-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #7335 üzenetére
de nem költözhetek le a kertbe... társasház, az erkélyről látom a sátrat, ha lesz pager bármi van 1 sec alatt ki tudok nézni, és 10 sec alatt le tudok menni konyhakéssel és ásóval, a sátor alá fogom eltemetni a fejetlen tetemet ha sikerül elkapni és hátbaszúrni..
nem lepődnék meg ha a közvetlen szomszéd galerihez köze lenne a dolognak, nem vagyok rasszista de simán rájukzárnám a házukat és alájukgyújtanék, legalább csend lenne utána éjszakánként...viszont ha nincs riasztóm, simán elviszik hangtalanul ha nagyon akarják... tudom hogy nincs 100%-os védelem de a maximumot meg akarom adni magamnak és a motornak, ha így is elviszik akkor legalább mondhatom hogy én mindent megtettem.. csak mi az a maximum amit tudok tenni?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
geree@bl
aktív tag
válasz Daywalker #7343 üzenetére
Sok összehasonlítási alapom nincsen, de sztem nem rossz. Egyedül az a baja h a kis plexi pont rátolja a menetszelet, és bizonyos sebességnél "fütyül". De ez hamar meglesz oldva mert a plexit úgyis le akartam szedni.
''Tévedni emberi dolog, de valamit igazán hatásosan elbaszni: ehhez már számítógép kell.''
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #7369 üzenetére
Én pedig most jöttem vissza
Kicsit ijesztgetős volt kívülről nézni a fákat és az eget, de motoron elviselhető volt. Viszont elkezdett csöpögni, úgyhogy hazajöttem, különben mentem volna még.A tükörnél pedig csak a rögzítésre szolgáló csavarok vannak
Lehet, hogy a tükör (üveg) mögött lenne?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Djuree
félisten
válasz Daywalker #7516 üzenetére
de várjál, a koliban 90%-nak nem volt se jegye se bérlete, ha a koli előtt járó villamoson ellenőr volt, a fél kolit büntették. jó bevétel volt a bkv-nek, ha lenne egy kis eszük a kolik előtti vonalakon állandóan ellenőr lenne
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
yodamastah
őstag
válasz Daywalker #7531 üzenetére
Jol csinalja. Most meg uj karriert kezdhet. 40 evesen mar nehezebb lenne. Masik meg hogy abszolut a cuscson lep ki. Mindig ugy fogunk ra emlekezni hogy szinte verhetetlen volt a maga idejeben...
Aztan az is lehet hogy visszater par ev mulva mert nem birja ki. Lattunk ilyet is mar
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Daywalker #7681 üzenetére
Egyetértek.
Ráadásul pl. egy ilyen stunt motor, aminek szarrá van a futóműve, esetleg van egy kis 'hajlás' a vázban (hisz tudja mindenki milyen gyorsaságiből lesz "naked stunt"), akkor pont h nem lehet élvezettel tolni vele a pályán, mert a technika nincs egyben.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
KubanitoS
veterán
válasz Daywalker #7681 üzenetére
Ha számít valamit, én is támogatom ezt a "fejben dől el" dolgot. Ugyan abszolút láma vagyok, motorom sincs, egyedül a tanulómotorral van tapasztalatom, de bizony az a motor csak akkor gyorsult, ha én akartam.
A jogsi előtt én is aránylag sokat foglalkoztam ezzel a fejben dől el vs 125-össel kell kezdeni témával és nem tudtam kinek higgyek. Csak kizárólag azután jöttem rá mit is jelent a fejben dől el dolog, miután jobban megismertem a nagy motort.
A jogsi előtt nagyon meg voltam szeppenve, hogy mihez fogok kezdeni a "hatalmas erővel" a tanulómotorban, de mint kiderült: kezesbárány volt a gép, pedig nekem csak robogós tapasztalatom volt.
Szóval véleményem szerint valóban fejben dől el a dolog. Aki hülye, az a 125-össel is meg fog halni, akinek van esze, annak szinte bármilyen motor lehet akár első gép is. Erre a dologra véleményem szerint mindenkinek saját magának kell rájönnie tapasztalatból, fórumok olvasgatásával nem fog menni. Legalábbis én így gondolom.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
vendingo
veterán
válasz Daywalker #7684 üzenetére
Én meg a V2-től paráztam mert az minden fordulaton megy mint egy barom, ráadásul az enyémbe itt-ott beletúrt az előző tulaj. Nagy fúvókák, K&N, leovince. Állítása szerint így sokkal nyomatékosabb. Sajna nem tom milyen lehetett gyárilag, és hogy tényleg ennyit számítanak ezek a dolgok.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Integra
titán
válasz Daywalker #7690 üzenetére
2 hónapra terveztem, 8 hónap lett a vége. szintén nulláról
egy kis autóppppálya[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #7732 üzenetére
mert 20 éves sportmotor. ne kérdezd, hogy a mikuni vagy a keihin miért úgy tervezi, meg a fiatalabb karbis motorokon már műanyagból van a tolattyú. a régieken volt öntvény az is. kawánál is egyes szériáknál ez gond volt. nem biztos, hogy ez a baja, távgyógyításban nem vagyok otthon, de nagyon sanszos, hogy egyszerűen nem emelkednek fel ezek a tolattyúk. akkor szokott ez a jelenség lenni. olyan mintha nem húznál gázt, mert a vákuumtolattyúk átveszik a fojtószelep szerepét. Bár akkor is le kéne fulladnia, mert az alapjárati rendszert megölöd, ha kinyitod a fojtószelepet, szóval elég sok elállítódásnak össze kell halmozódnia. de videót nézve klappol. akkor is fullad, ha nagyon nagy gázt húz.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #7765 üzenetére
én amikor elhoztam a motort akkor voltam nagyon beszarva, mert először ültem sportmotoron, előtte 250-esem volt.. de kb 3 nap alatt sikerült összeszokni, annak ellenére hogy az elején borzasztóan fura, kényelmetlennek éreztem az egész üléspozíciót, de mondjuk az erő tetszett... és utólag kiderült hogy csak elsőre fura, egyébként teljesen rendben van a gép
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Varoz
őstag
válasz Daywalker #7781 üzenetére
Attól ne félj, a rendszámot azt leolvassa.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
ALI_G
veterán
válasz Daywalker #7781 üzenetére
A rendszámot közelebbről olvassák le, mivel ez egy komplett videó. Csak pár képkockát raknak fel, rendőrségen megnézheted ha perre mentek.
Állítólag még mindig eljátszható, hogy nem tudod ki vezette Minimum a bünti pontot nem kapod meg. Szociális (?) alapon kérhetsz enyhítést, vagy részletfizetést. -
.mf
veterán
-
Varoz
őstag
válasz Daywalker #7814 üzenetére
Fú, ma nagyon érződött a Péntek. Istentelen sok b.rom volt az utakon.
stifiMiért mentél át a piroson? A sárgát még megértem, de pont piroson? Főleg amikor már messziről piros.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Integra
titán
válasz Daywalker #7903 üzenetére
neeem, ezt már itthonról írtam, úgy dél körül szórt meg a jég aztán miután végre megszáradtam, autópályán is kaptam egy kört, a végén már úgy kihültem, hogy remegtek a térdeim, nem tudtam rendesen szorítani a motort ja és persze irdatlan szél volt..
sebaj, ez már belefért, jó kis borozós badacsonyi hétvégét csaptunk[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #7914 üzenetére
én szeptemberben elcsúsztam a motorral, bal oldalon úgy 20 métert
fejidom, oldalidom, generátorburkolat, index, tükör, kuplung lett felvéve cseréregyári alkatrészekkel ez 550K, nem sokkal komolyabb sérülésekkel mintha helyben eldőlt volna a gép.. fejidom 200k, oldalidom 180k, meg az apró..
az más kérdés hogy még nem fizetett a biztosító, és addig nem lesz megcsinálva, de a gyári szerelés gyári alkatrészekkel ilyen combos (100-ért komplett utángyártott idomszettet veszel..)
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
senior tag
válasz Daywalker #7903 üzenetére
Vasárnap, M3-ason ugyanez. Egyetlen nagyobb esőfelhő volt az országban, hát persze hogy elkaptuk a Mátrába menet. Félreálltunk egy híd alatt, de vízszintesen esett, sok értelme nem volt így álldogálni, hát továbbmentünk. Szerencsére hamar átmentünk rajta, és a hegyekben már ismét szép napsütés volt.
(régi) tanulság: A motort kár olyan nagy igyekezettel letakarítani nagyobb túra előtt... jobb utána.. :-)
-
doc
nagyúr
válasz Daywalker #7933 üzenetére
koszi mindharmotoknak, siman elkepzelheto hogy a hintazast erzem (majd legkozelebb probalok figyelni ra)
akkor a kerdes: mi a megoldas? vegyem lejjebb hatul az elofeszitest? (azt amugy is terveztem, mivel a Zasszonyt kiraktam, mostanaban inkabb egyedul motorozok )
[ Szerkesztve ]
-
Prof01
veterán
válasz Daywalker #7975 üzenetére
Járjatok biciklivel!Így van ez, a motorozás drága mulatság, ha csak nem vmi 125ös postásmotorral, vagy más hasonló 4T-vel jár valaki. Azok lehet megbízhatóak, keveset esznek, de nincs azaz élvezet...
Múltkor számoltam, hogy mennyi pénz kéne egy nagyobb mocihoz, de egy darabig, biztos pihentetem a témát...
Kellene vennem vmi normális bőrruhát+ új sisak se lenne rossz, meg csizma, ez kapásból 250k megvan, akkor le kellene raknom az A korlátlan jogsit, ami az idei változásoknak köszönhetően +120k, akkor egy 8 év feletti 600as gépnél 80k körüli átírás, kapásból elmenne majdnem fél millió és még a motor sehol.
Szóval inkább szerelgetem a mostanit, amíg nem leszek milliomos.Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
nagyúr
válasz Daywalker #8045 üzenetére
Nem erről van, szó. Még ha annyi lenne is megvenném nem ez a lényeg.
A runner által linkelt boltok egyikében sincs.
Képesmotoron néztem, 1 embert találtam, azt mondta kell lennie mert motorbontással foglalkozik.
Nos elküldtem a méreteket, a képet, azóta e-mailre nem válaszol, telón elérni meg nem tudom.
Felénk Szabolcs megyében meg nem érik egymást a bontók sajnos.
Pesten és környékén illetve a Dunántúlon azért több bontó van, ahol akadna ilyen.
Kerestem én a képesmotoron is törött, vagy sérült motort, de 1. nem találtam, 2. legtöbb ember az anyámba elküld, ha mondom neki, hogy de nekem csak ennyi kellene a törött motorról, nem pedig az értékesebb dolgok. Ha meg a farokidom nincs sérülve a kutya nem fogja nekem ideadni az a 2 gumit, mivel akkor az üléspúp kotyogni fog ahogy nekem is.Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
alvaro
senior tag
válasz Daywalker #8091 üzenetére
Nekem a kesztyűm csatlakozója van mindenféle kapcsolhatóság nélkül, de biztosítékkal rátéve az akkura. Volt hozzá kapcsoló, de az halt meg először. Viszont nem volt hozzá vízálló kupak. Ez szerintem valami hihetetlen nagy baromság. Most megint eszembe jutott, hogy kéne... esőben, ha elfelejtem gondosan félrehajtogatni az útból, belelóg a csomagtartóban képződő pocsolyába, és nekiáll vizet bontani, meg tele lesz kékeszöld trutyival... csoda, hogy még érintkezik. Az akku is biztos nagyon szereti.
...de mégis, mit gondoltak? Kesztyűfűtést az szerel a motorjára, aki mindig ragyogó időben van kint, és menjen bárhova, mindenhol garázs várja...?
[ Szerkesztve ]
-
boogie84
veterán
válasz Daywalker #8267 üzenetére
Uhhhh, az komoly. Elso gumit is kellene vennem. Azt hiszem h csak akkor szanok ra annyit, ha motorozom is. Augusztus utan, ha vegre otthon dolgozom.
Azt nem ertem h miert nem erzek a motoron semmit? Ennyira láma lennek h nem érzem?? Vagy elhanyagolható a jelenség...
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #8298 üzenetére
Trainspotting után szabadon:
Choose life! Choose a house, a car, a washing machine. Choose freedom!Életfogytig tartó szabadságvesztés. Fogadd őszinte részvétem
---
Hmm egy fele ilyen távú túrát azért kipróbálnék, de kezdetnek ezek erősek. Nem tudom, hogy viselném az egész napos közúti szerpentinezést, felmálházva, s úgy, hogy másoknál sem gyorsabban, sem lassabban nem lehet menni. Szerintem rosszul. Ezért se szoktam társas túrákra járni.
---
Hír a szervizből, és "d'oh! díj" nekem. Szerencsére csak a kuplungbowdenem ment szét, teljesen kirojtosodott, már csak két szál tartotta. Kuplung ezen kívül kiváló állapotban van. Szóval végtére még egész olcsón megúsztam (olcsóbb, mint a kuplung cseréje, vagy szétszakadt kuplungbowden miatt tanyálni egyet), de ha ezt is megnéztem és észrevettem volna, akkor még olcsóbban megúsztam volna, s a motorom se kellett volna leadni. Na mindegy, tanulópénz.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #8341 üzenetére
Elég vicces, a szelepfedél tömítést csak a veztengely furatainál kell épphogycsak, ott is csak a sarkokban 3 mm hosszan. Ezzel hogy telebasszák, megy a blokkban is szanaszét, ilyenkor szokott az lenni, hogy olajzófuratokat tömít el ez a szar sziló. Igazi kókány így is a munka. A motor lehet jó, azt csak a helyszínen lehet kideríteni. Képekről nem nagyon.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Aliexpress tapasztalatok
- Videós, mozgóképes topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Robot fűnyírók
- Az AI-ra helyezi a fókuszt az Apple M4 SoC
- Kompakt vízhűtés
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest