-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
vlevi
nagyúr
válasz Buster17 #21918 üzenetére
Pont be akartam rakni én is. három henger, nyamnyam. Persze ilyen is kell, jól mutat letámasztva a fagyizó előtt Ha van a yamahának egy kis esze, megpróbál egy féligmeddig túraendúrót csinálni belőle. Valami olyasmit, mint a TDM. Lényeg, hogy hosszabb távon kétszeméllyel+csomaggal is elviselhető legyen. Mint a DL-650. Az sem egy világmegváltó motor, de 100-120-as utazótempóval a világból is kigurul, ha kell.
-
lujo10
aktív tag
válasz Buster17 #22287 üzenetére
4.795.- és ez nem elírás
[ Szerkesztve ]
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
TommyGun
őstag
válasz Buster17 #22292 üzenetére
ÉN Idén februárban kezdtem el a nagy 'A'-t. Megnéztem vagy 10 iskolát legalább.
83-88 között alakultak mindenhol az árak nem volt túl nagy szórás, ez persze egézségügyi és elsősegély nélküli árak mert nekem van 'B'-m, így azokra nem volt szükségem. Mivel az árban nem voltak túl nagy szórások azt választottam ami a legközelebb van."Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Daywalker
addikt
válasz Buster17 #25731 üzenetére
Nem akarok az ügyeletes troll lenni, de elárulnád, hogy láttad ezeket a motorokat? Kipróbáltad őket? Utánaolvastál alaposan bármelyiknek is? Mert most itt szerintem a válaszadók fele ezeknek a kérdéseknek valamelyikére biztos nemmel válaszolna. Katalógusból, képről nem lehet motort venni.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Buster17 #25927 üzenetére
Neeeee!
Nem szívni akar, hanem túrázni, motorozni. El kell látogatni a Totalbike MZ-topicjába és pár hetet visszaolvasgatni: na, ott minden az orális szexről szól...szerk: ráadásul egy 125-ös ETZ egy dekával sem megy jobban, mint bármelyik 4T 125-ös, csak kétszer annyit fogyaszt! (már ha éppen megy...)
szerk2: a télen én hónapokat töltöttem MZ-s fórumok, leírások, népítéletek olvasgatásával (én is gondoltam egy kis ETZ-re), de rájöttem, hogy kb. ingyen sem kellene egyik sem. Az igazán jókat nem adják el, az összes többi meg csak szívás, előbb vagy utóbb!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz Buster17 #25930 üzenetére
"Nem kell szart venni. Vettem egy szar simot és úgy megcsináltam, hogy a világból kilehetett volna menni."
Aha, és azt honnan tudja előre? Sokan belesnek ebbe a hibába...fel van újítva...persze, valami fos török alkatrészből, ami ki tudja meddig bírja. Az a tuti, ha maga rakja össze, de locsolni kell rá a lóvét akkor, meg nem árt ha ért hozzá, van hol szerelni stbstb. Mellesleg te is feltételes módot használsz, szóval lehet, hogy a tied sem bírta volna jobban. Gondolom nem mentél ki a világból.
"Szerintem a széthajtott gyorsasági előbb tönkre megy mint egy jól rendberakott vagy jól tartott ETZ."
4T-re és gyorsaságira is áll, hogy nem kell lelakottat venni. Akkor pedig már inkább a megbízhatóság, mint a szopás.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Buster17 #25933 üzenetére
Ehhh, ember...már ne haragudj, de ez olyan, mintha egy wartburgot hasonlítanál egy üzemórás versenymotorhoz. Az RS egy kicsit (sokkal) kihegyezettebb konstrukció, mint egy MZ. Remélem feltűnt, hogy lóerőben is legalább kétszer annyit tud Mellesleg a motor nem csak A motorból áll. Az RS fékjei, futóműve és váza klasszisokkal jobb, mint az MZ-é. Össze sem lehet hasonlítani.
mod: szóval inkább rakjon össze egy RS-t jól, abban több öröme lesz, mint egy olyan technikában, ami akkor is elavult volt már, amikor megjelent.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
TommyGun
őstag
válasz Buster17 #25946 üzenetére
Ez a gép elég zsír, legalábbis így hirdetés alapján, nem sok ez az 590 egy 11éves 125-ös géphez képest amúgy? 6 kilótól már 400-as 2003-04-es burgmanokat lehet kapni, meg sok mást is.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Buster17 #26342 üzenetére
Jelenleg még semennyi sem. Jövőre a kis mocim árához (200-250k) kb. még ugyanennyit fogok tudni hozzá tenni, tehát a választék legaljáról kell majd szemezgessek. Úgy abszolúte max. 500k-ig. Gyakorlatilag mindegyik tetszik, ami "motor formájú", tehát nincs rajta egy deka műanyag idom sem + kerek lámpás. Chopper vagy naked...
Nekem 25-30 LE is elég volna, autóból is picit használok (1000-es Yaris), de tudok vele igen dinamikusan haladni országúton. Váltogatok, mint a hülye, de élvezem! Autópályára meg nem szoktam menni, motorral sem fogok.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
TommyGun
őstag
válasz Buster17 #27969 üzenetére
De mi az hogy egyesbe rángat? Nálunk fel voltak tekerve az alapjáratok 2000-re és gáz nélkül elcsurogtak a mocik 1-esben 7-8-al, az első feladatkörben nem is kelett gázt húzni csak kormányozni forogni meg indexelni...kettesbe az első körön asszem fel sem szabad váltani (max a végén a bólyasor után) mert pont a lassú manőverezés a lényeg.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyGun
őstag
válasz Buster17 #27975 üzenetére
Tekertesd fel a pics@ba az alapjáratot, vagy kérj másik motort, azzal vizsgázol amivel akarsz csak nyílván ha nagy A-t teszel akkor nagymoci legyen.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyGun
őstag
válasz Buster17 #27977 üzenetére
Akkor ezzel elvileg nem is vizsgázhatnál.
Mondjuk vannak kivételek, nálunk is engedtek nagy A-ra valakit CB500-al forgalmizzon, de a másik irányba ez neccesebb ez a cserebe.[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
vendingo
veterán
válasz Buster17 #27975 üzenetére
Vagy azért vagy ott, hogy megtanuld kezelni a motort.....
Lemerem fogadni, hogy egy gyakorlottabb motoros végigmegy mindenféle rángatás nélkül azon a pályán.Gyakorolj, próbálgasd, azért vagy ott.
Nekem is rángatott, folyton lefulladtam, de a rutin végére flottul lenyomtam a feladatokat, pedig az ER-5 is rángatott dadogott kis fordulaton.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Xaels
félisten
válasz Buster17 #40746 üzenetére
Nem hiszem, hogy az lenne a jövő. Ezer éve vannak automata váltós nagymotorok is, de csak elég szűk rétegnek igénye ez. Ha valaki nem szeret váltogatni az eddig is inkább nagyrobeszt nézett. Vagy ott van a félautomata kuplung is, az sem túl elterjedt.
Szerintem ez az "életérzés" része és nem hiszem, hogy önszántából a motoros társadalom lemondana róla.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
fattyu
veterán
válasz Buster17 #40866 üzenetére
nem
szerk: 3al szerintem
Nekem még 21 volt a nagy A limitje 11 éve. Akkor is csináltam meg. ezt tolták ki 24re. És leteheted előbb ha van két éve a2 vagy ilyesmi.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen