-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
baboss
őstag
válasz V.Stryker #56717 üzenetére
Remélem nem komoly és hamar rendbejősz.
Xaels kollégának pont megfelel a 13-ika.Ha azóta nincs változás a programjában.
"13 - 19 - 20 így vagyok, de 19 - 20 Karcag."
Anulu79
Nem tudod hogy mit hagysz ki. Nem tudod megoldani,hogy szabad legyen a vasárnapod.
Én megbeszéltem az ügyfelemmel,hogy halasszuk el máskorra a munkát.[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
-
LustaDick123
tag
válasz V.Stryker #56777 üzenetére
Nem értem, hogy miért nem mentek fel tovább a Tátrába, az 577 Selmecbányától már nincs olyan messze. Onnan még százfelé jöhettek haza, nagyobb akár kerülővel is.
Ha csak Selmecbányáig mentek én így mennék: http://binged.it/1Nq7Hdk
Ezt tudjátok variálni, sok helyen le tudjátok rövidíteni. Az 524-es út szép, de sokszor van rajta kavicsfelhordás (mint sok más helyen is, főleg eső után). Ha ezt az utat választjátok, akkor 10-10 kilométeres szakaszokat leszámítva kb. A 2/a útig kanyargós, motorral élvezhető úton mentek egész nap. Van benne bőven kis, egysávos út is.
-
polimorf
tag
válasz V.Stryker #56979 üzenetére
Mondtam, hogy megpróbálom minimál költségvetésből kihozni. Lehetett volna még lefaragni belőle ha nem megyek el a hajókirándulásra ami 25 euró volt ebéddel 2 üveg öditővel és 10 üveg borral (ezek a hajóúthoz jártak).
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz V.Stryker #57041 üzenetére
Akkor fasza rohanós túra lehetett
Én most hétvégén visszarakom a régi dobozt a motorra, aztán fotózás, videózás és megy fel a netre az eladó motorok közé. Remélem hamar elviszik.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
wolfnet
tag
válasz V.Stryker #57034 üzenetére
Jól dolgoznak, kiváló lett az eredmény. Ha ő nincs, nincs a motor sem. Ez az igazság. Mindenki más kidobta volna a kukába, most pedig kiváló.
Nekem is volt Hondám és az sem romlott el, de amúgy vidd el hozzá bátran. Olcsón dolgoznak, és kiváló munkát végeznek.
Privátban érdeklődj! :)
-
baboss
őstag
válasz V.Stryker #57148 üzenetére
Nézelődtem is.mert volt mit nézni,de csak a tájat.Múzeum és hasonlóra nem volt időm meg kedvem se.
Este 21:45-re, de írtam is a hozzászólásban.Csak a fejem fájt a sisakban amikor rajtam volt a maszk,nem tudom miért de 1 óra után valamiért és érdekes fejfájást okozott.A másik sisak amit a gyerek használ az 1 mérettel nagyobb,majd letesztelem azzal is.
StoneBridge
Szép kis út lesz. Vasárnap nekem is volt egy kanyar kiegyenesítésem,jobbos kifele dőlő kanyar előtt fékeztem,de nem mertem bedönteni a gépet,mert azt gondoltam elfogok csúszni,ezért tovább mentem egyenesen,de szerencsémre volt út is hozzá. Az autó pályákra figyelj,mert én hazafele 1 helyen majdnem rámentem,de láttam a figyelmeztető táblát.Viszont egy másik részen biztos,hogy véletlenül ráhajtottam, táblát nem láttam,de 2 sávos út volt elválasztó korláttal és 130 volt a megengedett sebesség és kamera is volt az út felett.Nem tudom, hogy mi lesz a következménye. Pedig a GPS-en be volt állítva,hogy elkerülje.Egy 11 km-es szakasz volt és piros R1-et jelzett a GPS.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz V.Stryker #57157 üzenetére
Nem volt nagy forgalom,de szerintem ez változó.Rendőr volt egy pár,de nem vészes.Van egy pár km-es útszakasz amit felújítanak,az út fel van marva és dobálja a motort.30-as tábla van kint,ott volt egy sebességmérő,de már a múltheti vasárnapi túrán is ott mért.
zeon.hu
Van.de a tetején és egész vékony,viszont a fejem a halántékomnál fájt 2 oldalt.Enyhe nyomást éreztem,olyasmi mint amikor bemegy a szél a sisak alá és a hideg széltől fáj a fejem.[ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
válasz V.Stryker #57157 üzenetére
Az astra román biztosito volt. Mabisznak nincs köze az csak Mo-i biztosítókra vonatkozik.
Itt max a román "mabisz" játszik. Nem irigylem az ugyintezes miatt. Vicc hogy mennyien kotottek itt kgfb-t, valami 200 e ember van az utakon most. Anno en is neztem de felmentem a honlapjara és még a magyart is törték rajta írásban... azonnal ment a levesbe az ajánlat, pláne mikor láttam nem is magyar cég.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
-
Burt1793
veterán
válasz V.Stryker #57198 üzenetére
Ez egy tipikus baleseti forrás, ha azt nézzük, hogy ő nem adta meg az elsőbbséget, akkor az ő hibája, nem tudom, hogy mi van azzal, hogy kereszteződésben jobbról lehet előzni, illetve azzal, hogy álló kocsisor mellett jobb oldalt kell elmenni. Figyelni kell a kereszteződést motorosként és megállni/gyorsítani. Jól csináltad.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz V.Stryker #57198 üzenetére
Szerintem neked nem sarad, bár én álló kocsisort még 30-40-el sem előzök, sokkalinkább ilyen 15-20-al.
Pontosan az ilyesmik miatt. A kereszteződéseket pedig figyelem mint állat. Alapból kereszteződésben soha sem előzök, potenciális veszélyforrás...
De így ha állnak az autók akkor nem állok be mögéjük megyek lassan előre és az ilyen bekötőutcákra brutál figyelek. Mert ő tényleg nem lát téged..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Daywalker
addikt
válasz V.Stryker #57201 üzenetére
Véleményem szerint: Szerintem ebben a helyzetben neked kell jobban figyelned. Már csak azért is, mert motorosként te sem előzheted meg csak úgy az álló kocsisort, ahogy az autók sem. Gondold el, ez kb. olyan, mintha áll a 7-es út Balatonra végig, és egy paraszt autós végigelőzi az álló sort, ami szerintem nem csak h nem szabályos, de bunkóság is. A motor ugye kicsit más, de a szitu elvileg ugyanaz...
Ugye az van, hogy lámpánál előre gurulhatsz, de más okból álló kocsisorra elvileg szerintem ez nem vonatkozik. Szóval ha mégis előzöl, akkor neked is kell figyelned. Sőt, minden nem átlátható kocsiszekrénynél meg kéne állni, kereszteződésben pedig nem előzünk egyáltalán, pont az ilyenek elkerülése miatt. De hangsúlyozom, szerintem...[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
dugynok
senior tag
válasz V.Stryker #57198 üzenetére
Kresz szerint te szabályosan közlekedtél és neked volt elsőbbséged, mivel védett útvonalon szabad kereszteződésben előzni, ha jól tudom. Viszont ez egy olyan baleseti forrás - ahogy elöttem is mondták - amit motorosként szem elött kell tartani, illetve illik figyelembe venni, hogy a nő téged nem biztos, hogy látott és láthatott volna egyáltalán. A leírásod szerint a kereszteződés elött megált egy autó, a kereszteződést szabadon hagyva - kresz szerint így helyes - ilyenkor motorosként oda kell figyelni és lassítani.
-
Yoshida
aktív tag
válasz V.Stryker #57198 üzenetére
Ez attól függ, hogy a kocsi, és a felezővonal között volt-e hely, és ott mentél-e, vagy a szembe sávban. Ugyan ezt a kijövő kocsis nem láthatja hogy melyik részről jössz, szóval szerintem egy balesetnél lehet kamuzni sokszor, hogy te a felezőn belül voltál, és emiatt te jogosan a kocsik bármilyen okból állnak, te előremehetsz. (mondjuk elvileg amint megindulnak, neked be kéne sorolni közéjük).
-
Something_
őstag
-
Xaels
félisten
válasz V.Stryker #57294 üzenetére
Azért ma is rámrohadt a ruha... Mentem egy Karcag oda-visszát a 4-esen. Odafelé jött haver utassal. A lökött nem szereti ha lent van a plexi, de azért egy víztiszta szemüveget húzott majd le kellett húzódnia mert bogár ment alá... Aztán Kenderes-nél első defektet kapott, szerencsére nem esett el és egy benzinkútnál álltunk le. Betoltuk a defektspray-t de nem segített, mert kikopott a belsőjének az oldala, de Karcagról kijött érte egy gumis, 7k-ból megúszta végül a belső cserét meg a mentést. A fogyim odafelé 4,18-ra jött ki.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz V.Stryker #57327 üzenetére
Jelenleg a budaörsi kifelé XD Kimentem a HD nyílt napra, aki tervezi ne menjen, csak megnézni lehet az új szériát egyelőre. Persze a Forty-Eight gyönyörű, de a 7,9L-es tank viccnek is rossz. A Fatboy a másik amire felpattantam volna kapásból. A 883-nak az ülése olyan fura, valahogy nem jött be.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-
HSM
félisten
válasz V.Stryker #57356 üzenetére
Azért bátorkodtam írni, mivel az SV650S-en is ilyen a testtartás, és 400km-t már húztam le rajta csuklófájás nélkül egy nap alatt.
Annyi a trükk, hogy a hátaddal tartod magad, és a tankba kapaszkodsz, nem a kormányba. Egyébként irányváltoztatási szempontból is ez sokkal jobb, ha súly van a kormányon az eléggé megnehezíti az irányítást, és a motor "érzését".Az ilyen "remegések" (amiket én nagyon nem szeretek) ellen is csak az hatásos, ha minél "lazábban" markolod csak a kormányt.
Szerk.: Sőt, ahogy nézem [link], a bocin még kevésbé kell előredőlni, mint az SV-S-en.
[ Szerkesztve ]
-
zeon.hu
nagyúr
válasz V.Stryker #57363 üzenetére
ebayen rengeteg van, én 3K-ért vettem a kocsiba. gyújtáskor azonnal indul, ha onnan üzemeltetem.
arra kell figyelni, hogy akksit nem mindegyikhez adnak. ha rákötöd, akkor nem is kell bele, viszont a dátum és minden egyéb beállítás így mindig ki fog nullázódni (legalábbis az enyémben).
8-10K körül már egész jókat lehet venni, sd kártyát meg Sinceritytrading-tól érdemes rendelni szintén az ebayen.
viszont ha a motoron hagyod, hamar lelopják
keress olyat, amit be lehet pattintani a tartóba.
vannak kimondottan motorra/sisakra valók, ezek persze drágábbak kicsit.#?*@&!
-
Xaels
félisten
válasz V.Stryker #57385 üzenetére
Jól hangzik. 1-1 alkalommal lehet csatlakoznék. Bár nem tudom a határ túloldalán mennyire szeretnék a motorom.
Más:
Érdekes elgondolás. Mint tömlős gumira itélt és pénteken haver is defektet kapott a belsőjén a Transalppal lehet örülnék egy hasonló megoldásnak motorra is.[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Laraxior
titán
válasz V.Stryker #57401 üzenetére
Tekerd ki kézzel. Sokkal egyszerűbb mint kinlodni szerszámmal. En is kézzel csinálom.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
zeon.hu
nagyúr
válasz V.Stryker #57515 üzenetére
kétrészes szerintem kényelmesebb.
cipzározható kapucnist keress, ami belemegy egy kis zsebbe (vagy levehető).szerk:
arra figyelj még, hogy az ujját (és bokánál is) össze lehessen húzni vagy eleve gumis legyen.
amit linkeltél, annak patent van az ujján.[ Szerkesztve ]
#?*@&!
-
baboss
őstag
válasz V.Stryker #57537 üzenetére
Én és a gyerek egy 2 részes sötétzöld esőruhát kaptam kölcsönbe polimorf kollégától ( derekánál,ujjánál és a bokánál össze lehetett húzni) amikor éjjel végig szakadó esőben jöttem haza kb 140 km. Az esőruha jól bírta,csak a csizmám ázott át,viszont a lábamon volt szatyor.Érdemes a csizmára is venni.A Probike nyári kesztyű alá,
meg egy vékony fehér gumikesztyűt kaptam,ami nagyon jól megvédett.
Látom készülsz, akkor ezek szerint megyünk a szombati vagy vasárnapi túrára, mert akkor nekem is venni kel esőruhát.[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz V.Stryker #57537 üzenetére
Csizmára ilyet vegyél. [link] Egy problem van vele,hogy a fel/le az nem egyszerű. Nem neten rendeled,hanem felpróbálod kb +1-2számmal kell nagyobbat venni.
(#57542) Xaels:
Elsőre fúra de jól néz ki.
Ötlet rendszámra.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
.mf
veterán
válasz V.Stryker #57575 üzenetére
Igen, lehet, hogy nem az én tempóm lenne
Lehet, hogy még annál is több lesz. Eleve nem mentek gyors tempót. Az út nedves, vizes, a hegyekben sok helyen vízátfolyásokkal, sárfelhordással, tehát ez még csak tovább csökkenti a tempót. Tankolások, megállások, kaja-pia még plusz idő. Honttól Zólyomig most elég sok helyen fel van bontva az út, lámpával egy-egy irányban lehet haladni, s csak lassan, a felmart úton. Helyenként meg ott is kátyús, pl. Balassagyarmat után, meg néhány hegyi út is. Röviden: készüljetek hosszabb útra és hidegre. Alákesztyű, duplazokni is kelleni fog már.DE: nagyon szép helyeken fogtok menni (nem csak a már említett Árva vára, hanem az Alacsony-Tátra, a Magas-Tátra is gyönyörű, ott a Liptószentmiklósi Víztározó is, a Dóval-völgy is, főleg ha már naplemente felé éritek el, pompás lesz), úgyhogy fényképezőgépet, kamerát vigyetek, és ki ne hagyjátok
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen