nem akarok terden fordulni, blablabla. (mondjuk ennel a kijelentesnel felteszem a kerdest. tudna-e egyaltalan terden fordulni valaha? vagy jon a nemerdekel leszarom , ha valami nagyobb akadaly van elottunk, ami tul nagy falat. volt-e az ilyen ember egyaltalan mar versenypalyan, ahol osszehugyozta magat az adrenalintol, es ugy allitja ezt?)
szoval az ember azert vesz mondjuk elso, vagy masodik motornak egy 1:1 suly loero aranyu motort, hogy egyeneseben esszel 50 rol 90 re vagy 70 rol 130 ra gyorsuljon, mert fejben dol el, hogy hulye vagy, vagy sem. legalabbis egyelore a nagymotor elsore tamogatok hszeibol nekem ez jon le. foleg amikor hsm 30 loerovel tobbet akar, es kresz paragrafusokat is mellekel. azt peldalul rettento feludules olvasni.
szerintem ha egy ennyire eros motorja van az embernek, az tanuljon meg motorozni normalisan. meg ha az utcan nem feszegeti a hatarokat, akkor is, mert ha egy balfasz, a hatarok is joval kozelebb vannak.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #97204 üzenetére
most komolyan egy 2.5 loeros segedmotorkerekpart hozol fel?
egyebkent:
mert kismotornal nem vagy esznel, hogy hogyan, mikor szabad eloznod, meg nem tudod felmerni a helyzetet
ne szopassatok mar hogy 30 loerovel nem lehet elozni. de leszarom, falra hanyt borso az egesz. felolem ugy szopathatja magat mindenki ahogy eppen kedve telik.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #97212 üzenetére
ha nem tudod befejezni az elozest, akkor az a NEM KENE kategoria. tudom, hogy nagyon otromba tudok lenni, ezert a stilusom miatt sosem akarsz majd egyeterteni, es igazabol azon leszel mindvegig, hogy cafold azt, ami az en velemenyem.
szoval tok mindegy mit mondok. ezen rugozni, hogy a kis motorral nem tudsz elozni, tudod mit? rendben. a nagymotor az ezen az elven akkor biztonsagosabb. nekem aztan tokmindegy.2.5 loeros segedmotorkerekpar az ensz egb rendelet alapjan 45 nel tobbet nem kene tudjon, es 40 el kene haladnia. mivel ti nagymotorosok mindvegig teljes mertekben betartjatok a kreszt, hiszen ez kulonboztet meg titeket a magamfajta allattol, ezert meg sem elozheted a buszt. nincs problema.
ha mar ennyire az eletszeru helyzetekhez hasonlitjuk a tanulomotorozast.
igazabol tudom, hogy erted, teljesen tisztaban vagy vele, mit akarok irni, nem vagy te hulye, csak csinalod itt a fesztivalt. ez siman az egodat bantja.a csapkodasra is leirtam a velemenyem, azt se olvastad el.
es akkor kerem minden nagymotort elsore embert, irja le, hany km-t motorozott eddig nagymotorral, es hany nagymotorja volt, hogy engem elkuld a picsaba ekkora nagy magabiztossaggal. csak hogy tudjam, hol a helyem. nem flame. ha van tokotok, akkor az igazat irjatok, de mindenek elott leirjatok. tuntessetek fel az smkp kategoriat is km el. tenyleg kivancsi vagyok.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz zgospel #97592 üzenetére
Mint kiderült a hsz-ből, nem szoktam rárakni...
A menetszéltől nem állítódik el 200-ig, az tuti, alattam többet nem megy a vas, ez tesztelve, de pl. ha véletlen kicsit nekimegyek attól már igen. De a kosz, meg számomra a kényelem hiánya továbbra is a tükrös akasztgatás ellen szól.[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
válasz zgospel #97643 üzenetére
Magat a merot a ket kormanyt rogzito koze tennem gyorskotozovel. Leolvasni ugy sem fogod, nem arra figyelsz. Annyi, hogy kesztyu nelkul a gombokhoz hozzaferj, a kabel meg konnyen mozogjon. A gumis tok pedig vedi, a gyorskotozo nem tesz benne kart.
A vevot a markolatnal erdekes lenne felfogatni, mar csak azert is, mert ott szerintem takarasban van es nem lat ra az ado. Esetleg az indexre lehetne? -
ath
senior tag
válasz zgospel #97646 üzenetére
Nem muszaj a csovel parhuzamosan lennie, akar szoget is zarhat, vagy akar a kabeles vege a befogon is lehet, teljesen mindegy. Indulas elott fogod ugyis csak nyomkodni, meg az elso kor utan, amikor kereses funkcioval indulsz ranezni elkapta e az adot.
Remelem konnyen osszejon ha eringre nem is, kakucsra vagy a mostani hetvegen, vagy utana ki kellene menni, 17-en menni akarok hringre. -
zgospel
őstag
válasz zgospel #97680 üzenetére
1:26:99 lett a legjobb köröm végül, még délelőtt. Majdnem 4 másodperccel jobb mint tavaly a powerekkel.
Délután már egyre csak romlottak az idejeim, még 2 menetig bírtam 1:28 - 1:29-eket menni, de utána fokozatosan romlott, az utolsóban már csak 1:34-ek jöttek. Nagyon jó ez a köridőmérő, köszi ath az ajánlást
Kurvára elfáradtam, főleg fejben, meg a kezeim Idén igazából most motoroztam először, és mivel kevesen voltak kint ezért csoportbontás sem volt, így a délelőtt bőven elég lett volna.Volt kint egy fickó az idei Panigale V4S-sel, pályamotornak átalakítva, azt mondta 1:18-at ment vele. Nagyon szép az a motor.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-Mike-
addikt
válasz zgospel #97687 üzenetére
Lesz egy osztott képernyős vidinyó a tavalyi meg a mai körödről?
Egyébként érzésre hol találtad a 3mp-et? Melyik kanyar, féktáv ment sokkal jobban, mint tavaly?
Mondjuk 3mp az kurva sok, 1-2tizednél szoktak ilyet kérdezni, de úgy nagy általánosságban azért csak érzi az ember, bár lehet a rutin miatt ment volna idén is a régebbi gumival 30 alatt.[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
válasz zgospel #97852 üzenetére
Megnéztem közben, azért töröltem. Ilyet még nem láttam, az én motorjaimon eddig 28-60 Nm között kellett húzni a hátsó fogaskerék csavarjait, és az elsőt mindig nagyobbra kellett húzni.
De azt írja a könyv, hát akkor úgy kell,Gyorsan megnéztem a DL650XT-t, az elsőt 70-re, a hátsókat 60-ra kell húzni.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
hroberto
veterán
válasz zgospel #97913 üzenetére
Érdekes, a teszteken egész jól szerepel. Supermotora kellene, jelenleg Continental Road Attack 2 van rajta, ami sporttúra gumi, és néha érzem is a határait. Szóval olyan kellene aminek jobb a tapadása, de mégsem kopik le 2-3000 km alatt. Leginkább hegyi szerpentineken használom: Bükk, Mátra, plusz néha egy-egy rövidebb túra. Az egyenes utakat ha lehet kerülöm.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Diablo IV
- Minden ami hőszivattyú
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Revolut
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Mini-ITX
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen