-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
KubanitoS
veterán
válasz Buster17 #8777 üzenetére
Csak keresgélned kell egy kicsit, parancsolj:
KAWASAKI Z 400 J
YAMAHA R1-Z 250
SUZUKI GS 125 S 8kwIlletve töménytelen mennyiségű Simpson / MZ áll rendelkezésre ezért a pénzért. Annyit azért én hozzátennék, hogy ez elég zsákbamacska, lehet veszel egy gépet és egy pár hónapon belül a 250 ezer többszörösét is ráköltheted.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
runner 125
nagyúr
válasz Buster17 #8782 üzenetére
Öregek, két ütem, szét kell forgatni, üzemórás, 8-10 literes fogyasztás.
mod.
Jah, és 20-ból jó ha 1 rendszámos.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Buster17 #8784 üzenetére
Elolvastam a fentebbi hsz.-okat is. 250 tényleg gyér egy motorért. Az átírás szerintem ennél a kategóriánál is min. 35.000FT.
Ha, teheted gyűjts még, első motornak egy 125-ös CBR jó választás lehet. Fiatal, 4 ütemű, gazdaságos, barátságos, - tanuló motornak ok.
Kb. 300k-tól már korrektek vannak.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Buster17 #8797 üzenetére
Akkor a fentebb neked linkelt belpiacos japók élből kiesnek. Szerintem itthon egyhez sem kapsz alkatrészt.
Miért nem veszel robogót? 300k-ért már nagyon korrekt 125-200-as robogók vannak, amelyek 3,5-ből - 4,5-ből (4t-2t) eljárnak, előbbivel 90, utóbbival 100-as utazót simán lehet tartani.
"Ha nem kell szerelni akkor lehet drágább is."
Ilyen meg a világon nincs, de ha van szólj, veszek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Buster17 #8801 üzenetére
Pedig az elvárásaidat figyelembe véve, azért a pénzért a legjobban robogóval járnál. Több, mint 20 éves technikát szerintem ne vegyél, mert csak szívni fogsz vele.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
KubanitoS
veterán
válasz Buster17 #8804 üzenetére
Kísérletezz, ha szeretnél, lehet még szerencséd is lesz. Nekem két dolog tűnt fel egyből ezen motoron: 125 köbcenti rendszám nélkül, illetve tuning alkatrészekből összeállított blokkal rendelkezik. Az előbbiért könnyen megvághatnak, utóbb miatt ez akár egy széthajtott motor is lehet. Én biztos nem venném meg...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
runner 125
nagyúr
válasz Buster17 #8804 üzenetére
Nem lebeszéllek, csak tényeket közlök.
Egy részből szerintem ez egy lelakott motor, attól függetlenül is, h nem mai darab.
..én rendszámot nem látok rajta, úgy használni meg illegális. Kb. 5 jogszabályt sértesz a biztosítási csalástól, adóscsalásig.
Mellesleg ez power szeleppel tudod mikor eszik 5 litert? Ha, berakod 1-esbe és 10-zel elgurulsz vele. 2x annyit minimum, plusz ezek üzemórás motorok. Látszik a teljesítményből is, 125ccm és majd 30 ló. 10.000km-t sem megy el egy dugattyúval, és akkor hol van még a főtengely, hajtókar, csapágyak, váltók esetleges cseréje/meghibásodása.Ilyen motorból én max crossot vennék, nyilván hobby célra, a határba, mert ilyen benzin árak -s, persze alkatrészárak - mellett ez napi, megbízható közlekedésre alkalmatlan.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
doc
nagyúr
válasz Buster17 #8804 üzenetére
tuning dugattyuszett (magyarul szettapostak), kenyelmetlen enduros ules (250 km ezen? belehalsz...), ketutemu technika, szoval en max. kornyeken szaladgalos motornak vennem (de ahhoz meg megint csak sokkal jobb es gazdasagosabb egy negyutemu robogo)
ja es latom kozben felmerult az hogy nincs rajta rendszam: ezzel csak addig jarsz amig el nem kapnak a sunok, aztan sokszazezredbe fog kerulni a mutatvany... -
.mf
veterán
válasz Buster17 #11225 üzenetére
Az attól függ...
Bőr vagy kordura, esetleg vért? Közútra protektoros motoros bőrkabát erősen ajánlott. Egy kétrészes bőr 100k-nál kezdődik, csak kabát talán 40-50k. Sisak min. 20, de inkább 30-40, ha nem csak dísznek kell. Csizma 30-tól kezdődik. Gerincprotektor legolcsóbban is 10k. Valamirevaló protektoros bőrkesztyű 10-15k. Térdvédő 10k.
S ezek még csak a kezdőárak.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
yodamastah
őstag
válasz Buster17 #11227 üzenetére
Ha borruhat szeretnel olcson, akkor vegyel hasznaltat. Sportmotoron rengeteg van elado. 40-70k kozott teljesen hasznalhato ruhak vannak. Borruha eseteben az elhasznalodas igen lassu folyamat. Egy 5-6 eves borruha amiben csusztak egyet, gyakorlatilag tokeletesen alkalmas a hasznalatra, ilyet akar 40k-50k-ert is kifoghatsz. Nem markas ruhak, serules mentesen 50k-ert elkaphatok. Par eve vettem en is tartalekba egy 230ezres spidit 70-ert. par metert csusztak benne. Egy ilyen ruha 4-5 kisebb esest siman kibir, es ha esetleg kell, a bort relativ konnyen lehet javittatni.
Motorbol egy 600as sor4 japan gep kellene. 600-700k kornyeken mar egesz jok vannak. Sajnos a penz amit osszeraktal pont necces. Nem sokat kellene hozzatenni, es sokkal jobb motorod es felszerelesed lenne.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Buster17 #11231 üzenetére
En csak leirtam a velemenyem. Hallgass meg mast is, es merlegelj A korlat limital 250ccm-re akkor nem tudsz mast venni. De valoszinu hogy a 250esek kozt nehezebb lesz olyat talalni amivel kimotorozol a vilagbol. De biztos nem lehetetlen... Majd segitenek a tobbiek
Suzuki GS500 nem fer be a limitbe? Abbol is nagyon olcso peldanyok vannak, es ha kap olajat, az a blokk se fog tonkremenni soha.
[ Szerkesztve ]
-
lujo10
aktív tag
válasz Buster17 #11231 üzenetére
Miért ne vennél, csak olyan 5-600-as vasat keress, aminek a forgalmijában 25 KW, vagy alatti a teljesítmény. (Mondjuk ebben a korlátozott témában nem teljesen vagyok otthon '87-ben még nem volt ilyen sz@rakodás) hirtelen ezeket találtam
[ Szerkesztve ]
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
Integra
titán
válasz Buster17 #11233 üzenetére
yoda teljesen jól mondja az fzs600-at, sokan kezdtük azzal a motorral, köztük én is. masszív, erős, absz igásló motor, ami egyszer rendben van, csak megy megy és megy. parasztegyszerű, de megbocsájtó futómű, nagyon jó, r1-es fékek, 5-6 liter közötti fogyasztás, hátsó 160-as gumi, egy láncszettel 30-40k km-t elmegy. a pilács elég gyenge benne, de feltételezem éjjel nem akarsz száguldozni.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
lujo10
aktív tag
válasz Buster17 #11237 üzenetére
Ha ésszel használod, akkor nem (tudod, fejben dől el a dolog). Kedvenc mondásom ezzel kapcsolatban, hogy: "Még nem találkoztam vakmerő öreg motorossal, mert a vakmerőek nem érik meg az öregkort."
[ Szerkesztve ]
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
Djuree
félisten
válasz Buster17 #11244 üzenetére
gs500 egy qrvajó gép a fazer előtt ezt néztem, mindenki csak ajánlotta.
itt valaki a piacra jár vele, 70k van benne, semmi baja sem volt még...asszem valami vezérműfeszítőt kellett csak cserélni...[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
stifi
senior tag
válasz Buster17 #11227 üzenetére
hétvégén ültem 125-ös új Yamaha "sport"motoron.
nem szoktam lefitymálni motorokat a teljesítmény miatt, de 250 alatt én max robogót vennék, nem kávédarálót.. gurul ez is, jópofa is meg minden, de sokkal ésszerűbb egy 250-es bringa minden szempontból!főleg ha kimész a városból vele, hamar előjönnek a 125-ös korlátai, más a futómű, a gumi keskenyebb... nem lennél szerintem biztonságban a főúton!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Djuree
félisten
válasz Buster17 #11592 üzenetére
szerintem az olcsóbb is jó, nekem is hasonló árkategóriájú van, estem is benne, észre sem vettem hogy a fejem is bevertem, csak a sisakon lévő mély horzsolást vettem otthon észre, sztem ez elég bizonyíték
én majd mostanában vagy jövőre akarom komolyabbra cserélni, kicsit nagy ebben a szélzaj nagyobb tempónál, dehát valamit valamiért.
fel kéne próbálnod melyik kényelmesebb, nem minden fejformára egyfomán jók a sisakok. nekem hosszúkás fejem van, a legtöbb sisakból kilógott az állam, ami ugye nem nyerő. fel kell próbálgatni tükör előtt.LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
válasz Buster17 #11603 üzenetére
hát sisak, kabát a legfontosabb, nadrág csizma kesztyű ráér, de azokat is vedd meg a motor előtt.
ajánlom a pinkmotorsot tatabányán, jó cuccok vannak és aránylag olcsók nagyon segítőkészek is.[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
.mf
veterán
válasz Buster17 #11592 üzenetére
Lefordítom: az első üvegszálas, a második műanyag. Ezért olcsóbb a második, és ezért vedd az elsőt.
Djuree: egy kis esésnél, amikor a fejed sem ért le nagyon, lehet, hogy védett, de mi van egy nagy esésnél? Hallottam már olyat, aki kb mellmagasságból leejtett ilyesmi műanyag bukót, és az hosszába kettérepedt-szétnyílt. Persze műanyag és műanyag, gyártó és modell között is van különbség, de ezek a fröccsöntött műanyag bukók nem véletlenül olcsóbbak és a kínálatuk legalja csak.
Cuccok: milyen motort, milyen jelleggel használsz? Mekkora a keret?
Sisak kötelező, protektoros csizma, protektoros bőrkesztyű, gerincvédő, kabát (protektoros bőr ajánlott; robogóra / kismotorra, csak lassú tempójú vidéki túrázásra talán protektoros kordura is elég), és térdvédő vagy nadrág.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Djuree
félisten
válasz Buster17 #11614 üzenetére
használtan nem érdemes bukót venni ha már estek benne nagyobbat és tompított a sisak akkor kuka, legalábbis így írja a "szakma".
vendingo: hát 50-60k-t én is rá fogok szánni, ennyiért már bőven jók vannak amik megfelelnek nekem.
Daywalker: természetes hogy pályán kevesebb ilyen veszély van. de azért ha ott 200-zal földhöz vered a fejed ott sem kellemes.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
vendingo
veterán
válasz Buster17 #11676 üzenetére
Az exo 500-ba van napszemüveg, és pinlock előkészítés+ felfújható arcpárna.
Az uvexen kívül próbáltam mind a 3 sisakot.
Az xlite-al az volt a problémám, hogy alul szinte semmi tartása nincsen, ezáltal lötyögött a fejemen (szinte az összes xlite-al ez volt a probléma, és nem csak nekem)
Az exo 500 nagyon kényelmes szellős, és viszonylag halk sisak, főleg ha fel van fújva. (nem vagyok elfogult az EXO 1000-em miatt )
A nolan-ra már nem emléxek, hogy milyen volt
Az biztos, hogy az xlite és az exo baromi jó mintákkal kapható.
A legegyszerűbb, ha elbattyogsz louis-ba, és megpróbálgatod őket.
.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
stifi
senior tag
válasz Buster17 #14950 üzenetére
aztán nem kizárt hogy mégsem olyan szabvány, hanem márka és típusfüggő... itt találtam X-Litehoz pinlockot
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
vendingo
veterán
válasz Buster17 #19710 üzenetére
A topic lakókhoz képest kis embernek számítasz.
Itt vagyunk jó páran 190+ cm felettÉn 193 vagyok, múltkor álltam egy ilyen moci mellett és nagyon kicsinek tűnik. Ha neked jó a mérete, akkor semmi para, vegyél azt.
Én inkább XT-s vagyok, ezért is vágyok nagyon az XT660Z-reCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok