-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #12600 üzenetére
Hja, csakhogy rutintalanul b szhatod a vazat, feket, mindent, ugy kiegyenesited a kanyart es nem lapravagod a motort, mint a szar
A lassu motoron legalabb befosat az hogy olyan mintha szet akarna hullani 100 felett, meg ha ramesz egy buckara azt azonnal megerzed a kezeden labadon testeden is. jo kis tulzas de legalabb nem b sz at a motor, jogy mennyire biztonsagos ez az egesz.
Azert megneznek egy statisztikat hanyan pusztultak meg 600 sorneggyel, meg 500 sorkettovel. Ami persze megint semmit nem jelezne, csak mentalitas beli kulonbseget, ami mar a motorvasarlasnal kijon. Na mindegy.
Ezen ne veszekedjunkMeg abban sztm mindenki egyetert, hogy a legidealisabb az lenne, ha az ember megtanulna motorozni, es utana venne motort. ami persze nincs.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #12633 üzenetére
ha megcsináltad 16 évesen az A korl jogsit, 2 év után mehettél nagy A-ra, és 18 évesen lehetett nagymotorra jogsid.
lehet keverem a kategóriákat, de így volt.
nem tudom az új szabályozással hasonló lehetőség lesz-e..mindenesetre engem nem zavar hogy nem lesz sok tizenéves nagymotoros az utakon.. láttam eleget zsákokban.. mondom ezt úgy hogy 21 voltam amikor leraktam a jogsit, életemben először rutinórán ültem motoron, de legalább vezettem autót 4 éve..
biztos csak azért nagy a pofám mert engem nem érint, az meg nem érdekel hogy másoknak milyen rosszés a másik intézkedést is nagyon várom, rendszámot a 600000 tetves 50-es (és 125-ös) bontószökevényre! Európa SMKP süllyesztője marad addig az ország amíg itthon papírok nélkül mindent lehet, és a közlekedési kultúra sem attól javul hogy ezekkel átmennek a piroson, rendre veszélyesen közlekednek és alkalmanként elhagyják a baleset helyszínét... következmények nélkül!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
doc
nagyúr
válasz Daywalker #12633 üzenetére
nemreg olvastam valamelyik motoros ujsagban egy Jeremy Irons interjut, o meselte hogy neki mondta az apja hogy akkor uljon motorra, ha mar 10 evet vezetett autot. o ezt meg is fogadta, sot, a fianak ugyanezt adta tovabb, aki szinten igy csinalta
tutis
van egy srac a motoros-ismeros korben, az o GS500-an folyton fent van hatul a top case, meghozza nem is kicsi (szerintem siman ket sisakos), szoval azert nem olyan hu de rossz az (jo, azert nyilvan nem egy FJR vagy Pan European )MAS
valakinek esetleg van tapasztalata Olaszorszagban motor/robogokolcsonzessel? -
Integra
titán
válasz Daywalker #12724 üzenetére
nem ugattam senkit sehol le, arról meg nem tehetek, hogy neked összedől a világ, mert mást gondolok
ellenben kétségtelen viccesek ezek az okfejtések, mikor alap dolgokat úgy tűnik nem is értetek, nyílvánvaló tapasztalat hiány miatt. tréningre egyikőtök sem megy el, mert drága és minek, ellenben mindenki úgy ír már lassan itt, mintha az anyjából is egykeréken jött volna ki.
itt kb persu és yoda tud motorozni, őket láttam, tudom, hogy messze előttünk vannak. de rajtuk kívül itt talán csak maroknyian képzik tovább magukat rendszeresen és urambocsá, hogy ez a véleményem, ennek fényében igenis mókásak az ilyen okfejtések lánckerékről meg tuti nem utcai gumi etc..
amíg persu elmegy kanyarban nekem az mz-vel (és bármelyikőtöknek), addig talán nem a gumi a szűk keresztmetszet vagy a gyári lánckerék sehol sem
szóval nem kell messzire menni, ott a silver kart, a srácok a full fapad gigafos takony micselin gumival a szétütött teljesen gyári horneteken ugyanezt megcsinálják neked...
nem puffogni kell, hanem el lehet menni tanulni, peace...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Daywalker #12836 üzenetére
m7-en én idén csak motorral mentem eddig, nem vagyok hajlandó autóval végig menni rajta. motorral nincsen gond, feltolom a refit, aztán meghúzom. ha dugó, elmegyek közöttük, végigszlalomozok 50km-t ha kell, nem érdekel. az m7 egy agyrém.
na jó, egyszer idén sos rohantam este autóval egy bp-kanizsa-bp-et.
jobbra tarts... kancsal az összes komolyan.
anyukák 3 gyerekkel a 3 sávos pályán bent felejtődnek a belsőben 120-130 között.. meg biviklivel felpakolva... na meg a suv és terepjárósok detto, mert nekik terepjárójuk van.. és akkor van az a faj, amelyik még vérig is van sértve, hogy nála gyorsabbak is vannak, mert ő már alapvetően 150-re nyomta be a tempomatot.. pusztuljon az összes ilyen, röviden ez a véleményem.&rew:
aztabüdöskötsögmindenem aztat e, de ez van, vállalom..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Daywalker #12842 üzenetére
na de várjál, akkor is van dugó, ha nem törik össze magukat, a balatoni lekanyarodó miatt már 30km-rel előtte is áll minden és az a dugó egészen az északi mol kútig tart.. motorral nem gond, de aki ezt autóval csinálja, az tuti agyhúgykövet fog kapni
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Djuree
félisten
válasz Daywalker #13215 üzenetére
ehh a 300-as ninja. semmi létjogosultsága. jöjjön akkor a 400-as ninja meg az 500-as nem tudnak már mit kezdeni magukkal....nem tudom van-e 125-ös ninja. de ha van azért nem kell, ha meg nincs egy 125-ös kellett volna inkább...
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
tutis
őstag
válasz Daywalker #13217 üzenetére
Szerintem is jó az irány, egy motor nem csak 125-250-600 vagy 1000 cm3 lehet..
Legalább felkavarják az álló vizet, mostanában nagyon leült a motorok fejlesztése. Persze válság van, de nem olyan nehéz újdonságokat kihozni..[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
-
Integra
titán
válasz Daywalker #13236 üzenetére
ezek a válság motorok számomra azt jelentik, mint amikor a pc/laptop gyártók elöntötték a piacot a filléres ócska szar és semmire sem jó netbook gépeikkel és most hegyekben áll a szemét mindenhol.. ezek a 300cc gépek kb ugyanez a kategória...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tutis
őstag
válasz Daywalker #13253 üzenetére
Hát amúgy ez teljesen igaz.. Én legalábbis most gondolkoztam el hogy idén nem voltam el 1 métert se túrázni. Vagy munkábajárás, vagy ringre kimenés és ott motorozás volt, ennyiben ki is merült a közúti motorozásom.
Vizsgáztatom lefele az autót vonóhorogra és vonatom kifele a motort a picsába, ezért felesleges forgalomban lennie, átszokok a biciklire.http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
doc
nagyúr
válasz Daywalker #13398 üzenetére
en is voltam par honapja, ajanlom mindenkinek, nagyon jo buli
a legjobb meg az oktatas 'mellett' a gokart-palyan kanyarogni (ott szallt el a hatso fekem az egyik hajtukanyarban )BTW, elkepeszto milyen idiotak vannak...
nem mintha ez ujdonsag lenne, de azert mindig felhuzom magam rajta:
4 savos (2x2) ut, belso savban 80-nal totyorog valami Micra-kategoriaju aszfaltpattanas (kulso sav persze ures). megpoccintem a dudat, szarik ra... megnyomom hosszabban, semmi reakcio. elmegyek mellette teligazzal, dudat nyomva es meg o mutat be az ablakon keresztul.
mutatom neki a kulso savot, hogy 'ott kene am, oreg!'
erre beletapos a gazba, es jon utanam...
remelem el tudjatok kepzelni azt a groteszk kepet, mikor a kellemesen dorombolo sportmotor utan nyuszitve-csorogve-zorogve probal lepest tartani egy Micra
en nagyon nem problemaztam, nyugisan gurultam (igy sem volt sok eselye...) aztan varosba beerve piros lampanal szepen elore gurultam[ Szerkesztve ]
-
Djuree
félisten
válasz Daywalker #13557 üzenetére
"A rendőrök is normálisak, türelmesek voltak..."
te melyik bolygón voltál?
viccet félretéve nem tudom honnan jött az a sztereotípia hogy a rendőrök barmok. én ahánnyal találkoztam mind normális volt, sztem csak hozzáállás kérdése. persze biztos van 1-2 kivétel.[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
őstag
válasz Daywalker #13697 üzenetére
Ha........ Ha......... Ha.........
Nov.ben leszek 28, hasonló cipőben jártam...
Mikor írtam a topicba hogy vén fejjel motorra ültem kapásból jöttem 3-4en is, hogy 50+osak de nincs 5 év tapasztalatukAmint leszállunk a macskajancsiról rájöttünk milyen jó volt visszakívánkozunk rá
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz Daywalker #13699 üzenetére
Egy kamasz tizenéves kezébe én nem adnék 100-200 lovas motorokat, mert nagyon gyorsan egy fára tekeredik vele.
A versenyzés teljesen más mire oda kerül valaki bele van verve a fegyelem: nem hülyéskedünk, mert valaki könnyen meghalhat.“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz Daywalker #13701 üzenetére
Ebben van valami...
Én 6 évesen ültem egy simsonra, egy kb 120 KG srác mögé. Lábtartó vagy kapaszkodási lehetőség nuku. Úgy lifegtem a srác mögött mint valami darab szar......
Majd 20 évre elment a kedvem tőle“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #13695 üzenetére
Tezsvír, dettó
A diplomamunkám kicsit rohammunkában született meg, mert az akkori mhelyemen nem akarták rá a (tavalyi) szabim kiadni, így felmondtam és maradt két hetem a diplomamunka maradék kétharmadának megírására. Az utolsó 3-4 napon nem aludtam, max egyszer 1.5-2 órára elpilledtem. Majd egyből miután leadtam, hazafelé úton, úgy kialvatlanul mentem jelentkezni a motoros tanfolyamra Elköltöztem otthonról, egy hónapra rá megvettem a motort. Anyám majd' sírva fakadt. Még most is minden motorozás után fel kell hívnom, hogy megvagyok, jólvagyok. Az anyák már csak ilyenek. Pedig én is szívem szerint már 14 évesen elkezdtem volna valami kis Simót vagy enduro jellegű motort. De így végül csak 26 évesen lett meg.
Én meg novemberben 29 leszek.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #13701 üzenetére
Emlekszem anyam mit mondott a motorra: miert vettel ilyen sotet szinut, az olyan gyaszos, az elozo olyan szep szines volt
En nem is tudom mivel kezdtem, minirigat kottotuk el otthonrol mindig12 evesen, onnan nem volt visszaut. Szerencsere nem tudtam megvenni sosem a zxr750 est. Mindig is kerestem hol a hatar. Hulye fejjel utcan is. Jobb volt nekem, h robogoztam. Utaltam de most rohadt halas vagyok.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
boogie84
veterán
válasz Daywalker #13717 üzenetére
Nem attól motoros a motoros h mutatványozik. Én is jobban féltem a motort, minthogy megmutassam én vagyok a faszagyerek, közben egyszer bénázok és vége a gépnek.
(#13744) Integra: Kalappal.
(#13746) Feree13: Így is meg lehet fogalmazni, és így viccesebb is.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
vendingo
veterán
válasz Daywalker #13834 üzenetére
Gyalogosokra értettem, hogy tudom, hogy látnak.
Vágom, hogy a kocsis jóformán semmit nem hall belőlem.
Dugónál szoktam megnyitni a sort a kipuffal. Nyáron lehúzott ablaknál bőven meghallanak vele, amikor megyek el középen, és néha ráröffentek a miheztartás végett. Mindig az a parám, hogy a nagy melegbe kinyitja valaki az ajtót.MOD:
Nem is az a fő bajom, hogy nyitott dob van a stifteken, hanem hogy nem váltanak el, és üveghangon mennek 2-esbe, hátha azt hiszi valaki, hogy egy impreza jön 200-al. Közbe csak a stift 30-al megy 1-esbe üveghangon.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
yodamastah
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #13870 üzenetére
motorolaj ügyben ma a szabványok miatt egész egyszerűen nem lehet melléfogni. nem kapsz szar olajat. és még a régi besorolású olajakat is vonják ki a forgalomból egy bizonyos idő után, tehát az alap teljesítményszint egyre jobb lesz a környezetvédelem miatt is. eu országaiban mondhatjuk hogy nincs szar olaj. nehéz elhinni, de ha utánanéztek akkor lejön. a viszkozitást el lehet baltázni rendesen (olaj választásnál a júzer), illetve más az adalékolásuk az olajoknak, meg a viszkozitásstabilitásuk, de szar olajat nem lehet kapni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #14009 üzenetére
"első motornak akkor sem veszek tökéletest" - használt már eleve nem lehet tökéletes, hibák mindegyiken vannak de azért látni, hogy melyikkel volt törődve meg melyik az amivel csak mentek. A műszaki állapot megint más tészta. Az esztétikum meg a jó műszaki állapot nincsenek szoros összefüggésben, kinek ez, kinek az fontos, van akinek meg mind a kettő.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Yettel topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Windows 10
- Kerékpárosok, bringások ide!
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Anime filmek és sorozatok
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest