-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zack
nagyúr
Aspektus kérdése. Szerintem meg az a nem normális aki fele ennyiért megveszi a fost, csak hogy elmondhassa, van egy saját quadja. Az már mellékes hogy jó esetben 1-2 év alatt rákölti alkatrészekre a másik 2-300k-t...
6-700k alatt nem érdemes quadot venni. Aki olyan helyen lakik, hogy szüksége van rá, az áldozzon rá többet, és cserébe minőséget fog kapni. Max. 1 évvel később veszi meg. Nem fog összedőlni a világ...Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Topiccsendőr
addikt
-
runner 125
nagyúr
Azért ne általánosíts már, vagy legalább konkretizálj, h; "a Honda, Suzuki, Kawasaki, Bombraider quadok direkt terepre vannak..." - mert a többi játékszer, ami a kertbe való. De már leírtuk vagy 10-en.
Ráadásul a márkás quadok is két kategóriába tartoznak. Sport és az ATV-k. Az előzőben pl a DRZ-400-as blokkja van, ami tartós, de nyilván a jellegéből/felépítéséből fakadóan szervizigényesebb, mint a másodikként linkelt abszolút "túra" TRX500."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
hogy emberek mennyire eccerűek tudnak lenni
majd tőled is elvesszük ha 65 leszel, akkor meg mást fogsz mondaniSőt, vegyük el azoktól is, akiknek sportmotorjuk van, és sosem voltak versenypályán! hiszen azok is bevágnak elém, aztán az Árpád híd jobbkanyar előtt meg kidobják a vasmacskát én meg majdnem televágom, mer minek fékez? Hogy azok engem mennyire idegesítenek.
meg akkor már tőled is, nem?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
.mf
veterán
Talán ezért küldik x év fölött 2-, ill. 1-évente alkalmassági vizsgálatra őket, nemde?
Azt pedig, hogy ki milyen szarul vezet, evvel nem feltétlenül függ össze. A szűrődből nem esnek ki azok, amikor kőgazdag apuci szeme fényének megveszik a legújabb luxusdzsippet (természetesen szlovák rendszám és mozgássérült-matrica alapfelszereltség), meg mellé a jogosítványt is megvásárolják, nehogy már meg kelljen tanulni vezetni. Vagy a bambulók, akik mereven néznek előre a sávban, és még sportdobbal is úgy húzzák rám a kormányt, hogy észre sem veszik, hogy végig ott voltam mellettük -- ezek között is sok a 30-40-es. Stb.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
zsoltee10
addikt
inkább vegyék el a sorok között egykerekező barmoktól, mint a megfontoltan motorozgató öregektől, b+. Néha olyan egyszerű vagy, hogy már fáj.
Nehogy már 65 évesen el kelljen venni a jogsit! Évente van orvosi, nekem nem is egy öreg ismerősöm van, akinek nem hosszabbította meg az orvos az alkalmasságit, és már nem autózik, nem motorozik.
-
.mf
veterán
"10 év múlva nem lesznek utak sem ha nem csinálnak vmit nagyon gyorsan....vagy találjuk fel addigra a mágneses járműveket igaz pálya ahhoz is kell..."
Elektromos (mert a benzin addigra már többezer lesz) endurok, ennyi
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Vagy judo, és akkor az eséseket, tompításokat is tanulja (én is ezért kezdtem el). Tegnap gáncsokat gyakoroltunk, ma színes a bokám s a lábizom-erősítő gyakorlatok utáni izomlázról még nem is beszéltünk...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Integra
titán
tudod nem véletlenül rehabilitációs gyakorlatokat javaslok és nem mást.. de neked ezt (is) aztán mondhatja az ember, úgysem érted.. elröhögheted ezt is, de ettől még hülyeséget nem kéne írni, bár gyanítom ő sem vesz komolyan..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Gaboman
nagyúr
Mintha úgy rémlene az emlékeimben te említetted hogy volt valami összetűzés és acélbetkós bakancsban ha jól alárúgsz valakinek, meg hogy a magasságod, méreted láttán nem kötözködnek veled.
Ha igazából csináltál harcművészetet akkor tudnod kéne hogy igazából egy harcművész nem fogja nézni hogy mekkora vagy.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
shiNIN
tag
Az aikido azért volt szimpatikus, mert ott az ellenfél erejét lehet használni Saját erőm ugye nincs olyan sok, ha rámennék, akkor is lennének nálam sokkal, de sokkal erősebbek, nyilván... Bár nem elsősorban önvédelemből érdekelt, összetett dolgok ezek, sport, filozófia, tuti jót tenne több szinten is nekem az ilyesmi. De most itt lakom a pusztában és csak kórusba járok Az is valami, szocializálódni fontos, főleg falun.
A csuklómmal pedig nem tudom, mi van, félévig elvolt, most meg érzékenykedik. Nagyon asszimmetrikusan jobbkezes vagyok, alig zavart, amikor eltört, de most rátámaszkodásnál vagy fahasogatásnál fáj, ebből ki kell gyógyulnia hamar. Gyakorlatoztatom, de finoman és értelmesen. -
KubanitoS
veterán
Köszönöm a jó tanácsot! Igazából tényleg ez a legjobb javaslat: ne a haverok alapján vegyél motort, hanem amit te szeretnél csak hát elég hülye a helyzet, mert engem zaklatnak h miért nem valami túragépet veszek.
Az alábbiak miatt szimpatikusabb a csopper:
- a fent említett motoros életérzéshez számomra közelebb áll egy csopper
- kényelmesebb ülés és üléspozíció hosszútávon
- a "gyengébb blokk", vagyis inkább a működésbeli különbségek miatt nincs meg bennem a kisördög, hogy odahúzzam neki (ez mondjuk egyéni szoc probléma) de talán jobb is lenne, ha nem lehetne száguldozni, hiszen egy valamirevaló sportmotornak nem gond 200 felett menni, én meg nem akarok meghalniKb nagyjából ennyi.
Lehet széjjel kellene nézni a nagyobb chopper kategóriában, ott már 1000 köbcenti fölött vannak 80 lóerő körül. Azokkal már csak nincs efféle gyorsulásbeli probléma.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
.mf
veterán
Az általa felsoroltak mind V2-esek, ahogy a hagyományos chopperek többsége is...
Nem mintha azoknak ne lenne alul nyomatéka, és nem tolnának, mint mozdony...Esetleg egy kettő közötti átmenet csupaszgép?
Bár szerintem is, a te motorod, tehát ne más mondja meg, hogy milyet vegyél, meg hogy hogyan használd. Ha a kanyargás és a dinamizmus helyett inkább a nyugis tájnézegetős krúzolást szereted, akkor vegyél annak megfelelőt.
(Bár én ekkor is inkább valami kényelmesebb csupaszgépet vagy túraendurót néznék, szerintem sokoldalúbb, jobb városba és kanyarokba, azokkal is lehet nyugisan krúzolni, sőt, a sornégy v2-nél alacsonyabb vibrációja és rángatása ilyenkor szerintem jobb is. Meg a csopperek mostanában oly' divatos, alacsony alapjáratú, de annál hangosabb rötyögését sem szeretem, de kinek mi.)Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
KubanitoS
veterán
Kicsit kutakodtam és találtam egy ilyet. Ez egy cbf 600 s modell, ha jól értelmezem és eléggé szimpatikus. (Persze itt most NEM a hirdetésben szereplő motorról beszélek, csak általánosságban.) Nagyon tetszik ez a félidomos megoldás a motoron, a teljesen csupasz nakedek amúgy sem jönnek be.
Véleményetek szerint nagyjából mennyit eszik egy efféle motor?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
.mf
veterán
"yamaha...elég ennyi hozzá "
Ez csak egy nem-Yamaha-alkalmazott dizájner rajza, a fejidom formája pedig inkább hasonlít MV Augusta F4-re, K6 GSX600R-re és Benelli Tornadora, mint bármely Yamahára.
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
shiNIN
tag
Érdekes. Amit én normálisan fel tudtam húzni, az mind lejött szappannal.
Anyámnak volt karikagyűrűje, amit sose vett le és a munkában megvastagodott az ujja és nem tudta lehúzni.
A jeggyűrű a többi ilyen házassági sallanggal együtt nem érdekel, úgyhogy nekem olyanom nem lesz. -
Daywalker
addikt
Tudom ne ugassak, mert szintén ezzel a gumival kapcsolatos felfogással mentem pályázni de...szerintem új gumival menj, ne a régi kockás szarral. Valószínűleg ég és föld lesz a különbség (azt mondják) és a mi tempónkkal pályán sem kopik annyira, hogy ezért megérje várni.
Én most alkatrészbeszerzéseknél tartok. Olaj és szűrő megvan, fékfolyadék is, pár apró gumibiszbasz kell, gumi jövőhéten, plusz meg a féket rendbe hozatom teljesen és utána go. Ez március vége lesz, mire elkészül teljesen. Remélem elindul és nem rohadt bele a benzin
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Mondom mégegyszer A te (mi?) szinteden/szintünkön nem lesz baja a guminak pályán (főleg valami keményebb sport-túra guminak). Nem fog sokkal jobban fogyni, mintha elmennél túrázgatni, max nem csak a közepe fog kopni Na bumm...csak jót teszel neki. Én sem tudom miylen új gumival menni, de idén remélem kiderül.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
hogyhogy mit csinálj a régi gumival?
b*szd ki a kukába. értsd meg, hogy attól, hogy van rajta barázda, egy öreg, kockás motorgumi az egy szar. életveszély. szereld le a sportdobodat, add el és vegyél helyette egy normális gumit, mert azzal megy a motor. meg pályán mi lesz az új gumival? azt hiszed a közepe fogy? utcán le lesz darálva a közepe hatszor, de az oldala az érintetlen lesz.
a kockás gumival nem lesz komfortos kanyarodni, egy szar élmény lesz az egész motorozás tőle. Utcán is. Ezt a hozzáállást nem bírom megérteni. A motorsport költség. tessék normális gumit venni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
TayRol
veterán
a pamut nedvszivo, ezert nem alkalmas aláöltözéknek. elmúltak mar azok az idok ami 20 eve volt, hogy a pamut az isten. mert puha meg minden.
franko műszálas (ami nem gagyit hanem technikai anyagot jelent) ruhaák vannak direkt ilyen célokra, erdemes kiprobalni valamelyiket. -
stifi
senior tag
kétezerért már van a decathlonban aláöltözet (nyári)
asszem, hogy az pamut vagy poliészter, nem emlékszem de én viszkettem a legolcsóbbakban (LOL a bőröm nem viseli el az olcsó holmikat ), ezért az 5-6ezer forintosat vettem féláron (ezek szerint mégis jó az olcsó), ami polyamid, nagyon rugalmas, gyorsan száradó, kellemes tapintású anyag elasztán varrásokkal, ami biztos hogy nem szakad vagy bolyhosodik ki csak úgy..szerintem simán jobb mint a jégeralsó, nem sokkal drágább és vazzeg 2012-t írunk
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
te is tudod, hogy nem erről van szó Gyuri, hanem arról, hogy az ember haja kihullik attól amit írsz, mert -sajnos- az esetek 80%-ban iszonyú, orbitális csacsiság és az ember tényleg nem hiszi el, hogy felnőtt emberként ilyeneket írsz. hajlamos is vagy megérteni dolgokat, de másnap -tisztára mint akiben egy bug van- mintha nem is történt volna semmi. és ez elég durva.. ennek pedig semmi köze a pénzhez, ez nem zsebben turkálás, hanem józan paraszti ész. most példának hozhatnám a gumis dolgodat (dráma, komolyan, csoda, hogy még nem ölted meg magad), de inkább nem teszem
az aláöltöző jó és szerintem alap tartozék (nekem sem volt sokáig), te is látod, nem a méregdrágát ajánjuk mi sem alapvetően, van elérhető áron jó funkcionális alá öltöző. és érdemes egy ilyet beszerezned mert első használat után rájössz, hogy rendkívül megkönnyíti a motoron az életed. és nem csak motorozáshoz használhatod. ennek nem az a lényege hogy melegen tartson, meg fedjen (pamu), hanem a test hő és pára minél hatékonyabb elvezetése. a pamut a büdös rohadt életben sosem fogja ezt tudni, hiába mondod. egyszerűen nem és kész. egyszer megveszed, és alapvetően kiszolgál egy életen át, egy évtizedig tudod hordani.. ez nem pénzszórás és nem hiperszuper történet. más is megírta már, hogy a jó és biztonságos motorzás pénzbe kerül. igen, egy funkcionális aláöltöző is. ez egy ilyen hobbi/sport. de ne fikázzuk már azt ami valóban jó csak azért mert vagy nem kell vagy nincsen rá éppen keret. ennél rosszabb hozzáállás a világon nincsen. meg lehet ezeket csinálni, szépen, lépésről lépésre...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
csoola
tag
Itt vannak képek is. Beteszem a linket a hirdetésbe is, köszi.
Amint tudok, válaszolok az üzeneteimre, kérlek, hogy Te is válaszolj, ha én keresnélek meg!
-
stifi
senior tag
én vasárnap voltam budapest-visegrád távon, 50-120-as tempóval kb
öltözékem egy aláöltöző + cordura nadrág és kabát béléssel + téli kesztyű + nyakmelegítő
nem fáztam, de nem mondom, hogy melegem volt, és amikor leszálltam a taknyom egyből a számba folyt (menet közben bezzeg nem)jövő héttől lesz ez az igazi, most csak muszájból érdemes motorozni...
Nincs időm kedvesnek lenni!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Autós topik
- Mini-ITX
- Motoros topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- 2025-ben jöhet az Intel Panther Lake processzora
- Robogó, kismotor
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Xiaomi Vacuum Mop Pro robot porszívó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen