-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz KoVee84 #20340 üzenetére
Ez nem pályagumi. Lehet félreértettem valamit de én "lepályázott" gumikról beszéltem. Ez 30ért valóban jó vétel, ez majdnem új. F1do pályázásra keres hátsót (nekem úgy tűnt), és használt pályagumiból ritka az ennyire új állapotú. MOndjuk ezzel a corsával is lehet egész jól menni, de a supercorsa azért mindenképp jobb.
-
yodamastah
őstag
válasz KoVee84 #20344 üzenetére
Hát megtépve ilyen nem is lesz, egy utcai sportgumit nem nagyon lehet megtépni Brian pályagumikat árul amik rendesen le is vannak járva oldalt ahogy azt leírtam. Szoktak nála jó állapotúak lenni, azokkal megy ő. Vagy drágán adja.
Nem tudom milyen stock 600-ra gondolsz, de VB/EB és hasonló szinten nem mennek utcai gumival.
Corsa 3al talán ment a befizetős suzuki kupa valamennyit, volt is sok eladó gumi utána. Nem voltak fényesek a köridők, lassabbak ezek a gumik, mint a pálya keverékek. Michelin 2CT-vel is ment ez a verseny sorozat (suzuki), volt is pár érdekes pofára esés belőle.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz KoVee84 #20347 üzenetére
Valóban. Biztos örültek neki a versenyzők hogy utcai keverékkel kell menni Jelenleg még a CBR500R junior európa kupa is supercorsán megy. Érdekes mert ha valahol, akkor itt erőltethetné a Pirelli az utca/pálya modelleket. Bár az is lehet hogy az utcai supercorsával (sp) mennek. De az tényleg inkább való pályázásra mint a monstani Corsa.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Lehet ez a melóbajáró motorja, és van külön pályagépe.
A legjobb ilyen rinyacsíkos sztori egyik hungaroringes pályanapon volt pár éve. Kint volt egy fazon egy csilli villi zsír új gsxr 1000-el, és valami feltűnően bénán ment, annyira hogy megmértük az idejét mert rendesen közveszélyesnek tűnt ahogy billegett a kanyarokban. 3:10-3:20 körüli időket ment, kanyarokban gyökkettővel, egyenesben nyél gázon. Fickónak valami 10 centis rinyacsík volt hátul ami azért művészet, mert pályán még egészen szar körídőnél is eltűnik a majrécsík. De a legviccesebb az volt hogy a fazon ki volt akadva, hogy nem érti hogy lehet hogy mindenki elmegy mellette, az autópályán soha nem tudja megelőzni senki.
De amúgy meg közúton használt motoron legyen rinyacsík. Közúton közlekedni kell, nem állatkodni...
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #20404 üzenetére
Talán a legjobb gumi amit boltban megvehetsz a KR106/KR108 kombó. MI a kérdés? Amúgy hozzávetőleg azt tudja mint a D211GP / D212GP, csak ugye ez slick. Meg a mérete kicsit más a hátsónak.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #20407 üzenetére
Ja emzére? Azé nagyön öreget ne vegyél meg. Amúgy a melegedési ciklusokra nem érzékenyek a mai dunlop pályagumik. Ahogy fogy ela hús rajta, úgy csökken a tapadés szép lassan.
Ami horror az a keverékek számozása. Akár éven belül is változik a kód, és van hogy ugyanaz a kód más keveréket jelöl.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #20411 üzenetére
Hát nem lehet tudni hogy tárolták, és hogy mikor mentek vele. Lehet az jó is meg rossz is. Láttam 2x pofára esni embert a 9 éves slickkel. A 2. esés után néztük meg hogy vajon mi baja leht a guminak, mert azt mondta tök lassan ment Meg volt keményedve mint állat.
Mindegy a KR tuti jó, de hűvös időben nem árt gumimelegítőzni. (pontosabban az sosem árt )
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Hát mindenki kezdi valahol, de bőven 3 perc feletti idővel kevesen. Már legalábbis ha az ember úgy érz hogy neki már jár egy ezres gixxer, akkor azért nem ártana valemennyire, mondjuk egy kicsit az átlagnál jobban motorozni.
Hogy szemléltessem aznap egy kint volt haver a yahama chopperével ment 2:45öt. Az életébe nem volt sportmotorja, nemis akar Vagy mondjuk 2:30at mentem elsőre egy 600as fazerrel túra gumival, kb 4-6 hete motoroztam akkor.
Szóval nem lesajnáló vagy lenéző akartam lenni, tényleg űbergáz volt a csávó. Főleg hogy még fel is volt háborodva hogy miért előzik meg annyiran. Komolyan mókás volt az egész. Leszámítva hogy közveszélyesen lassan ment a kanyarokban. Én azonnal hazakültem volna, az a kanyartempó amit produkált még közúton is problémás, nem hogy versenypályán.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
A jobbik eset az szokott lenni, hogy kimegy az utcai harcos pályázni (persze a gyors csoportba, mer ő nem lassú), és amikor látja hogy kerülgetik mint a pocsolyát, akkor rájön hogy hoppá baj van, lehet meg kéne tanulni motorozni Majd pedig magához tér, és szépen áthelyezi az utcai orosz rulettezést a pályanapok idejére.
A gond az, hogy amikor pár év tanulás után az utcai csoportokból a leggyorsabbak közé beharcolja magát az ember, akkor is mindíg van az az állat aki kikerül mint a pocsolyát.
Egy átlagos képességú amatőr minél többet pályázik, annál szerényebb lesz az évek során. Még akkor is ha már egészen jól megtanulsz motorozni, mIndíg van nálad sokkal gyorsabb a pályán Ahogy fejlődik az ember, egyre távolabbinak tűnik az a tudás amit egy VB szintű versenyző birtokol.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #20423 üzenetére
És mikor lesz az első 125gp teszt kecsón?
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #20427 üzenetére
Hát ha idén még nem is motoroztál akkor minimum kell 1 edzés. Milyen motor az hogy rendszámos. Azt hittem pályagépet vettél.
-
yodamastah
őstag
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #20438 üzenetére
ÖÖÖ de melyik GP? GP van 208, 209, 211, 212, meg van GP racer stb... meg ugye vannak az UK verziók mellett az amerikai modellek
-
yodamastah
őstag
válasz zsolt19900 #20455 üzenetére
Milyen jellegű és mértékű a sérülés?
-
yodamastah
őstag
válasz zsolt19900 #20458 üzenetére
Már hogy ne lenne szabad telót javítani. MOndjuk egy elgörbült teló becsúszószár javítás az nem egy extrém dolog. Kérdés miért húz el oldalra, mert annak azért lehet még pár oka.
Motor mekkorát esett? Pörgött forgott vagy csak eldőlt csúszott egyet. Az utóbbit azért általában meg szokás úszni váz meg teló sérülés nélkül. Mindenesetre nem árt ha szakember megnézi mi hogy áll.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #20567 üzenetére
Az jó lesz az.
-
yodamastah
őstag
válasz TommyGun #20846 üzenetére
Egyszer azért próbálj fel egy japán versenysisakot. Már álló helyben is érezni hogy óriási a különbség egy 50ezres sisakhoz képest. Nagyon jó anyagokat asználnak. Nem csak könnyű, a tömegközpontja is ki van súlyozva. Aerodinamikailag elég jók, pl nagy tempónál is tudod benne forgatni a fejet, és brutájisan jól szellőznek. Mindemellett a védelem is a legjobbak közt van.
Nagyon jók ezek a sisakok, csak hát nem annyval jobbak amennyivel drágábbak.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz TommyGun #20888 üzenetére
Lehet menni 160-al ha látod mi van előtted. Bekötőút nélküli nyíl egyenes úton jó látási viszonyok közt sok bajod nem lesz ha 160al mész. Nem fog elád ugrani egy traktor. Persze gond itt is előforduhat, de jóval ksiebb az esélye.
Mindegy nem akarok ítélkezni senki felett, állatkodtam én is eleget közúton, de mondjuk a minimum az volt, hogy full be voltam öltözve.... Ha meg farmer van rajtam akkor csiga tempó. Estem már farmerban, kb 2 méter csúszás után már szakadt szét...
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz TommyGun #20892 üzenetére
Én is már rég leszoktam a közúti állatkodásról. Láttam már pár zsákba csomagolt motorost. Hívtam már fel barátomat és az anyukája vette fel hogy sajnos már nem tudja a telefonhoz adni... estem én is párat utcán, ahol mázlim volt hogy csak kicsit sérültem meg. Szóval úgy gondolom közúton közlekedni kell, állatkodni meg ott vannak a ringek. Ha meg nincs pályázásra pénz, akkor hagyom az egészet a p*csába...
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Életveszélly [link]
-
yodamastah
őstag
Marquez óriásit esett fp2-n Nagyon nagy volt a tempó....
-
yodamastah
őstag
Andrássyn dolgozom jópár éve. 2 halott motorost láttam eddig ott, meg még pár összetört motort. Autós körberajzolás is volt pár. Andrássy záróvonalas jó hosszú részeken, hosszú zöldekkel. Egykerékre vagy egy kis nyelezésre ingerel. Sokat hallom ahogy felveszik kerékre, vagy nyelezik a gépet. Láttam már ott forgalommal szemben is (!) egykerekezni valakit.
Gyakori hogy keresztbe a kis utcákból át szoktak lógni a záróvonalon időt spórolni. (autós és motoros is) A baj akkor szoott lenni, amikor a fentiekkel találkoznak
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Mol kva jó. Van belől kb 1.5 liter még. Soha nem fog elfogyni
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Mé lenne kuka? Én kopásjelzőig koptattam mindíg a betéteket pályán is. Persze akinek sok pénze van dobálta ki a 60%os betéteket, mert a kopottal jobban melegszik a fékfolyadék mint az új betéttel. Na ezekkel a kidobált betétekkel mentem én (ócsón adták nagyon).
Sosem volt gonddom abból hogy végig koptattam.... persze arra figyelni kell ne kopjon vasig a betét, de kb ennyi...
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Hát biztos betét függő ez is. Gyári betétekkel mentem általában, mert sokáig jók, és kopottan is jó. Olyan még sose volt,, hogy a kopott után beraktam az újat, és jobban fogott volna. Közúton meg aztán főleg nem volt soha gond a kopott betéttel, mert ott a fékfolyadék melegedés gond nem jelentkezik.
Szerelő az jóhogy ezt mondta, naponta cseréltetné veled ha rá tudna venni
Komolyabbnak mondható pályázó az honnan keződdik?
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Egy kis orosz rulett ... [link]
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Én olyan pályát látnék szívesen, ami közepes tempóju kombinált kanyarokkal teli, és az aszfalt minőség kecskemét jellegű. Pl euroring egész jó, de ott is lehetne legalább 1-2 komolyabb féktáv és pár kicsit gyorsabb kanyar. Meg jobban tapadó aszfalt.
Tök jól hangzik hogy motogp szintű pálya épülhet, de utcáról betérő amatőröknek nem való az amikor 290ről kell 60ra fékezni a motort fél méter pontossággal, vagy pl amikor 160km/h felett kell menni a kanyarokban lapon egy közepes köridőhöz is (pl slovakiaring)
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Xirtam #22033 üzenetére
150kg motor az minden csak nem nehéz Főleg nem 90 kilós embernek Ha már gurul akkor könnyű kezelni a legtöbb motort. Egy alacsony súlypontú 230kilós bmw kezesbárány 30al is. Amikor meg megálsz akkor elég 1 lábadat letenni, nem nehéz tartani. Földön fekvő motort felvenni az más, de arra is vannak technikák.
A magasabb súlyontú sportmotorokat lassú tempónál nehezebb kezelni, de itt az üléspozíció is közrejátszik. MIndenesetre könnyűnek tűnnek azok is ha már gurulsz vele lassan akkor is.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz -Mosquito- #22049 üzenetére
Egy régi pályázós havernak van túrázgatni egy 1200RT. Iszonyat szörny az a motor. Nagy batár. Azt mondja élete legkezesebb motorja. Könnyebb lapra dönteni (szerinte), mint a 250es pályagép apriliáját. Teljes könnyedséggel és természeteséggel lehet vele motorblokkig döntve fordulni. Ezt a modellt én nem vezettem, de ami BMW volt a seggem alatt, hát le a kalappal mint nagyon jól vezethető motorok voltak
A videóról annyit, hogy egyszerűen lassan megy az ember a HP4-en. Bármennyire is jó a GS, sem egyenesben sem kanyarokban nem lehetne ellenfél a HP4-nek. Főleg ha fel is van gumizva rendesen.
-
yodamastah
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- MIUI / HyperOS topik
- Ukrajnai háború
- Óra topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen