-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
válasz shiNIN #11959 üzenetére
kávé / konyak / cigi / gyümölcs / csík kokain / víz / nyújtózkodás - kinek mi a hobbija
az elmélet lényege pont az, hogy kis beiktatott pihenőkkel összesen nagyobb távot tudsz megtenni mint egyyhuzamban. nyilván ez a problémásabb, kényelmetlenebb motoroknál számít, meg a problémásabb embereknél, nem annál aki elmegy 3 tank benzint és csak tankolni áll meg
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #11972 üzenetére
jó, nem feltétlenül kell fogyasztani valamit, csak le kell szállni a motorról annyi időre amennyi egy hasonló tevékenység elvégzése. az általános szükségleteket kell ilyenkor kielégíteni apránként és akkor jó lesz
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
jövő hét szombat, kakucs, 10k HUF és:
Pálya motorozás és oktatás, utassal is. Teszt lehetőség új Honda modellekkel, quadozás és gokart verseny vár Titeket!A részvételi díj 9.990Ft, ami tartalmazza a pályabérletet, az oktatást, egy Dainese motoros kulcstartót vagy egy MotoOne maszkot, szendvicset és üdítőt. A Karasna szervize minden jelentkezőnek ingyenes átvizsgálást biztosít a rendezvény előtti héten és a helyszínen is.
én szerintem benevezek erre, , bár az is lehet hogy csak úgy odamegyek fél napra 4k-ért, és szarok a rendezvényre
kulcstartót majd lejmolok tőlük máskor, oktatáson meg voltam már 4x kakucson, szerintem ezt is a tesztmotorosok csinálják..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Tomate #12058 üzenetére
csak hétvégén használt, nem dohányzó, orvosnő tulajdonostól, megkímélt állapotban, sérülésmentes, pályát nem látott
(igény szerint szervizkönyvvel, 8000-re tekert órával)
egyébként meg szép munka, ha nem valami szörnyszülött bontószökevényt csináltál belőle akkor gratula a kreatív és időigényes munkához
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Djuree #12099 üzenetére
azért ne forszírozd mert a végén még esés lesz belőle
valami nem jó ha csak a csizmád ér le, legalábbis én többször majdnem megborultam amikor csak a csizmám ért le (a lábtartó meg a térdem pedig nem)..rozsdás telő: kültéri tárolás, téli használat? kavicsfelverődés?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz zsolt19900 #12103 üzenetére
én csak tippelgetek
ha csak esztétikai jellegű, akkor nem olyan nagy baj, ha össze lett csukva akkor az már gázlassan vége ám a szezonnak, a pályaszezonnak ugye hamarabb! ha lehet ne utcán akard lerakni a testrészeid a földre, erre tényleg a pálya a legjobb.. nekem is volt hogy leért a csizmám utcán, azt hittem hűde mélyen megyek.. aztán elmentem pályázni és 4 alkalom kellett hogy a térdem leérjen egyáltalán, a csizmám meg csak akkor szokott ha rosszul csinálok valamit!
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz shiNIN #12107 üzenetére
én már egyszer érveltem a szabadon gurulás ellen, szerintem az emészthető volt
én kb 10 fokos középhőmérsékletig szoktam motorozni, lerakni sem úgy szoktam hogy elcsomagolom és akkor vége.. inkább úgy hogy egyre ritkábban veszem elő, aztán már csak 1-2x gurulok hétvégén vele ha szép az idő, utána jön a téli álom..
viszont a pályázás azért már nem olyan menő 20 fok alatt, könnyen pofára lehet esni.. sportmotorral meg sportgumival közúton is ez a helyzet, de én meg szoktam magam emberelni és nem döntögetek úgy, csak közlekedem...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
na jó az egyik képen megtaláltam magam, de azon nemhogy a rendszám alig látszik, de hogy trikolor az végképp nem, hátulról messziről még talán a motor típust sem lehet felismerni rendesen, amúgy meg jól mondod, sasszemed van
mondjuk ennyi Ninja között feltűnő voltam az tény
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
először bizonytalan voltam nálad mit jelent a trikolor, mert nálam a default a piros fehér kék, de hallottam már mástól hogy trikolornak nevezte a 3 színű motorját..
mindenesetre ez nem az én bringám, ez még egy előző kiadás és igazi trikolor, szép vas
én egy másik képen vagyok, de azon kb semmi sem látszik szóval szóra sem érdemes, a 77-es meg véletlen egybeesés
ezek szerint 2 igazi motor is volt kinn a sok Ninja között, heheDaywalker amúgy említette hogy kéne csinálni valami összeröffenést, kérdés ki veszi a fáradságot hogy kicsit szervezkedjen.. én megyek kakucsra jövő szombaton (Karasna nap lesz, de én csak úgy kimegyek pályázni, ilyenkor nincs bérgokartozás legalább és lehet mellettük menni, nem bárlik a pályát) aztán utána 7-én pénteken is kimegyek és ugyanezt fogom csinálni csak a tesztmotor tréning mellett. félnapi jegy, és nincs bérgokart csak a tesztmotorosok szervezetten, de nagyon jól meg lehet lenni mellettük egyedül is!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #12146 üzenetére
szerintem csak azzal lehet menni, aki befizeti a 10k-t annak szólnak a programok (és a tesztvezetés, quadozás), de nem bérlik ki kizárólagosan a pályát 300k-ért..
vagyis hát remélem, még utánajárok azért! én spec nem akarok 10k-t fizetni mert nincs szükségem oktatásra, dainese kulcstartóra, szendvicsre, üdítőre és átvizsgálásra.. oktatáson már voltam vagy 4x, kaját-piát viszek-veszek ott, a szervizbe meg hozzájuk járok, fél napért nem akarok a 4k helyett 10k-t tejelni, csak mennék a pályán ha lehetmegpróbálok ennek még utánakérdezni mi lesz pontosan, mert ha lezárják a pályát az szopó, de szerintem nem fogják!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Integra #12158 üzenetére
én sötét plexivel mentem mögöttük, nekem túl gyors volt már a tempó, csak azért tartottam velük a lépést mert tudtam hogyha ők jól látnak és tudnak ennyivel menni, akkor én is..
egyedül tuti nem így mentem volna haza, folyamatosan 3 számjegy volt a sebesség...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz shiNIN #12164 üzenetére
én spec el nem indulnék sötétített plexi nélkül, annyira megszoktam. mondjuk vezetéshez is napszemüveget használok, de a sisakom nem tolerálja..
legközelebb beépített szemüveges sisakom lesz, az a legtutibb, tükrös plexivel mert az annyira nem sötét, de legalább nem látnak be. utálom amikor a lámpánál méregetnek a suttyók a kocsiból, meg azt nézik mikor rajtolunk meg versenyzünk végre, és ha belátnak a plexin egyből megpróbálják felvenni a kontaktot, ha látják hogy rájuk nézek az csak olaj a tűzre... inkább ne lássanak semennyire és kapják be..városban amúgy éjjel sem gáz a plexi (persze csak ha betartjuk a kreszt ugye, a 140-nel a buszsávban elég messze van ettől), én rendszeresen éjjel járok haza és nem szokott gond lenni.
gond akkor van ha nagy a tempó, vagy kimegyek a városból.. volt már hogy kanyarban majdnem elcsúsztam mert kavicsos volt az út és nem láttam, ugyanezt láttam volna távolról is és akkor ki tudom kerülni.. kanyarban íven azért ez nehezebb dió.. ugyanez városban nagy tempónál, például egy olafoltot vagy nyomvályút nehéz kiszúrni, de azon meg normál nem állat sebességgel simán át lehet menni gond nélkül...utas: én senki mögé nem ülnék fel soha, nálam ez ilyen alapelv. nem azért mert félek, csak senkiben nem bízom meg annyira hogy rábízzam az életem. az asszony is csak mögém ül fel, de mivel ő félős, olyankor nyugdíjas a tempó, nem akarom hogy megutálja a motorozást.. viszont ismerek olyan csajokat akik kb. ostorral a kezükben ülnek fel hátra és kívánják a száguldást.. ők sosem vezettek még motort, és valószínű nem láttak még balesetet...
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
nekem a kedvencem a városban a menő srácok.. sokszor eljátszom hogy a pirosnál én is húzok 1-2 gázt, hogy lássa benne vagyok a versenyzésben, aztán ő padlógázzal csikorgó kerekekkel elrajtol, én direkt 1-2 másodperces fáziskéséssel utána indulok el teljesen normálisan. kitapossa az autó belét, cikázik a sávok között, én meg megyek hátul nyugisan.. lámpánál szépen elmegyek mellette 10 km/h sebességgel, el a kocsik között be a sor elejére, ő meg legalább 3-4 lámpakört kell még, hogy várjon. már rég otthon vagyok amikor ő még a dugóban ácsorog, hehe
így kell lassú tempóval alázni
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
-
stifi
senior tag
válasz Prof01 #12256 üzenetére
szerintem a faceliftes tök szép, simán bevállalnám ha nem lenne olyan virsli ráülve, és nem lenne okádék a műszerfala (elnézést ha valakit megbántottam)
az utángyártott full idomos SV az egyik kedvencem például, de a műszerfal megbocsáthatatlan merénylet..bezzeg a kawa tudja hogy kell szép műszerfalat csinálni!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #12258 üzenetére
persze én is elviselném ha muszáj lenne, nem kérdés
az új 1000RR-é is csúnya, az új 600F egyenesen rossz, a kawáknál legalább a többség jó és csak 1-2 félreértelmezés van (bár a zx10 tévedése elég nagy)nekem ezekről a digitális fordulatszámmérőkről a 20 éves kvarcjátékaim jutnak eszembe.. érted, ülsz egy 5-6 millás motoron és előtted egy napelemes számológép kijelzője mutatja mennyit forog a gép, vicces...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz KoVee84 #12265 üzenetére
ez valóban "nem szép"
de azért ez a 2012-es cbr600f is büntet(rásegítés: menet közben tükröződik, és belelóg a gyári plexi!)
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
én ízlésen nem szoktam vitatkozni, pontosabban el tudom fogadni ezzel kapcsolatban más véleményét, attól függetlenül ha az más mint az enyém.
szerintem az én 600F-emnek szép műszerfala van, az én ízlésemnek tökéletesen megfelel. analóg RPM, digitális egyéb (fokozatjelző nincs). ezt ma lőttem amikor átfordult a km órám, már 30000-et mentünk mióta megvanNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
szerintem ne keverjük össze azt, hogy az analóg vagy a digitális a pontosabb azzal, hogy a digitálisról leolvasható az információ, az analógról meg nem.
ettől még egy analóg lehet pontosabb, csak az emberi szem nem képes leolvasni róla az információt.
de mondok egy jó példát: az analóg órán ha CSAK az óramutatót nézed, akkor is meg tudod állapítani hogy most 2 óra van vagy fél3, mert az óramutató is folyamatosan mozog.
digitális órán ha csak az óra jelzését nézed, akkor 2 órakor és fél3-kor is 2-t mutat. ez sok esetben nem használható információ.ha vizuálisan akarod látni valaminek az eredményét, mert mondjuk ezredmásodperces adatra van szükséged, azt le tudod olvasni a digitális kijelzőről, valóban. de vajon az az adat pontos? nem biztos.. lehet hogy egy analóg kijelzőn pontosabb adatot látnál, csak szabad szemmel nem olvasható le.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #12326 üzenetére
zx6 szép!
2012-es fireblade a kedvenc motorom kinézetre
őt követi a daytona 675 - de olyat nem vennék mert ültem már rajta és úgy nem tetszik. (mint az sv650) - jól áll nekik a távolságviszont az tény, hogy a legtöbb 600-as sportgép kiváló motor, kinézettől függetlenül!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
"Mert ha rá van írva, hogy 82, akkor az 82, és nem 80, vagy 84"
pont erről ment a szájkarate eddig, hogy az a 82 amit látsz kiírva az közel sem biztos hogy 82.. itt jött a képbe az, hogy az analóg adott helyzetben pontosabb lehet, mert máshogy dolgozza fel a jelet. mire azt a 82-t látod és leolvasod, már lehet hogy rég 75 az akutális információ. analógnál nem azt mondom hogy ilyen nincs, hanem azt hogy más. ott a halálpontos érték leolvasása jelenthet gondot, mert fizikai korlátai vannak.nem ilyen fehéren fekete ez, ahogy leírod, mert a látszat néha csal
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #12366 üzenetére
amúgy én szoktam nézni a műszerfalat, de igaz hogy nélküle is meglennék
az analóg vs digitális téma viszont engem foglalkoztat, mert nem hiszem hogy asztal alá lehet söpörni egy egyszerű "pontosan kiírja mennyivel megyek" mondattal a témát..ez kb olyan mikor felraknak a youtubera egy 600-as sportmotorról 300 km/h videókat (óra szerint). a kommentelők egyik fele tudja, hogy csal az óra, a másik fele meg a kocsmában áradozik hogy az ő motorja leforogja a 300-at, pedig nem feltétlenül ostoba, csak nem tud eleget a témáról...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
-
stifi
senior tag
válasz zsolt19900 #12447 üzenetére
egyesben az enyém is csattog, de szerintem a többi fokozat is csak nem olyan hangos mint az első.. annyira nem izgat hogy most meg sem tudom mondani mennyire hangos..
több helyen / embert megnéztem, megkérdeztem: "ez ilyen"Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Gaboman #12449 üzenetére
én nagyon sok fórumot olvasgatok, és nagyon kevés helyen szólok hozzá.
félelmetes mennyi ostoba ember van ebben az országban (de ha például kimegyek a youtubera, akkor külföldön is akad jópár).a kedvencem amikor a névtelen fórumtroll viselkedést az emberek saját facebook accounttal adják elő, ahol természetesen meg van adva a címük, telefonszámuk, munkahelyük... az emberi butaság határtalan!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Ferdzsoo #12457 üzenetére
sosem próbáltam még ABS-es motort, de ha lesz pénzem újra, biztosan olyat fogok venni.
persze tisztában vagyok vele hogyan kell fékezni, meg progresszivitás meg finom adagolás meg a többi elmélet.. a gond csak az hogy a gyakorlatban amikor szükség van rá vészhelyzetben nem igazán tudom megcsinálni másodpercenként 5-10x azt amit az ABS tud...persze sokan mondják hogy az ABS hülyeség, meg hogy tudnak ők anélkül is autót/motort vezetni.. én is jól elvagyok nélkülük, de az a nagyon kevés alkalom amikor jól jön életet menthet.. ha lett volna ABS-em nem taknyolok el az biztos, de lehet hogy a 10 éve összetört autóm is egyben marad..
más, az autóhoz: 17 évesen törtem totálkárra az első autómat (Peugeot 306, gazdasági totálkár), biztosító fizette és vettünk egy másik Peugeot 306-ost (azóta is megvan). múltkor haladok Érden, nézem az út mellett parkol egy ugyanolyan autó mint az én régi kocsim.. nézem a rendszámot: BASZKI EZ AZ ÉN ELSŐ AUTÓM amit 10 éve nem láttam, akkor is tömörítve volt szegény..
ott állt a tulaj is mellette, kiszálltam dumáltunk. tök megható volt látni hogy megcsinálták a kocsit amiből csoda volt hogy élve szálltam ki, és most családi autóként funkcionál a tulajok teljes megelégedettségére. meglepődtem de tisztában voltak vele hogy törött volt valaha, mondjuk látszott is rajta hogy a full elejét utángyártott cuccokból tákolták össze és valami szobafestő fényezte...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
eszerint nem lesz vészes a holnapi időjárás
"A Dunától keletre többnyire napos időre számíthatunk, nyári meleggel, a Tiszántúlon hőséggel"én ebben a tudatban megyek ki, délelőtt nem szeretnék felkelni
szerintem délben indulok el otthonról, és másnapos leszek.délelőtt a karasnás program is csak elmélet / beszélgetés, 1-től lehet felmenni a pályára (és a félnapi jegy is 1-től érvényes)
viszont az egész napos jegy csak 6000 (vagy oktatással +2000 a karasnás buli keretében), ha délelőtt is szeretnél menni szerintem megéri, és akkor megvan az opciód hogyha délutánra nem baszódik el az idő akkor is tudsz menni.Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #12488 üzenetére
lehet én is lenézek, képlékeny még.
az biztos hogy holnap délután kakucs. idő nem érdekes.Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
azzal a szakasszal is csak az a baj mint dobogókővel, fos az út, poros, salakos...
de egy fokkal azért jobb, de messze van még az igazán jótól!én most megyek kakucs.. itt épp esik, lehet nem fogok motorozni csak kinézek, és az is lehet hogy holnap is kimegyek mert állítólag jó idő lesz (és az is lehet hogy kajakozni megyek)
bizonytalan vagyok, vagy mégsem?Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
én kinn voltam, zsír idő volt! egyszer esett délelőtt, de én f3-kor értem ki és nyoma sem volt víznek egész este 6-ig, pedig pestről esőben indultam...
leteszteltem haver goproját is, csak meg kéne vágni mert sok lett borzasztóan (és nem is túl izgi)..
ma úgy éreztem egész gyors vagyok, de a supermotosok és a 125-ös pályamotorosok még mindig úgy húznak el mellettem mintha állnék, és ha valaki láthatóan ügyesen motorozik (úgy értem a pálya szélén állva figyelve valakire azt mondom hogy szépen megy) az is rendre körbemotorozik.. mondjuk legalább ők már nem előznek meg egy kör alatt kétszer, de ha sikerül elmenniük akkor szépen el tudnak távolodni tőlem, nem tudom tartani a tempót :\jól kifáradtam!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz KoVee84 #12548 üzenetére
igazad is van, meg nem is
kicsit a saját véleményed és hozzáállásod van a dologban, ha neki így a jó akkor had csinálja! még mindig el tudja adni tavasszal ha mégsem tetszik, és akkor legalább ennyi motoros tapasztalattal beljebb van!arról nem is beszélve hogy én (igaz még a válság előtt) ugyanennyiért vettem japán belpiacos, 250-es 1993-as évjáratú motort. valószínű konténerben érkezett és minden irányból össze volt csukva, rejtélyes lehalásokkal tűzdelt volt a közös kapcsolatunk 3 évig...
volt eladó 100000-ért, meg 440-ért is, én a legdrágábbat vettem meg ami éppen eladó volt..ehhez képest a GS500 egy kiszámítható árú tömegmotor. igaz, postás futóműve van, meg olcsó alkatrészekkel van felpakolva, de attól még egy kellemes karakterű igénytelen 500-as nagymotor. elsőre jó lehet, megmutatja az irányt a tulajnak és a következőt már ezekkel a tapasztalatokkal tudja megvenni (vagy ezt megtartani)
sokkal rosszabb ha kezdésnek vesz egy szupersport motort és szezon végén jön rá hog igazából ő inkább csopperes fajta...arról nem is beszélve hogy tegnap kakucson volt kinn egy hónaljszárítós csopperes fazon a barátnőjével aki alami old timer moto guzzival jött. mind a ketten pályázni jöttek. fel lehetne tenni a kérdést, hogy minek, de én láttam az öreget hogy megy, és azt is láttam hogy vigyorogva száll le a motorról. minden egyéb kérdés felesleges
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz zsolt19900 #12558 üzenetére
pedig az SV egy kifejezetten virsli motor a kategóriában
szerk: jogsi nélkül nem közlekedsz annyi biztos. de kiviheted tréleren a motort például, vagy ha az oktató jófej (esetleg fizetsz neki) akkor tárolhatod a telepen amíg tanulsz rajta.
a gyakorlatban egyébként meg az van, hogy azzal jársz, jogsi nélkül. csak az drága ha elkapnak vagy ha balesetet szenvedsz. én például a gatyát is leperelnék rólad ha nem fizeted a kárt zsebből azonnal
mert jogsi nélkül balesetnél csak te lehetsz a hibás, senki más![ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
de pont az a mondandóm lényege kolléga.. hogy az a motor semmilyen, és 1-2 hónap a nyergében felvilágosítja a usert hogy ennél fickósabb, kényelmesebb, túrásabb kell neki..
van akinek motoros tapasztalat nélkül az álma egy gixxer és meg is veszi, utána meg sír a szája hogy kényelmetlen, pörgetni kell de igazából ő meg túrázni akar.. hát bazz, vettél volna sporttúrát vagy túrát..
a történeted pedig átérzem. szerintem is fasság a lépcsőzgetés, ész kell a motorhoz és azt egyikhez sem adnak. viszont aki sötétben tapogatózik annak nem árt ha gyűjt tapasztalatot. elvégre mindenkinek saját magának kell tudni mit akar, te sem azt vetted először amit kellett volna. másnak sem tudsz ebben jó tanácsot adni szerintem, lehet 4 év múlva trikeot fog venni mert az tetszik neki, de ahhoz kell az út amit bejár előtte...
tapasztaltan szerintem nehéz jó tanácsot adni egy kezdőnek akit nem is ismerünk..
szerk: ahogy persu mondja, nálam is ez volt. a második motorom volt az egyik legjobb döntés amit az elmúlt években hoztam. mert az első után pontosan tudtam mire van szükségem. és nem mondom, elférne a garázsomban mégegy paripa. tessék kapaszkodni, az egy rendszám nélküli kétütemű 250-es vas lenne kecskemétre és kakucsra ökörködni, esetleg versenyezni. de versenyezni meg inkább egy 750-es gixxert vennék és nagy pályán használnám, de arra még sokáig nem lesz se időm se pénzem..
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz sketchifun #12582 üzenetére
megpróbálok a többiekkel ellentétben a kérdésedre válaszolni: én sem a gsxr-t venném munkábajárni és első motornak. DE: kategóriájában a gsxr a kényelmesebbek közé tartozik (papírforma szerint), de azt meg nem mondom neked hogy ez főleg melyik évjáratokra vonatkozik...
léteznek olyan sportmotorok amik kényelmesebbek az átlagnál, ilyen a honda CBR600F például, vagy a Yamaha ThunderCat, esetleg egy full idomos Yamaha Fazer, egy Suzuki GSX-F, egy régebbi 900-as FireBlade vagy a fene tudja, végtelen hosszú a lista.. meg kéne nézni és meg kéne ülni párat, hogy értsd.csoszogni vele a városban vagy munkábajárni egyik sem való. ennek ellenére én is erre használom a sportmotorom és tökéletesen ellátja a feladatát. kit érdekel mire való, őszintén? arra való amire használom.. azért nem lepedővel akarok leugrani a tizedikről hogy majd repülni fogok és arra ez is megteszi.. van kereke, féke, lehet vele közlekedni.
más kérdés hogy elfáradsz rajta, az utasodnak kényelmetlen.. mert alapvetően nem erre való, de erre is lehet használni..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Gaboman #12597 üzenetére
5 éve motorozok. bármikor el tudom nézni a kottát egy kanyarban, megijedés, lapon fékezés, elcsúszás.. végtelen a lista hogyan lehet elnyalni..
és érdekes módon még nem sikerült saját hülyeségemből elesni. egyszerűen nem feszegetem a határokat, ennyi a titok.aki feszegeti az az 50essel is el fog esni és az ezressel is. aki azt hiszi hogy tud motorozni az bátor, teljesen mindegy min ül.. nem azért fog feltekeredni a fára mert elsőre nagymotort vesz és rájön szépen hogy mit tud a vas és rutintalan..
kidobhatod a rutint az ablakon amikor lapon mész 150nel a szerpentinen és szembe jön a távolsági busz. olyankor az lett volna a helyes ha ésszel mész, és ahhoz még rutin sem kellszerk: persze értem én amit mondtok. arról nem tehetek hogy nekem 14 éves korom óta senki nem mondja meg mit hogy csináljak, én szépen kitalálok és megálmodok magamnak mindent.. a tanácsokat persze meghallgatom de nálam az nem játszik hogy "elsőre ne vegyél ilyet mert meghalsz".. én csak azért kezdtem 250-essel mert az tetszett, amiatt a motor miatt tettem le a jogsit.. a 600F-et is azért vettem mert tudtam hogy azt nekem gyártották. ha összecsuknám, ugyanilyet vennék. max pályázni kéne valami törhető, de akár az is lehetne egy 600F pályaidommal rendszám nélkül.. és akkor lábon ki tudnám vinni a ringre a másik rendszámával, mekkora ötlet
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #12612 üzenetére
szerkesztettem, olvasd el azt is
egyébiránt ez a "tartalék papír nélküli pályamotor és rendszámcserével lábon pályára menés" most nagyon felcsigázott.. kéne garázs
hja amúgy meg az új EU jogsi szabályok tökéletesen helyrerakják azt amiről itt pofázunk teljesen feleslegesen.. nagymotor 24 év felett. mondd azt egy 24 évesnek hogy vegyen 125-öst kezdésnek, elvégre kurvára ráér tesztelgetni 2-3 szezonig hogy neki mi a jó..
ahogy olvasom sketchifun még fiatal, évekig nem lesz még jogsija nagymotorra, addigra meg tuti lesz 1-2 kisebb gépe..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz zsolt19900 #12616 üzenetére
ha nem vagy beiratkozva hónapok óta, nem lesz vizsgaidőpont már idén..
sketchifun: mire egyáltalán lerakhatod a jogsit nagymotorra el fog telni pár év.. asszem talán a korkedvezményes jogsit (eddig kategóriáról kategóriára fellépve lehetett kb 18 évesen is nagymotor jogsid, ha volt előtte 2 év gyakorlatod vagy valami ilyesmi) is eltörölték, tehát 24 év alatt nem nagyon fogsz gixxerezni szerintem.. lehet addigra el is száll a lelkesedés..én a hozzászólásaidból sejtettem hány éves lehetsz, szerintem jobb is ha most az autóra koncentrálsz és átgondolod ezt a motorozás témát egy párszor
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #12628 üzenetére
de itt a kulcsszó hogy ne kelljen mellé futót venni.. lábon a sajátommal is ki tudok menni, de azt sajnálnám szétkenni a falon.. de ha lenne egy pályamotor, rendszám nélkül, aztán a ringre csak felpattintom a rendszámot hogy ne legyen gáz akkor se ha kiszednek.. na az bejönne
ha mást vennék, akkor oda megfelelő autó is kéne :\
egyébként ha már más, én 750-es gixxert vennék. vagy mit ajánlanál pályára?Nincs időm kedvesnek lenni!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs