-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Integra #2839 üzenetére
Jah, értem persze.
..csak magamból indultam ki, az ilyet mindig megcsináltam itthon.
Pláne úgy, h nem egy rém történetet olvastam szervizekről. Nincs meg a bizalmam feléjük.
Persze nem ismerem a Honda-Drem-éket, ha régi ügyfél vagy biztos nem húznak le.alvaro
Az elég durva. Te akkor elmondhatod, h még slozira is motorral jársz. Nekem annó évi 6000km volt, amit beleraktam, ez szerintem teljesen átlagos.
Második fele kicsit nekem zavaros, nem hagytál ki egy "nem"-et a "...telne.." elől?Boxi
Faxák persze, megvan a feelingje az tény.
Más kategória. Egy supermotoval a falu/város bizonyos körzetében faxa csapatni. Hosszabb túrákra nem előnyös. Eleve vékony az ülésük, és az 1 henger rezonanciája nem komfortos.
Viszont a nyomaték brutál, már alapjáraton is. Gyakorlatilag az összes fokozatban lehet velük kerekezni.
Husqvarna-k is királyak.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
#81556480
törölt tag
válasz Integra #2876 üzenetére
mi lenne 20 ezer ? max egy 10esből megvan a szimeringezés mindenestül, akkor ha még a porvédőt is cserélni kell. olyat nem szokás csinálni hogy csak olaj csere. még ha jó is a szimering. 2-3 óra alatt megvan az egész művelet. Ja és azt sem csinálhatod hogy csak kiöntöd az olajat mert a cartridge-ben benne marad az olaj sár. így is úgyis darabokra kell szedni. Akkor meg nem mindegy ha már az a 4ezer forintos szimering is új ?
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #2876 üzenetére
A gyári mindig tuti megoldás, de ha mondjuk az ember kétévente cseréltet telóolajat, akkor akár bevállalható a nem gyári is, ami azért jóval olcsóbb. Vannak azért ezekből is jó minőségűek, amik kb. a felébe kerülnek. Nekem egy szezont már kibírt az utángyártott
Sok helyen azt mondják, hogy inkább cseréljük azt is, mert van, hogy könnyezik utána egy picit, ha már egyszer meg lett bontva. Nyilván megint más a verseny felhasználás, ahol gyakrabban szedik szét...
Én darabokra szedettem és teljesen kimosták...tényleg érdemes normálisan megcsináltatni. Sok helyen ráadásul fix áras a művelet. Kb. 3 óra, ahogy a kolléga is mondta
(Tudom más téma, meg egyszerűbb felépítés, de nekem a bringánál ugyanez volt. Hiába volt szemre szép állapotban, csere után könnyezett, szóval én cseréltetni fogok mindig. Inkább tömítsen egy utángyártott, mint a gyári használt szar könnyezzen. De ez szigorúan magánvélemény...)..mf: te nagyon takarékos vagy
Nekem eddig valami 5,5-5,8 volt a rekord, a legrosszabb meg 8 körül, de akkor volt benne az ominózus shell Ha azt nem nézzük, akkor olyan 6,5-6,9-ben megáll, és akkor abban van minden.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #2876 üzenetére
Volt rá példa, hogy régi szimeringgel olajcsere után elkezdett ereszteni. Van értelme kicserélni szerintem, bár a 2 év alatt nem öregszik egy gyári szimering annyit, de 4 évesen tuti kell cserélni, ha ereszt, ha nem.
Könyv is úgy írja, az a legjobb.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #2906 üzenetére
Hát ez passz, márkától, átmérőtől elkezdve elég széles az ajánlat, és változó az ár.
Gugli a barátod Nézd meg az átmérőjét a villaszárnak előtte.
De szerintem ha nem gyakran csinálnád - azaz úgy, mint most - akkor inkább szervizbe vidd, mert el lehet vele szarakodni rendesen.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #2916 üzenetére
Nem tűnik rossz gépnek, valóban. Remélem egyszer nekem is megadatik (egy új ZX10 után). Ezek a mostaniak tényleg nagyon picik, nem tudom mennyire zavarna hosszú távon. Ültem R1-esen...biztos baromi jól lehet pályázni vele, nem úgy, mint az én kirándulóbuszommal
zsoltee10: azt csak a Yamahához adnak (csak h Persu is örüljön)
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Djuree
félisten
válasz Integra #2916 üzenetére
mér jó az ha kicsi? és akkor nekem mi lesz? már a safety-s tanfolyamon is röhögtek rajtam mikor a gsxr-en (nem a csúnya nevén írtam látod? ) ültem, mint majom a köszörűkövön, lenéztem és láttam az első lámpabúrát . nagyon kényelmetlen volt. persze gondolom nagy sebességnél azért tart a menetszél valamennyire.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
-
Djuree
félisten
válasz Integra #2926 üzenetére
fújj, nem kell csopper. majd ha 70 éves leszek pedig gondolkozok egy pályagépen, ha lenne saját garázsos házam akkor már lenne. de így nincs hovatenni, ezt az egyet is alig tudom hova eltenni
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
zsoltee10
addikt
válasz Integra #2946 üzenetére
nekem tetszik az időjárás, a földek fel vanak szántva és a sárban is lehet motorozni. Épp mondtam egy barátomnak, akivel a 7végén motoroztunk a földesen, hogy kellene egy szöcske, amit nem sajnálnánk a sárban. a 7végén ugyanis a varadero meg én is szép sárosak lettünk, elterültem, mint a gyalog béka. borzasztó nehéz terepen és az utcai gumik pillanatok alatt telítődtek sárral...
nem tudtok egy jó állapotú 125-ös enduro-t olcsó pénzér?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #2995 üzenetére
világos.
Nem ugatok bele, csak elmondom, hogy marketing, mert érdekesség
Nem lesz baja tőle, az 50 az hülyebiztos, melegben legalábbis mindenképp, hidegben meg nem nyugi. De közúton baja nem lesz itt semminek.
nem kell meggyőzni engem, mert nekem mondom, ez jött ki, linkelhetnék most egy szép hosszú cikket, meg be kéne regisztrálnotok ide oda, aztán valaki elhinné, valaki nem.
de szögezzünk le valamit. a gyengébb olaj az nem azt jelenti, hogy hígabb.
teljesítményszint a lényeg. Viszkozitásindex, vagy viszkozitásstabilitás. A többi marketing.
kicsit felkavarom az állóvizet estére[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000