-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
válasz Integra #4938 üzenetére
á én a bullshitre immunis vagyok (elvégre kereskedő vagyok vagy mi a fasz, meg kell valahogy különböztetnem a jót a bullshittől )
szépen sorban kipróbáltam 3-4 féle olajat, és eddig ez a motul a legjobb egyértelműen, a gyári honda olaj is ellustult a 6k végére és a castrol racing is ugyanolyan volt 6ezernél, a váltón érezni a legjobban ha valami nem stimmel...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #4938 üzenetére
hát ha megnézed az 5100 ast és összeveted mondjuk a MOL Dynamic Moto 4T Racing vel, és nem a márkát nézed, hanem azt, hogy a mol az JASO MA2 és nem JASO MA...
illetve mindkettő API SL.
árban majdhogynem ugyanott vannak, JASO MA2 meg jelenleg az aktuális legmagasabb teljesítményszint...A motulnak a 300V 5W30 asa pl minden teljesítményszintet, vagy ajánlást túlteljesít több mint 6 papírért/liter. de az nem azt jelenti, hogy a márka a létező összes palettán csak a legjobbat alkotja.
Yamalube 15W30 ugyanez a helyzet. supersportban ezt használják a csapatok.érdemes elolvasni az ajánlásokat és a teljesítményszinteket.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #4942 üzenetére
érzésem szerint ez továbbra is vakhit egy márkában.
ha valami egy teljesítményszintet hoz, akkor miért lenne kotyvalék? Tökmindegy mi van ráírva. meg van vizsgálva mit tud.
Ha te érzed autóban két olaj között a különbséget, akkor minimum, hogy viszkozitás különbség van a két olaj között.
én jóval egyszerűbb dolgokra vezetném vissza ezt. még régebben mondtad, hogy a gyári előírtnál sűrűbb olajat raksz bele. ha most lecserélted egy gyárilag előírt megfelelő viszkozitású olajra, akkor simán változhat a pörgési kedve és a fogyasztása is az autódnak.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #4949 üzenetére
nem. nem pontosan értettem akkor a kérdést.
a váltóolajban más adalék van. EP. ami a fogaskerekeknél fellépő félkenéses állapotnál tud csak működni. ilyenkor egy hővillanás van a két fém alkatrész között, ami aktiválja azt az adalékot. ha nem ilyen olajat raksz bele, akkor szétkopik az egész.
motokerékpár olajban ez bennevan.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #4952 üzenetére
a ferrari 60asat csak versenykörülményekre ajánlja egyébként.
12 hengeres motorhoz azt írja: használjunk 0w-40-et a közúton és 10w-60-as “verseny” olajat a pályán.megjegyzem versenykörülmények között senki nem használ 60as olajat, mert annyi minusz lóerő van tőle. a hőtől meg nem ment meg az a vastag olaj.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
NINJA_V
tag
válasz Integra #4949 üzenetére
A lenyeg hogy ezekben a motorkerekpar olajokban specko adalek van a nedves kuplung miatt....( az ezer masik adalek mellett, pl EP..), ezert is nem lehet autos olajat onteni a motorba, teljesen mas adalekolas...
Azert motoroknal is van pelda valto olajra, osszes autoblokk mintajara epulo motor, bmw, motoguzzi, laverda, es egyeb tipusok ahol a valto fizikailag kulon van a blokktol, ezekbe valto olaj megy. Legtobb ilyen motor olyan kuplungszerkezettel rendelkezik, mint az autok csak kicsiben.
Ezen felul a mostani 4T crossok, ket koros olajjal rendelkeznek...egy a forgattyus hajtomunek, egy pedig a kuplungnak+valtonak...mindkettobe motorolaj megy...itt praktikussag es elettartam miatt van 2 reszre szedve...Two Strokes and Four Jokes
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #4954 üzenetére
az van, hogy az eu ban api SJ nél régebbi olajat nem adhatnak ki, kijelenthetjük kis túlzással, hogy szar olajat nem kaphatsz. Lerakódás ezekkel az olajokkal nem nagyon van.
versenyzésre senki nem használ vastag olajat. a híg olaj jobban hűti az alkatrészeket, és nem üzemmeleg állapotban is jobban óvja az alkatrészeket. ez tény. ezt tudják a versenyszerelők is.
nincs ferrarim, úgyhogy innentől passzolom a kérdést.
cseréld úgy, ahogy érzed, adatlapon az volt írva, hogy ahogy a jármű gyártója előírja emlékeim szerint.
de ez a 300V most a motorba megy?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
stifi
senior tag
válasz Integra #5001 üzenetére
hümm, mostanában a hondánál szinte minden gép erre a fényszóróformára épül..
hát mit mondjak, a kétlámpás sunyi fej sokkal, de sokkal jobban tetszik, a vfr1200, a vfr1200x, a cbr125, a cbr600f elég elcseszett formavilággal rendelkezik..
sokkal szebbek a régebbi gépek (vfr800, régi 600f)de legalább a fireblade megmaradt nagyon szépnek
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Integra #5004 üzenetére
persze ízlésen nem vitatkozunk, mindenkinek ami tetszik, de nekem ez nem
Djuree: teljes átvizsgálás általában egy kb 1 órás állapotfelmérést jelent (legalábbis munkadíjban 1 óra, általában azért hamarabb megvan), ilyenkor átnézik a gépet kb olyan szinten, mintha vizsgára menne. állapotfelmérő lapot is adnak hozzá.
nem egy nagy durranás, de legalább nem kell külön fizetned érte, és nekik is jó mert biztos találnak 1 kiégett izzót vagy elkopott fékbetétet, amire javasolják a cserét, de nem hiszem, hogy átverés lenne.max akkor ha csak szóban mondják, hogy megcsinálták, komolyabb helyeken azért adnak egy lapot mellé.. (nálam így derült ki, hogy a megvásárolni kívánt motoron nem működik a duda.. a tulaj sem tudott róla)
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #5027 üzenetére
Nem a fizikai méretekről van szó, hanem a külsőről. Sokkal karakteresebb volt a régi, nekem az újnak túlságosan nyomott az orra és a farokidom is olyan semmilyen. Mondjuk kár erről vitatkozni, mert ízlések és...
Mondjuk nekem nem tetszenek a nagyon apró gépek, amiknél ülve meg lehet nézni az első fényszórót, de kezelhetőségben tényleg összehasonlíthatatlanok a régi buszokkal."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
válasz Integra #5004 üzenetére
Értem én, hogy gőzgép, de mi--
Naszóval a tehén az egy utcai powercruiser naked. Doc vifferje is egy sporttúra. Ez viszont névleg túraenduro, tehát nem csak aszfaltra, hanem lágy, puha talajra is. Oda viszont sztem - hangsúlyozom szvsz - sem a nagy tömeg, sem a v4 nem az igazi. Egy jóval könnyebb motor, valami egyszerűbb, nyomatékosabb 2-hengeres erőforrással. Belegondolva, ez egy közepes méretű (4-500cm3) cross motor tömegének a duplája...
Értem én, hogy kifejlesztettek egy jó kis v4 motort, amit most próbálnak több helyre is ellőni, de miért nem inkább sportmotort építenek köré, miért túraendurot?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #5023 üzenetére
Hát ezt így azért erős kijelenteni. Hondából is kifoghatsz fesszabályzósat, vagy elfolyik az állórészed, vagy pont a te 600 rr ed szereti a hengerfaláról lehámlani a kopóálló réteget néhány 1000 km után. Van ott is sansz mindenre. De tény, hogy többet kell költeni a prémiummárkára. Alkatrészek áraiban is megmutatkozik.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #5048 üzenetére
sedici 16 millába került, és nagyon kevés gyártódott le belőle. NR ugyanez a kategória. mennyi készült belőle? 250 db?
Panigale meg a zászlóshajója a Ducatinak tudtommal. az 1199. leváltva az 1198at. mint régen a 998 at a 999 váltotta. Van belőle S meg R. nem ugyanaz a kategória.a GP hez visszatérve a 800 köbös motorokat azért vezették be, hogy ne haljanak halomra a pilóták, igazából lassítani akarták a gépeket, de valamiért az lett, hogy a kanyarsebességük nagyobb lett 1000 hez képest. annyira nem láthatunk bele, milyen szabály miért lett, ezért én nem is fogallkoznék ezzel a részével a dolognak, mindenesetre mindennek oka van.
egy márka mit tehet meg, meg mit nem. picivel okosabb emberek ülnek ott, akik eldöntik h a palettán mi legyen. mi nem végeztünk semmilyen piackutatást, nem ismerjük a fogyasztási kultúrát az országokban, nincsenek olyan ismereteink, millió dolgot nem ismerünk. Ezért egy sör mellett lehet ezt beszélni, meg a politikáról is, csak nincs alja
valaki mondta, hoyg ezek nem ugyanazok a ajapánok, mint régen. én erre azt tudom mondani, hogy de. csak mi lettünk öregebbek, meg a világ változott.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #5053 üzenetére
V5 ből szerintem nem, mert a V4 is drága technológia, de most inkább hagyjuk.
abban igazad van, hogy egy olyan cégnél, ami tekintélyelvűségre épül, történhetnek nagyon csúnya dolgok. de ha irányban vannak akkor meg nagyon jó.
nem annyira az eszét akartam volna kihozni a vezetőknek, hanem amit nem látsz, hogy milyen összefonódások vannak, meg érdekkek. Amilyen döntések ebből születnek, azt kívűlről úgy tűnik, agyatlanság, holott nem ismered a helyzetet, hogy kinek mennyire fájna az, és általában mindennek van oka. ennél többet nem tudok én sem az egészről, csak ezt figyeltem meg. lehet nem így van.
ettől függetlenül nem tudom figyelmen kívűl hagyni azt, hogy egy magyarországi topicban egy magyarországi- nagyonidézőjeles és nem pejoratíve mondom!!! - huszonhatodik senki (én is) mondja meg éppen, hogy a Hondának mi legyen az üzlet és modellpolitikája, aki ráadásul nem is ebben az iparban dolgozik. (én sem)
nem fura?
és mi mondjuk meg, hogy ki a hülye, meg ki nem. Úgy, hogy ebben az országban 90 óta van tulajdonképp autó.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Daywalker
addikt
-
stifi
senior tag
válasz Integra #5177 üzenetére
nekem a munkámhoz tartozik, hogy néha el kell ugrani ide-oda, ilyenkor kerülök is egyet kettőt a városban
ha lehet választani a céges kocsi és a motorozás között, az utóbbit szoktam, majd kompenzálják valahogy, faszom se akar a dugóban ülni...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #5198 üzenetére
Persze! És félreértés ne essék, nekem nem a munkával van a bajom, mert dolgozni kell és vannak előnyei (azon felül, h fizetést kapsz érte). Hanem azzal, hogy minden körülöttünk lévő, és minket körülvevő (legyen az állami vagy magán) cég, vállalat és szolgáltató (legalábbis azt hazudják magukról, hogy ők szolgáltatnak) élükön a bankokkal csak lehúzásra megy. Ha meg bajod van akkor eltakarodhatsz a p.csába, mert csak nekik lehet igazuk, egyébként meg ha kérésed/kérdésed van, akkor kedvük szerint azt hazudnak amit akarnak.
Na de offolom az off témát
stifi: nem tom, én a régi rendszerben magam vittem vizsgáztatni, akkor annyi volt amennyit mondtál (akkor nem volt fólia). Tavaly már én is odaadtam valakinek, mert nem volt időm. Az elvitte, 30-ból megvolt fóliával mindennel...(+5+10k ahogy mondtad.)
MOD: gyanítom h az ivanicsnál is megcsinálják, elég nagyok...és igen, 6500 pénz...ott van a kawa szerviz is.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós topik
- Politika
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Milyen GPS-t vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Elite: Dangerous
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- További aktív témák...