-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tutis
őstag
válasz Integra #13100 üzenetére
én a folyamatosság miatt linkeltem legfőképp a vidit, mivel a digitális órák megjelenítése eddig nem ilyen volt a motorokon, ez volt a múltkor az egyik kifogás. Szerintem a panigale órája mérföldkő a számok megjelenítésében, az hogy mutat még telemetria adatot az most mellékes, a lényeges infók 1 képernyőn vannak, mindegyik tökéletesen olvasható, váltófokozat, sebesség, fordulatszám, hőfok, stb..Telemetria most nem érdekes meg az egyéb funkciók, csupán abból a szempontból hogy ezt is tudja a digitális. De egy túramotorra képzelj el hasonló órát, telemetria adatok nélkül. Azért túramotoron is elég sok infót meg lehet jeleníteni egy panelen ami hasznos. benzinszint, átlagfogyasztás, stb..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Integra #13142 üzenetére
Utcán én is teljes protektoros cuccban járok, ilyenben, csak a mellkasrésze egybefüggő, oldalt zippzáros
A bőruha alá akarok egy ilyet.
Semmi más nem tartott eddig se vissza mint az hogy egyszerűen nem fér be a ruha alá. Ha beteszem a gerincvédőt, akkor már annyira összenyom a ruha hogy alig kapok levegőt.. Ha betenném a mellkasprotit, akkor megfulladnék. Fogynom kell, de az idő..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Integra #13166 üzenetére
Egyszerű a magyarázat. Felveszem a protektormellényem, ráverek a mellkasomra, nem igazán érzem meg. Odateszek egy szivacsot a mellkasomhoz, ráverek, igencsak megérzem.
Szivacs vs merev, ez volt az alapfelvetés. A forcefieldet ne keverjük ide mert az más technilógia, nem szivacs, hanem egy különleges rácsszerkezetű nitrex nevű anyag.
Nézd meg előtte a videót amit linkeltem, az alpinestarsban kb olyan anyag van mint amivel árulják az olcsó kordura kabátokat.. Illetve mutass egy megdőlős magyarázatot ha már ilyen szakavatott vagy..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
-
KoVee84
senior tag
válasz Integra #13172 üzenetére
Gyere el velem egy Synergy 360 funkionális tréningre és hidd el kiderül, hogy nem is vagy annyira edzett
-
tutis
őstag
válasz Integra #13212 üzenetére
Szerintem meg ötletes a reklám, a kawáknak mindig is az egyik legjobb motor reklámjuk volt, most is jót alkottak.. A 636-os csalásról meg annyit hogy az enyémhez is csalhatnának akár még 400 cm3-is is A vásárló jár jól minden egyes plusz-al amit hozzátesznek a motorhoz.. Vagy akkor a BMW is csal mert váltóeletronikát meg verseny abs-t tesz az utcai motorba? Amúgy meg csal is De ez nekünk jó.. Had csaljanak csak, mégtöbb csalást ide..
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
.mf
veterán
válasz Integra #13301 üzenetére
XI.kerben van még Mirek (Mirek motors néven gugli), ugyan nagyobb szervizen még nem voltam nála, de úgy tűnik, hogy tudja a dolgát és rendes. Márka-független, de Kawa felé vannak jobb kapcsolatai, és neki is több Kawája van-volt.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
runner 125
nagyúr
válasz Integra #13341 üzenetére
..vagy rohadt gyorsan ment, s már messziről átment a másik sávba előzni, miközben a mikrobusz szép lassan eléfordult.
De látszik, h brutálisan telibe verte."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zsoltee10
addikt
válasz Integra #13341 üzenetére
egy ismerősöm pont így járt. Döngetett rendesen, már messziről kirakta az indexet, hogy 180-nal elsuhanjon az autó mellett, csak az meg szép kényelmesen befordult balra, teljesen szabályosan, hisz a tükörben csak egy messze lévő világító pontot látott. A srác satufékkel, néhány törött csonttal és egy totálkáros motorral megúszta.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #13351 üzenetére
olyan döbbenet sarkos véleményed van, hogy ezen azért be szoktam szarni
mittom én bármiféle előképzettség nélkül lefikázni egy hondát, h nem tud turbót csinálni
nem vagyok annyira benne a honda világában, annyit tudok h a Vtec még véletlenül sem a sportról szólt az autóknál, hanem a környezetvédelemről és a fogyasztásról. konkrétan ezzel fojtották meg a detonálást a túl szegény keverék befecskendezéskor, úgy, hogy az autót a saját szarával ettették meg, lerontották a gázcserét. vagy a kipuff gázt vezeted vissza, vagy a szelepeket nyitod ki rossz időben, hogy ez legyen a végeredmény. Arra emlékszem h akkoriban mindenki azt mondogatta nekem, hogy ez a csúcs a toyotánál is. meg mindenki maga alá csinált. holott ez is messze van a sporttól
motoroknál a változó szelepvezérlés tényleg a nyomatéktöbbletet hivatott szolgálni alacsony fordulaton.tud az bármit, csak nem akar, mert nem abban van a lóvé. Olyan mérnöke van, hogy ha ezt amit ide írtál, eléraknád, azért na, elszégyelnéd magad, nem kicsit
92 ben már elindultak ezen a vonalon a 900 RR el. a legkönyebb motor volt, nem a legerősebb. sosem az erőre építettek. ha valamivel gyorsan akarsz menni, akkor nem a motor lesz a szűk keresztmetszet. ha meg komolyan elkezded nyomni, akkor bármi legyen ráírva a motorra rá kell locsolni a lóvét.
sztm semmit nem épített le. voltak különleges nagyon drága exkluzív sportmotorjai, NR, meg a VFR 750R meg az RVF, de ezek is homológ gépek voltak emlékeim szerint.
hidd el, hogy ez kell a többségnek. egy maréknyi hardocore emberre nem lehet egy modellt építeni. nagyon kevesen akarnak úgy motorozni. ez van.
megbízható nem kihegyezett gépeket gyártanak, persze. de te is félnél egy szarráreszelt panigalén, hogy mikor hagy ott, ahogy írtad is.
nah, hát ha lenne a kezedben egy felmérés hogy hány ember akar egy olyan V2 őt ami 4 évvel ezelőtti SBK teljesítménnyel rendelkezik, vagy egy olyan sornégyet amibe 100e km belerak, nem tudom mire jutnál, ha meg akarnál élni ebből.
az más kérdés, hogy az emberek ugyanolyan megbízhatóságot várnak mondjuk egy 117 lóerős és egy 131 lóerős 600 sornégytől, mert mint a focihoz, ugye a motorépítéshez is mindenki ért.a sportmotorok, presztízsmotorok sosem érték meg igazán a gyáraknak. reklám célt szolgálnak. a kisköbös motorokból élnek igazán. hihetetlen mennyiség megy azokból.
van egy tendencia, az igaz, ahogy a világ felélte az elkövetkezendő néhány évtizedet ezzel a lufival ami volt. ezt aláírom. de nagyon durván megváltozott minden, az integra meg az NSX óta. totál más irányok vannak, ezt neked is érszre kell venned, hiszen autóiparban dolgoztál. homlokegyenest másra van szükség.
ugyanúgy megvannak a presztízs autók. neked nem tetszik. nem tudom h van e illetékességünk lefikázni... inkább féleményt formálni. azt lehet. az meg van mindenkinek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
stifi
senior tag
válasz Integra #13351 üzenetére
minden gyártó tart vagy tartott már itt. aki régen volt sportos az most középszerű, de sokan vannak akik régen középszerűek voltak és most sportosak / elegánsak.. audi mint prémium autó? volkswagen mint prémium autó? ne röhögtessetek már... pedig ez van..
a honda is meglovagolja a "sportos, megbízható" hírnevet amíg lehet, majd lesz itt retro hullám meg iszonyat sportos hondák 10 év múlva, figyeljünk csak oda! az audinak is lesz olcsó-fostalicskája a népnek nem is olyan távol, de az is lehet hogy már van is nekik és skodának hívják.. utóbbi esetben ők csinálják jól szerintem, a honda meg csak profitmaximalizál ami az imidzset is rombolja..
ezért kell mindig azt venni ami éppen jó, nem azt amire az van írva hogy jó, vagy jó volt valamikor...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
senior tag
válasz Integra #13422 üzenetére
Egyébként az utóbbi évekhez képest tapasztalhatóan több figyelmet kapnak a motorosok, kétkerekűek. Rengetegen húzódnak félre, engednek el a sorok között.
Ha tehetem intek is, köszönve a helyes magatartást.
- ...amiben az is benne van, hogy nem szeretnék ha a barom motoros esetleg végigkaristolná a kocsi oldalát ugyanúgy, ahogy a kresz szerint ez mostmár abszolút legális dolog.
Érdekes megfigyelni azt is, hogy ha megy a közlekedésbe rendőrkocsi, vagy rendőrmotoros, az autósok 'látványosan' lemaradnak, lassan mennek mögöttük, becsorognak szépen mögéjük a lámpánál, míg én megyek vígan - de persze normálisan - ugyanúgy előre és nem is történik semmi..[ Szerkesztve ]
-
Djuree
félisten
válasz Integra #13431 üzenetére
tudod miért van ez? egyszer volt a showder klubban is: "lehet-e egyáltalán rendőrt előzni?" na ezt nem tudják sokan hogy persze hogy lehet. sokan nem tudják és inkább nem előzik meg biztos ami biztos
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
NINJA_V
tag
válasz Integra #13526 üzenetére
Azert erdekes ez a sportmotoros cikk...1200R v4....ha esetleg ebben a konfiguracioban marad, semmi ertelme nem lesz. Mert, hogy ezzel semmilyen kategoriaban nem lehet elindulni az is biztos. A motogp motorrol koppintott 1000 v4 mar jobban hangzana.
Two Strokes and Four Jokes
-
NINJA_V
tag
válasz Integra #13534 üzenetére
1000 v4 szerintem jarhato ut lenne, Aprilia-nak sikerult 0-rol osszelegozni egy utokepes gepet, hondanak sem lenne nagy feladat, itt inkabb az uzletpolitika van, ha lenne egy uj konfiguracio amit be lehetne vetni versenyen,es a honda legujabb legszebb legjobb superbike-ja lenne, akkor a cbr 1000-et el is lehetne felejetni.
Two Strokes and Four Jokes
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- NBA és kosárlabda topic
- OLED TV topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Renault, Dacia topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Eredeti játékok OFF topik
- Fotók, videók mobillal
- Suzuki topik
- További aktív témák...