-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
lujo10
aktív tag
válasz Integra #11220 üzenetére
Király moci (csak Bocik!!!)
[ Szerkesztve ]
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #11287 üzenetére
mikor volt cserélve a fékfolyadék?
egy szezonban nyugodtan cseréld le legalább kétszer. Ha érzed hogy változik a nyomáspont az simán tud levegőtől lenni.
pl volt olyan h melegedéskor keményedett fel, hidegen meg puha volt. a fémfékcsővel csak a nyomáspont lesz határozottabb, a gumicső rugalmasságát dobod ki a képletből. a nyomáspont ugyanúgy fog vándorolni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
NINJA_V
tag
válasz Integra #11300 üzenetére
Nem csak a fekezesek szamatol tud tonkremenni, nagyban befolyasolja az is hogy mennyi nedvesseget szivott eddig magaba, drasztikusabb levegosodes altalaban attol van..
Bar nem emlekszem pontsoan a fekfolyadekod szinere de nem ugy tunt mintha RBF lenne, az sotet barna, olyan mintha hasznalt lenne, a tied valami vilagos szinu volt nem?Two Strokes and Four Jokes
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #11300 üzenetére
Ki kell probalni. Le kell cserelni, ha jobb, akkor elhasznalodott. Nekem is euroringen hasznalodott el. Az se valami nagy palya. Az mzbe meg ezeken a kis szar gokartpalyan hasznalodott el, ugy hogy ott alig fekezek. Ott is cserelni kell rendesen.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
stifi
senior tag
válasz Integra #11351 üzenetére
mivel nem tudom mi a jó nyomás, ez is elképzelhető, nem volt alkalmam sokat kísérletezni vele. az viszont biztos hogy kakucson is ugyanilyen nyomással mentem és gyönyörűen kopott a gumi, semmi ilyesmi agresszió nem volt benne csak kecskeméten, szóval szerintem nem a nyomáson múlik.
vagy kecskemétre tök más nyomás kell, tudja a fene!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #11593 üzenetére
Sztm az a fek meg nagyon sokaig jo tud lenni. Nem sokat zavar. ha mar azt mondod, hogy befele engeded kanyarba fekkel a motort es idegesit a nyomaspont, mert nem tudod a koridot menni miatta, akkor persze
De lehet en vagyok igenytelen, egy monoblokk nyereg mindenkepp jobb a csavarosnal. Ha neked megeri akkor csinald, persze, jobb lesz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #11847 üzenetére
A problema-mint mindig- most sem olyan ecceru.
Penztelensegbol indul, es az altalanos igenytelenseg is jelen van.
Egyreszrol arra gondolok, h vannak a 60-80 e ft os robogok, amiket kontenerekbol legoznak ossze emberek. Ennyiert adjak el. Emberunk ( a nagy tobbseg) megveszi, majd ha valami olyan hiba van rajta, amit o otthon nem tud megcsinalni, akkor viszi szerelohoz. Nade. Egy normalis szerelo ilyenkor lecserelne a fel motort, kb 150 e forintert, es most csak a kopoalkatreszekrol beszelunk. Ahhoz h menjen tovabb, kb 30-40 et kene elkerni a motor vetelaranak a felet.
Mit csinal ilyenkor az ember? Sarkonfordul azt' elmegy. Ez a fajta van tulnyomo tobbsegben.
Nem hiszi el az ember, h egy bizonyos osszeg alatt szart kap. Hinni akar benne, h egy 10 eves motorban lehet 5000 km, sajat magat is atb'ssza.
Persze lesz olyan ember aki elvallalja, tulkepp ezek mind megelhetesi bunozok. Mindket fel hibas, valahol, de nem a fogyasztovedelem teruleten.
A nulla motorkultura miatt, most ezt ertem minden gepjarmure.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
stifi
senior tag
válasz Integra #11847 üzenetére
sosem kopnának ki. mindig lesz olyan aki igénytelen munkát végez addig amíg nem basszák tarkón érte. ha meglenne a tarkónbaszás, ritkábban futnál bele ilyesmibe, de akkor is lenne gány meló bőven..
olyan ez mint a bűnözés. ha lenne itthon közbiztonság, nem kéne állandóan a hátad mögé lesni az utcán, de akkor is megtörténhet hogy jön valaki aki kirabol.. csak nem ezen kattognál fényes nappal az utcán, de attól még a jelenség van és nem lehet kiirtani, sosem fog megszűnni!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
senior tag
válasz Integra #11925 üzenetére
Azt elfelejtettem írni, hogy motorosokról van szó.. olyan rendszerességgel, hogy tuti nem egy-két véletlen kilógott alkalmi óvodások.
Ehhez azt fűzném hozzá, hogy aki izgalmakra vágyik és unja már a jobb (vagy bal) kezét az menjen éjjel pl Dobogókőre fel s alá..
Ott nulla közvilágítás, csak a vaksötét, a reflektorfény és a mersz ami van.. -
shiNIN
tag
válasz Integra #11942 üzenetére
Picit fejtegetem, mert annyira nem tudok jobbat csinálni ebben a melegben.
Az autópálya egyszerű hely, az ember húzza a gázt és megy. Ehhez nem kell olyan sok. Ha valaki 180-ról akar kigyorsítani, az nem tud meghatni, az autópálya igazából nem azt jelenti, hogy végsebesség közelében kell menni. Ráadásul jobbára sík és kevésbé zavarják az embert a többiek. Nincs szükség fékezésre majd kigyorsításra alapból. Lehet, hogy van olyan szint, ahol az már némi élvezetet visz az autópályázásba, nem tudom, miért jó ott kiélni magát az embernek. Sokkal jobb helyek vannak annál.
A motorozásunkba most nem megyek bele, amúgy más a stílusunk és hozzáállásunk Alvaróval, úgyhogy egyre kevésbé tudunk együtt menni. Eddig a hipermazsolaságom, a motorom gyöngesége és a hypermiling logikus és/vagy élvezetes vonulatai iránt érzett vonzalmam lehetővé tette az együtt haladást, de ez nem tarthat(ott) örökké.
Nyilván van még, aki így megy, de van, aki sokkal, sokkal hardcore-abb még Alvarónál is. Az már nem tartozik a normális emberek körébe, valszeg ő is tudja. Persze, a többség nem ilyen, tudom azt én is. Nem is abból indultam ki, hogy 70-nel megy valaki autópályán. De 160-hoz se kell erőgép. Teresa is ment már úgy minden további nélkül, pedig ő csak 50 lovas. -
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #12021 üzenetére
650es bandit tenyleg meglepoen jo volt. Azt hittem sokkal szarabb lesz. Probaltam feszitett tempoban is kanyargos reszen, ott mar kezdte feladni a futomu, de ez is jobb volt mint amire szamitottam. Olcso, igenytelen maszkalos/tura motor. Talan meg jobban is ereztem magam rajta mint az fzs600-on. Ettol fuggetlenul osszessegben az fzs600 jobban tetszett.. pl kulsore is.
[ Szerkesztve ]
-
-
tutis
őstag
válasz Integra #12074 üzenetére
Azért én azt már simán bevállalnám... Főleg ha azt nézzük hogy minden motornál vannak hibák, visszahívások. (vagy nem visszahívások, pedig kellene)
Nekem a gixxernél a trafót (vagy mi a szöszt) cserélték visszahívás keretében.. Nem volt semmi baja és nem hallottam soha róla hogy valakinek baja lett volna vele, de kicserélték szó nélkül.. Legalább érezni a tőrődést[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #12072 üzenetére
Egy ilyen hírből nincs értelme levonni semmilyen következtetést.
Még az überfasza márkáknál sem sikerül minden motor ugyanúgy. Nagy sanszod van kifogni "vadonatúj szart" embertelen sok lehetőség van bármilyen hibára.
Elég ha a beszállító más szériás egyenirányító diódákat rak bele a fesszabba, vagy az éppen a motorodban lévő blokk a 120 lóerő helyett csak 112, mert éppen úgy sikerült, vagy egy bizonyos rezonancián képes elengedni a vezérműláncfeszítő és bármikor átugorhat a láncod. vagy vagy vagy
És ez minden márkánál van, ha japán, ha olasz, ha angol.
a hétköznapi ember mit csinálna ha megtudná h az ő motorja fékpadon kevesebbet teljesít a gyári adatnál? fel lenne háborodva, meg puffogna, holott csak a tudat basztatja.
szerintem nálad is valami ilyesmi lehet. nem érdemes felhúznod magad egy ilyenenmás kérdés h mi a reteknek kell 195 lovat kihozni egy V2 ből? Nem pont a megbízhatóságra mentek.
Az olaszok szeretik a szabályokat nem igazán figyelembe venni. pl gyárilag 107dB a kipufogó zajszintje, de 5000 fordulatnál meg minden oké, és átmegy... hát azért...
a megígért 195 ló helyett van ahol 178 at teljesít. ki nem szarja le. Ha versenyzel vele, úgyis reszelni kell, a tévében amit látsz a futamokon, annak a motoronak semmi, de semmi köze ahhoz, amit a boltban kapsz. Utcán meg meg fogod érezni? pályanapon?
ennek ellenére azért segghülyének nézik a világot, ez egyértelmű, ami nekem annyira nem tetszik.8M ért nem az a vevőréteg fogja venni aki ha karcos lesz az idom, vagy összepiszkolja akkor szívja a fogát, hogy basszameg már nem tökéletes a motorom többé.
ha neked megbízhatóság kell, akkor máshol kell körülnézz (bár nem hiszem h pont a Panigalét akartad megvenni) , nem a szarráhegyezett sportmotoroknál, mert ez eléggé az.
semmi értelme keresgélni ezek között egy bálványt, amit imádni kell. A legtöbb ember erre akar kilyukadni mindig. egy tökéletest találni, és akkor el van intézve, az a jó. de a motorozás ne erről szóljon már. ez a gondolkodásmód egyenesen a márkahűséghez vezet
Vannak modellek, amik jó konstrukciók voltak, és van azoknak szériái, amikor minden klappol. ezt a különbséget veszed észre a megbízhatóság terén. erre jön még a használat módja, meg a gondoskodás.
De ne bontsuk le japánra, olaszra ezt, mert semmi értelme. megint olyan bulváros egyszerűsítésnek tűnik, és az élet sosem egyszerű. csak a kényelmes embereknek[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ALI_G
veterán
-
shiNIN
tag
válasz Integra #12118 üzenetére
Láttuk már mindketten, legalábbis részben A motort egyébként sokféleképpen lehet rendeltetésszerűen használni. Egyesek pl. közlekednek vele, azzal sincs baj.
Mi Móron jártunk, ahol felléptem a kórussal. Brrr, rég motoroztam sötétben esőben, nem volt valami kellemes, főleg, amikor jöttek szembe a Bodajk-Fehérvárcsurgó kanyargós hupás szakaszon és csak azt tudtam, hogy az út köztem és az autós között kanyarog valahol. Az úthibákban gazdag szakaszok nem jók ilyenkor, a kis sebesség viszont segít a bajokon.
A házig vezető földút egyre rosszabb. Majd megpróbálom fotón visszaadni[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
válasz Integra #12158 üzenetére
én sötét plexivel mentem mögöttük, nekem túl gyors volt már a tempó, csak azért tartottam velük a lépést mert tudtam hogyha ők jól látnak és tudnak ennyivel menni, akkor én is..
egyedül tuti nem így mentem volna haza, folyamatosan 3 számjegy volt a sebesség...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Djuree
félisten
válasz Integra #12162 üzenetére
tudom hogy szar, én napszemüvegben szoktam motorozni, nem bírja a szemem a napot. plexit meg külön nem veszek ezért, 14k-ba kerül, inkább felveszem a szemüvegem. horvátban volt csomó alagút, ott elég sötét volt, hát a napszemüvegben eléggé félelmetes volt hogy semmit nem látok szinte. ilyenkor mondjuk jó lett volna ha csak a plexit kell felhajtani.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Prof01
veterán
válasz Integra #12179 üzenetére
Ez a BMS (Blue Mountain State) c. sorozat főcímdala! Nagyon nagy!
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Fotók, videók mobillal
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Eleglide C1 - a középérték
- Stellar Blade
- Milyen TV-t vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- MIUI / HyperOS topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...