-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #47709 üzenetére
Amúgy mi van az RS125-tel, megszűnt a modell? Csak a hurka RS4 van helyette?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #47743 üzenetére
Úgy tudom, a sima Motocool nem szilikát mentes, a Factory Line már igen. A motor szervizkönyve kifejezetten szilikátmentes fagyállót ír elő, ilyen a gyári Pro Honda HP vagy a Mol-os G30. Az első tengelyanyának meg le kell jönni, nem úgy hegesztették azt rá.
Elvileg a tengelygomba előbb leér mint az emelőszem. Ha csak emelőszem lenne, úgy már neccesebb, 600RR.net-en találni képeket a lengővillából kiszakadt emelőszemekről. A legnagyobb hülyeség meg a bukógombás emelőszem.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #47745 üzenetére
Azért, amit az előbb írtam. Mert kiszakad(hat) a lengővilla aljából, aztán azt nem olyan egyszerű szakszerűen hegeszteni, ha egyáltalán lehet. Azért nem egy sima acél zártszelvény lengővilla ez a Pro Linkes cucc. Az a vékony hegesztés, ami az emelőszemek furatát fogja, nem erre van méretezve. Érdemes megnézni, hogy a pénzesebb pályamotoroknál hogyan szokták ezt megoldani (pl. Gilles láncfeszítők).
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Tetszik ez a hirdetés
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #47761 üzenetére
Nem kevesled amúgy az R6 után?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #47777 üzenetére
Nagyjából ilyesmin gondolkodok én is régóta, csak sajnos nekem elérhető közelségben nagyobb pályák vannak, ahová azért elkél a nagyobb cm3. Amúgy nagyon tetszik az RS, látszik, hogy komolyan gondolták a gyárnál még ilyen kis cm3-ben is a motortervezést, nem úgy, mint a mostani A1-es kategóriás 125-öknél. Viszont a szervizigény (amúgy nem tudom, mennyire az) engem is eltántorít, nem félek összekoszolni a kezem de egy dugattyút azért egyedül nem állnék neki kicserélni.
HGabor89: már keresem is a gyártó elérhetőségét Givi meg a többi garázscég elbújhat mellette. Még két karton tej is elfér rajtuk a Lidl-ből hazafelé jövet
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #47783 üzenetére
Pedig az R6-ra mondják (R6R-re legalább is biztosan), hogy hú hát az aztán az igazi pálya 600-as. Futóműnél mi kellett volna, komolyabb cartridge vagy csak rugók vagy mi?
Az RS-ből neked melyik generáció van? Milyen húzósabb költségekre kell számítani egy ilyen kihegyezett(ebb) 2T blokknál? Havernak 125-ös CR-je volt, az 40 LE körül van, nem versenyzett vele de azért húzta neki, dugattyút kellett cserélni azt hiszem kétszer (Wössnert vett) amíg nála volt, más motorikus gondja nem volt. Másik ismerős 250-es RM-Z-jénél megvételkor már nem maradt pénz szelepcserére, el is törött, ahogy illik, blokknak kiment az oldala, pedig az 4T meg ő aztán nem ment vele állat módon. Egy KX-250-es blokkból lett újra talpra állítva (ugyanaz a blokk van mindkét motorban, legalább is annál az évjáratnál), így is 200 fölött volt a buli vége.Daywalker: sziloplaszt, a sufniszerelő legjobb barátja Bernernek is vannak ilyen cuccai [link]
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #47810 üzenetére
"Alapvetoen az ember ott van eltevedve, hogy egy bizonyos osszeg alatt nem lehet motort venni, csak egy leharcolt valamit." -ezzel tisztában vagyok, ez kb. mindenhol igaz. Ami feltűnően olcsó, az valahol sántít.
Te tanultál motorszerelést, magadnak ezeket meg tudod csinálni és így még átb@szni sem fognak de olyan embernek tudnád ajánlani ezt a motort, aki csak felületesen érinti a témát?Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #47812 üzenetére
Értem, köszönöm. Csak elkalandoztak a gondolataim egy ilyen masinával Amúgy szeretek bütykölni ilyen dolgokkal, tanulni nem tanultam de igyekszem fejlődni, nagyrészt a netről (nem "a Suzuki fos, a Honda az isten" szintű emberektől) meg van egy-két hozzáértőbb ember az ismeretségemben.
Azért tetszenek az ilyen motorok, mert semmi sallang, csak tényleg ami ahhoz kell, amire kitalálták. Bár mostanában már mindenhol karácsonyfa műszerfal meg millió elektronika van, biztos nagy részük jó dolog csak ez már így másról szól.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Lipton #47868 üzenetére
Azért nem csak az a 2-3 márka létezik amit itt lépten-nyomon emlegetnek. Revit, Held, Suomy, Furygan, IXS, Spyke, Richa meg még biztosan van pár. Csak ezeket nem marketingezik rongyosra de minőségben szerintem ezek is hozzák a "nagyok" szintjét.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
-
Archer
őstag
válasz Something_ #47926 üzenetére
Most melyik a top kesztyűjük?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #47934 üzenetére
Jaja, nem gyenge de itt már 70 ezrekről beszélgetünk... De pl. a Held Titan vagy a Heroic kesztyűje is hasonló, ezeken már van rájabőr is (b@sszuk szét még jobban a bolygót).
Nem ismerem, de pl. ez nekem egy nagyon jó ár/érték arányú kesztyűnek tűnik.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #47936 üzenetére
Én vettem egy Titant, zsír újat, inkább nem mondom, mennyiért, szerintem az évszázad biznisze volt (amúgy Made in Hungary a kesztyű) Nem mondanám túlzottan kényelmesnek, azért meg lehet szokni de a kezet minden irányból védi, az biztos.
Akksi: Az AGM Yuasából mindjárt több mint a duplája a hagyományosnak, gyárilag is ilyeneket használnak, meg rámegy a cég matricája aztán mindjárt kijön a 40k-s ár. Én Bannert használok, ha jól számolom, az idei lesz a 4. szezonja és bár itt sokan szidják de még teszi a dolgát. Igaz a téli szünetben hetente/kéthetente felraktam kicsit töltőre, lehet az is számít.
Más: facebookon láttam, valaki építget itthon egy CBR 250RR-t, beteg egy szerkezet, az biztos Sor 4, 16 szelep, dupla tárcsa elől, 150 kiló körüli súly, 180-190 körüli végsebesség, kisebb pályán alázhat az tuti Mondjuk ma egy ilyet lábra állítani nem lehet egyszerű mutatvány.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #47961 üzenetére
Arra értettem, hogy szerintem még ha van is rá az embernek pénze, sem úgy van, hogy bemegyek valamelyik Honda képviselethez, lerakom az előleget az alkatrészre és egy hét múlva itt van. Mindent úgy összevadászni külföldi boltokból, várogatni heteket, ha esetleg mégsem jó, amit küldtek, újabb hetek meg pénz, szóval erre értettem. Gondolom a vezérléshez lapkákat, láncot, lánckereket, egyéb helyekre csapágyakat, ilyesmiket lehet hozzá azért szerezni viszonylag könnyen de típusspecifikus dolgokat a váltónál, kuplungnál, a blokk szerkezeti elemeinél már nem olyan könnyű.
Azért úgy gondolom, hogy a mai agyonegyszerűsített, költség csökkentett világban igazi kis kuriózum egy működőképes, jó állapotban lévő ilyen gép de szerintem nem sok embernek van anyagi háttere/ideje/szaktudása, hogy összehozzon egyet.Akksinál, kesztyűnél meg sehol máshol én soha nem mondtam, hogy X vagy Y a legjobb, valamennyire azért talán látszik a hozzászólásaimból, hogy igyekszem keresni az alternatívákat a sokat kántált márkákra, kesztyűnél is direkt írtam, hogy ugyan én nem ismerem, de jónak tűnik. Mert Wintex és nem Dainese van ráírva, kit érdekel, attól még lehet jó. Persze sokan ebből is presztízs kérdést csinálnak mint minden másból, meg Motul cuccok dupla áron és társai. Hozzáteszem csak úgy kíváncsiságból most én is 300V-t öntöttem a motorba, eddig semmi eget rengető változást nem tapasztaltam, igaz még nem mentem vele sokat, de ez is olyan, hogy hogyan lehetne mérni, hogy melyik olaj a jobb? Két 0 km-es blokkkot egymás mellé tenni, az egyikbe ezt, a másikba azt önteni, teljesen azonos körülmények között járatni őket azonos ideig, aztán darabokra szedni őket és mindent kimérni. Az hogy BikerBéla66 szerint a Motul a jó mert az jó, a Repsol meg szar mert ő úgy hallotta a blokkon az nem jelent semmit. Nyilván amit az emberek mindenhol látnak kiplakátolva meg a versenyzőkön, azt fogják venni, ezért költenek ezek a cégek vagyonokat marketingre, de attól még a másik is lehet ugyanolyan jó. Nyilván nem olajon kell spórolni de nem is kell birka módon benyalni minden marketingszöveget. Valóban ársávok vannak csak az ismertebb gyártónál ugyanaz a minőség sokszor egyel magasabb ársávban van.
Voltam autószerelőnél, hordós német Mannol szintetikus olaj volt rakva a legtöbb átlag autóba (voltak azért amibe spécibb olajat kellett) mert ez érte meg a legjobban, erre a fószer, hogy milyen olaj ez, mert ő nem is ismeri meg nem Castrol meg mittudomén. Aztán mit számít, hogy ő nem ismeri? Semmit. Meg lehet nézni, hány nagy olajipari cég van, aminek nagy részéről még csak nem is hallottunk itthon (és a lista nem teljes). Ennek ellenére valószínűleg kiváló szakembereket alkalmaznak, nem alkesz Józsit az utcáról. Rákerestem csak úgy kíváncsiságból a márkára, van aki ilyet írt, hogy mekkora fos olaj, mert 600 km után érezhetően elmegy az erő a motorból tőle Inkább ne írnának semmit az ilyenek.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #48054 üzenetére
Igen, csak honnan tudod, hány km van a mociban. Meg ha cserélni nem is kell, de néhány évente azért szerintem érdemes "megjáratni" őket, hogy ne gyógyuljanak bele a hengerfejbe.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #48060 üzenetére
Nem, én az írtam, hogy időnként érdemes kivenni őket meg visszacsavarni. 2 év vagy akármennyi cserénél nyilván értelmetlen, km függő a dolog.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Bogyó bá' #48066 üzenetére
Milyen 17 bar? Ez melyik hordozható kompresszorra volt írva? A nagy, 100 literes meg nagyobb kéthengeres műhely kompresszorok is általában 10 bar körül dolgoznak.
Más: nemrég volt téma a fagyálló, ma vettem Basf Glysantin G30-at, 3,3k volt a másfél liter, szerintem a Mol-os Premium G30 is ugyanez csak ott 1 liter van 3k-ért. 3-3,5 literre felkeverve is kijön -30 fok körülre szóval elég egy cseréhez egy flakonnal, ennél jobb/drágább szerintem felesleges.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Czimby #48091 üzenetére
Én is Mol kúton vettem még tavaly előtt ennyiért, de akkor lehet nem 3k volt hanem 2,5 de biztosan nem 2.
bbubby00: Jók a Held cuccok, nem egy noname valami, szerintem egy középáras csizmának nem rossz ötlet olyat tartani, ha úgy érzed, van fizetőképes kereslet erre a kategóriára.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #48286 üzenetére
Az mitől lehet, ha az önindító a gomb megnyomására nem csinál semmit, csak "nyekkenik" egyet, mintha az akksi már a végét járná? Következő megnyomásra meg indul gond nélkül. Párszor csinált ilyet a motor. Ha az aksi kezdene megnyekkenni, gondolom utána sem lenne jó.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #48291 üzenetére
Leszedtem ma az önindítót, egy autószerelő ismerősöm megnézi, kipucolja, remélem ez megoldja a problémát. Ha nem, akkor veszek egy új aksit, ha az sem, akkor marad a kapcsoló vagy a relé.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Én szoktam hátsó fékkel is fékezgetni, ha pl. a motorféknél egy hajszálnyival több lassulás kell, nyugis szituációkban, amikor van bőven hely. Ha izmosabban kell, akkor jön az első is. Nagyobb emelkedőn való elindulásnál is jól jön meg lassú manőverezéseknél. Egyébként nekem nagyrészt fölötte van a lábam, nem kényelmetlenebb, mint máshogy, a csizma sarka megakad a lábtartóban, úgy meg pont odalóg az orra a fék fölé. Van persze helyzet, amikor nem jó így.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz StoneBridge #48775 üzenetére
Nem akarok paraszt lenni de ezek a kínai fékkarok már olyanok lesznek, mint anno a Fila táskák...
A Pazzo karokról másolják őket amúgy.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Rizoma azért árul értelmes dolgokat is (állítható lábtartók, indexek, különböző védő dolgok, kutyafüle), hogy most 30k náluk egy kar, az egy dolog (egyébként a gyári sem sokkal olcsóbb, ha rendesen boltban veszed, nem bontóban) van tükrük is 50 ezerért, vegye akinek van rá pénze, cserébe kap egy kis exkluzivitást meg garantált minőséget. De szerintem ez olyan kicsit, mint az index, sokan veszik az ebayes noname ledest, nappal szinte nem is látszik, ha nincs pénz normálisra, inkább hagyja a gyárit, az tutira jó. Régebben én is szemeztem ezekkel a fékkarokkal de nem mertem bepróbálni őket.
Attól még lehet jó, csak elég nagy a szórás sárgáéknál minőségben, legyártanak 500 ezer darabot, aztán amelyik ahogy sikerül, mehet a boltba.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #48971 üzenetére
Kinek mi. Egyrészről motoros szempontból meg kirándulósból kedvezőtlen, másrészről viszont egy aszályos tavasz után amikor minden kidöglik a földeken és 20%-ot drágul az összes élelmiszer, már más a dolog. Idén eddig nem nagyon volt errefelé eső sajnos, azért kell az a fos idő is néha, de mindig csak a köcsög szél ért ide belőle.
Csesznek: megfogadtam, hogy hétvégén nem megyek arra mert időnként kriminális, ami ott van motoros szempontból. Amikor a beláthatatlan kanyarban, záróvonalon, szembe forgalomnál elmegy az ember mellett a helyi májergyerek az R1-gyel, akkor azért elgondolkodok, hogy nem kéne ezt ilyenkor annyira erőltetni. Mondjuk annyiból jó, hogy összegyűlik sok motoros a pihenőben, vannak azért normálisak is bőven, egész jókat lehet velük beszélgetni motoros témákról.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Ha már pénzezés, az új R1: [link]
Már van hozzá itthoni ár, 6,5 millió, a pówer változat meg 8 valamennyi Ok, hogy ezekbe már beleépítették az Alfa Holdbázis teljes infrastruktúráját, de akkor is rohadt drága. Az R6 is majdnem 4,5 misi...Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #49110 üzenetére
Az összes kereskedő ezt az árlistát adja meg és itt azok az árak vannak, amit írtam. Nem tudom, hogy lehetnek milliós különbségek. Mindenesetre az R6 mindenhol majdnem 4,5, azért az tényleg meredek egy 600-asért.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Ferdzsoo #49180 üzenetére
A másodikban egy molibdén-biszulfid nevű szilárd adalék van, amit inkább kenőzsíroknál szoktak használni, gondolom emiatt is az eltérő sűrűség. Hogy most kell-e neked ilyen olaj, azt nem tudom, de ha az előírt minőségű és viszkozitású olajat öntöd bele mindenféle csodaadalék nélkül, akkor is nagyon sokáig jónak kell lennie, egy hajtómű amúgy is százszor többet kibír, mint egy lánc, érzékelni valószínűleg nem nagyon fogod az élettartam növelő hatását ha van neki.
HGabor89: a fizika törvényei mindenkire vonatkoznak, mindegy, hogy a Bájerisenék gyártották, a románok vagy a japánok...
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #49243 üzenetére
Hullámos tárcsáról amúgy mi a véleményed? Parasztvakítás vagy javít valamit az összképen? Paraszti ésszel inkább fontosabb a tárcsa anyaga, meg valamiért csak a Kawa nyomatja nagyon ezeket, a többi gyártó nem. Hondának van pl. az NC700-on, de ott meg az egész egy spórolós konstrukció, miért pont a tárcsával akartak villogni... Brembonak is pl. a verseny tárcsái egyik sem hullámos pedig nem éppen az olcsó kategória.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Én ilyennel szoktam, 2-3-szor egy szezonban meg ha elkap valami nagy eső. Sokáig elé és nem is drága. Vannak mindenféle Dájnízos meg egyéb csodaszerek jó sok Ft-ért, de biztosan nem jobbak annyival.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Bogyó bá' #49257 üzenetére
Szerintem amikor megkívánja Bőrt azt nem lehet csak úgy bevágni a mosógépbe de ezeket azért könnyebb tisztítani, akkor meg minek mászkáljon az ember koszos cuccban. Én pl. az aláöltözőket is szinte minden nagyobb motorozás után átlöttyintem (szigorúan kézzel, a kényesebb ruháimat sosem bízom mosógépre), a bőrruha belseje is így tovább bírja mert ugye ott nincs sok variáció, tisztító ha tisztítani kell.
Hogy mivel kell kezelni, vannak a mindenféle impregnáló szerek, víztaszító bevonatot képez az anyagon, van belőle ráfújós meg beáztatós, én a téli kabátomat az utóbbival szoktam. Mondjuk ami jobb fajta, az nem olcsó, a spéci mosószer (gyárilag víztaszító bevonatos anyagokat nem szabad hagyományos mosószerben mosni, mert tönkremegy a víztaszító réteg) plussz az áztatós impregnálót együtt kb. 10k körül vettem, kb. 3 mosásra elegek de én a kabátot csak tél végén szoktam kimosni, úgy 3 szezonra elég, annyira így nem vészes, viszont egy komoly kabát, úgyhogy nem akarom elcseszni ezt a képességét.
Ja meg amit én használtam, kell hozzá a meleg impregnálás után, vagy szárítógép vagy hajszárító, akkor alakul ki ez a bevonat.
Egy régebbi használt ruhára nem biztos, hogy megéri ilyesmiket költeni. Ha egyszer veszel egy újat és arra vigyázgatni akarsz, akkor érdemes ilyesmin elgondolkodni.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Ferdzsoo #49299 üzenetére
Én is így csinálom, amikor piros-sárgára vált, lassítok, hogy éppen csak guruljak, így van idejük az autósoknak beengedni, nem az van, hogy egyszer csak megjelenek mellettük. Az elinduló sorral párhuzamosan haladni, hogy márpedig csakazért is előre érjek, elég felelőtlen szerintem.
persuader: cross motorokon szoktam még látni, elméletben jobb az öntisztulása sáros, dzsuvás körülmények között, könnyebben "leveri" magáról a sarat. Utcán a hűtést szokták felhozni, összességében nagyobb felület a hullámok miatt, elvileg a hőleadás is hatékonyabb. Akkor már esetleg inkább a Vented Brakes nevű kis légterelő bizb@szok.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #49455 üzenetére
Többször olvastam a magyar "szaksajtóban", hogy X vagy Y motornak ennyi meg annyi 10e km után szétkapták a blokkját és még szinte gyári értékeket mértek. Gondolom nem végig nyélgáz volt de akkor is fura, mert te pedig azt állítod, hogy 50k km ezeknek a blokkoknak már közel a vége. Nyilván millió tényező befolyásolja (félre ne értsd, nem azt mondom, hogy nem hiszek neked) csak akkor hol az igazság?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #49462 üzenetére
Nem nagyon értem a németet Az SC59 nekem is nagy kedvencem, egyszerűen nekem tetszik, ahogy van (gondolom, hogy ez nálad, aki inkább technikai oldalról közelíti meg a dolgokat, elég gyenge érv, hogy miért jobb, mint a többi ). Anno beszélgettem egy Hondás szerelővel, neki is ilyen van, még az első szériából (a réz színű blokkos) és kerek-perec megmondta, hogy valóban sok gond volt ezekkel, garanciában elvileg orvosolták őket (amelyiket). A főtengely kuplung oldali végén lévő fogaskereket nem megfelelően edzették, a hengersor-dugattyúkat túl passzentosra tervezték és hajlamos volt meghúzni a henger falát, emiatt az olajevés. Van aki az olajevésre azt mondta, hogy valami új eljárással kísérleteztek, túl durvára sikerült a honolás, a gyűrű nem tudta lehúzni és ebből következik az abnormális olajfogyasztás. A 2008 szeptember utáni gyártásúaknál elvileg javították ezeket.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Ferdzsoo #49562 üzenetére
Miért lenne faszság? Ez nem egy cross motor, de ahol nyeli a gép rendesen a port (mondjuk kerti vagy mezőgazdasági gépek) ott vagy olajfürdős légszűrő van, van olajozott szivacsos, vagy száraz szivacs+papír, vagy simán papír és azt nem fogják minden műszak végén kidobálni, hanem inkább kifújkálják kompresszorral. (Persze nem célszerű 10 barral de nem dísznek teszik rá a regulátort).
A "15-18k km múlva cserélni fogom" amúgy szerintem teljesen reális, az 50k tényleg elég meredek. Autóban én évente cserélem csak ott 3k körül van, nem 15.persuader: szerintem nagyrészt a csóróság az oka, örülnek, ha egyáltalán kapnak valami tesztmotorokat. Amikor még olvasgattam ilyen újságokat, valahogy az jött le, hogy szinte az össze modellről többnyire pozitívan vagy semlegesen nyilatkoznak, éles kritika sosem volt. Ami lehet persze azért is, mert ma már kifejezetten rossz motorokat nem gyártanak, gyengébbek valamiben vagy spórolnak valamin/valamiken (mindenen) de az összkép azért teljesen vállalható. Ezek a kezdeti gyermekbetegségek még később jönnek ki, arról meg külön már nem fognak cikkezni, pláne ha a forgalmazó is igyekszik elsumákolni a dolgot, hátha később nem kapnak az új modellből.
A márkabuziságot én sem értem, nincsenek itt nagy csodák, amibe belerakják a minőségi alkatrészeket, azt egyik gyártó sem fogja 3 epres nyalókáért árulni, az agyon-vissza költség csökkentett modell meg mindegyiknél az olcsó tömegmotor érzését fogja kelteni.
Amin meg Öhlinses, Brembós, Marchesinis mindenféle kutyafüle van, azt Ducatinak vagy Apriliának hívjákBeszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #49583 üzenetére
Mostanra egy kiforrott technika lett, legalább is kb. 2010-től nem nagyon írnak róla komolyabb problémákat (az más kérdés, hogy a konkurencia elhaladt mellette, -hiába volt egy SP kiadás- de attól még egy nagyon jó motor, egyszer majd szeretnék egy olyat.
Hondáéknál szinte mindegyik CBR sorozat első darabjainál voltak gondok, 900-asnál, 600-asnál, SC59-nél (SC57-et nem nagyon ismerem), de ahogy te is írod, szerintem a többi gyártó sem különb, verseny van, gondolom nincs idő rendesen kitesztelni a modelleket, inkább a következő évi gyártásnál javítják a hibákat.V.Stryker: hogyne lehetne, nagyobb festékboltban tuti kapsz.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Sportmotoron rakták fel, nemdohányzó női tulajdonostól, csak a hétvégi telekre használták kijárásra
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #49654 üzenetére
2-ben mentél?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #49676 üzenetére
Mindenféle köridő nélkül annyit látok, hogy elég lett volna oda az 1 is, 600RR, pláne a PC37 nagyon lomha alsó tartományban, nem tudsz egy rendeset kigyorsítani, mert mire elérne 7e közelébe, megint jön a kanyar.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #49779 üzenetére
Én már a legelején mondtam, hogy teljesen felesleges itt köridőzni, ne az legyen a lényeg, úgyis érzi, hogyan fejlődik. Ne is mondtam, hogy fékezve menjen be a kanyarba, de azért elég komoly motorfék van magasabb fordulaton, sokat segít az is a kanyar előtt és akkor nem csinált mást, csak elengedte a gázt. Persze a tapasztaltabbak gondolom elég durvákat fékeznek a kanyarok előtt, amikor már a komolyabb köridő a cél de itt most nem erről szól a dolog. Én sokat használom a motorféket (lehet amúgy, hogy helytelenül), ha meg aztán még a fékre is rámarkol az ember, eléggé más dimenzió a lassulás, mint mondjuk egy átlag autónál
Más: facebook tele van a trafipaxos útszegély jelzőoszloppal, hogy már mindenhová ilyet tesznek, persze osztják ezerrel de van ennek valami valóságalapja? Ha arra gondolok, hogy egy Fama azért nem kis darab, egy hitelesített mérőeszközt hogy paszíroznak bele egy ilyen bizb@sz oszlopba?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Bitti esett a North Westen, korházba szállították, többet egyelőre nem tudni
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Motor szállításhoz: egy motornál hagyományos utánfutóhoz a legegyszerűbb szerintem: kell négy vastagabb deszka vagy padló, kettő hosszába középre a hátsó kerék szélességében, a másik kettő meg keresztbe rájuk szegelve, egy előre, egy hátra, hogy az utánfutó oldalfalainak nekitámaszkodjon, kb. 10 perces munka. Utána spaniferezés, aztán tuti nem mozdul semerre.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #50600 üzenetére
Arra még hajlítottak plusszban egy alulemezt
Kicsit szerintem azért egyesek itt túllihegik a témát. Látszik az idomtartó csavarok fején, hogy volt már tekergetve. Na és akkor mi van? Semmi. Millió+egy ok miatt vehették le az idomokat, én pl. már sokszor levettem, mégsem lett tőle hengerfejes a motor. Én egyszer sem törtem le róluk a vékony kis füleket, az elvileg patent Honda szervizben meg első alkalommal. Kb. ennyit ér a vezetett szervizkönyv is. 7 éves a motor, valós 25k km-rel, szerintem szép állapotban van, igyekszem vigyázni rá de itt-ott azért már vannak rajta apróbb esztétikai hibák, viszont pl. amikor barátnőmmel elmegyünk motorozni és véletlenül meghúzza kicsit a csizmájával az idomot vagy hasonlók, azért nem fogom belelőni az árokba. Használati tárgy ez is, mint a telefon meg bármi más. Aki hibátlant akar, az vegyen újat aztán tegye be vitrinbe, ott esetleg nem fog karcolódni.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Mert a sok madár párszáz ezerért akar venni hibátlan, kevés km-es, költségmentes motort. Persze, létezik ilyen is, csak azt inkább az 1,5-2+ millás kategóriában keressük.Ha látják, hogy vissza van tekerve 15-20k-ra a km óra, akkor mindjárt megnyugszanak.
Félre értés ne legyen, nem azokat akarom bántani, akiknek nincsenek milliói motorra, hanem a sok hülyét, akik irreális elvárásokat támasztanak egy árkategórián belül.
Meg ahogy én néztem, behordták az olaszoktól a sok kétes múltú, de első ránézésre jól kinéző motort, szórják őket 6-7-800k-ért, aztán hiába van neked egy lekövethető életű, jó állapotú motorod valamivel drágábban, az olasz olcsóbb, azt fogják inkább venni.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #50720 üzenetére
Azért nem egy akkora meló az, szűrőt le lehet tekerni kézzel simán, félbe hajtott csiszolópapír a titok nyitja. Meg vigyázni, hogy a forró leömlőkre ne égesd rá a kis kacsódat (ugye melegen engedjük le az olajat). Kb. fél óra alatt kicsöpög rendesen, új tömítés a csavar alá, nyomatékkulcs, csavar 30 Nm, olajszűrő 26 Nm.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Bogyó bá' #50854 üzenetére
A CBR125-ből kiindulva nem járnál rosszul a CBF-fel, az is valami ilyesmi koncepció lehet. Semmiben sem kiemelkedő, látszik mindenen a költségtakarékosság, viszont azért annyira nagyon nem spóroltak, egy szükséges elvárható minőség azért megvan az összes alkatrésznél. Persze amennyiben egy igénytelen f@sz volt az előző tulaj, ezeket is meg lehet ölni hamar, de ha mondjuk nagyjából rendben van, nem egy horror a fenntartása.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Napelem
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen