-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tutis
őstag
válasz Integra #10527 üzenetére
Én nem akarok belefolyni a "vitába" de ez a mondat nálam kicsit erős:
"ellenben minőségi és az ár/érték aránya ebben a kategóriában a jobbak közé sorolja"
magyarra lefordítva: kurvadrága/kurvajó akkor jó?
Nem úgy lenne a megfelelő hogy olcsó/kurvajó?
Ár/érték arányban szerintem nem a shoei-t és az arait kellene felhozni, de ez csupán csak szőrszálhasogatás..Amúgy szerintem sok Shoei utánzat került már a piacra amiről azt hiszik hogy eredeti..
1x egy boltban próbáltam shoei sisakot, annó valami 70ezres áron próbálták nekem eladni, de gyanús volt rögtön meg gyorscsatos volt.. Javítsatok ki ha tévedek de a shoei nem gyárt gyorscsatos sisakot...
Ez kb olyan mint az alpinestars kesztyűk amik ellepték a piacot..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #10518 üzenetére
En ezt a szemleletet megertem. Nem mindig tetszik, de megertem. Kenyelmes, mert feketen-feheren latod a dolgokat, leegyszerusiti valamilyen szinten az eletet.
De mint mondtam a vilag sosem fekete es feher, nem muszaj mindig vegletekben gondolkodni.
Be lehet harapni a marketinget, ebreszthet az emberben csodalatot egy motormarka, vagy ruhamarka, vagy erezheti az ember azt egy motorrol, hogy most eppen az a legjobb az osszes kozul, es az kell neki, vagyhat ra... De ez egy bullshit. Ilyen soha nincs. Csak a reklamban. Ahol vihogva huzod a gyonyoru aszfalton a legjobb motornak, mert megerdemled.
Ha kicsit melozik az ember az ugyon, utananez a dolgoknak, egybol lejon, h nem kell a legdragabbat venni.
Sokszor nagyon jo dolgokat kapsz kurvasok penzert egyertelmu, de ne egyszerusitsuk mar le a vilagot arra, h marka nem marka, jo cucc, meg szar cucc.
Mint mondtam 30 e ert lehetett olyan sisakot venni, ami ugyanazzal a technologiaval keszult, mint a 120 ezres. Nezegettem a csucs suomyhoz a gyar DVD jet, amit a sisakhoz kaptam. A gyapotszedo nigger ott kasirozta kezzel a szitazott matricat a regi aron69ezres egyszinure, kb 5 perccel dolgozott rajta tobbet a gyar, ua a lakkreteg ment ra, csak ra van rakva h biaggi, egybol 120 ezer lett. Ez a profitrol szol, es egyensulyoznak a meg eppen kello dolgok es a koltseg kozott.
A marketing, versenysikerek, meg a vb-n meno gepek utan venni motort, vagy ruhat... Vagy ezalapjan megitelni markakat. Feluletes dolog, es nagyon kenyelmes is. Nem sok koze van a valosaghoz. Dobbenet mennyire lehet manipulalni az embereket.
Ahhoz h valami objektiv velemenye legyen az embernek, ki kell probalni mindent, es majdhogynem szarni az osszes olyan emberre, aki megelt tapasztalat nelkul mondja a velemenyet barmirol is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#25954560
törölt tag
válasz Integra #10540 üzenetére
jonapot kivanok.
arai rx-7 egyszinu fekete
viszonlatashogy megert-e annyi penzt, amennyibe kerult? kurv@ra nem. viszont a minosege nagyon rendben van. kaberg, lazer, hjc volt a fejemen az arai elott es eddig ez a kedvenc. kovetkezonek jo esellyel olcsobb kupakot veszek, de az igenyeim azok mar magasan vannak emiatt a sityak miatt.
nem kizart h hosszas merlegeles utan nem olcsobbat, hanem csak hasonlot, a leheto legolcsobban. es nagyon nagy a kulonbseg. kicsit ugy vagyok vele, mint a motorokkal: akarmi jo lehet, ami megfelel a celnak.
vigyazzon a fejemre, ne essen bele az eso, kenyelmes legyen hosszutavon es ne legyen tul hangos (fuldugo nem jatszik).
viszont nekem lehet nagy a pofam az arai-rol, mert konkretan sajat tapasztalatom van vele, parevnyi hasznalattalszerk:
najo, lehet h vasarlasnal figyelembe kene venni a szinet is. statisztikak azt mutatjak h a feltuno szinu kupakok rengeteget segitenek a motoros lathatosagan.[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
válasz Integra #10554 üzenetére
0.) sznob, ja. megyek is veszek gyorsan valami bmw-t. s1000rr pojjolesz
1.) asszony eleget beszel akkor, amikor nincs rajtunk sityak. mindig jol jon egy kis szunet
2.) nem szeretnek fuldugot. csak a kaberg-ben volt bajom a szelzajjal es nekem valamiert fontos h halljam a motort es a forgalmat. franctudja. tudom h a jo dugaszok nem suketek, hanem kifejezetten a szelzaj ellen vedenek, de akkor is. van itt is olyan h par ora mulva kesz a sajat fuledre gyartott. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #10555 üzenetére
Most eszembe jutott az ehavi esesem.
Ugye van az a puma 1000 v2 csizmam. Azert vettem ekkora baszottnagyot mert a legutolso csizma felszakadt a labfejemen.
Most csusztam seggen, meg a csizman egy kicsit, mivel a csatt oldalt van es azon csusztam kikapcsolodott az a rohadek! 90 papiros csizma. Egy rakas fos. Ennyit az ar ertekrol.
Az elso kerekem meg fejenvagott ugy hogy lejott a plexim. Ilyet se estem megNem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #10540 üzenetére
Nekem volt schuberth-em. Vannak jo tulajdonsagai. Csendes, meg eleg jo volt a szellozteto rendszere. Aztan 1x felprobaltam egy shoeit. Masnap arultam a schuberth-et. A japan sisakok belso minosege elkepesztoen jo tud lenni. Ez akkor derul ki amikor felveszed a fejedre. Sokkal jobbak mint a 30-40ezres alap sisakok. Nem feltetlenul a vedelem amiben extra egy jo sisak, egyszeruen jobb bennuk motorozni.
Shoeinel a verseny sisak az tenyleg palyara valo. Iszonyat rettenetes modon szellozik az X-Spirit. 10-15 fokban lefagy a fejed. Nagyon jo minosegu a belso kialakitas, nagyon kenyelmes es konnyu. De en ezt utcara nem ajanlom. Olyan zajos hogy valami rettenet. Fuldugo nelkul hasznalhatatlan
Most legtobbet egy karbon hjc-t hasznalok, egesz jo. Kicsit nagy a hej, de lattam tores tesztet vele es nagyon jol szerepelt. Valoban kornnyu a karbon miatt (1300g), es normalis a belso minoseg. Ahhoz kepest jo hogy 30k-ert vettem HJC egyebkent szerintem egesz jo az olcsobbak kozt..
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #10608 üzenetére
Nemtom, korbenezek, az biztos, h bokamerevitos kell. A belsocsizmas dolog mint pl alpinestars nem tudom hogy mennyire jo, ezek utan biztos megnezem mennyire bonyolult a csizma, mert egy csomo dologra semmi szukseg, csak jol nez ki max.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #10635 üzenetére
10 km???
azért na
bokamerevítős cuccban el nem tudom képzelni. ok hogy valamenyire engedi előre-hátra mozogni de van ellenállása rendesen.Erre a célra bőven jó a nem magasszárú forma, vagy sidi cipő. Legalábbis amire endrú akarja, arra mindenképp. én is olyat akarok utcai cuccak.
tudom tudom, nem védi a bokát, de azért ezt nem veszi be az agyam, h bokamerevítőssel nem érzel semmit stb.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Archer
őstag
válasz Integra #10635 üzenetére
Amit nem értek a Sidinél, az a damilos "spagettizár". Ok, hogy praktikus meg gyors de ha esel és valamilyen fizikai behatástól mondjuk csúszás közben elszakad a vékony damil akkor mi van?
Más: Sidi a Motorline-nál szokott lenni leárazva néha, még jobb áron van olyankor mint a külföldi boltokban.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
stifi
senior tag
válasz Integra #10707 üzenetére
linket!
szerk: egyébként én nem hiszem hogy durva lesz.. Magyarországon vagyunk, csak pénz kérdése és megoldanak mindent ahogy eddig.. max a több pénz miatt lesz okunk anyázni, de szerintem nincsenek csodák, a dolgok nem változnak meg csak úgy egy csettintésre...
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Integra #10711 üzenetére
hát pedig én is úgy gondolom, hogy rendszámot minden robogóra, hulljon a férgese..
az évenkénti vizsgáztatás mondjuk elég szopó.. de van szlovák rokon, majd megoldjuk, vagy kivonatom a picsába a forgalomból és akkor se súlyadó, se biztosítás, se műszaki vizsga.. addig feszítik a húrt amíg lehet, én benne vagyok!
a rendszámom olvashatatlanná tételén már így is erősen elgondolkodtam, nem fogom megvárni az első csekket sokszázezerről a semmiért...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #10711 üzenetére
Basszak meg az evente vizsgat telibe.
Amugy en hulye elkovettem azt a hibat hogy elvittem vizsgazni az elozo motorom muszerfalaval a 750est. Azert hasznalom ezzel, mert ez kicsit ossze van torve, a jo allapotu meg otthon figyel a polcon. Most faszan ott van a viszga lapon hogy 65e km van benne Soha nem fogom senkivel elhitetni hogy 40ezerrel kevesebb van benne...
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz Integra #10820 üzenetére
kár, mindig csak hitegetsz
Viszont ha mindkét nap foglalt, akkor most ki kell hagynom, nem Szegedről mennék és úgy bazi messze van a többi.Safety Hungary-s jegyet nem sikerült elpasszolnom, de amúgy nem lehet átkérni másik időpontra? A Hunharoring-esek simán engedték átrakatni, igaz nem 1 nappal előtte
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #10857 üzenetére
Twist of the wrist 2-ben kulon van egy resz ahol elmagyarazza, hogy az autoval ellentetben motoron nem ellenormanyzol amikor elindul a hatulja. Visszatolja magatol. PErsze csak akkor ha nem csuszott meg nagyon. Mer ugye ha nagyon elindul akkor leves
Stoner azert vezeti igy a motort, mert eLobb tud nagy gazt huzni, es a kifele forgo hatso kerek iven befele tartja a motort ahogy tolja vissza. Ezen a videon is nagyon szepen latni [link] Mas kerdes hogy ezt nem konnyu csinbalni ugy, hogy tenyleg gyorsabb is legyen. Bar a GP motoron szoftver gyorsit ki valojaban.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Integra #10857 üzenetére
Túraendúrón, naked bikeon inkább a kormány lenyomásának szokták ezt hívni. Mert ott az üléspozícióból adódóan ez tűnik természetesebbnek. Motoros rendőrök is így oktatják, és nem ellenkormányzásnak. Arról van csak szó, hogy nem előretolom a kormányt, hanem lenyomom a föld felé. Megjegyzem, szerintem így könnyebben adagolható, mert jóval nagyobbat kell/lehet rajta taszajtani ahhoz, hogy ugyanaz a hatást érjem el, mint az "ellenkormányzással". Ettől még ugyanarról a mozdulatról van szó. Próbáld ki biciklivel, amikor tolod. Mi fog történni, ha a kormány bal végét 1 centivel előrébb tolod? Igen, az első kerék megpróbál jobbra fordulni, de ezzel együtt megváltozik a bicikli egyensúlya, megdől balra, és elkezd balra fordulni! Ez az ellenkormányzás. Motoron ez arra szolgál, hogy nem testsúlyáthelyezéssel döntöd be a motort ívre, amihez később a kormánnyal megpróbálod megtalálni az egyensúlyt, hanem fordítva. A kormánnyal borítod be a motort az ívre, amit utána már csak ott kell tartani.
Elméletben tudom én is a dolgot, kivitelezni már nem mindíg sikerül[ Szerkesztve ]
-
tutis
őstag
válasz Integra #10937 üzenetére
az attól függ mennyi összeget raksz a forgalmiba
Ha semmit, akkor biztosra veheted hogy basztatni fognak..
Amikor ott voltam cimbivel, az Ő motorja be se indult, szar volt az akksija, be kellett tolni hogy egyáltalán el tudjunk indulni. Nem volt semmi zajszintmérés meg ilyesmi, rendesen komponálták a fotót hogy olyan szögből fényképezzék a motorokat hogy szabályosnak tűnjön. Mindkettőnknek pályaidom, sima kerek lámpa az idomba, és egyéb nyalánkságok. letettük a zsét, máris szabályos volt minden, szépen be volt írva a vizsgalapra a zajszint megfelelő meg ilyenek
Utánunk jött egy alfás srác, zsír új autó, szerintem akkor hozták szalonból forgalomba helyezésre, mégis baszakodtak vele, nézték hogy fóliázva van-e meg ilyenek, ugye nem tejelt a csávó, ezért meg akarták fogni valahol...
Szóval a pénz beszél itt, meg fog is.. Ha akarnak bele tudnak kötni bármibe. Ha adsz egy kis pénzmagot akkor meg majd átállítják a fényképezőn a színhatást hogy pirosnak tűnjön a fehér színhttp://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Integra #10940 üzenetére
Ez magyarország. De én is próbálok most már szabályosabb lenni. Mondjuk világításom van, indexem van, szóval annyira nem vagyok szabálytalan, csak ha megállít egy rendőr akkor tuti bünti a vége. Ezt akarnám most elkerülni, hogy ne kelljen már állandóan figyelnem.. De a gyári idomot vissza nem teszem, azt nem kockáztatom meg...
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Integra #11085 üzenetére
Ehez a józan gondolkodás témához annyit tennék hozzá, hogy igen, el fogja felejteni, de kurv@ra nem mindegy hogy valaki alapból egy állat, és vesz egy motort, azt borítékolom hogy fél éven belül akkorát esik hogy jó ha nem hal meg, míg aki "józannak" tartja magát, annál a sebesség is sokkal később fog jönni, amikor már valamivel több tapasztalata van, és ha lesz egy neccesebb helyzete és képes tanulni belőle és csak annyira vissza veszi a dolgokat hogy az őrangyalát a feje fölül ne hagyja le, már jól járt.
Míg az őrültnek esélye sincs semmire, mert ész nélkül 1000-el megy a kezdetektő fogva..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen autót vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Politika
- Milyen TV-t vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Kerékpársportok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...