-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Djuree
félisten
-
Topiccsendőr
addikt
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #3099 üzenetére
Olyan gumit vegyel amit konnyu csusztatni. Pirelli, Metzeler, Continental.
Ezekkel barki tud keresztbe csuszva kozlekedni. Masik meg hogy menni kell sokat kopott gumival ami csuszik... Persze nem feltetlenul ezzel kell kezdeni, de ajanlott nehaNagyon nem kell beszarni, romma kopott gumi is tapad valamennyire
Lasd: [link]
-
[lAyCsI]
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #3134 üzenetére
nem.
megnéztem ezt a videót is, meg is beszéltem több haverral is. sok érdekes dolog van benne.én utánaolvastam, melóztam az ügyön. ezt mindenki meg tudja csinálni. itt a nép egyszerű gyermekének a véleményével találkozhatsz. érthető, nem foglalkoznak ilyesmikkel, mint a motorok működése, csak nem tudom mire ez a hatalmas magabiztosság.
mindig kérdeztem szakembereket, és ha valamire nem kaptam választ, akkor azt addig kerestem, amíg világos nem lett. viszont akiktől kérdeztem azok közül nagyon sokan rossznéven vették, amellett, hogy nem tudott válaszolni egyértelműen a kérdéseimre egyik se és semmilyen konkrét dologgal nem védték a véleményüket, de mocskosul ragaszkodtak hozzá.
a felületesség nagyon kényelmes dolog.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Djuree
félisten
válasz Integra #3166 üzenetére
azért 30 felett már tényleg gyorsabban gyengül, öregszik a test. nem véletlen vannak már majdnem kiöregedve a 30 +pár év körüli profi sportolók. vannak kivételes emberek, akik 40 évesen is bírják a profi sportot, de nem sok ilyen van és azt elhiheted hogy ők nem agyatlanul csinálják el kell fogadni, kiba gyenge az emberi test sajna...lehet nyújtani de csodát nem szabad várni, mert nagy lesz a pofára esés...
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
-
Ferdzsoo
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #3284 üzenetére
szerintem nem kell tőle fosni. Normálisan működik a Xenon
megnéztem néhány adatot.
Áramfelvétel normál módban: 3,5A. - Áramfelvétel indítási módban: 7A
ráadásul a sima izzós 55W helyett 35W ot használ.
a sima izzó is hideg állapotában jóval több áramot vesz fel, ott is van áramlökés.
55W/12V 4,5A egyfolytában, plusz hideg állapotban valamivel több. alig van különbség a kettő közt.
ez nem tudná leszívni az akkut.
ott valami kezdődő akku probléma van vagy nem jól megválasztott teljesítmény, satöbbi.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Djuree
félisten
válasz Integra #3291 üzenetére
én is így gondolom. az egy dolog hogy mi látunk, de ha minket nem látnak, mert vakít mindenkit, akkor még szarabb a dolog....a másik hogy mindenki dudálni meg anyázni fog, és igazuk lesz....plusz aki a simát nem látja az a xenont sem fogja, aki meg a simával nem lát, az ne üljön motorra
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
őstag
válasz Integra #3284 üzenetére
Azért nem kapcsolok refit mert már autósként is állatira zavar amikor jön egy motoros kolléga refivel....pont pofán világít.
A xenon témáról az a véleményem, hogy sokkal több az olyan baromarc aki nem képes a kocsin jól beállítani a tompítottat vagy állandóan égeti a ködlámpát, arról nem is beszélve hogy hiába van a hiper szuper autókban ilyen olyan xenon állító én minden este anyázok mert nem lehet semmit sem látni a hülye szögben (emelkedőn fel/le stb...) érkező xenonos kocsiktól.
Értem, hogy marha jól lát a sofőr de mindenki más meg megvakul...[ Szerkesztve ]
PH PS5/XBOX discord link https://discord.gg/QUKTTkrrrA
-
őstag
válasz Integra #3298 üzenetére
Szerencsere nem kell hogy azonos legyen a velemenyunk, en egyszer sem bantam meg a cseret es hasznalom is a mocimat reszemrol ennyit a xenon temarol.
Az autos valaszodra meg annyi, hogy ugy latszik sosem jott meg veled szembe zsir uj audi,bmw, stb stb stb...[ Szerkesztve ]
PH PS5/XBOX discord link https://discord.gg/QUKTTkrrrA
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #3323 üzenetére
És ha még hozzáveszed, hogy 10 napos autópálya érvényességet is kell váltani, plusz drágult a benzin...fincsi. Mondjuk a 10 napos előnye: egymást követő két héten is el kell menni, hogy kifizetődjön
Kecso valóban emberi áron van, Euroring meg bizonyos szempontból picit jobban tetszik, de asszem drágább is...végülis mindegy, csak menni lehessen...bár meglátom, idén hogy alakul, mert lakás projekt is van, meg csomó egyéb (szakdolgozat, esküvő, esetleg diploma stb...és akkor még dolgozni sem ártana mellette).
.mf: Köszi! Áh..fenét, nem volt itt semmi részegedés. Majd 30-nál (még két év).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #3427 üzenetére
hát nemtom, szerintem nincs baj a savas akkuval se. nem lehet annyi ideig tárolni szulfátosodás nélkül, ezért szoktak tönkremenni. Gondozás mellett nagyon sokáig jók azok is. A szervizek nem nagyon figyelnek arra, hogy töltve legyenek az akkuk, több éves állás után ez meg is látszik. azért van ennyi garis akkucsere motoroknál is (tehát a felitatottat is hazavágják szóval...). balfasz szalonhozzáállás és szakértelem hiány az van rendesen. továbbképzésre szokták küldeni a szerelőket annyira seggek az akku témából, meg annyi a garanciális kiadás.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #3531 üzenetére
Célegyenes 200+ km/h nagy féktávnál aki használja a hátsó féket az hülye (vagy én nem értek hozzá). Vagy nem eléggé húzza az elsőt. Ez fix. Próbáld ki, csak utána szedd össze a motort
nem nagy fékezésekre való. Én sem tudom minek kell, csak keresztbe állsz vele, ha az elsővel együtt használod. Jókat lehet vele mókázni, de nem versenypályára való.
Valaki arra használja, hogy "stabilizálja a motort" ami nem tudom mit jelent.
állítólag azt, hogy pl. gyors kanyarok előtt ne az elsőre marjon rá, hacsak kis fék kell, mert azonnal geometriaváltozást okoz az első, míg a hátsó nem akkorát. De én ezt nem tudom felfogni, hogy mennyire számítana.Rossi azt mondta egy interjúban hogy nem tudja miért csinálja, egyszerűen jól esik neki. Biztos sokat supermotózik, meg endurózik, aztán reflex, ha érzi, hogy nagyon pofára akar esni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #3533 üzenetére
passz, de visszatérve a fékre, mit nevezünk hátsó fék használatnak?
GP 125 ben hátsó fékkel kell menni kanyarban, gázzal együtt, hogy ne ragadjon meg pl, egy gyenge futóművű+fékű motornál meg érdemes használni azt is.
tehát minden motor máshogy vezethető, ez a hátsófék dolog nálunk sornégy hatszáznál nem tudom mennyire kell pályán. már a sima motorféktől megy keresztbe az enyém, tényleg nem gondolnám hogy szükség van rá.
motorerő, esetleg típus, kanyar meg annyi mindentől függhet ez az egész. De a klasszik nagyfékhez nincs szükség rá.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #3542 üzenetére
tapasztalataim alapján ennél a gáz és hátsófék egyszerre használatánál ugyanúgy geometria változás van, csopperes lesz a motor, nagyobb utánfutással, annak szélesítenie kellene az ívet, hacsak a sebesség nem csökken. de a szűkebbrevétel a sebesség csökkenése miatt történik, akkor meg lehetne mélyebbre is dönteni a fék helyett, hiszen a gumi a fékre nem dobja el magát.
én értem, hogy a bólyakerülgetésnél 30km/h nál az van, hogy gáz+fék egyszerre és a hátsó fék felengedésére egyenesedik fel a motor, illetve azonos gáz mellett a nagyobb hátsófékre lefekszik, de ezt nagy sebességnél aki használja az nem ebben a dimenzióban van, meg 150 nél nem fog lefeküdni hátsófékre a motor.Szóval nem értem
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zack
nagyúr
válasz Integra #3531 üzenetére
Szerintem nyújtja a csípőnél levő izmokat ami nagy igénybevételnek van kitéve főleg kanyarokban. Bár én nem vagyok egy Rossi, de én is mindig nyújtottam, és egész sokat segít. Gondolom náluk még többet, mert nem 8-10 köröket mennek egyszerre.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #3550 üzenetére
Fektavon lablogatas a tema? Szerintem marha egyszeru. Fektavon stabilabb a motor. Max fekezeskor a hegyes geometria miatt kacsazik a motor. Ezt csokkenti kicsit. Mint ahogy a koteltancos a ruddal egyensulyozva stabilizalja magat, ezek meg kilogatjak a labukat.... Ok serm tudjak miert... osztonosen jon... meg mert biztos sokat supermotoznak
Itt egy temaba vago video. Ezen van lablogatas, es kanyarba befele fekezes (kicsit elrontva) meg egy kis futomu pattogas, es meg super slow motion is : [link]
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #3561 üzenetére
Edzenek persze, de nem agyatlanul mennek. Ha szorítani kéne a tankot féktávon 5 kör után vége lenne mindenkinek. Ez energiapazarlás. Egész egyszerűen ahogy Pedrosa hátsó kameráján is láthattad, féktáv előtt kiülnek, és nem szorítanak, hanem támasztanak. Nem erőből oldják meg. Azt úgy nem lehet.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zack
nagyúr
válasz Integra #3561 üzenetére
Ne vicceljetek. Az állóképességük vetekszik az élsportolók állóképességével. Napi szinten is sok futás, bicikli, kondi, saját súlyával végzett gyakorlatok, és persze a mentális pszihés felkészülés is ide tartozik.
Amikor nem motoroznak ezeket felváltva űzik napi több órát.
Óriási "háttérmunka" folyik ha nincs verseny, amiről kevés szó esik a médiában.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó