-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #4581 üzenetére
jol tolta az öreg. de szegeny Cseka mekkorat esett... uhh.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #4581 üzenetére
Jok voltak a versenyek, de sajna Balazsnak 5 kor utan szetment a gumija
-
válasz Topiccsendőr #4588 üzenetére
első hsz amit elolvasok, és fekszem a röhögéstől
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
HELLAFLUSH
őstag
válasz Topiccsendőr #4591 üzenetére
érdekesek ezek a vezérmű láncos dolgok, nekem volt egy hondám, szét kellett szednem, mert megragadt a dugó a hajtókaron, de hogy , hogy a francba, azt nem tudom, ilyet még nem is láttam, úgy kellett levágni a dugót a hajtókarról arról ne is beszélve, hogy a hengert alig tudtam róla leszedni aztán vettem bele dugót viszont a vezérművel én is kínlódtam, mert én hülye nem jelöltem meg, hogy hogy is állt aztán szórakoztam vele, henger fel... lánc lazítás, majd befűzés, de csak addig húztam rá a hengerfejet, hogy egy kis résen belássak, hogy hogyan is állnak a szelepek nyitva/zárva, aztán nagy nehezen sikerült eltalálni a pontot, de már a vérnyomásom a fellegekbe volt...azóta sincs 4ütemű motorom
[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #4591 üzenetére
persze 1-1 hiba orvoslására nem mindegy kit választ az ember, főleg az autószerelőkkel vannak negatív tapasztalataim, a márkaszervizek szörnyen tudnak viselkedni... beletelt pár évembe és pénzembe, mire találtam egy normális szerelőt, akihez bátran merem vinni a kocsimat..
de a motor márkaszervizekben eddig kellemesen csalódtam, nincs az a lehúzás érzetem, mint az autóknál, végig lehet nézni mit csinálnak, bele lehet ugatni, válaszolnak ha kérdezek, odaadom a megfelelő kalapácsot vagy megfogom az alkatrészt ha kell, és ha azt mondják hogy ezt vagy azt cseréljem ki akkor elhiszem, mert még hozott alkatrészre is szívesen vállalnak munkát. elég, ha a szerelőkkel jóban vagy, a vezetővel meg a tulajjal már nem olyan fontos, hiszen nekik tényleg csak a pénzed kell
a márkaszervizt amúgy azért javasoltam, mert állapotfelmérésnél ők tudják a legjobban (a rutin, nem a tudás miatt) hogy mit kell nézni és hova kell nyúlni, mik a típus jellemzői stb..
persze ez nem jelenti azt, hogy ők is értenek hozzá a legjobban, dícséretes ha van olyan szakember, akiben meg lehet bízni, nem kell feltétlenül márkaszerviznek lennie..
de azért a motoros márkaszervizek érnek is valamit, az autósok már nem nagyon..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #4600 üzenetére
Anno a Daciával fékpadi teszt is volt (igaz nem közvetlen előtte és utána, hanem a menetrend szerint következő műszaki vagy zöldkártya mérésnél), evvel a kettővel a CO nagymértékben, egy akkoriban modern katalizátoros kocsi szintjére süllyedt, pedig nem is volt benne katalizátor, a Dacia meg akkor is már elég elavult technológia volt. A szerelők nem is akarták elhinni, kétszer alánéztek a kocsinak, mire Apám mosolyogva elárulta nekik.
Viszont ott a kettő együtt volt, s ott a felfűtésnek volt elvileg sokkal nagyobb hatása, itt viszont az nem menne egyszerűen.
Gondoltam előbb megkérdezlek, aztán majd amikor két-három hét múlva viszem évkezdő nagyszervizre, vagy megkérdezem ott is, vagy ha nem ötszámjegyű a fékpadozás, lehet, hogy helyben kipróbáljuk egy előtte-utána teszttel.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
boogie84
veterán
válasz Topiccsendőr #4624 üzenetére
Akkunak nincs baja, csak nem volt feltöltve rendesen. Előtte picit rápróbáltam a töltővel, azt jelezte h tele van. Akkor lehet h mégis az akksi kezdi megadni magát. Egyébként télire pincében van az akksi, és ha úgy van akk rádugom töltőre pár napig...
Remélem nyáron nem hagy ott sehol az akksi miatt.A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #4654 üzenetére
...és egy masik alkalommal ugyan ezt csak símaszkkal.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #4652 üzenetére
Francokat vagyok kemeny. Nem volt akkor autom Es utalok buszozni.
De szerintem nem ez volt a legfurcsabb motoros tura elmenyem. Hanem amikor beleszalltam 2010ben a 2es kanyarban hringen a falba, es 3 nap volt osszerakni a vasat a versenyig. Sajna idom alkatresz, meg plexi legkozelebb szlovakiaban volt. KOcsi nincs. Kolcsonkertem egy 50es robogot, es nyelgazon kimentem vele az orszagbol JOl neztem ki rajta bor cuccban 70el hasalva. Mire hazaertem tonkre is ment a robogo. Mentem vele 300km kopp gazon szinte egyfolytaban. Akkor jottem ra hogy mekkora poen robogozni. Elotte nem is mentem ilyennel.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #4660 üzenetére
Valami kivenhedt tizeneves karbis piaggio NRG. Szetment a hajtasban valami. BIrta vegig, csak szoltak utana hogy javitasra szorult Semmi komoly, az is lehet hogy nem miattam volt, csak mar a veget jarta, en meg kivegeztem A blokk az birta, es meglepoen jol is fogyasztott.
-
boogie84
veterán
válasz Topiccsendőr #4669 üzenetére
Lyukas bőr az kitart egész szezonban! Melegnek meleg nyáron, de aki ezért sír annak hosszú telet kívánok!
15 fokban alá öltözöm amennyire tudok, és simán jó!A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #4674 üzenetére
én csak próbálok mindig liberális tanácsot adni ha kérdeznek, aminek mindig az a vége, hogy "próbáld ki", "tapasztalad ki mi a jó neked", "nekem ez a jó de neked lehet más a jó" stb, de mindig van valaki aki kijelenti: ez hülyeség, mert a "német autó jobb a japánnál".
remélem aki kérdez, a sok baromságból csak leszűr valamit, ami használható is számára, és akkor tök jó, hogy van ez a fórum
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #4682 üzenetére
LOL A projekt neve: hogyan szerezzünk új barátokat?
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Boxer001
veterán
válasz Topiccsendőr #4681 üzenetére
Mindegyik szar?
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #4682 üzenetére
Ezt az időt vazze...
Hétvégén jó idő, már 10°C-ot elérte vagy akár meg is haladta, csak kicsit szeles. Tegnap felkelek, húzom fel a redőnyt, nem akartam hinni a szememnek, hogy kint sűrű havazás, s pár centi hó áll. Ma felkelek, húzom fel a redőnyt, hó sehol, nedvesség is csak nyomokban, a hőmérő 8 fokot mond, nappal 10 fölé várható, csak megint kicsit szeles.
A hétvégére viszont megint kis lehűlés, s utána megint mínuszok...
Erről az a Mézga-család rész jut eszembe, amikor kapnak egy időjárás-állító távirányítót, ami a sok tekergetéstől elromlik, akik reggel még strandoltak, délután már lékhorgásznak, s egy néger rázza az öklét az égre, hogy micsoda ország ez, ilyen bolond időjárássalFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4681 üzenetére
ennyi. legközelebb firenzében vagyok, repülő helyett az rr-rel jövök le és becserélem egy 1198-ra. pont.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
NINJA_V
tag
válasz Topiccsendőr #4681 üzenetére
Jelenleg alapito tagokat gyujtok a magyar AntiHonda klubhoz...+1?
Two Strokes and Four Jokes
-
NINJA_V
tag
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #4699 üzenetére
Akkor 600-asok feletti gépek kizárva? Nekem 12500-nál tilt
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Topiccsendőr #4645 üzenetére
Jaja, egyből küldeném rá a karbonfóliát mint a Bandira
-= No way back from Here =-
-
HELLAFLUSH
őstag
válasz Topiccsendőr #4705 üzenetére
szerelőhöz nem vittem még életembe egy motort se ami megfordult a kezem alatt, de nem is fogok
na mind1, majd holnap kiderül, hogy a membránok-e a bajosak. -
boogie84
veterán
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #4681 üzenetére
végre! eddig tartott rájönnöd?
"szerelőhöz nem vittem még életembe egy motort"
[ Szerkesztve ]
-
HELLAFLUSH
őstag
válasz Topiccsendőr #4717 üzenetére
főleg, ha krosszozik és csapatja neki rendesen elárulom, az én világom a Motocross és azért váltottam 2t-re, mert gazdaságosabb a felújítása mint egy 4t-nek, egy 4t krosszal sok a baj, ha tényleg kihasználja az ember a tudását.... szelepszárszimering, vezérműlánc, gyűrűk, olajlehúzó gyűrű, szelephézagolás stb ez mind 1 vagyon, és eszméletlen sok munkát kell rá fordítani a felújításra 2t-re viszont olcsóbbak az alkatrészek, és 1óra alatt szét lehet szedni, és össze rakni a blokkot 4t-re viszont rá megy a fél nap
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #4719 üzenetére
-
HELLAFLUSH
őstag
válasz Topiccsendőr #4719 üzenetére
nem segít, messze lakik
de szerintem a karbival lesz a baj, előtte 14es volt rajta 65ös fúvókával, most 19es van rajta 82-esel, lehet ez lesz a problem, de ha nem, akkor biztos a membrán a szar, nem zár rendesen más nem lehet vele, akár hogy töröm a fejemLatyak17
ajánlok rá egy 70es hengerszettet 21es karbival, meg sport kipufogóval Bidalot, vagy Technigas, esetleg Malossit ajánlok ,ennél még nem kell főtengelyt cserélned...de ha nagyobb tuningot szeretnél, akkor már azt is kellene[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #4724 üzenetére
Amúgy ez tök igaz, nem tom mit pöcsölök...(te mit mondasz amúgy a három közül?)
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #4752 üzenetére
Ilyen hülyeségen pöcsölni...mintha nem lenne más dolgom
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
doc
nagyúr
válasz Topiccsendőr #4765 üzenetére
felig tolhato
vegul is igaz, az egyik fele tolhato, a masik meg emelheto -
doc
nagyúr
válasz Topiccsendőr #4777 üzenetére
izzora fekezni? szerintem alvaro meg a gondolattol is elborzad
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #4778 üzenetére
Mondtam, hogy még hideg az aszfalt a stoppie-hoz
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #4777 üzenetére
Pontosan az volt, hogy nekiállt ütni.
Az első alkalommal teljesen fölöslegesen lett kicserélve, mint kiderült, mert nem a tárcsa volt a ludas, hanem a felni. Abból is kapott újat (kawasaki zr250-ről, hozzá való tárcsával, ez a volt rajta a harmadik) - na az jó lett. Egy-két hónapra, aztán az is elkezdett ütni. Itt viszont maga a tárcsa görbült meg valamitől, látszott, hogy hol nem érte a betét.
Szóval most rajta van a negyedik, ezzel nem üt. Most. -
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #4784 üzenetére
Az első tárcsa az a gyári BMW volt.
A második utángyártott.
A harmadik/negyedik fogalmam sincs, Kawa ZR250-re passzol, bontós cucc tizesé'De nem én szereltem föl egyser se, hanem a sokkezű szerelőm.
Meg ha rosszul volt rajta, akkor használat közben kellett elmásznia, mert eredetileg jó volt.[ Szerkesztve ]
-
NINJA_V
tag
válasz Topiccsendőr #4786 üzenetére
Ami a legtobb embert meg tudja szivatni, az a gorbe elso tengely..kerek ki, merik igy, merik ugy..jo..tarcsa le, merik szintugy jo...kerek vissza meg mindig ut
Two Strokes and Four Jokes
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #4786 üzenetére
nekem kocsiban azert utott, mert a fekbeteteket nem tudta visszautogetni a tarcsa a helyukre (egyik karmantyu nem kolbaszolt rendesen). persze minden egyes fexereles utan jo volt egy darabig a gonosz, tehat pl fektarcsa-felszabalyzas utan is
(egyebkent azt hallottam h a felszabalyzas is feketemagia, a legtobb esetben ha egyszer mar elkezd vetemedni a tarcsa, utana tovabb folytatja) -
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #4812 üzenetére
nehogy kidobja már!
en virágcserépnek hasznalom, kurv@jo.
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #4812 üzenetére
akkor lehet lecserélem, nem ér annyit, hogy eldobjam a motort miatta a mostani gumimnak is a közepe van elkopva, utcán nem használom ki a széleket, mostmár kicsit jobb a helyzet, merek jobban bedőlni, hasznos volt a ringes tréning.
Feree13: dehogyis. azzal adta a srác mikor vettem a motort és még az van rajta, tavaly amit vettem az új, csak még nem rakattam fel.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4820 üzenetére
még nem láttam ilyen funkció aláöltőzőben nyakasat. használj csukját, én azt használok, nem is égek le és a fejem is jobban szellőzik és a sisakot sem dzsuvázom össze
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #4820 üzenetére
Nyáriban szerintem nincs, én nem láttam, de megtaláltad a piaci rést, gyártatunk és gazdagok leszünk
TayRol: én meg azon szoktam röhögni, hogy az öregebbek minden vékony technikai kabátra (sí, snowboard stb) rámondják, hogy az bizony hideg. Aha...20-30 évvel ezelőtt elhiszem, hogy hat réteg+tollkabát volt meleg, de rengeteget változtak az anyagok, csak ezt nem tudják megérteni (ahogy nekik még a Ladában volt anyag). Elmegyünk síelni (én boardozni de ez lényegtelen), akkor apósom is felvesz két polót, két kötött pulóvert meg ilyen-olyan nadrágot a régi kezeslábas alá. Én meg egy vékony aláöltöző, egy thermo fölső, technikai kabát és nadrág...és nem izzadok ki, nem is fázom.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #4820 üzenetére
Vannak olyanok, amik nem teljes maszk, hanem csak nyak.
Én viszont mindig hordok maszkot a sisak alatt -- azt könnyebb mosni, mint a sisakbélést
---
Decathlonban milyen néven, kategóriában találom ezeket? A select * where name like '%aláöltöz%' egy szép NULL eredménysort hozott. Sícuccok között csak thermosat láttam, kerékpárnál viszont semmilyet.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #4836 üzenetére
jó de ez dájnéze! vagy szánsz rá 20-30k-t?
akkor van még jó pár márka ami szóba jöhet, pl alpinestarsNincs időm kedvesnek lenni!
-
boogie84
veterán
válasz Topiccsendőr #4836 üzenetére
Na, valami ilyesmi engem is érdekelne, de valami jóféle, nem olyan mintha egy melegítőt veszel fel a bőrruha alá. Extra vékony légáteresztős...
Valami ilyesmi nem lehet rossz nyárra: felső, alsó[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #4866 üzenetére
bezony
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4876 üzenetére
persze, ezt már bele kalkuláltam
két kollégámnak van multistrada-ja, 45k km a régebbi, az újabban meg 25k körül van. azt mondták, hogy eddig mindkettő hibátlanul megy, sosem volt gondjuk.
úgy vagyok vele, hogy ha az ember 12-15k körül vesz motort, legalább kell legyen 3k mindig tartaléknak, akkor nagy baj nem lehet. nem számolok japán bringa megbízhatósággal. de ez még arrébb van úgyis[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #4936 üzenetére
voltam olyan szervizben, ahol a 30ezres szervizre mondták, hogy nem kell olajcsere.. (Honda Dream)
mondom hogyhogy? hát 12k a szervizintervallum. persze kicserélhetik, de minek, ha nem muszáj.. ahogy mondod, nem viccből adták meg ezt az értéket..az más kérdés, hogy a váltón éreztem, már nem szereti 6ezer után ezt az olajat, és én szépen kicseréltem, aztán 36ezernél a másfajta olaj ellenére a váltó érezhetően máshogy viselkedett, 42ezernél pedig egy harmadik olajat tettem bele próbaképpen. (motul 5100)
na most 48ezer van benne, ez simán elmenne még egy hatost, olyan mint amikor beletöltötték..
ettől függetlenül ezt is le fogom cserélni, de ugyanilyenreNincs időm kedvesnek lenni!
-
boogie84
veterán
válasz Topiccsendőr #4936 üzenetére
szervizben mondták h 6k és csere. ha jót akarok a motornak. már pedig jót akarok neki.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4941 üzenetére
természetesen, ezt ugyanígy gondolom. ugyanakkor azt is gondolom, hogy a motul default nem kotyvaszt hulladékot, amit más gyártókról nehezen tudnék elmondani. és ez a mai világban már önmagában nagy szó. 110e km után beleraktam a motul 300v-t az intibe is, csak pislogok. pedig kötöttem az ebet a karóhoz és mondtam, hogy jó bele a castrol edge, végig azzal használtam és nem éri meg a felérat. szart nem.. a különbséget érzem, szagolom és a kútnál is számszerűsíteni tudom.
lezavarom a 6k km-t a motorban gyorsan, aztán jöhet bele az 5w-30 300v is, kíváncsian várom a tapasztalataim a 15w-30 300v-vel szemben.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4943 üzenetére
engem az érdekelne, hogy autóknál miért van külön váltó és motorolaj, motoroknál ugyanezen analógia alapján is kéne. itt mégis egyben van az egész.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #4943 üzenetére
jó, nem azt mondom hogy használhatatlan lett a paripa, csak éreztem a különbséget a friss olaj és a benne lévő olaj között..
ez abban nyilvánult meg, hogy finomabban klattyogott a precíz szerkezet a friss olajjal, de egyáltalán nem volt vészes, minimális volt a különbség.viszont a motullal 5600 km után is tök ugyanolyan, mint amikor beleeresztették. lehetne felőlem kóla is beleöntve, én ezt tapasztaltam, és csak a 6k-s csereperiódushoz közeledve vettem észre ilyesmit, egyébként a frissen betöltött mindegyik olaj ugyanolyan volt nekem is.. csak az utóbbi tovább maradt kellemes
Nincs időm kedvesnek lenni!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest