Új hozzászólás Aktív témák

  • AtHoS

    nagyúr

    Sziasztok!

    Egy ismerősöm járt a következőképpen:

    Asus 19"-os TFT monitorán fényerőt szeretett volna állítani és közben sikerült betörnie a Menü gombot egy erősebb gombnyomással, mivel nem reagált a szokásos műveletre, közben a monitor fényereje teljesen minimalizálódott és a menü gomb használhatatlansága miatt nem is lehet visszaállítani. Ekkor ugye kiderült, hogy javításra fog szorulni az eszköz.

    Sikerült kideríteni, hogy az Asus weboldaláról letölthető egy dokumentum, amivel elindítható a javítási ceremónia. Futár jött, elvitte a készüléket, majd a mai napon meg is érkezett.
    A csomag kibontása után szembesültek a problémával, miszerint a monitor javítatlanul került vissza és mellékeltek egy levelet miszerint a feltárt probléma nem garanciális jellegű, így nem áll módjukban azt javítani.

    Kérdezném javítási procedúrában jártasabb fórumtársaktól, hogy ilyen esetben véletlenül nem szokás-e egy telefont megengedni az ügyfél irányába a garanciális javítás meghiúsulásáról és árajánlatot adni a szükséges javítás költségeiről? Természetesen még azelőtt, hogy szó nélkül visszaküldjük javítatlanul a terméket.

    Én kicsit meglepődtem a fenti dolgon, de lehet csak én vagyok picit maradi e tekintetben.

    Mindenesetre javasoltam ismerősömnek, hogy holnap munkaidőben próbálkozzon meg egy felelős beosztású munkatárssal kapcsolatot teremteni az ügyben.

    A félreértések elkerülése végett a gyengébbek kedvéért leírom: nem azzal van a probléma, hogy nem garanciális a javítás!

Új hozzászólás Aktív témák