-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Type-R
őstag
válasz Integra #17605 üzenetére
" Az új R 1200 GS is lég-/folyadékhűtést hasznosít, ám motorolaj helyett glykol-víz-keverék tölti be a hűtőközeg szerepét. Jobb hőfelvevő képessége folytán hatékonyabban elvezeti az üzemelés közben termelődő meleget. Ezen úgynevezett precíziós hűtés lényege (működési elve a Forma-1-es versenyautókon alkalmazott hűtésre hasonlít), hogy kizárólag a nagy termikus igénybevételnek kitett motoralkatrészeket járja át a hűtőfolyadék. A motor hőháztartását alapvetően továbbra is a léghűtés szavatolja, ennek köszönhető, hogy megmaradt jellegzetes boxermotor-látványa. Kis méretüknél fogva feltűnésmentesen illeszkednek hozzá a hűtők."
-
csongi
veterán
válasz Integra #17842 üzenetére
Itt is megy hablagy marketing
(Formula 1-es technológia) kizárólag a termikusan fokozottan terhelt részeket hűti a folyadék
Az Én Aprilliám is F1 technológiás, víz van benne és azt elhűti a levegő.
Lassan nem is kell tudni motorozni,mert az elektronika mindent megold
Rendben hogy biztonsági szempontból előnyös, de lassan csak az lesz. A motorozás élménye elveszik, mert mindent egy gép kontrollál.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #17928 üzenetére
Hat ja.
Egyebkent most nem azert, de amint egy egzotikus gep feltunik egy szervizben az krva isten h fikazva van.
Megneztem pl a panigalet. A blokktomito paszta valoban szarra volt kenve a szelepfedel oldalan, de az semmibe nem szol bele, max csunya 10 centirol.
Volt bent egy szarazkuplungos benelli. Az osszes szerelo fikazta h az mennyire egy szar gep, mert hogy hangos a kuplungja (hallgattal volna szarazkuplungos nsr t az se halkabb) megkerdeztem h ennyi az osssz baja?
A masik ami egyaltalan nem egzotikum az rsv. Hogy az milyen szar, mert a blokkontvenyben van az olajpumpa feszke. Es ha cserelni kellene akkor egesz ontvenyt kell cserelni.
Kerdeztem, es tonkre szokott menni az olajpumpa?
Akkor mar nagyon csunyan neztek ram.
Volt egy 1098, hogy az milyen szar, mert a hatso feknyereg lelazult es szetverte a marchesinit 1100km nel. Azt meg sem mertem emliteni, h el van pofazva h utana kell huzni mindent az elso uzembehelyezesnel.
Tokom tele lett a sirassal, meg ha belekerdezel valamibe akkor micsoda gyoker vagy. Csak hidd el a sztorit, az a lenyeg.De ha valamelyik is ratenne a segget egy ilyen motorra azonnal lefosna az inat, szoval nem tudom. Egy 1098 ra vagy 1198 ra vagy panigalera nekem ne mondja mar senki h szar, nezze mar meg az adatlapot h mi mennyi egy v2 bol. Embernek lehet velemenye, h draga a fenntartasa, de ilyet nem mondhat ra h szar
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #18166 üzenetére
Én péntek délután fogom megejteni az olajcserét, meg akku vissza és röffentem, hogy ha jövő héten esetleg már elő lehessen venni, bár fos időt mondanak megint. Nem akar jönni az a rohadt tavasz Mondjuk abban bízhatok, hogy megint nem találják el az időjárást. Mostanában nagyon nem megy nekik.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
csabyka666
addikt
válasz Integra #18328 üzenetére
Jogos! A 0 kilométeres motor más téma. Azokat nem is az én pénztárcámhoz találták ki.
Mindig elcsábulok, a 300.000 forintos ER-5-ök meg a GS500-ak láttán, mert annyit még meg is adnék értük, de aztán eszembe jut ez a topic, egész pontosan az, hogy Ti azt mondtátok még régebben, hogy ezek a motorok ennyiért gyanúsan olcsók...és ha jót akarok magamnak, ne vegyem meg! Akkor újra belátom, hogy jó lesz nekem a 251-es ETZ is, ami egy 100-assal, 150-essel olcsóbb.
MOD: Nem feltétlen lutri, de ha kevés a pénzem, akkor ki kell zárni minél több lehetőséget.
[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
.mf
veterán
-
-Mosquito-
őstag
-
vendingo
veterán
válasz Integra #18451 üzenetére
Ez az egy böki a szemem nekem is
Majd a dolomitok, Grossglockner, illetve a horvát út majd hozza a szokásos agymenésem.
Elsődleges célom Európa összes országát bejárni. Egyszer kibírom a csiga tempót, igaz még nem mentem tartósan soha 90-el, nem tudom milyen érzés, de félek hogy nem jó[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Archer
őstag
válasz Integra #18447 üzenetére
Nem szemellenzős világról van itt szó, egyszerűen nem tetszik az a traktor kerék. Attól, hogy valamire nincs pénzem, még elismerem ha valamilyen téren elismerést érdemel. Ott van pl. a sokat emlegetett 1199 vagy bármelyik Rolls Royce. Gyönyörűek de mellette maradéktalanul betöltik eredeti rendeltetésüket is és attól, hogy valószínűleg soha nem lesz pénzem egy Rolls-ra, mindig az államat keresem, amikor néha napján látok egyet.
Meg Brad Pitt 300 ezres motorja meg társai. Az sem tetszik hiába rohadt drága.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
-
.mf
veterán
válasz Integra #18447 üzenetére
Ez nem savanyú szőlős csípőből fikázós szemellenzős világ, ez arra, amire én egy motort használnék, ártól függetlenül objektíven használhatatlan (evvel csak egyenesen lehet menni, én meg inkább a kanyarokat szeretem), dísztárgynak pedig szubjektíven ronda, s kategóriát se kedvelem. De mint mondtam, ízlések és pofonok.
Vendingo: a 90-es utazó és a szigorúan tartjuk az adott ország előírásait remélem csak duma. Bár ha az lenne, akkor nem írnák oda... Így annyira nem begyere...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
#25954560
törölt tag
válasz Integra #18489 üzenetére
ehh, it nem csak arrol van szo. a hangja... beszaras. ahogy bugyborog meg minden. hiaba corvette motor (meg corvette lampak ), akkor is. es neki nem kell visszaengednie a gazt kanyar elott
az egyetlen elonyom h joval magasabban van a fejem, messzebbre latok. igy par masodperccel tovabb tudom kovetniegyebkent az az elso tura tenyleg jo volt. Ali rogton tankolasnal megemlitette paromnak h a 600-as gixer jo tanulomotor egyebkent en nem emlexem h 90-et beszeltunk volna meg
-
.mf
veterán
válasz Integra #18602 üzenetére
Akkor nem eszel, nem iszol, csak dumálsz
Nem hangzik túl jól, jobbulást! Nekem egyszer volt nagyon durván ilyen, másfél napig még víz is visszajött - azon csak orvos segített, kaptam valami szurit és estére már tudtam enni.Megjött a csomagom az FC-Mototól, rendeltem egy Forcefield Harness Flite-ot (hát+mellvért). Amikor először rendeltem (még külföldön voltam), nem fogadta el az angol kártyám. Mikor hazaértem, megint megrendeltem, de elbasztam, kártyás helyett utánvét kp volt bepipálva, és nem volt még egy "biztos vagy benne?" megerősítés. Egyből írtam nekik, hogy lehetne-e törölni, de nem voltak képesek rá. Egy pont mínusz, fizethettem a HUF kp-mból az angol számlám helyett, plusz még 6.9 EUR nachname.
Pluszpont: fizettem 62433 HUF-ot
Pluszpont 2: nem a Harness Flite volt a csomagban, hanem az Extreme, váll + könyökkelÚgy nézek ki, mint valami kommandós golyóállóban s még marha nagy is rám széltében (nem meglepő módon) - de végre megvan. Hogy ezt milyen macerás felvenni...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
stifi
senior tag
válasz Integra #18945 üzenetére
na akkor ezért nem voltam képben, nem tudtam hogy van vertigo meg vertigo corsa is.
a fő különbség első blikkre hogy a corsa és a vertice is rendelkezik csavarodás elleni védelemmel, míg a sima vertigo nem.
a kérdés már csak az ST, hogy az hogy viszonyul ezekhez. nekem nem kell top csizma, meg nem is az a 15k árkülönbség fáj a kettő között (az ST 80k, a Vortice 95k), hanem egyszerűen ránézek a kettőre és az ST szimpatikusabb, nem tűnik perces mókának a felvétele sem... fogott már valaki ilyet a kezében?Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Integra #18947 üzenetére
pro:
sokkal jobb mint a sima Vertigo, csavarodás elleni védelemmel (ua a merevítés mint a Vorticeben)
nagyon könnyű le/felvenni
komfortosabb a Vorticenál
abszolút versenycsizmakontra:
nincs cserélhető talpbetét, a koptatója is a Vertigorol jött, nem a Vorticeról
csak 1 csat felül, kevésbé idomíthatóvélemény: pontosan ez kell nekem, pont hogy zavar a 3 csat amivel többet tud és a macerás felvétel
asszem valamikor meglesem, csak a motorline forgalmazza vajon? nem rajongok értük...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
vendingo
veterán
válasz Integra #18959 üzenetére
A jelenlegit is tele szoktam izzadni, konkrétan kifacsarom a zoknit miután leveszem, de még mindig jobb, mint egy kiadós eső után kifacsarni és utána még napokig túrázni a vizes csizmába.
A védelem már jobban érdekel, de amikor vettem a csizmát a Louis-ba ez az egy fajta volt jó méretileg.
Sima túracsizma sajna nem jöhet számításba, mert eléggé szar a védelmük és nincs koptató se.
A sok apró lyukast én nem perforáltnak, hanem hangyabőrnek hívomCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Milyen egeret válasszak?
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Renault, Dacia topik
- Milyen SSD-t vegyek?
- EA Sports WRC '23
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
- Melyik tápegységet vegyem?
- Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen