-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
Én ma csak egy gyors Csobánka kiruccanást tettem, mert mennem kellett dolgozni ma is (és még most is ott vagyok, még fél-egy órát... persze a túlóráért nem akarnak fizetni...), de ma kevés vadállat motorost láttam, a legtöbben utas-asszonypajtással mentek nyugis-túrázós tempót. Lehet a vadállatok ma mind a Mátrába mentek
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Milyen értelemben? Rakás közveszélyes barom, közúton, forgalomban és néha forgalommal szemben, át piroson; stb. Zárt pályán hajrá, de így? Sőt, döntően pólóban, néhányon még rendes sisak sincs... A zene pedig ízlések és pofonok, nekem nem üt, inkább én ütném
A másik videó mellette, na ez már inkább. Szép és érdekes motorok, néhány jó beállítás és jó vágás, plusz a zene, sokkal inkább van az egésznek hangulata.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
ALI_G
veterán
-
Daywalker
addikt
Szerintem mondhatjuk, hogy van Suzuki, az olcsó, az összes többi k.va drága
Boxer001: azért egy nakedből egy Kawa Z750 vagy Z750R, esetleg Z1000 is durván üt. Nem azért, mert én is kawás vagyok, de ott nem spórolták el a futóművet. Az ER6N-re ez már nem igaz Hondából CB1000R
Streetfighter itthon = rommátörött fos felspécizve minden kacattal, hogy streetfighternek nézzen ki.Lovak...hagyjuk már Két éve van jogsim és 143 lovas motorom van (ez az első) , de az esetek 90%-ban nem motorozom ki az erejét (egyszerűen nincs hol kimotorozni, pályán meg nagyon kevés vagyok még hozzá). Egy 600-as, 100 ló körül bőven elég, pláne kezdésnek és V2-ből.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Nippon
őstag
Az importőr (főleg a Honda) rengeteg dolgot követel meg a márkakereskedőktől de cserébe nem ad semmit. Nincs normális árrésük sem az autókon, motorokon sem az alkatrészeken.
Azért nincsen tesztautó/motor szinte sehol, mert nem ad rá kedvezményt. A Yamaha régóta vicc, a Kawáról ne is beszéljünk, Suzuki kereskedő meg nem is maradt Bp-n, olyan meg főleg nem akitől vásárolnék.
Én megértem a márkakereskedőket, ebben a helyzetben mindenképp. Persze idegesít, de ez van, ezzel kell barátkozni.
Teljesen igazad van abban amit leírtál, ez lenne a normális. -
Daywalker
addikt
Boxer001: Maximálisan egyetértek Integrával, saját tapasztalat. Második szezonomat gyűröm és csak most kezdek rájönni sok dologra. Mindezt pályázással, anélkül szerintem még több idő kéne.
Ettől függetlenül lehet uralni a nagy gépet is, ha higgadt vagy, mert én is hasonlóan gondolkodtam, amikor megvettem. Előbb fog alólam kiöregedni, minthogy megtanuljak rendesen motorozni"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Boxer001
veterán
válasz Integra #1031 üzenetére
De sajna kis darab vagyok, na jó magasságban nem számítok annak, de jelenleg súlyban erősen...igaz azért jövő tavaszra szerintem feljön pár kiló, de akkor is könnyű vagyok.
A franc se tudja, totál bekavarodtam.
Most már nagyon kíváncsi vagyok, hogy a V2, vagy a sor 4 fog győzni.[ Szerkesztve ]
-
-
Boxer001
veterán
válasz Integra #1046 üzenetére
Na látod ez is egy jó meglátás...az a dög azt hiszem valami 28x-et megy...minek az nekem? Sok értelme nincs...pláne kezdésnek. Annyi csak, hogy csábítja az embert, de faxság...egyébként is főként túrára, leruccanni ide-oda...meg néha odaverni, ha kell...arra meg gondolom a "szaros" 650 is elég, vagy pl. a 600-as Fazer, hogy sor4-et is írjak.
Látjátok kezdek leereszkedni a földre.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #1049 üzenetére
Euringen, amikor már fejlődtem néhány másodpercet, és kezdett önbizalmam lenni, akkor hallottam meg mögöttem egy 1000RR-t, kanyarban nem ment el, de kigyors után egy kisebb egyenesnél úgy hagyott le, mintha álltam volna. Nézem a fordulatot, biztos nem tépem eléggé kigyorson... 10 000 felett volt, szóval ott használtam a gépet, ahol kell. Nah akkor úgy éreztem, hogy felgyújtanám ezt a hatszázast
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Boxer001
veterán
-
nagyúr
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #1087 üzenetére
Ez csak gyakorlas kerdese. Az atlagnal valamivel tehetsegesebb vagyok ez kiderult mar az elejen, de semmi extra. Sokat kell menni es jol fog menni. Arra a nem tul magas szintre ahova en eljutottam, szerintem barki el tud jutni aki egy kicsit tobb energiat es penzt ol a temaba. Szoval tolni kell es menni fog
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #1095 üzenetére
Nem alszerenykedes ez. Ahogy fejlodsz szepen lassan rajossz hogy minel jobb es gyorsabb vagy, annal tavolabbinak es elerhetetlenebbnek tunik az a tempo amit a tenyleg gyorsak tudnak. Foleg amikor szemmel is latod hogy mas mit tud kihozni ugyanabbol, vagy a nem sokkal jobb motorbol. Persze ha allandoan az utcai csoporban motoroznek akkor biztos en is azt hinnem hogy en vagyok az isten, de a versenyzoi csoportokban bekerulsz par VB szintu ember koze, aztan ott igen gyorsan visszavesz az ember az arcabol
-
Djuree
félisten
válasz Integra #1158 üzenetére
ezek a traktorok a motorosok rémálmai, egyszer én is majdnem belekúródtam egybe. kanyarodott volna balra és meg előztem volna, persze index nuku, előttem 1 méterrel kapta le balra a gépet, satufékkel éppen meg tudtam állni
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
runner 125
nagyúr
-
doc
nagyúr
válasz Integra #1178 üzenetére
ez a cucc ilyen jo? Louisban vettem egy ugyanilyen picit, amit vittem Horvatorszagba
ha azt mondod megeri az arat, akkor legkozelebb egy nagy spray-t veszekamugy Motul Roadplus-t hasznalok, nagyon fasza cucc, foleg miota szoltatok hogy meleg lancra kell fujni sajna a hideg lancra rafujva pillanatok alatt (par km) lemegy az osszes, de ha melegen befujom, akkor sokszaz kilometeren keresztul tapad viszont esoben kb. fel ora alatt eltunik, aztan jon a lanccsapkodas, amitol ugy osszef*stam magam anno, jottem is ide hogy mi a franc lehet ez
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #1444 üzenetére
Ez engem is mellbe vágott.
szögezzük le, a V2 egy zsákutca. A sornégyhez vagy a többhengeres blokkokhoz képest mindenképp. Lassan az OT rendszámot kéne rakni arra az L2 es blokkra. A blokk is túl hosszú a 90 fokos hengerszögtől, egy 60 fokoshoz mindenképp, és ugye 200 köbcenti plusszal tartja a sornéggyel a lépést.
Azt hittem most meglépik a V4et. Néhány interjúban sejtetni engedték, sőt kijelentették, hogy lassan elérik az L2 határait (már régesrég elérték szerintem) csak a csökönyös hagyománytisztelet, meg "brandhez szervesen hozzátartozik az L2" hozzáállás miatt erre várni kell. Ez a lépés viszont elkerülhetetlen.
a metallográfiai ismereteink egyre jobban fejlődnek, olyan ötvözeteket tudnak előállítani, olyan keménységűeket, amik évekkel ezelőtt még sehol nem voltak, ennek ellenére a 24ezres szervizintervallum szerintem olaszos csalással hajtható végre, pl bizonyos gyújtás és befecstérképpel jön ki, a csúcsteljesítmény pedig egy gyárilag meglévő map beállításával csalható elő, miután az egész kipufogó rendszert kicseréltük egy termignonira, és not for highway use lesz belőle, meg buktuk a szervizintervallumot és garanciát.
spekuláció, de csodák manapság nincsenek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #1444 üzenetére
Na de ha hozzá kell nyúlni...akkor bizony ott bontódik minden. Értem én, hogy desmo meg duki feeling, de tök felesleges user **opatás ekkora fordulatszám mellé, még ha könnyebb is hajtani, mint a szeleprugós megoldást.
Persze kéne, második motornak, ha csilliomos lennék.
mod: Hozzáteszem, inkább az Aprilia féle V4, ha már mindenképpen V...azzal talán kevesebb a szívás.
Btw, megvettem a superbike magazint, amolyan budin olvasni jó lesz alapon, és abban is az Apriliát hozták ki győztesnek, mint a legjobb motor...lenyomta a BMW-t, meg a Dukit is. Mondjuk elég furán nézik a dolgokat néha...főleg h egy japó sincs a 3-ban, mert "azért nem hozták el a ZX-10R-t, mert lenyomta az ezres tesztben a BMW"...aha...de nem jelenti ez azt, hogy a Dukit vagy Apriliát ne tudta volna lenyomni...na mindegy, köcsög kawás vagyok, tudom[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #1454 üzenetére
A versenyekről szóló részek, pályabemutatók, plusz az interjúk, meg egy-két motorbemutató elmegy, de ez a lapszám egy szar lett konkrétan.
Nemhiába, én is leléptem a printtől. Egyszerűen szart gyártanak drágán, mindezt azért, mert nincsenek megfizetve, sőt egyáltalán nincs pénzük, ezért kevesen vannak, emiatt túl vannak terhelve az újságírók..[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
válasz Integra #1443 üzenetére
De leszarja, hogy mennyibe kerül, érted? Van egy opelja, ami keresztben megesz mindent. Bulinak jó neki. Ugyanez a helyzet a kispolákkal is, meg az 5-600 lovas régi quattro-kkal.
Én leszarom, hogy más mit csinál a pénzével, ettől függetlenül a videó jó szerintem.
Oszt' nagyon nem érdekel, hogy mekkora a turbólik, milyen a hengertöltöttség, meg, hogy nem lehet vele kanyarodni, stb, mivel nem kellene pont ezen okok miatt (sem).
Aztán mivel egy forintomba nem kerül a fenntartása, így nem érdekel az sem, hogy kétezrenként szétszedi a blokkot. Ha neki ez tetszik, tegye.
Ettől függetlenül megette az R6ot, ami _napi poénnak_ jó.mod: ezt akarta, megcsinálta. ez pedig respect. akármilyen értelmetlen is.
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
TayRol
veterán
válasz Integra #1476 üzenetére
A hivatalos EU importort (Franciaorszag) megkerulve egyenesen Japanbol rendeltek a Shoei bukokat, ezert tudtak olyan jo arakat adni neha (itt az akciokra gondolok). Ezt megtudta a Shoei Europe es elvette toluk a hivatalos, kiemelt viszonteladoi titulust. Nem tudni mi lesz veluk.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Politika
- RAM topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Ukrajnai háború
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Milyen egeret válasszak?
- Xbox Series X|S
- Így építsd a billentyűzeted!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...