Új hozzászólás Aktív témák

  • ΞΔGLΞ

    nagyúr

    válasz mycso #57195 üzenetére

    A 2.0dci, amennyi van a közelemben, mindenkinek ilyen....

    Akkor a közeledben lévőké, egytől-egyig javításra szorul, köztük a tied is. Én, évente lecseréltetem a váltóolajat, (ami egyesek szerint hülyeség, hát nem az, mert egyrészt félóra alatt megvan és kb xadoval együtt 20 ezer/év ló...sz, ha tényleg emiatt ilyen frankón működik még mindig) pedig pályán nagyon nem kell váltogatni, de ahogy Forceberg is írta az elmúlt extrém hidegekben is szinte magától ugrik/ugrott simán és könnyedén minden fokozatba. Amúgy egyre jobban utálok váltani
    Egyébként a sas 1 hete lépte át 400 ezret, illetve már most 405k van benne, a bakokat és a gané futóművet leszámítva, vagyis cserélve, amit kell, minden gyári. Kettős, lánc, kuplung, solenoid meg mittomén még csak a hangját sem hallatja...Pedig, és ezt már sokszor leírtam, nálam rúgva van, szinte mindig.
    A múltkor sajnos telibe kaptam 170 körül egy csurit , ennél a sebességnél az már sajnos üt, nem is kicsit. Akkorát koppant, hogy biztos voltam benne, hogy valami sérült, de a rendszámtáblával találtam el szerencsétlen, ami be is horpadt és szinte felkenődött rá. : -( Ezek a kis madarak buták, berepülnek a pályára (követve a vezért) és az egyik általában pórul jár. Egy varjúnál ilyen soha nem lesz, nem hiába az egyik legokosabb madár. Sózóval, próbáltam egyengetni, de még rosszabb lett, szóval azt majd cserélnem kell, mert nagyon hülyén áll és mutat.
    Ha lesz időm rá majd elugrok az egyik kormányablakhoz. 12k valamennyi lesz a cseréje, ha minden igaz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák