Új hozzászólás Aktív témák

  • Hasyinto

    csendes tag

    Srácok, szögezzük le; Mindíg volt, van, és lesz picivel drágább és jobb, akár használtban is. Az informatika erről szól. Persze minden annyit ér, amennyiért el tudjuk adni :-) . Magyarországon a garanciális ügyintézés sajnos a béka feneke alatt van. Aki erre panaszkodik, az gondolja át a következőket; Magyarországon semmilyen szabályozás nincs a garanciában eltöltött időre. Cégeknél semmi, magánszemélyeknél 15 nap alatt törekedni kell a hiba elhárítására. Ennél nagyobb átba..ást :-) .. Persze mi mindíg azt a választ kapjuk, hogy "mi törekedtünk, de nem sikerül" :-D És nem tudunk mit tenni. Én 4 hete adtam le egy SSD-t, hogy teljesen kuka, azon aztán tényleg nem volt mit nézegetni.. fel se ált vele a gép. (szervízben dolgozom 3 gépen kipróbáltuk) Szóval teljesen kuka .. A lényeg : 4 hét alatt cserélték ki Úgy, hogy a nagykerbe adtam le... És mondom, ez még nagyon baráti időnek számít. Volt olyan, hogy egy full kuka HDD-t 6 hónapra cseréltek ki. Persze akkor már nagyon mérgesek voltunk, de ennél többet nem tehettünk.... (fenyegetőztünk mindennel) Csak emlékezzetek arra, hogy volt amikor 3 javítás után cserélték a készüléket (még a tabok előtt PL: telefonokat ..stb) Hol vannak már azok a szép idők. Ez a fórum alapvetően a 808dcc ről szól.. ezt beszéljük ki, és úgy is nekünk kell sokmindent megoldani ha már a support nem, vagy csak sokára segít. Barátkozzunk, ne háborozzunk. :-)

Új hozzászólás Aktív témák