Aktív témák

  • Kleroo

    veterán

    Szerintem egyszerűen benne van a pakliban. Akár egy D3000-et szervizelnek,akár egy D4-et.
    És biztos magyarázata is van,hogy kimaradt egy végső ellenőrzés(ebédidő,fontos telefonhívás,áthívták másik géphez,bármi).

    Nekem is sokszor van ilyen "szerencsém",akár gyári hibáról,akár ilyen gariztatós problémáról van szó. Murphy szeret engem. Így jó ideje megtanultam,hogy még időben át kell nézni mindent hogy működik-e/megvan-e; illetve nem sérült meg,nem használták-e.
    (Csak egy példa ami duplán szívás: Alpine Mélyláda. Megvettem,beszereltem több nap szenvedéssel. Cserébe hallgathattam,hogy a hangszóró gyári hibás. Azonnal cipelhettem is be oda,ahol vettem.Leadtam majd 2 hét múlva mehettem érte.A dobozba benéztem,hogy okés,másik hangszóró van benne,így biztos meg is csinálták. De otthon mit kell látnom amikor kiveszem a dobozból? Leejtették a sarkára,és benyomódott. Azt meg ember el nem hinné,hogy nem én voltam. Tehát egy prémium márka termékével nem kicsit megszívtam...)

    Hajlamos az ember túlmisztifikálni azt a tényt,hogy "Nikon Magyarország központ"
    Szimpla melósok vannak ott is,nem droidok. Bár van egy sanda gyanúm,hogy ahol több pénz van erre,ott kevesebb ilyen probléma van.

    Ettől függetlenül megértem a felháborodást,a benzin&idő nincs ingyen.

    Hodor. Hodor? Hodooor!

Aktív témák