-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
válasz TayRol #39563 üzenetére
20-ért??? Az aztán a mák! Ebből is látszik a "remek" árképzés, ha 20-ért megérte eladni biztos 40-ért is lenne rajta kellő haszon és ha 60 helyett ez lenne a normál ára mindjárt nagyobb lenne a kereslet...
Az én mostani MR kabátom 3XL-es, ehelyett kéne kisebb mert veszettül rángat a szél, ha a tiéd XL-es akkor talán, de ha L-es akkor tuti nem jó. Szóval a képek mellé majd írd meg a pontos méreteket is.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz TayRol #40493 üzenetére
Mondd hogy a kabát szürke (és csak véletlenül a feketét dobta a link)!
torzo!
"A bőr nehezen szárad meg ha elázik, a cordura ezt elég gyorsan megteszi..."
Múltkor sikerült eláznom a cordura kabátomban, a 3. napon még nedves volt, pedig nem is felhőszakadás volt "csak" eső.És ha már szóba került, nem szeretnék még egyszer így járni: impregnáló sprayvel van tapasztalatotok, érdemes rá beruházni, nem csak marketing?
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz TayRol #40504 üzenetére
"...én csak fehéret és feketét látok."
Az első úgy láttam szürkés; de akkor maradjunk abban hogy világos. Lényeg hogy ezek szerint nem az."Kényes színt nem akartam anno."
Pedig nyáron praktikusabb, ha nem szívja a meleget... No mindegy, ment egy privi.Mosquito34!
Persze, az esőruha a tuti, csak olyanom még nincs...igaz spraym se.
No de nem feltétlenül úgy indul el az ember hogy esni fog és nem biztos hogy viszi magával az esőruhát, akkor csak az a tuti ha a ruha vízálló (már amennyire lehet).
De ha tudsz valami jó esőruhát ami nem egy vagyon és használaton kívül kis helyen elfér akkor jöhet a tipp.torzo!
Nem, úgy láttam van cordurára is...bár lehet az ugyanaz, azt nem tudom, ezért kérdezek.
A Bering ruhákat is évek óta hordod "felületkezelés" nélkül? Mert való igaz hogy a Bering nadrágomról (ugyanabban az esőben) csak "leporoltam" a vizet, de azt hittem ez csak annak tudható be hogy az még új, a kabátom meg már két éves és némileg megfakult fiatal kori csillogása.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Geresics
addikt
válasz TayRol #111100 üzenetére
KTM 790 Adventure (S, nem R). 3.6MFt, sor 2 henger, 95LE, 189kg. Szerintem ennél jobb ár/teljesítmény jelenleg egy van: Suzuki DL650, 1MFt-al olcsóbban, de "csak" 71LE.
Elég lehet még a BMW F750 is 3,2MFt-ért, de ennél a gyártónál mindig kell extrákat pakolni a használhatóság érdekében, és azokat nem mérik olcsón.
Igen, ezek 2 hengeresek mind, azonban olyan kifinomultak, hogy legalább egy próbakört megérnek szerintem!Azért mind túraenduró, mert én leginkább azokkal vagyok képbe, illetve mert a 190cm-eddel +1 utassal egy Duke790-en nem biztos, hogy jól éreznéd magad! (Pont ezek miatt nem sorolom ide a Honda NC750-eket sem pl.) A Suzuki GSX-S750/1000-ről semmit nem tudok, pedig azok is még benne vannak a keretben...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Horvi
őstag
válasz TayRol #111113 üzenetére
Hát jó kinek mi a szép ugye
De akkor itt most zavart érzek az erőben. Azt írtad, hogy legyen 3 vagy 4 hengeres, de az álom motor a Multistrada ami meg 2 hengeres(#111115) TayRol
Áhh értem Mondjuk az a moci nekem is nagyon bejön. De amúgy akkor az újak közül kb minden kiesett így. B opció eladod az egyik verdát és kitolsz egy Multit[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
zgospel
őstag
válasz TayRol #111109 üzenetére
Tiger 800-akat vadiújonnan gyári dobozzal valami 3-3,3m körül szórták márciusban, akciósan. Hátha jövőre is lesz akció, de ez lutri.
A CB1000R-t szerintem egy hosszabb, legalább 1 órás tesztmotorozás nélkül semmiképp se vedd meg! Szép motor, de ritka szar használni. Egy gyors csapatás nagyon jó vele, városban is jó volt, de például egy konstans 100-110-es tempónál úgy rezonál a kormány meg valahogy az egész motor is, hogy lezsibbadt a komplett testem, a tenyeremet meg masszírozni kellett hogy visszataláljon bele a vér. A gázkarja egy adagolhatatlan kétállású kapcsoló, alap módban is túl idegesen reagál, egyszerűen nem jó, akármennyire is próbáltam finoman adagolni. Minden kanyarban 1-2 fokozattal fentebb kellett elfordulnom, mert úgy már nem tudott akkorát rántani. Emellé az első fék semmi extra, szokásos gumis, visszajelzésmentes, cserébe egy félintenzív fékezéskor bekapcsol a vészvillogó és a kijelzőn minden led villog A
megjelenésekor mentem vele, nem tudom hogy azóta hangoltak-e rajta vagy szoftverfrissítéssel megoldották-e, vagy csak a tesztmotor volt ilyen szar. Hátul ülni rajta a naked mezőnyben átlagosan kellemetlen (nem túl jó, de elviselhető).A GSXS750 kicsi lesz neked szerintem, én 182 vagyok és normál testhelyzetemben ülve is az ülés leghátulján ültem, vágta a seggem. Előrébb csúszva egyszerűen nem volt jó a testhelyzet sehogysem. Nem rossz motor amúgy, de az ezres mindenben annyival jobb, hogy egységnyi pénzért sokkal több élményt ad. Ráadásul 2,9m-ért a tudásához képest nagyon drága, egyszerűen érthetetlen számomra. Vadiúj Duke 790 ötször többet tud mindenben és az is ennyibe kerül.
Ha már GSXS akkor az 1000-es viszont kurva jó belőle, az egy nagyon jó motor szerintem, valóban jó és precíz fékrendszer, jó futómű, összességében egy precíz és könnyen motorozható csomag. Feleségem ült mögöttem ezen a motoron fél napot és az összes többi naked közül amit próbáltunk kifejezetten kényelmesnek találta, amin meglepődtem, mert ránézésre nem tűnt annak.
Tavaly ősszel 3,3m-ért árulták őket akciósan, egyébként 3,5 volt az áruk, idén felnyomták 3,7-re pedig nem változott a motoron semmi. Hátha vissza lehet alkudni 3,5-re Ár/értékben az egyik legjobb.Az MT-09 szerintem megint egy olyan motor, amit jobb lenne ha kipróbálnál, a testhelyzet és az ergonómia miatt. Nekem nagyon nem jött be, teljesen más mint a szokásos naked póz, inkább szupermoto jelleggel ülsz rajta. Néhány extulajjal beszéltem és mint kiderült ők ezért adták el, nem bírták megszokni. Én meg ezért nem vettem meg, hála az égnek.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
vlevi
nagyúr
válasz TayRol #111109 üzenetére
Hát, a 3-4 hengerrel és a 190 centivel eléggé leszűkíted a kört, mert szinte az összes túraenduró, vagy crossover, vagy akárhogy hívjuk őket 2hengeres. Triump, Kawa versys, Tracer. Talán.
Csupaszgépek ebből a szempontból lutrik, mert lehet, hogy neked még belefér az az üléshelyzet, de aztán lehet, hogy 1 óra múlva már nem. De az is lehet, hogy pont jó rád.
Na, de az utasnak is?Tracerre azért nem mondanám, hogy olyan semmilyen.
A motorja az azért nagyon ott van a szeren, de abban igazat adok, hogy a többi része az nem nyújt olyan nagyon kiemelkedőt. A V-Strom ennél egy nagyobb, terpeszkedős üléspozicójú túraenduró, de nem bántam meg, hogy a DL-t a Tracerre cseréltem.
Én annak idején az 1000-es V-Stromon is gondolkodtam, de aztán azért lett Tracer, mert a DL-nél valamivel kisebbet akartam, és, hát, visszautalva az előző gondolatra, a 3 henger tényleg jól adja elő. Alacsony fordulaton is simább, mint a V2. -
Daywalker
addikt
válasz TayRol #111139 üzenetére
Ha lesz motorod megint.... Bár az RSV-vel pályára nem megyek, de emlékszem még a közös kecsózásra. Ha összelapátolom a ZX9 váltóját a hétvégén, akkor jövőre elkészül, így taln megint elmegyek vele veretni pályára
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz TayRol #111141 üzenetére
Én is Fejérben vagyok már...szóval nem a világ vége. Pancsiring is megtenné, de amúgy sem voltam hú de penge páyamotoros, most meg végképp berozsdáltam, így nem mondanám, hogy menjünk ki oda karikázni - osztrák árakon De egy osztrák gurulásba benne lennék, bár szerintem az osztrák rendőr főbe lő a mivv dobokért, még db killerrel is.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
JoinR
senior tag
válasz TayRol #111100 üzenetére
XSR900 ha még nem ajánlották
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/xsr_900/yamaha_xsr_900-13864970[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz TayRol #111100 üzenetére
Srácok,
ha eltekintünk a magasságomtól, akkor esetleg nagyobb lenne a kínálat számomra? lehet, hogy az asszony (170cm) is menne a géppel... K7 Bandittal itt nem volt gond, lábujjhegyen éppen leért a lába.
ja és az már formálódik, hogy idomos gépet szeretnék, azzal kényelmesebb túráznom hosszabb távon elméleteim szerint (mondom ezt úgy, hogy mindig is naked bike rajongó voltam).Köszi!
Amúgy ilyen FZ1 és társai már nincsenek újonnan? Vagy van, csak 3.5M felett gondolom...
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
senior tag
válasz TayRol #111303 üzenetére
szvsz 10 evet tevedett az evjarattal a v2-est aszem 2011-be szuntettek be
jah es ilyen gyari szinkombo-ra en nem emlekszek. ill. ez nem is factory verzio, en nem tartom olyan szuper deal-nek...
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
-Mosquito-
őstag
válasz TayRol #111307 üzenetére
Lekérdeztem a x@rolaszt.
Másik sem jobb.
Hátő ennek meg 9 tulajt ír. 7 eredetvizsgán volt. 2010-2016-ban,2x is tulajt váltott.
Első teleszkóp szár fekete
Ülés piros,sárvédő is.
Ülést lehet áthúzatták,sárvédő meg karbon mintás lett.
A 8/11-es kép mintha itt a XI.-ben a Csurgó út,Eleven motornál csinálták volna. Lehet ott járt szervizen.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Daywalker
addikt
válasz TayRol #111311 üzenetére
Ami baja szokott lenni, az a fesszabályzó és a generátor. Tuono estében nem tudom ezt mikor javítottak, rsv-nél 2008-ban, akkor váltottak vissza 370 wattosra 500 wattosról. Meg lehet előzni, vagyis el lehet tolni, ha mosfetes fesszabot kap és a generator csatlakozót fixre forrasztják. Amúgy ez a japánoknál is szokott hiba lenni. Ami még hiba, az a bendix széthullása, ha szar akkuval nyektetik, indítózzák sokat. Szintén megelőzhető egy kis kábelezéssel és erősebb akkuval (ttz-s akkuk 230A-t adnak le cca). Korai évjáratoknál szar km óra előfordult, akku levételre nullázódhatott az össz km, 2007-tól javították (ezért lehet gyanús a kevés km). Más baj nem igazán szokott lenni, ha nem sütötték meg a blokkot és megkapta a megfelelő karbantartást.
Amúgy a sok tulaj ne ijesszen meg, elég sokaknak nem jön be a V2, aztán hamar túladnak rajta. Ha találsz egy gyári állapotút, megbízható km-rel, akkor azt érdemes megnézni. BTW, az enyémnek is több tulaja volt, de a km tuti, szervizkönyves és nem volt összecsukva sem, minden olyan, mint a legelső képeken, vízcsöveken gyári illesztési jelölések stb. Persze ezert pénzt kértek...[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz TayRol #111311 üzenetére
A bendix amit Daywalker mondott az a szabadonfuto, de mindegy kb ugyanaz. azzal szokott baj lenni. Felsoroltakon kivul oninditorele. erzekeny a gyenge akkura. A blokk egyebkent eleg sokat kibir, egyaltalan nem felnek tole. Jo konstrukcio.
Mivel regi motorok, biztos volt perec mar, de ha muszakilag rendben van, akkor miert ne lehetne megvenni? Akarhany gazdaja volt, ha ez arban megjelenik, akkor mi ezzel a baj?
2012 tol v4.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz TayRol #111435 üzenetére
Szerinted le merné itt írni, ha egy Honda szar lenne?
KrenAtesz: nekem is volt minden bajom a kezemmel az rsv-n, elzsibbadt stb, kellett kb egy bő hónap, mire meglett a kényelmes fogás. Megszokás kérdése...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
KrAt
veterán
válasz TayRol #111435 üzenetére
Imádom, amióta kicsit át lett alakítva a kipuff, azóta sokkal-sokkal jobban élvezek minden visszaváltásos lassítást.
Gáborral beszéltük, tavasszal szerelünk gyorsváltót kettőnk gépébe, akkor még inkább racsing lesz Kár, hogy papásan vezetek, a motor tudásának 10%-át (se) kihasználva, de élmény minden egyes km
Astra majdnem elérte a 300k km-t, egy jó barátomnál teljesít szolgálatot pár hónapja
-
-
Daywalker
addikt
-
zgospel
őstag
válasz TayRol #111564 üzenetére
Nem az új motor kínálattal van a baj, hanem a te igényeid és a meghatározott keretösszeg nincsenek összhangban.
Viszont ha már a használtak is bejöttek a képbe, akkor például az említett Tuono 2-4 éves korban már kapható 3 - 3.5m között. Igaz itthon ritkán tűnik fel ilyen fiatalon a hirdetési oldalakon, 1-2 darab évente, külföldön értelemszerűen nagyobb a kínálat.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
dellfanboy
senior tag
válasz TayRol #111564 üzenetére
a cb 1000r-be mi a jo? marmint a tuono-t megertem a vfr-t is tudnam kedvelni a v4 blokk miatt, de egy cb1000r?a hatso felni a felkaru l.villaval tenyleg nem rossz, de kb. ennyi [szamomra']
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Daywalker
addikt
válasz TayRol #111599 üzenetére
Igen, ez a kék nem adja. Sajna a fekete verzión is fekete a hátsó kerék. Lehetne piros
csongi: 270 fokos a gyújtás, Persut megkérdeztem, azt mondta, hogy így a hangja és viselkedése a V2-höz lesz közel. Tehát nem kell aggódni
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz TayRol #111605 üzenetére
Szerintem annyi nem lehet. Egyszerűen azért, mert egy jóval erősebb kawa zx6r 3,8 misi. Egy erőben hasonló tudású cbr650r 2,8. Tehát valahol a kettő közé fog jönni.
JDMKid: Jah azt igen, meg kellett már valamit kezdeni a halovány blokkal, mert akár mz-vel is mehettek volna az sbk-ban, akkor sem lett volna esélyük. De abban szerintem egyetértünk, hogy valaminek a furat-löket párosa egyezik valami másikkal, akkor azok nem lesznek testvérek, pláne, hogy az építési mód se stimmel. Egyszerű bullshit.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Diabetes - Cukorbetegség
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Milyen videókártyát?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Autós topik
- BestBuy topik
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen