-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
Köszi mindenkinek!
@runner 125 csak a fehér jöhetett szóba nálam A full fekete motorokat nem szeretem, meg nem is tetszik. Volt még matt szürkében de állítólag a matt fényezés baromi sérülékeny és polírozni sem szabad. Plusz a szürke szintén nem a kedvencem, de az már viszonylag jól nézett ki. Fehérben viszont csak az idei modellév óta létezik, úgyhogy sajnos használtan nem is volt... Én meg azért nem adok ki ennyi pénzt amibe nem vagyok belezúgva. Emiatt jóval többe volt mint amennyit szántam a dologra
Apró szépséghiba hogy a piros segédváz csak az R-hez jár, az RS-en ilyen szürke van. Pedig az nagyon megdobná még a fehér mellé. Külön segédvázat csak emiatt nem fogok venni, fóliázással meg nem tudom milyen minőségben meg színben lehetne megcsinálni.
Egy sportkipu meg egy auto-blipper kell rá és akkor minden ki van pipálva
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Bogyó bá' #105062 üzenetére
Dögös az a vörös benne nagyon.
(#105063) runner 125 ezeket majd még megálmodom
Sok használhatót még én sem tudok. Annyi hogy a nagyon sportos futómű ellenére simán végigjöttem vele ugyanúgy a legszarabb úton is mint a Fazerrel. Egyáltalán nem veri se a seggem se a csuklóm. Csak ez nem hintázik közben, hanem átsuhan, simán kimozogja. Fekvőrendőrön még jobban is gördült át, meg fékezéskor sem borul le az eleje. A Fazer lágyabb volt de nem mozogta így ki a hibákat. Gyárilag utcai beállításokkal jön, majd csavargatom azt is
A gyorsváltó pedig egyenletes gázon és félgázon is nagyon puhán és finoman kattan át, semmi darabosság nincs benne.Ami egyébként lenyűgözött az a kinézete, mert ezelőtt egy métert sem mentem vele. A képek nem adják vissza, de élőben nem látni rajta semmi olyan részletet ami el lenne nagyolva. Minden alkatrészen látszik hogy nem csak odarakták a funkciója miatt, hanem gondolkodtak is rajta elég sokat. Mindenhol olyan apró figyelmességekre bukkan a tekintet hogy beszarás. Akkor döntöttem el hogy ez lesz, amikor élőben láttam. Persze még rózsaszín köd van meg minden
Csak az a baj hogy Tasi mire felrakta a videóit ahol elmagyarázza hogy rakásszar az egész márka, addigra már nekem késő volt
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz #31733248 #105064 üzenetére
Köszi neked is. Nem akarom telespamelni a fórumot az ömlengésemmel úgyhogy megpróbálom rövidre fogni
Kedvezményt nem sokat sikerült kialkudni, többre számítottam, kb 5% de az is inkább kiegészítők formájában amik amúgyis kellettek volna. Ezt többektől is hallottam hogy ha csak motort vennél akkor nem igazán van alku, max ha épp raktáron van és szórnák kifelé.Eredetileg MT-09 volt a fő kiszemelt, abból is az SP. Aztán tavaly júniusban vagy júliusban mentem vele 20 percet és bazi nagy csalódás volt nekem. Kurva jó a blokkja meg könnyen dobálható motor, de az ergonómia vállalhatatlan volt számomra, semmit nem tudtam magamra állítani, a fékkart se, üléspóz sem jött be. 20 perc után örültem hogy vége. Viszont megtapasztaltam hogy miért jó a 3 henger.
Aztán tavaly nyáron elég sok motort volt lehetőségem még kipróbálni szerencsére, hála barátoknak, ami sokat segített. Azt tudtam hogy 3-4 évesnél idősebbet nem akarok, de ha keretbe belefér akkor új is jöhet. Mentem például ezekkel: S1000R, Tuono, CB1000R, MT-10, GSX-S1000.
Szempontjaim: legalább 20-30 lóerő plusz az előzőhöz képest, teljesen állítható sportosabb futómű, gyorsváltó, TC, ABS, erős és jól adagolható precíz első fékek, évi 4-5 alkalomhoz alap szinten vállalható utasülés, meg hogy totál belebuzuljak. Meg persze a pénz.
Minden héten végignyálaztam elejétől a végéig az összes gyártó kínálatát, minden hülye paramétert fejből tudtam már télen jópár motorról A hahu-n tizenakárhány típusra van keresés elmentve már kb 10 hónapja, mai napig jön emailben ha felkerül egy új hirdetés.
Végül a Tuonora meg a Streetre sikerült szűkíteni rengeteg fórumtéma átolvasása, felhasználói fotók pörgetése meg agyalás után, de végül ez volt a racionálisabb választás nekem, meg a költségek...
Elmentem többször a szalonba, nézegettem, ücsörögtem rajta, a kinézete nagyon megfogott, meg hogy 187 kg feltöltve és mellé olyan fékek vannak rajta mint a Panigalén. Meg a kijelző és a rendszer mögötte megérne egy külön misét még...https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #105118 üzenetére
Az rengeteg. Taxi sárgítás 150-200 között kijön. Vagy az átlátszó fólia ennyivel drágább?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz -Mike- #105150 üzenetére
Remélem nem Motul, mert csak szétbassza vele a tömítéseket.
(#105151) geresics hát erről ennyit, a Motul jól beégett, marketing az egész... Köszi a linket, ezt jó tudni.
Muc Offot láttam már több helyen is itthon, de az Ipone-nal még nem találkoztam.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz z123456789 #105306 üzenetére
A TwoBros az racing use only, USA-ban meg bárhol máshol egyaránt. Gyönyörű hangjuk van egyébként.
Én azért csináltattam mindig a szervizzel a műszakit, mert úgy tuti átmegy, és nincs baszakodás a cserével, plusz nem kötnek bele piszlicsáré dolgokba mint a prizma a rendszámtartón. Meg amúgy át is nézték előtte mindig.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz z123456789 #105309 üzenetére
Jah, na erre gondoltam. Azt hittem hogy te magad viszed a vizsgaállomásra.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz coccolino #105327 üzenetére
Ez alá semmiképp nem adnám, ez már a jó kategória védelem szempontjából. Én TCX S-R1-et vettem 3 éve 68 ezerért és az efölött van valamivel védelmi szintben. Az a modell mondjuk már kifutott, de a TCX kínálatában 60-80 között lehet már kapni elég jó minőségű és az SMX-6-nál magasabb védelmű csizmákat.
Vagy a MugenRace van még ami ezeket mind tudja 50 ezerért. Pont a múltkor néztem hogy Sebestyén Peti ilyennel megy a Superbike vb-n, szóval a védelmével biztos nincs baj. Inkább a gyártási szórásra meg a gyengébb minőségre szoktak panaszkodni annál a márkánál.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
zgospel
őstag
válasz coccolino #105336 üzenetére
Nem tudom hogy neked mit jelent a túrázás, de ez egy verseny csizma, ez arra van hogy nagyjából annyi mozgást engedjen mint amire a motoron ülve szükséged van: váltani, fékezni, súlypontod áthelyezni. Sétálgatni nem olyan jó benne, de túl lehet élni. Én az enyémmel úgy jövök le a másodikról a lépcsőn mint egy öregember, oldalazva és kapaszkodva a korlátba
Ha vízállónak írják akkor biztos hogy az, de azok általában kevésbé szellőznek. A normál modellek is kisebb esőt simán kibírnak, egyedül a kifejezetten nyári perforált modellek amik hamar beáznak, viszont azok a legszellősebbek.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz -Mosquito- #105345 üzenetére
De ez csak alap védelmet nyújt ütések meg csúszás ellen, csavarodás vagy kifordulás ellen nem véd.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #105358 üzenetére
Na majd egy hónap múlva megjön a Bódis dob, aztán mutatok én nektek olyan Wartburg hangot beszartok
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz doddencs #105365 üzenetére
Attól függ mennyit szánsz rá, meg milyen minőséget keresel. Olcsóbb boltok például a Shox és a SuperZone. Drágábban meg a Karasna, Motostar, Motor Line, Euromotor, Fokt ami eszembe jut. Többnyire minden bolt csak egy márkát árul, nincsenek itthon gigaboltok ahol többet is össze lehetne hasonlítani.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #105412 üzenetére
Pedig most igaza van. Az 50 köbcenti az közlekedés szempontjából a nagyvárosi fullra beállt dugókon és a kihalt vidéki utakon a horgásztóig tartó pár kilométeren kívül életveszélyes és zavaró. Ráadásul ha 2T akkor még büdös is.
Én 2 évig nyomtam 50essel még gyerekként, városban országúton egyaránt, és visszagondolva csoda hogy baleset nélkül megúsztam. Nagyon sokszor leszorítottak, többször szándékosan, folyamatos stressz volt vele bárhova menni. Haveromnak volt Aprilia AF1 50-es papírokkal, na azzal lehetett tartani a forgalmat, 130-cal száguldoztunk vele Ma már az A1-be sem férne bele az.
Illetve másik oldalról: amikor kocsival vagyok és bejön elém a 2T robogó a lámpánál aztán 15 másodperc alatt gyorsul 40-re a sáv közepén és közben okádja a bűzt, az baromi idegesítő tud ám lenni.Eleve a kategória elavult, mert segédmotoroskerékpárnak hívják de már a Simsonok sem voltak azok, nemhogy a robogók. Eközben meg a kínai elektromos rotyogók, rollerek, meg longboardok simán mennek olyan tempót sík terepen mint egy Babetta és nem kell rájuk se jogsi se semmi.
Szerintem B kategória mellé a B125-öt nyugodtan lehetne automatikusan adni, külön vizsga nélkül, az 50es robogókra, Simsonokra stb meg mehet a rendszám.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Bogyó bá' #105416 üzenetére
Ugyanazért amiért kapod az M kategóriát és 70-80-nal tudsz haladni egy fojtás nélküli 2T valamivel.
Most ennyi erővel belemehetnénk abba is, hogy 17 évesen lerakod a B-t és utána beleülhetsz egy Nissan GT-R-be (vagy akármilyen kurvaerős autóba). Vagy a biciklis példádba is, azzal is közlekedhetsz bármilyen képzettség nélkül. Az országútimmal még én is tudok 30-35-ös tempót tartani, edzettebbek meg 40-50-et vagy többet is. Azért nem egy rakétatudomány ez hogy túl kelljen ragozni, de az M kategória szerintem értelmetlen és kifejezetten idejét múlt, nyugodtan össze lehetne olvasztani a B125-tel.A motoros jogosítvány képzés meg csak arra jó, hogy ne essél fejre a második kereszteződésben. Édeskevés az a gyakorlat amit ott kapsz, sajnos.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Az SV-t minek tuningolni? Kidobott pénz abban az értelemben hogy utána azt sehol nem fogod tudni eladni kb, olyan csomagra viszont nem tudod felhozni mint amiket leírtál modelleket.
Én a helyedben elgondolkoznék az eladásán, mert olyan irreálisan magas áron mennek használtan az SV650-ek jelenleg, hogy az egészen elképesztő. Legalábbis ha váltanál.(#105452) Xero közhely, de azt vedd amelyik tetszik. Ahogy látom te már egyébként is eldöntötted a Monstert, csak megerősítésre vársz
Ha néhány tényszerű érv kéne akkor: a Monster száraz tömege 14 kilóval nehezebb (a menetkész tömegről eltérő infók vannak, de a forgalmiba beírt adatok alapján 21 kiló az eltérés). És a V2 rázósabb. Szerintem a 821 kategóriatársa az a Streetből az R verzió, ezek inkább a lazább utcai felhasználásra vannak hangolva, az RS már-már sportmotor a felszereltségét tekintve.
És akkor a szubjektív részét megpróbálom lehetőleg nem elfogultan leírni Jól látod, hasonló pénzért magasabb technikát kapsz a Street RS-nél, de továbbra is szerintem a 821-et az R-hez kéne hasonlítani és ott már más a helyzet. A Ducatinál van egy prémium felár, meg egy bonyolultabb és picit kényesebb technika. Azonban a Triumphnál sem kell aggódni, az újakon nem fogsz ronda, nem átgondolt vagy lespórolt részleteket találni. Nincs alkatrész ami csak azért van odatéve mert az a funkciója, látszik hogy mindenen gondolkoztak, nem csak odarakták hanem odaépítették az alkatrészeket, a gyári kiegészítők is nagyon ízlésesek. Csak a kijelzőt és a mögötte lévő rendszert 2 évig fejlesztették, és ez meg is látszik. Igaz még csak 700 km-nél járok és ebből max 60-at ha kanyargós úton tettem meg, de nagyon érezni a különbséget egy 210 kilós motorhoz képest. Nagyon finoman kezelhető motor. Korábban a Tuonóra írtam hogy egy műszer, hát a Street RS is az. A Brembo M50 meg úgy fékez ahogy rágondolok.Menj el a szalonokba, nézd meg őket élőben, aztán amelyikre feláll a cerka azt vedd. Ami nem tetszik azt nem fogod megvenni. Ha racionálisabban akarnál motort venni akkor meg úgysem ezeket néznéd.
Aztán ha a Taschnerre hallgatsz akkor rakásszar mind a két márka, és veszel egy 25 éves japánt
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Milyen évjárat a tiéd? A K6-osok 900-950-ért simán elmennek, ami szerintem túlzás, 5-700 lenne a valós, legalábbis 4-5 éve még az volt. De a használtpiac beáraz mindent. Eladóként ki lehet használni hogy itthon japán mánia van, és egy-egy ismertebb típus ára is úgy felugrott hogy ihaj.
3-400 ezerből a felszínt kapargatnád csak. Meg eleve 75 lóerő a motor és nem különösebben könnyű: megéri a tuning? Én egyébként is a gyári állapot híve vagyok, de ha elkezded farigcsálni akkor valszeg bontószökevény lesz, ha meg igényesen csináltatod akkor simán annyiba lesz mintha váltanál.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Mentolka #105488 üzenetére
A Tiger 800 most épp nagyon akciós és jár hozzá 2 doboz [link]
Persze fingom nincs a túra kategóriáról úgyhogy azt sem tudom mit tudnak ezek a motorok Annyit tudok hogy egy ismerős most adta el egy régebbi (kb 7-10 éves lehetett) Multiját 1 év használat után mert a V2 szétrázta a seggét és hosszú távon nem jó. Most egy nagyköbcentis sornégy Hondát vett és a Multihoz képest villanymotor finomságú.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
+1 tőlem is, és szerintem azzal a motorral pályaoktatásra (is) menj mindenképp, még akkoris ha se száguldozni se pályázni nem akarsz sosem. De ott legalább át tudod szakítani a fejedben a kanyarodással és fékezéssel kapcsolatos gátakat és sokkal kintebb tolódnak a határaid.
Ha szerencséd van akkor ezalatt a pályázást is megszeretedhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Már akit érint: kikerült a Hungaroringre végre hogy az idei évtől milyen zajmérés illetve szabályok lesznek a motoros napokon.
1, Lesz gépátvétel
Ennek én amúgy örülök, mert így abban a tudatban mehetek fel a pályára hogy a mögöttem jövőnek nem fog beesni a fékkar a célegyenes végén és nem bombáz telibe
2, KöHÉM rendeletre hivatkoznak a zajszint miatt
Elolvastam a rendeletet és abban az szerepel, hogy a típusbizonyítványhoz képest +5 dB a megengedett, ha nincs típusbizonyítvány akkor pedig 100 dB a határérték, de azt már nem sikerült megfejtenem hogy arra is rádobnak-e még 5-öt vagy sem.
3, A nap folyamán is lesznek mérések és műszaki állapotellenőrzések105-be még többnyire bele szoktak férni a versenydobok hangtompítóval, de 100-ba már csak az E jeles kipuk férnek be, úgyhogy akik elköltöttek többszázezret egy komplett rendszerre, azok most eléggé megszívják.
Legalábbis papíron, aztán majd meglátjuk mi lesz a gyakorlat.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Graphics #105708 üzenetére
Szia, ez egy nehéz kérdés, kevés használatra fagyizós tempó mellé szerintem vedd az árban neked megfelelő Pirellit vagy Michelint. Ha jól értem nem nagyon vannak szempontjaid az áron kívül, úgyhogy kb bármilyen átlag túragumi jó lesz egy nagyobb márkától.
Nyilván az új fejlesztések jobbak tapadásban, tartósságban és viselkedésben is, de ha tényleg keveset mész akkor neked kell eldönteni hogy megéri-e felárat fizetni érte.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #105744 üzenetére
remélem gyógyszerre költi az ilyen paraszt a bevételét... de amúgy mennyire kell hülyének lenni egy fekete motort fehérre újrafényezni?
Az a szomorú hogy a te haverod megmenekült, de valaki szerencsétlen meg fogja venni, és át lesz vágva
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz AndrewTdi #105758 üzenetére
Az oldalai teljesen slickek, a hozzádéhoz hasonló használat miatt. Viszont laposabb a profilja mint az M7-nek, úgyhogy meg kell majd szoknod hogy "nehezebb" vele kanyarodni, nem fog úgy magától borulni a motor a kanyarokba.
Amúgy milyen motorra?
Pirelli Corsa 2-t meg a Bridgestone S21-et nézd még meg, ezek hátul 3 komponensűek.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Alap hogy a motoros a hülye, mert már otthonról felhajtott táblával kellett volna elindulnia
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Reaper #105753 üzenetére
Sisakból olyat nézz ami biztosan jó a fejedre, eltérő gyártók eltérő fejformára gyártanak. Nem tudom mennyit szánsz rá, de ha a középkategóriáról van szó akkor a Shark mellett például Scorpion, HJC, AGV sisakokat is nézhetnél. Ne ragaszkodj a márkához mert lehet hogy nem lesz épp olyan típus ami teljesen jó rád. Mindenképpen fel kell próbálni, hordani 5-10 percet hogy
Ruhára ugyanez igaz, stimmeljen a méret, jó helyen legyenek a protektorok, és jó minőségű protektorok legyenek benne. Egy motoros ruha sokkal passzosabb kell hogy legyen mint egy utcai, szóval általában akik először vesznek magukra ilyet 1 számmal nagyobbat szoktak jónak érezni mint ami valójában jó. Használt ruhánál ezt te magad egyedül nehezebben fogod tudni megmondani, mint egy minőségi motorosboltban ahol az eladó segít.
A bőrruha biztonságosabb általában mint a cordura, és ki lehet fogni használtan jó vételeket, csak ki kell várni, utána kell járni amíg lesz a méretedben. Viszont az itthoni használtpiac tele a 30-35 éves kintről lomizott bőrruhákkal amiket irreálisan drágán adnak. Azokat azért is kerülném, mert a rengeteget fejlődtek azóta a ruhák és a protektorok.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Reaper #105796 üzenetére
Ez a sisakszellőzés olyan dolog, hogy én amikor az AGV K5-ön kinyitom a 2 felső nagy szellőzőt, akkor bejön a portól kezdve minden a szemem elé is, meg persze jó zajos is lesz, úgyhogy azokat csak pályán nyitom ahol a sok mozgás miatt tényleg izzadok.. Az állrészen lévő szellőzőt 4 év alatt egyszer nyitottam ki, mert olyan huzat lett az arcom előtt mintha felhajtott plexivel mennék.
Szerintem a kabát büdzséjére dobjál rá, ugyanis amit kinéztél majd élőben meglátod mennyire fika protektorokkal van kitömve. Illetve egy gerincproti is kelleni fog, mert azt általában nem raknak a kabátokba sehol, max egy szivacslapot ami nem ér semmit.
A cipő az rendben van, bár szerintem ronda
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #105840 üzenetére
Ha én lennék a Zách Dániel a Totalcarnál akkor tuti hogy szoros kapcsolatot ápolnék veled, elég "jó" sztorikba szaladsz bele, sajnos
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz etnies #105869 üzenetére
Azt reméltem hogy nem kell magyarázni, de te csakazértis folytatod. Úgyhogy akkor kénytelen vagyok részletezni, hátha megérted még ha látszólag egyáltalán nem is akarod.
Ezt írtam:
"A bőrruha biztonságosabb általában mint a cordura"Nem akartam 3 oldal hosszan taglalni egyik és másik tulajdonságait. Egyébként megtettétek helyettem, mert mindent leírtatok.
Amit írtam az egy kijelentés. Nem ajánlás, nem fetisizmus, nem fanboykodás, hanem egy általános tény abban az alsóbb kategóriában és használt ruházatban amiben a kérdező nézelődött.
Bocs de nem tudok azzal mit kezdeni hogy ezt kisarkítod és nem bírod értelmezni.Az nagyon ironikus hogy rám írod a buta fetisizmust, mert rám egyáltalán nem igaz, te viszont előszeretettel terjeszted a saját dogmáidat. Aztán kesztyűből meg kifejezetten bőrt ajánlasz a csúszás miatt, miközben azelőtt írtad le hogy közúton ez nem számít De ez amúgy tökmindegy, mert továbbra sem arról van szó hogy én ajánlottam is volna bármit, vagy hogy bármiféle bőr vs kordura ellentét lenne.
Ha én ajánlok valamit akkor mindig odaírom hogy "szerintem" meg leírom a miérteket, és nem kezdek el önjelölt regionális képviselőként ragaszkodni csakazértis mert nekem olyanom van."A világ legjobb túramotoros ruha gyártója alig foglalkozik bőrrel"
Ennek megint mi értelme? Ez egy érv akart lenni valami mellett vagy valami ellen?
Annyi az értelme mintha azt írnád hogy a Lamborghini nem foglalkozik pickupok gyártással.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #106081 üzenetére
Jobb klikk a videón --> stats for nerds -- > codecs
Ha itt nem azt látod hogy vp9 hanem avc1.64002 vagy valami hasonló, akkor szopás van. A vp9 a jó minőségű kodek, az nem k*rja szét az egészet. Azt meg nem kapja meg mindenki mert a Youtube spórol az erőforrásokkal, és amiről nem úgy ítéli meg hogy relatíve nagy nézettségű lesz, azzal nem foglalkozik és nem adja meg a vp9-es kodeket neki. Az alap kodekkel meg a gyorsan mozgó képek szétesnek.
Ha azt akarod hogy a vp9 kodek meg legyen akkor az első néhány órában (talán nap, erről nem találtam infot) kellene rá "záporoznia" a megtekintéseknek, óránként több száz, és akkor a Youtube lekonvertálja vp9-cel is. Szóval a jó hír hogy a kamerádnak ehhez semmi köze. Több feliratkozó kell, mert akkor rögtön beteszi vp9-be, vagy olyan időben feltölteni amikor az első pár órában nagyobb nézettséget kap.Pár nap után már sajnos nem változik rajta semmi. Ez a baj akkor is ha te privátba ismerősöknek megosztva raksz fel videót, az csak a gagyi minőséggel fog megjelenni nekik.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
Nekem az FZ6-tal az volt hogy 19 literes volt a tankja és emellé 5 literes átlag párosult, pedig én aztán nem spóroltam vele. Autópályán 150-180-nál ment fel 8-9 literre. De első évemben amikor szüttyögve mentem végig a Bükkön akkor ott 4,2 is volt A hatótáv tényleg kényelmes volt.
Most a Triumph a bejáratós szüttyögős átlagfogyasztást írta 5,5-re Papíron 17-es a tankja és amikor elkezd villogni hogy tankolni kéne és ő már csak 30-40 km-re írja a megmaradt hatótávot akkor kb 13 litert tudok rátölteni. Szóval jóval gyakrabban kell vele tankolni, 150 km-nél már villog hogy menni kéne, ami szokatlan, az FZ-vel kb 250-enként jártam kútra.
Nem a pénz miatt, hanem kényelmetlen hogy már megint tankolni kell meg kutat keresni.Egyébként érdekes lenne kiszámolni, hogy hány centivel kéne magasabbnak lennie a tanknak hogy mondjuk 20 fölötti liter férjen bele, és ez mivel járna a dizájnon kívül. Biztos meg van az oka amiért egyik sportmotoron és nakeden sincs 20 literes tank.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Úgy állítottam le ma reggel megérkezéskor a motort hogy 3 km-t írt mint range. Hazafele a legközelebbi benzinkút 2,5 km-re van Vajon tolni fogom vagy eljutok odáig?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz #74459392 #106258 üzenetére
Jogos, akkor az utolsó lámpától nyélen fogok indulni
Fogalmam sincs hogy mennyire pontos, ennyire még nem mentem le vele, mert stresszel hogy elég hamar kigyullad a figyelmeztető lámpa és ott ég. Az FZ6 nem volt ennyire biztonsági játékos, az csak az utolsó 3,5 liternél kezdett villogni. De ma reggel siettem, nem fért bele a benzinkút, úgyhogy majd este meglátom hogy mennyit tudok rátölteni. Akkor végre tudni fogom hogy kb mennyire reális amit mutat.Azt tudom hogy induláskor 14-et írt, a munkahelyem meg kb 10-11 km-re van, úgyhogy a visszaszámlálás pontos volt
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #106265 üzenetére
Nem hoztam kamerát se Pedig gondoltam rá miután reggel egy BKV busz úgy áttolta neki a teli piroson hogy csak azért nem csapott el engem mert mindig körbe nézek a kereszteződésben a zöld ellenére is, így meg tudtam állni. Zajlik az élet
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz z123456789 #106274 üzenetére
Ezek a cikkek arra vannak hogy riogassák az arra fogékonyakat. Egy részük most szidja a rendszert meg a rendőrséget, a másik része meg retteg hogy őt is meg fogják büntetni ezért nem megy arra esetleg lecseréli az aliexpresses szarjait. Utóbbi volt a cél.
A Héreg-Bajna szakasz ellenőrzésére azért álltak most rá, mert egy fickó pont a Kanyarfotó előtt törte magát ripityára, plusz a helyieknek is elegük van. Tavaly is voltak kint rendőrök többször is mégsem volt visszhangja.
Most az NKH-val közösen akcióztak, ezért tudtak keményen bírságolni mindenért. Ha nem lett volna velük az NKH akkor a egy jó részével nem is tudtak volna mit kezdeni.Ezt a Héreg szakaszt kell kerülni pár héten át, aztán amikor elijesztették onnan a többséget akkor megint ugyanúgy nem lesznek kint rendőrök mint előtte, és lehet ismét menni.
3-4 dB az azért sok, az már kb a dupláját jelenti. A decibel nem lineárisan növekszik, hanem logaritmikusan.
Ha a Bódis nem tetszik akkor esetleg SC-Project? Azoknak van több modelljük ami street legal a te motorodra és 300 euró körül szinte ajándék (enyémre 7-800 euró lenne )https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Formula-1
- Milyen okostelefont vegyek?
- Battlefield 2042
- Politika
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Toyota topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs