-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #10334 üzenetére
Akartam is írni, amikor láttam sportmotoron
Nem lehet vele mit kezdeni?
" - Egy cserbenhagyásos gázolást szeretnék bejelenteni, itt a rendszáma
- Mindjárt megnézzük uram. Mentőt ne hívjunk?
- Nem szükséges
- Biztos, hogy ez volt a rendszám? Ezt a rendszámot két éve ön jelentette be, hogy ellopták öntől. Uram? Várjon, hova megy? Hé! Állítsák meg"(biztos nem szószerinti idézet, kíváncsi vagyok, hány embernek ugrik be a film)
Ramius: szombaton Bp. felől megyek (innen indul a Kawa túra), vasárnap viszont pont Kecskemétre, egy kis pályázásra.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Integra
titán
válasz Daywalker #10390 üzenetére
ez elég erős kijelentés, mert csúszik, de mindegy
arról nem is beszélve, hogy a két helyen is kiritikus ponton áll meg a víz eső után, amit ennyi pénzért basznak kisöpörni. persze, ettől még el lehet karistolni rajta, párszor voltam én is, de nem hagy maradandó élményt semmilyen téren bennem.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Daywalker #10392 üzenetére
most mondhatnám azt, hogy amíg a jani ott 1.16ot megy addig mit rinyálok, de én nem a jani vagyok, és nem gyerekkorom óta motorozom és nekem hétfőn öltönyt kell vennem, a cash is kevesebb, így teljesen más hozzá állással kell pályára mennem. majd ha megütöm a bankot akkor veszek 3 motort eldobálni és akkor jobban odatudom tenni magam. meg biztos, hogy inkább megyek sachsenringre vissza meg lausitz-ra. az meg nem igazán érdekel, hogy ki mit ír, a pálya teljesen egyértelműen csúszik, nem ad különösebb biztonságot. ott ahol kecsón röhögve húzok még rá gázt, ott eringen simán elpörög hátul. ez van. persze van akinek mindegy, meg keményebb, bevállalósabb fajta és megrántja a vállát. én még senkivel sem találkoztam, aki ering kapcsán így gondolta volna, mindenki hümmögött.. szóval ez nem ilyen egyértelmű. jó pálya lenne, csak újra kell aszfaltozni. két helyen pedig igenis veszélyes bukótér hiány miatt, ott ha valamit elbaszol, nagy lehet a baj.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
válasz Daywalker #10392 üzenetére
Eringen joval kevesebb tapadas van mint hring. Ettol meg lehet rajta motorozni. Gond inkabb hogy ott hogy strapabiro hatso kell, mert szetszedi a puhabb keverekeket. Vagy olyan marka ami jobban birja a terhelest, pl bridgestone.
Kecson brutal tapadas, van, ha euroring ilyen lenne, sokkal jobban tetszene.
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #10408 üzenetére
szombaton én is elnéztem a kottát kecsón, és rövidítettem a pályán, valahogy így (kár hogy Ali már nem látta ezt a mutatványt, szerintem még meg is tapsoltak a pálya szélén )
kár hogy vasárnap nem mentem ki, de házat festettem, ebédeltem, megmártóztam a tiszában és már este volt.. de legalább hazafelé a 4-esen mentem, amikor lezárták a repteret én akkor éppen motoroztam.. a GoreTex az egy nagyon jó dolog, kár hogy csak a csizmám volt vízálló és egyébként FOSSÁ áztam, vicces volt úgy levenni a bőrruhát hogy a zoknim száraz volt de a ruhámban gyakorlatilag állt a vízés akkor ahogy én megyek körbe kecsón:
egyébként egyelőre én is a technikát gyakorlom és élvezem a motorozást. onnan tudom csak hogy lassú vagyok, hogy állandóan megelőznek, de a nyeregben én jól érzem magam anélkül is hogy a határon mennék
egyébként tudjátok milyen időket mentek?Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #10433 üzenetére
én eddig 6*20 percet voltam kecskeméten, az utolsó kettőn voltak csak mért köreim..
érdekes volt hogy először csak mentem, megnéztem az időmet és másodszor már direkt próbáltam gyorsabb lenni (ami sikerült is), remélem amikor újra megyek erre is rá tudok tenni 1 lapáttal
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
#25954560
törölt tag
válasz Daywalker #10433 üzenetére
en nem emlexem. valahogy ezek a koridok nem jutnak eszembe. eringet is folyton elfelejtem. a lenyeg h mindegyik utan folyton megallapitom h az ace-val elvezetesen lehet kolbaszolni barhol. igaz h kecso az 2. es 3. sebesseg vegig. vagy siman csak 3, tokmindegy neki.
stifi:
en nem probaltam gyorsabban menni. ugyesebben, folyekonyabban probaltam es osszefuzni a kanyarokat logikusan.
khm... elotte persze tobb koron keresztul persu nyomvonalat kovettem[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Daywalker #10463 üzenetére
Nagy palyak utan is furcsa a kicsi. Pl nincs semmi fektav, meg olyan tempoban kell lapon menni, hogy az tok szokatlan. Sportmotornak magasan van a sulypontja, eloszor elegge fura/instabil erzes ilyen lassan ide oda lapra dobalni a motort...e de pont az a poen hogy ez mas, igy lehet uj dolgokat tanulni Jo koridot a kis palyakon is nagyon nehez osszerakni.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Daywalker #10463 üzenetére
A jo koridohoz kecson is rendesen oda kell rakni a gepet. AKi spormotorral ilyen 50 felett megy az nem felteltenul csak az iveket rontja el, hanem +10-20 km/h-val (vagy meg tobbel) gyorsabban bele kellene engedni a kanyarokba a motort. Es azert kecson is van par hely ahol en is csak pislogtam hogy nem merek ugy belemenni ahogy kellene, mert ha elrontom akkor ott a fal/kerites. Szoval lehet fosni 70-el is
-
Daywalker
addikt
válasz Daywalker #10483 üzenetére
Naa, nincs tolómérő még kéznél de asszem túllihegtem a dolgot...kopott talán vagy 2 tized mm-t a két oldal. Csak az zavart meg, hogy a széle fényesebb, ezért optikailag csalóka De majd lemérem.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
csoki46
aktív tag
válasz Daywalker #10788 üzenetére
Volt szerencsém menni 250-es sor 4-el, (kawa ZXR). Szép hangja volt meg minden, nem rossz nézni mikor az óra túlsuhan 18000-en, de azért na 10-12ezer alatt nem nagyon akar menni. Tényleg pálya fegyver.
A nagy hangú kis motorokról mindig ez a videó jut eszembe. Először csak hallgasd meg aztán nézd meg
-
KubanitoS
veterán
válasz Daywalker #10768 üzenetére
Ez a 2013-as Kawa valami kegyetlen jól néz ki.
zedok: 1993-as évjárat, csöppet fura összhatás (valszeg törve volt, ki tudja hányszor) és nem is úgy néz ki, mint amit folyamatosan szervizeltek volna. Csak a "megkímélt" szó hiányzik a hirdetésből.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
zenwalk
senior tag
válasz Daywalker #10768 üzenetére
Ó istenem de gyönyörű. Nekem nem kell más motor Végig dolgozom ezt az évet meg a következőt is csak legyen egy ilyenem 2012-es kawasakik 1,5 millió körül vannak. Ez vajon mennyi lesz? Mikor fognak megjelenni?
Voltam érdeklődni a tanfolyamokkal kapcsolatban. Azokról, amik még a hónap elején indulnak lecsúsztam, a következők meg csak a hónap közepe/vége felé lesznek amik már későek. Nem hiszem, hogy be tudnám fejezni novemberig, úgyhogy várok januárig. Ha minden jól megy, áprilisra lesz jogsim (A2?)
csoki46: Vizsgázni csak október vége, november elejéig lehet, az időjárástól függően. Ha addig nem fejezed be, akkor mindent előröl kell kezdened januárban. Szóval a helyedben én gyorsan keresnék még a hónap elején tanfolyamot, hogy augusztusban be tudd fejezni és szeptemberben már vezethess. Én sajnos nem találtam tanfolyamot
doc: Szegeden csinálnám. Az a legnagyobb gondom, hogy még robogót se vezettem és nem hiszem, hogy 1-1,5 hónap alatt meg tudnám csinálni a vezetést
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Daywalker #10928 üzenetére
Errol mar beszeltunk itt. Ultra gaz. Egy motoron mi a f*szt akarnak evente vizsgaztatni amikor sokkal kevesebbet mennek mint az autok. Arrol nem is beszelve hogy akinek van esze, az nem ul fel hulladek allapotu motorra. (persze nincs mindenkinek esze)
Szerintem amugy siman a szoci modszer ez a bejelentes. Bejelentenek valami horror baromsagot, felhordul a nep, majd a felet visszavonjak, es mindenki megnyugszik hogy megse lett horror, csak a fele. KOzben meg csak lenyomtak az emebrek torkan egy 2x aremelest a 4x helyett.
[ Szerkesztve ]
-
tutis
őstag
válasz Daywalker #10928 üzenetére
én most két opcióval gondolkodok erre. Vagy kivonatom a motort és csak pályázok, vagy átalakítom, mivel mostani állapotában sajnos megbukna az éves műszakin. Azaz most se bukott meg csak tejelni kellett
Viszont nem akarok minden évben plusz zséket belefektetni hogy ne hasaljon el vizsgán, viszont az eredeti idomot tuti nem fogom visszapakolni a motorra, az marad a polcon karcmentesen..
Szóval érik az ötlet hogy utcán is sokkal jobban használhatóbb motort építsek a gixxerből, de úgy hogy még pályán is tudjak vele karcolni.. Lényegében 600-as virus lenne
Íme az ötletadó:[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #10933 üzenetére
az a baj, hogy nincs... ha nem húzzák ki a zsebedből muszájból a pénzt, hidd el máshova fogod elkölteni és nem fogod félrerakni pályázásra..
én is úgy motorozom, hogy amivel lehúznak azt csak kigazdálkodom valahogy hogy nyeregben lehessek, de ha ezek nem lennének annak a pénznek bőven lenne máshol is helye, nem tudnám félrerakni és nélkülözni.
így ebben a formában a pályázás nekem csak plusz kiadás lenne, mert egyszerre nagyobb összegeket kíván mint a sima fenntartás.. ráadásul egész nyáron motorral járok, én már ezzel is spórolok pénzt..inkább maradok a sima kivonatás + további használat mellett ha minden kötél szakad, persze biztos én vagyok a felelőtlen geci ha rendszám nélküli motorral járok meg blablabla de leszarom, mindennek van határa.
főleg azon csodálkozom hogy az emberek még nem lázadtak fel ezek után, tényleg mindent meg lehet velünk etetni következmény nélkül, és én is csak pofázok arról hogy majd jól ellenállok, de csak pörgetem a mókuskereket ahogy mindenki más..lehet büntetésmegelőzési céllal tényleg olvashatatlanná teszem mostmár a rendszámom, úgy érzem teljesen jogos lenne részemről és nem ébresztene bennem bűntudatot...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #10946 üzenetére
hát ott a Hungaroring, de még egy Alpok-Adria futamot is képtelenek leszervezni, a legutóbbi futamot is áttették a Slovakiaringre szégyen-gyalázat... a nevetséges áraikról nem is beszélve, igazi töketlen banda a társaság! na nem mintha én jobbat tudnék egymagam összeszervezni, de amennyit látok belőle az nekem untig elég...
Senkiháziak kezében van a popszakma...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
tutis
őstag
válasz Daywalker #10974 üzenetére
nem tudom, én nem hallottam mostanában olyan baleseti hírt hogy a sötétített fólia miatt volt karambol mert nem jól látott a fólia miatt a sofőr, viszont nemrégiben ugye volt az az eset amikor az idős néni elütötte a babakocsis ikerpárt amiben mindkét csecsemő meghalt.. A vezető azt mondta elvakította a nap és nem látta az út szélén a babakocsikat..Talán ha lett volna fólia az üvegen akkor nem történik meg. [link]
Szóval lehet itt hozni példákat a fólia ellen is, de simán van érv mellette is..Csakhát valakik eldöntik mi a szabályos és mi nem, ahhoz kell igazodni..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
TayRol
veterán
válasz Daywalker #10978 üzenetére
elvileg a B oszlop elott is tehetsz rá fóliát, de legalább 70%-os fényáteresztésnek kell lennie:
"...A vezető üléssor melletti üveg és fólia együttes fényáteresztő képessége nem lehet kevesebb mint 70%.
A gyárilag színezett üvegekre legálisan a színtelen biztonsági fólia sem alkalmazható, bár ezt a fóliát sem lehet szabad szemmel észrevenni, mert 89% a fényáteresztő képessége (majdnem víztiszta). A fólia és az üveg fényáteresztő képessége a felragasztás esetén összeadódik, tehát a 70%-os üveg és a 89%-os fólia együttesen 62,3% látható fényt enged át, ami 7,7%-al kevesebb mint amit a Magyarországon jelenleg érvényben lévő szabályozás lehetővé tesz..."[ Szerkesztve ]
-
ujskodas
tag
válasz Daywalker #10978 üzenetére
Szombaton jött velem szemben egy Kawasaki 600-as sportmotor. Vezetője: rövidgatya, ujjatlan trikó, lábán nem emlékszem mi, a sisak a feje tetejére rakva, úgy, hogy az állvédő volt a homlokánál. Utasa: ugyanez, csak ha jól emlékszem rajta rendesen volt a sisak.
"Nóóórmáális? Margit! Nóóóórmáááális?"Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
-
-
tutis
őstag
válasz Daywalker #11020 üzenetére
Nehogy azt hidd, a dunlop pályagumik pl elég jó tartósak utcán is. A gyári Bt016-ot 4500 alatt lenyaltam, ennyit elmegy nekem a dunlop D209-D211 is..
Voltam már Bt016-al is pályán, többször is. Legelőször amikor megvettem a motort kaptam egy ingyen pályanapot, azzal mentem fel, persze óvatosan. 2 hetes volt a motor, nem akartam kockáztatni
Utána megvettem a BT016-ból a többkomponensűt. 1 pályanapot beletettem, de gyorsan el is adtam, mert kb 15 perc után túlmelegedett.. Nem akartam kockáztatni, inkább olyan gumit veszek amiben több a tartalék. Persze hamarabb el is fogy, de hát valamit valamiérthttp://www.youtube.com/tutisgsxr
-
yodamastah
őstag
válasz Daywalker #11020 üzenetére
2005ben palyaztam metzeler z6-al tobbszor is a hungaroringen. Labtartot szetkoptattam, ugy ereztem megyek mint az allat. Jo volt. Elesni persze konnyebb egy ilyen gumin, de ma mar barmilyen sport gumi alkalmas arra hogy egy jot motorozz a hungaroringen. Ha a korido 2:20 alatt van, akkor mar inkabb legyen olyan sport gumi amit ajanlanak palyara is. Persze ez motor fuggoen ertendo, mert egy 10eves 600as fazerrel nem ugyanaz a 2:20 mint egy zsir uj R1-el
Az palyara is ajanlott sport gumik amugy ma mar nagyon jok. Talan 3-4 seccel lassabbak csak mint egy slick. Arra oda kell figyelni, hogy az utcai guminak ha nagyon tolod, akkor 6-8 kor alatt tulmelegszik, es ekkor elkezd bizonytalanul tapadni. De ez csak altalanossagban irom, regen ilyenek voltak, nem mentem palyan utcai gumival 2006 ota. Szoval lehet sokkal jobbak mar ebben.
[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #11020 üzenetére
Én viszont azt vallom, hogy inkább tapadjon közúton is, még ha jobban fogy is.
Ha egy olyan perecet kivéd, amit egy gyengébb gumival buknál, már bőven behozta az árát. Másrészt, szerintem nem is kopik annyira sokkal gyorsabban. BT003, pár pályakörrel vettem, s akkor olyanokat hallottam róla a neten, hogy 4-6000km-t bír. Azóta van benne ~7000km, néhány alkalom Kecsó / Euroring, és még mindig bőven határon belül van, szerintem még a 10k-t is eléri. Igaz, ez csak 600-as, meg ált. szép finoman szoktam kigyorsítani, s a nagy fékezéseket is, ha csak lehet, kerülöm.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #11035 üzenetére
vagy csak nem tudott róla szerencsétlen hogy nem működik :\
az 1993-as VT250F Xelvisemen is volt ilyen már, sőt még a műszerfalon is volt lámpája ami sárgán világított "STAND" felirattal ha kinn volt a támasz...a cbr-en viszont nincs lámpa a műszerfalon, egyszer be is akartam tolni a kapun, majdnem megborultam vele mert fennakadt... szar ügy
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #11035 üzenetére
Max az etz az amin nincs oldaltamasz kapcsolo. A regebbi motorok olyanok, h ha nincs kapcsolo akkor visszarantja magatol az oldaltamaszt. Japan motornal meg amiota oldaltamasz van azota van kapcsolo is szinte, itt valszeg soherkedes miatt ki volt kotve. Draga az a kapcsolo nagyon. Dragabb mint az elet.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Telekom mobilszolgáltatások
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Milyen légkondit a lakásba?
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Futás, futópályák
- Léghűtés topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen