Aktív témák
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz KakaosCsirke #3548 üzenetére
Fehéregyensúly és vividség. Mind a kettőre van egy nagyon jó gyógyír, tessék raw-ot használni és mind a két gond elillan. Auto wb-t meg csak akkor használj jpg-ben, ha mindegy a végeredmény. Tudomásul kell venni, hogy a dslr-eket sokkal inkább raw-ban érdemes használni, mint jpg-ben. Az lcd kijelző szín- és élességhelyessége meg csak arra jó, hogy nagyjából ellenőrizni tudd a dolgokat. Érdemes még visszajelzésnél a hisztogram nézetet használni.
-
Dualon
tag
válasz KakaosCsirke #3548 üzenetére
Ken Rockwell nekem nem barátom.
Engedd meg, hogy további olvasgatást, utánjárást, tapasztalatszerzést javasoljak neked, valamint sok-sok örömet az új géppel!
e-Arc.hu
-
lugosi
MODERÁTOR
"Ha Ken Rockwell a barátunk, akkor már nincs szükségünk ellenségekre!"
Javaslom a kenrockwell.com domén szűrését beállítani a tűzfalnál
Ja, vannak a neten ilyen pdf-ben terjedő user guide-ok, Thom Hogan oldalán (www.bythom.com), annak a D40 változatát javasolnám bészerezni. És az ő lapjának olvasgatása is javallt. A 18-200 obiról elég jókat ír amúgy: http://www.bythom.com/18200lens.htm
-
csiga997
őstag
válasz KakaosCsirke #3548 üzenetére
Hát, ez egy szép hosszú lista, ezért csak sorban:
1. RTFM
2. RTFM
3. RTFM
4. RTFM
5. RTFM
6. RTFM -
KakaosCsirke
tag
Szia Lugosi,
Az 1.8-as lencsét 1.8-on használni, hát csak kényszerből szabad.
50/1.8-at nem az elsessege miatt vettem. A hatam kozepere se kell egy fix manual, amikor ott az ultrazoom USM 18-200. Kovezzetek meg, de nekem akkor is a kenyelem a fontosabb szempont. Az 50/1.8-at olyan celokra vettem, amikor ecceruen nincs eleg feny ahhoz, hogy az ultrazoommal hasznalhato kepet tudjak csinalni. Irtam egy kis progit (szakmai artalom) ami atnyalazta a vinyomon levo kb 5000 FZ30-cal keszitettet kep exif adatait, es kirajzota a statisztikat, hogy melyik fokusztavot mennyire hasznalom. A gorbe 70 es 100mm (35mm eqv.) kozott csucsosodott, igy esett a valasztas a fillerekert vesztegetett 50/1.8-ra. Az 1.8 es 1.4 kozott pedig csak 2/3 fenyertek viszont kb 50.000HUF kulonbseg van, ezert nem ruhaztam be arra.
Az M mód egytárcsás gépen eléggé izé, de a manuálban benne van, hogy gombnyomás nélkül az egyik értéket állítod, aztán le kell nyomni az expokompenzáció gombot, és akkor állítod a másik értéket.
Kiprobaltam, igy valoban megy. Koszi.
A 320-on való zaj érdekes kérdés, a sötét részeken lehet hogy zajosodik, de jól kiexponálva a képet a középtónusok és a fényesebb részek biztos nem lesznek zajosak.
Iteld meg magad. Szerintem az egen lathato zajosodas ISO320-hoz sok. Felraktam ide a kepet, ugy ahogy kihullott a gepbol (2.8MB) Mult heten lottem Torokorszagban. [Apollo templom]
Az 50-es obit érdemes lenne kipróbálni 4-en és 5.6-on, állványról,
Kiderult a hiba. Gondolom, nem lepodtok meg: user error. Elkenyelmesedett varosi user hozzaszokott a kepstabihoz. Feltekertem a zaridot 1/1000-re es egybol eles lett a kep. Viszont ez egyben el is keseritett, hiszen a kepstabi hianya miatt pont arra nem lesz jo amire eredetileg akartam: gyengen megvilagitott helyszinekhez. Kiveve, ha lehet allvanyt hasznalni.
[ Szerkesztve ]
Istenről beszélni ciki. Feszegetni a kérdést, hogy mi van a halál után nem illik. Pedig a statisztika nem hazudik: 100 emberből 100 hal meg.
-
KakaosCsirke
tag
Ahogy elnezem, Ken nem valami nepszeru itt a torzstagok kozott. Olvastam a neten nehany irasat es az o tanacsa miatt valasztottam a D40-et a D40X helyett, es az SB400-at az SB600 helyett. Egyaltalan nem bantam meg. Mar az elso heten elojott a D40 1/500 VS 1/250 vakuszinkron elonye. A SB400 meg olyan kicsi, hogy siman befer a minimalista utazo fotos taskamba. Nekem nem tunt fel, hogy a csako kozveszelyes lenne. Mi az oka ennek a szeleskoru utalatnak?
Istenről beszélni ciki. Feszegetni a kérdést, hogy mi van a halál után nem illik. Pedig a statisztika nem hazudik: 100 emberből 100 hal meg.
-
Flow
senior tag
válasz KakaosCsirke #3557 üzenetére
1/1000?? Ezt még 1/100-on is lazán ki kéne tartani...
Rationally I have no hope, irrationally I believe in miracles.
-
KakaosCsirke
tag
válasz csiga997 #3555 üzenetére
Hát, ez egy szép hosszú lista, ezért csak sorban:
1. RTFM
2. RTFM
3. RTFM
4. RTFM
5. RTFM
6. RTFMTomor, velos. Csak egyeterteni tudok.
(Egyebkent azert nem olvastam a manualt, mert a nyomtatott verzio ami jart a gephez hottentottaul volt, elektronikusat pedig nem tudtam/akatam magammal vinni egy hetre Torokhonba) Szoval ez Gyaurisztanbol nezve valoban RTFM, de azert szerintem jogos a kifogasom hogy csak intuiciora hagyatkoztam a kezeles elsajatitasahoz.[ Szerkesztve ]
Istenről beszélni ciki. Feszegetni a kérdést, hogy mi van a halál után nem illik. Pedig a statisztika nem hazudik: 100 emberből 100 hal meg.
-
KakaosCsirke
tag
Ez igaz. A rendkivul tudomanyos teszt igy zajlott: Nem szaroztam, rairanyitottam a gepet egy jol megvilagitott reszre es ott 1/1000 lett a zarido.
Istenről beszélni ciki. Feszegetni a kérdést, hogy mi van a halál után nem illik. Pedig a statisztika nem hazudik: 100 emberből 100 hal meg.
-
Flow
senior tag
válasz KakaosCsirke #3561 üzenetére
Végülis pont ilyen célból vetted, nem?
Rationally I have no hope, irrationally I believe in miracles.
-
Flow
senior tag
válasz KakaosCsirke #3557 üzenetére
iso 360? AZ hogy?
Rationally I have no hope, irrationally I believe in miracles.
-
KakaosCsirke
tag
Vegig neztem az EXIF-et, es egy kicsit megzavarodtam. Van egy ISO2 nevu sor is benne ami 200-as erteket ir. Valamint az expo kompenzacio az -0.67-re volt allitva. Lehet, hogy az expo kompenzaciot ugy erte el, hogy az ISO-t 200-on hagyta, de ugy kezelte mintha 360 lenne? Zavaros a dolog egy kicsit.
Istenről beszélni ciki. Feszegetni a kérdést, hogy mi van a halál után nem illik. Pedig a statisztika nem hazudik: 100 emberből 100 hal meg.
-
Flow
senior tag
válasz KakaosCsirke #3566 üzenetére
Azt hittem csak iso320 meg 400-at tud. Hogyha túl hosszú a záridő, akkor is lehet zajos a kép, de azért nem 1/30nál.
Nincs ötletemRationally I have no hope, irrationally I believe in miracles.
-
KakaosCsirke
tag
Meg egy kerdes. Ha auto ISO-t hasznalok, a gep nem irja ki valasztott ISO erteket, csak a kep elkeszitese utan. A info gomb altal elohivott oldalon kiirja ugyan az altalam beallitott ISO erteket, de miutan az auto ISO engedelyezve van, ez az ertek siman felulirodik. Ezt tenyleg nem lehet tudni elore (hulye Nikon), vagy csak en vagyok kiemelkedoen bena?
Istenről beszélni ciki. Feszegetni a kérdést, hogy mi van a halál után nem illik. Pedig a statisztika nem hazudik: 100 emberből 100 hal meg.
-
Flow
senior tag
válasz KakaosCsirke #3568 üzenetére
Hát ezt én megint passzolom, sosem használtam még a gépem auto isoban.
Rationally I have no hope, irrationally I believe in miracles.
-
BEE
addikt
válasz KakaosCsirke #3568 üzenetére
Auto ISO-t akkor állíts, ha nem érdekel az érték.
Ha tudni akarod, akkor állítsd be magad az értékét.BEE
Fradi volt, Fradi lesz, amíg a földön ember lesz !
-
BEE
addikt
válasz KakaosCsirke #3557 üzenetére
Ezen a képen feltoltad a kontrasztot, a színt, meg az élesítést.
Szerintem ezért erősödött így fel a zaj, RAW-ban jobban nézhetett ki.BEE
Fradi volt, Fradi lesz, amíg a földön ember lesz !
-
lugosi
MODERÁTOR
Mire ideértem már kb mindent beírtak amit én is akartam (Apollo Templom kép).
Amit kár volt: camera jpg használata, auto iso és iso 360 (valóban érdekes), még nagyobb kár a -2/3-os kompenzáció, megnyitottam PS-ben és a levels megfelelő állítása után (gyakorlatilag a -2/3 visszacsinálása) sokkal jobban nézett ki. Ha csak annyit teszel, hogy akár iso 400-on csinálod meg a képet, és nulla kompenzációval, sokkal jobb lett volna. A zaj elsősorban a sötétebb részeken jelentkezik, így viszont az ég is sötétítve volt.
Az élesítés, kontraszt, színtelítettség szintén nem segítettek a zajnak. Lehet hogy ezek a tényezők egyesével önmagukban nem adtak volna hozzá semmit, összességükben viszont zajosodást eredményeztek.Egyébként meg még mindig az az elvem, hogy inkább legyen egy kép zajos, mint bemozdult. Amúgy szépek a fények a képen.
Persze, a legnagyobb igaza annak volt, aki azt írta, hogy raw-ban kellett volna. Próbáld ki, nem vészes, és sokkal, de sokkal jobb végeredményt lehet vele kihozni.
-
BEE
addikt
Nem feltétlenül kell RAW-ban fotózni egy nyaralást, hacsak nincs
mobil háttértára valakinek, csak azt akartam mondani, hogy az emelt paraméterek
erősítették fel a zajt a jpeg átalakításnál.
De abban egyetértek veled, hogy még mindig jobb, mint egy bemozdulás.Ilyen helyzetekben érdemes alapon hagyni mindent és utólag itthon
minden helyrehozható.BEE
Fradi volt, Fradi lesz, amíg a földön ember lesz !
-
lugosi
MODERÁTOR
Én a nyaralást is abban fényképeztem idén, és amit vittem memóriakártyát, annak az 1/3-át használtam el kb., vagy kevesebbet. Persze ha kevés a hely, akkor ugyanaz igaz mint a zajos vs bemozdult képre, hogy a 85%-os jpg még mindig jobb, mint a betelt kártya miatt el nem készített kép.
-
csiga997
őstag
válasz KakaosCsirke #3558 üzenetére
-
werttzui
őstag
Holnap lesz egy kis Budapest fotózás akit érdekel jöjjön katt
PENTAX
-
csiga997
őstag
válasz KakaosCsirke #3566 üzenetére
A 200 az az alapérték amire te állítottad, az 360 meg amit az auto-iso állított be. A kompenzációt meg valószínüleg te állítottad be -2/3-ra. Így jár az, aki csak tekerget meg nyomkod és közben nem tudja mit csinál.
-
csiga997
őstag
válasz KakaosCsirke #3568 üzenetére
Ha auto ISO-t hasznalok, a gep nem irja ki valasztott ISO erteket, csak a kep elkeszitese utan.
Hát igen, ennyi pénzért még nem írja ki.
-
KakaosCsirke
tag
Koszi a sok segitseget. A szin/elesseg/stb valoban magas. Miutan a gep kezbevetele utan masnap indultunk Torokhonba, tapasztalat nelkul csak a gep apro kepernyoje alapjan valasztottam a Vivid+ beallitast. Tervezem, hogy RAW-ra valtok, de egyenlore semmi tapasztalatom nincs meg vele, ugyhogy ezert egyenlore jpgben nyomultam. Meg ki kell talalni hozza egy egy-kattintasos munkafolyamatot is. Idovel, ha birom tudovel...
Lugosi kartars: Szandekosan hasznaltam a -2/3 kompenzaciot, mert melykek eget akartam, hiszen az tolti ki a kep teruletenek 60%-at, es ez sikerult is. Igaz, hogy ezt utolag is kihozhato szoftveresen, de csak akkor ha nem futok ki a dinamikai tartomanybol (ertsd, kieges). A dpreview oldalan azt lattam, hogy gepnek a sotetebb reszen kb 5 fenyertek, mig a vilagosabb reszeken 3 fenyertek a D40 dinamikaja (azaz osszesen kb 8EV). Tehat ha 1 fenyertekig minuszba kompenzalok, akkor eppen a gep dinamikai tartomany kozepe fele megyek es csokkentem a kieges veszelyet a bebukas jelentos kockazata nelkul. Javits ki lecci ha balgasagokat irok.
Egyebkent sietnem kellett a keppel, mert a naplementere rajzottak oda a turistak.
Egyebkent, itt van amit megeditaltam Gimp-ben. Elzavartam a turistakat, lebontottam azt a hatterben levo ronda epitmenyt es leszurtem a zajt (1.2MB): Apollo templom kitakaritvaIstenről beszélni ciki. Feszegetni a kérdést, hogy mi van a halál után nem illik. Pedig a statisztika nem hazudik: 100 emberből 100 hal meg.
-
KakaosCsirke
tag
Ezzel velemennyel egyaltalan nem ertek egyet. Ahogy Scott Kelby is ajanlja a konyveben (egyebkent jo konyv, nem untam halalra magamat rajta), az automata beallitasok (P mod, auto ISO) mind nagyszeru segitseget kinalnak ahhoz, hogy elkapj egy hirtelen jott lehetoseget. Ha pedig az adott pillanat eleg sokaig tart ahhoz, hogy mindent kedvedre beallits, akkor rajta...
Istenről beszélni ciki. Feszegetni a kérdést, hogy mi van a halál után nem illik. Pedig a statisztika nem hazudik: 100 emberből 100 hal meg.
-
Flow
senior tag
válasz KakaosCsirke #3581 üzenetére
Asszed ennyivel el van intézve?
Rationally I have no hope, irrationally I believe in miracles.
-
Dualon
tag
válasz KakaosCsirke #3558 üzenetére
Ken 'ultravivid' Rockwell tipikus példája a túlszaturált, nem túl igényes, lényegében csak giccset nyújtó amerikai fotográfusnak.
Sok tapasztalata van, sok gépet látott, és nem feltétlenül rossz, amit mond. Viszont mindent, úgy értem, MINDENT óriási fenntartásokkal kell tőle fogadni. Rendkívül elfogult, és mindig az a legjobb, amibe épp beleszeret. Klasszikus példája ennek a 18-200-as optika, ami szerinte elver 5x jobb lencséket is. Nyilván.e-Arc.hu
-
Dare2Live
nagyúr
válasz KakaosCsirke #3582 üzenetére
én 80%ban p/priorityn és 70%ban auto ison lövöldözök, vaku szintugy vmelyik "auto" modban, ahol beállítgatoma dolgokat mert kell és van r idő az max 20%.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dualon
tag
válasz KakaosCsirke #3557 üzenetére
Már írtam korábban is: olvass, tapasztalj. Kérdéseid zöme user error-t feltételez. Mindenki botladozik az elején a felszerelésével, a kérdés csak az, mennyire szerényen teszi.
Szerintem praktikus megismerni a vázat. A kollégák már említették a zajosodás okait, a D40-ből a látott képnél sokkal többet ki lehet hozni.
Aztán tanácsos megismerkedni az objektíveiddel is. Melyik mire való, hol teljesít a legjobban, hol nem illik használni, és így tovább. Az 50/1.8 pl. 2.2-től talál magára, 2.8 felett borotva, 5.6-8 táján a legjobb, onnan kezd belőle faragni a diffrakció.
No, ha a felszereléssel való ismerkedésen túl vagy, illik valamit érdeklődni a fotográfia, mint művészet, mint történelem iránt. Sokan mondják, hogy "minek, csak családi képeket akarok csinálni". Persze. Aztán jönnek a kérdések, hogy mitől ekkora a gyerek orra a képen, meg miért jók annyira X képei. Azért, mert lát is, nem csak néz - látni pedig sok más fotós munkáinak tanulmányozása segít megtanulni.
Ez egyfajta önmagaddal szembeni igényesség. Előbb gondolkodik az ember, aztán kérdez. Előbb jár utána, aztán szapul. Előbb kérdőjelezi meg saját véleményét, s csak utóbb a másikét, ha biztos benne, hogy valóban igaza van. Előbb a saját tudását, aztán a gépét.
A többiek sok-sok technikai tanáccsal láttak el, én azt a részét már nem nyújtanám. A fentiekkel a legkisebb bántó vagy lenéző szándék nélkül szemléletbeli jótanácsokat igyekeztem adni.
Remélhetőleg sikerrel. Oly sok a kattintgató.
e-Arc.hu
-
-
Dualon
tag
válasz csiga997 #3576 üzenetére
Az indexen korábban lefordítottam, ha esetleg magyarul valakinek könnyebb.
A végén van pár saját is.Ken Rockwell a fotográfia Chuck Norris-a.
Ken Rockwell fényképezőjén a miénkhez hasonló beállítások vannak, kivéve ezeket: P[éldátlan] A[ztamindenit prioritás] S[zuper prioritás] M[agasságos]
Ken Rockwell nem állít színeket. A világét igazítja az övéihez.
Természetesen Ken Rockwell is töröl egy vagy két fotót. Mások ezeket hívják Pulitzer-díjasoknak.
Ken Rockwell nem állít DoF-ot. A téridőt változtatja meg.
Circle of confusion? You might be confused. Ken Rockwell never is. - Ehhez nincs szuszom lefordítani.
Ken Rockwell nem vár a fényre tájképfotózáskor - a fény vár rá.
Ken Rockwell sosem fordítja gépét portré pozícióba. A földet dönti meg.
Ken Rockwell rendelt egy L-es lencsét a Nikontól. Kapott.
Ken Rockwell az egyetlen személy, aki lefotózta Jézust; sajnos kifogyott a filmből, és egy darab szövetet kellett használnia.
Mikor Ken Rockwell [expó]sorozatot készít, mindhárom változat első helyet nyer három különböző kategóriában.
Mielőtt a Nikon vagy a Canon piacra dob egy kamerát, elmennek Kenhez és felkérik tesztelni. A legjobb kamerák a Nikon címkét, a kevésbé jók a Canon címkét kapják.
Egyszer Ken tesztelt egy kamerát, mely után azt mondta, a Canon címkét sem teheti rá. Így született a Pentax.
A rockwelli vezérelv nem az újragondolás - Kennek egyszer sem kell gondolnia.
Ken Rockwell többé nem használ vakut a Nagasaki eset óta.
Csak Ken Rockwell fotózhatja Ken Rockwellt; mindenki más filmje egyszerűen túlexponált lenne géniuszának fényétől.
Ken Rockwell az egyetlen, aki önarcképet tud készíteni rólad.
Ken Rockwell szeretett volna valamit, ami megragadja az alacsonyabb rendű fotósokat, s lőn... a kacsák.
Ken Rockwell aktjai teljesen fel voltak öltözve az exponálás pillanatában.
Ken Rockwell egyszer tervezett egy zoomobjektívet. Ezt ma Hubble Űrteleszkóp néven ismerjük.
Mikor Ken kibontja CF kártyáját, azon már mesterművek vannak.
Rockwell portréi olyan élethűek, hogy adót kell fizetniük.
Ken Rockwell asztalán a Kuka ikon valójában egy élőkapocs a National Geographic Magazinhoz.
Ken Rockwell úgy betűzi a kompaktot, hogy "h-a-s-s-e-l-b-l-a-d"
Mikor Ken Rockwell áttért a digitális technikára, a National Geographic majdnem csődbe jutott, mivel Ken többé nem dobott fizikailag a szemétbe fotókat.
Ken Rockwell minden 10 képéből 11 megtartandó.
Ken Rockwell digitális állományai 0-kból, 1-esekből ÉS 2-esekből állnak.
Ken Rockwell soha nem fókuszál. Minden a DoF-jába mozog.
Ken Rockwell képei annyira tökéletesek, hogy az Adobe újratervezte neki a Photoshopot: az egész egyetlen Bezár gombból áll.
A tripod kifejezést az ő kontúrjai alapján alkották meg.
Ken Rockwell sosem készít borzalmas munkát, csak a munka túl magasröptű a nézőnek.
Egy bizonyos high-end fényképezőmárka azután nyerte nevét, hogy az emberek észrevették, a minőség nagyban "like a" [lefordíthatatjan szójáték, 'lajka' ejtésű, 'hasonló' jelentésű] Rockwell.
Ken Rockwell nem a fényképészet Chuck Norris-a. Chuck Norris a harcművészetek Ken Rockwellje.
Ken Rockwell soha nem kezd. Ő folytat.
Hasonlókat egyébként elég könnyű alkotni, íme pár saját:
Ken Rockwell nem tesztel. A Tudás kéri fel őt, hogy szólhasson általa.
Ken Rockwell tiszteletére született meg a NUG: National Ultravivid Geography.
A Nikon cég nagyrabecsülése jeléül Ken Rockwell minden zoomlencséjét a 18-200 VR felirattal látja el.
Chuck Norris a pörgőrúgást Ken Rockwell panorámafotózásából tanulta.
Hálásak lehetünk, amiért egyáltalán van fény az univerzumban és fotózhatunk: Ken szabadonengedi, amire már nincs szüksége.
e-Arc.hu
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz KakaosCsirke #3580 üzenetére
Nem írsz balgaságokat, sőt. Szerintem mégis egy kicsit próbálhatod lazábbra venni a dolgot, ne a szemednek higgy az lcd-n, hanem jelenítsd meg a hisztogramot, ha az alapján kiégett, akkor csak olyankor érdemes korrigálni. Persze az eredeti kép, az eredeti szándék (sötétebb környezet érzékeltetése, égbolt) teljesen érthető. A módosított változat nagyon jó lett!
-
Dualon
tag
Érdekes dolog egyébként, hogy a fotográfia technikai része iszonyú ütemben fejlődik, lassan már azt sem kell tudnod, mit is akarsz a gépedtől, mégis megcsinálja a képet.
Egy szűk keresztmetszetet láttam eddig, amiben jelentős előrelépés nem történt: a fény. Hiába a kényelem, hiába a gyorsulás, kevés fényben nem lehetett lényegesen jobb képeket csinálni, mint egy pöpec diával (nega picit kényesebb volt).
S valahol ezért (is) szeretem a Nikon innovatív filozófiáját, valahol ezért ugrott rá mindenki a D3 magas ISO-ira: most már gyertyafényben lehet kézből fotózni. Sejthető a jövő.Soha nem a magas ISO-s pixel-peeping vonzott, D3-nál sem elsősorban ez tetszik, de azért itt hatalmas mérföldkövet, valós fordulópontot látunk a saját szemünkkel.
(Nem taglalnám, a módokról hogy jutott ez eszembe. Hosszú.)
e-Arc.hu
-
csiga997
őstag
A 200 nem az az alapérték, amiről a váz indul?
Nem. Auto-ISO-nál beállíthatod a legmagasabb ISO-t, a legalacsonyabb pedig amire éppen a váz állítva van. Magyarul, a tól-ig-et állíthatod. Történetesen itt most 200-ra volt állítva, ami az alapérzékenység, de lehetett volna 400 is, vagy bármi más. Egyébként a D200 is ugyanígy működik szóval nem árt ezt tudni.
-
lugosi
MODERÁTOR
Érdekes dolog egyébként, hogy a fotográfia technikai része iszonyú ütemben fejlődik, lassan már azt sem kell tudnod, mit is akarsz a gépedtől, mégis megcsinálja a képet.
Hogy mennyire így van ez.
http://www.photographybay.com/2007/11/13/canon-1d-mark-iiin-or-iv-rumors/
Jó, lehet hogy hülyeség és egyelőre csak találgatás, de mi van ha mégse?
Ezt ragadnám ki:# Live View with contrast detection AF and HD Video capture (It is rumored that this will revolutionize photo journalism and meet growing requirement for web news video and cross media feeds).
# Capable of capturing stills from HD Video (but only at 2MP resolution)Már elnézést, de ebben hol van a fotózás? Gyakorlatilag csinál a user egy kisvideót HD Video-ban, aztán a pár másodpercnyi száz valahány frame-ből kiválasztja hogy melyik legyen a fotó?
Nemá hogy ez legyen a fotózás jövője!
Aktív témák
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Tudományos Pandémia Klub
- matrix2012 károsultjainak megbeszélő topikja
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Politika
- Spórolós topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Elektromos autók - motorok
- Társasjáték topic
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
- Panasonic Lumix G X VARIO 12-35mm f/2.8 II ASPH. Power O.I.S. (H-HSA12035)
- Panasonic Lumix DC-G9 (V-Log L kiegészítéssel, 4 akkuval)
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM (Canon EF bajonett)
- Viltrox EF-M2 II Speed Booster adapter 0.71x (Canon EF - Micro 4/3)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen