-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #8510 üzenetére
A twingót hagyjuk, az első szériás twingó óta az összesnek van valami baja.
szával ne az legyen az ellenpélda.havernak IIes meganja van 2004:10 havi, szereti nagyon.
Eddig ő is csak kopó alkatrészt cseréltetett.
a motorját sajna nem tudom melyik az biztos, hogy benzines.Renault power
-
Füge007
senior tag
válasz salieri. #8510 üzenetére
Na akkor annál a Twingónál valami nagy árulás van! Twingó az a Renault amelyikkel a legkevesebb baj van, és ezt nem én mondtam hanem szervizesek. Barátnőm Twingója 2004-es szintén 16V 75 lovas, 120 ezer kilométerrel, csak kopó alkatrészek voltak benne cserélve, megy mint szél, soha nem volt vele baj. 40 ezres Twingónál ilyen hibák normál esetben nem lehetnek.
Füge
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #8584 üzenetére
Baszki cliót írtál bocsánat, igazad van abban még spirálos.
Nincs szerelési könyved a clióhoz?
Sok helyen fentvan már egy csomó típushoz a teljes dokumentáció.
Nekem a meganehoz az első dolgom volt leszedni a gépkönyvet.Nem volt még clió a kezeim közt tehát érdemben sajnos nem tudok segíteni, de biztos, hogy nem túl nagy macera, ha csak a műszerfalat nem kell teljesen szétkapni hozzá, ami akáér meg is eshet.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #8586 üzenetére
Hát a régebbi kocsijaimból kiindulva műszeregység kikap.
Bovden kicsavaroz aztán kihúzod a motortér felé.
Ha nem akarsz sokat szívni az újat a régivel összeszigszalagozod és ahogy húzod ki úgy megy be a helyére az új.
Aztán a váltóbók ki a régi be az új és kábé ennyi is a művelet szerintem ha a műszercsoport kint van onnantól 10 perc.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #8588 üzenetére
Tényleg nem tudom, de szerintem igen.
Max a spirállal kell kicsit játszani csavargatni egy kicsit, hogy szétakadjanak a fogak.
A kicsavarozás, az gondolom ugyan úgy van mint a többi kocsinál, vagy magát a spirál leszorítóját tekered vagy egy 10 es csavar szorítja bele a váltóba egy közdarabbal.Renault power
-
dbius
veterán
válasz salieri. #15335 üzenetére
Hát ha már volt olajcsere és ugyanolyan a hangja, mint amikor alacsony volt az olajszint, akkor sajnos nem nagyon fog már csendesedni.
Amikor elkezdi a kopogást egy ilyen motor pl. az alacsony olajszint miatt, akkor ahogy rátöltöd az olajat és indítod a motort, pár másodpercen belül - normális esetben - megszűnik a kopogás.
Ha nem szűnik meg, akkor az nem jó.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #15337 üzenetére
Az akár milyen motor nagyon rossz jel ha kopog.
Ugyanis az azt jelenti főtengely csapágyas a kocsi.
Ha valóban kopogás és nem csattogás, akkor ott komoly baj, van.Ami pedig fontos, ahogy írod, hogy így fog járni vele a gazdája, akkor nem sokat jósolok, a teljes felújításig, ugyanis szabálytalan kenés következtében amikor indítja a kocsit előbb utóbb a hengerfal is tönkremegy.
Az meg zsebbenyúlós lesz.
Időszerű lenne elmenni egy szerelőhöz aki hidegen meghallgatja a kocsit, hogy mi az ami "kopog".Jobb esetben csattogás nem kopogás, és az valószínűleg szelephézag beállítást igényel.
Rosszabb esetben kopottak a főtengely csapágyak és elengedik az olajat ezért indításkor nincs kenése a motornak.Amíg nem tudom mi és milyen hangot ad én nem járkálnék azzal a kocsival túl sokat.
Renault power
-
Mezga Aladár
veterán
-
Doki16
addikt
válasz salieri. #39952 üzenetére
Természetesen lehet, mindenre lehet menetet vágni. De mivel megszűnt létezni a meneted a száron, ezért csak kisebbet tudsz rá vágni aminek semmi értelme, mert nem passzol hozzá a kerékanya. Meg nyilván oka volt annak, hogy leszakadta a menet, magától nem párolog el róla.
Én a helyedben nem a kerék/fék vonalon spórolnék. Mindamellett egy új csapágy nem fog ártani soha.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz salieri. #39952 üzenetére
Nekem a fékes vágta gallyra a dobot. (r19 2) Akkor konzultáltam a bontóssal és ö mondta hogy egyébként agyonverhetetlenek a dobok. Én néznék bontóban. A gumist meg megrugdalnám.Milyen nyomatékkal tépte meg a csavarokat?
[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
baluka6
aktív tag
válasz salieri. #49178 üzenetére
Az vezetőülés állapota kicsit aggasztó. 150.000km alatt nem lenne szabad ilyen rongyosra kopnia é kilyukadni. A kormány állapota ezeknél nem mérvadó, mivel a lehető leggagyibb habosított anyagból van, így képes 80.000 km alatt szétmállni.
Ha a közeledben van meg lehet nézni, de szerintem egy állapotfelmérésre érdemes elvinni a valós km miatt.
Különben nagy buktató nincs a típusban, hideg motorral ha jól indul, nem csörög-zörög menet közben akkor jó lesz. -
zzz03
őstag
válasz salieri. #49178 üzenetére
igaz nem megane, de a cliomat (2001.10.havi) 235.000 km-rel adtam el. (130.000al vettem ora szerint). es az ulesei hibatlanok voltak, semmi szakadas, kiules. 90kilo vagyok kb alig fertem bele de hibatlan volt 235k km utan is. ebbe a meganeba santit valami...szerintem...
-
válasz salieri. #49178 üzenetére
Szia, nekem az a véleményem, ha teheted akkor PH2-t vegyél belőle (2006 utáni faceliftes).
Megkímélt belső???? -- Hol van az, mert nem látom?
Ez a szervizes duma is sok nekem. Valahogy ez az autó nem szimpatikus.Csak úgy iránynak, itt van pár kép egy 360K km-t futott autóról, ami szerintem nagyságrendekkel jobban egyben van, mégsem hipi-szupi hibátlan megkíméltként volt hirdetve:
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz salieri. #49218 üzenetére
Nem csak az oldalt mutatja, a konkrét kocsit nem mutatta.
(#49219) Pecc:
Az én 2001-es talicskámba 341k megtett kilométer van. Lassan 342k. És érdekesség hogy amennyien szidják különböző helyeken hogy ez a csórók kocsija stb... ahoz képest ennyi kilométer után is az ülés ugyan olyan alakot tart még, stb... mint ha új lenne. Van rajta egy pici szakadás azon a részen ahol a varrás van a háttámla és az ülőrész között de ennyi.Nekem inkább már a sin az ami nehézkesebb szóval ott majd be kell zsíroznom meg az hogy egy minimálisan már a háttámla előre tud bólintani, ha megmozgatom úgy. Gondolom ez valami csavarlazulás miatt van.
De úgy is Clio sport üléseket akarok bele venni csak előbb a karosszériát pöccintem fel.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz salieri. #49225 üzenetére
Az ilyen eladókat azért szeretem mint ez mert ő legalább szépen lefotózza a hibákat, stb... meg szép ház előtt áll ami azt jelenti hogy igényes a család is. Mondjuk az is látszik a képeken hogy esküvőn is részt vettek nem oly rég.
De ha ehez az árhoz hozzáadod a honosítást meg az útiköltségeid akkor lehet azért az árért értelmesebb itthon nézni kocsit. Mert amit linkeltét az 8xx ezer volt. Ez milla felett. Szóval nálunk is kapni milla felett szépeket ha jól kifogod.
Smoke some weed nigga!
-
diablo1984
veterán
válasz salieri. #49225 üzenetére
igen, ez úgy néz ki ahogy ki kell nézni! a hátsó ajtó kárpitját lehet valami kikoszorálta, de lehet gyerek is, azok kíméletlenek minden cuccal, amit elérnek!
MÁS:
Kicseréltem a lagunában is az izzítógyertyákat, 4ből nem 2, hanem 3 volt rossz..... Örök szabály, hogy hidegben nem szerelünk, hát én megtettem, a gázolaj visszavezető t-elágja bánta, ahogy kínlódtam az izzítógyertyákkal, letörtem az oldalsó ágát...... nagyon szuper, azt sem tudom, hogy honnan szerezzek ilyet.... -
tresh
addikt
válasz salieri. #49698 üzenetére
Az a baj igazából hogy azonos megnevezésű felszerelési szintnél is vannak különbségek. Nyugaton nem ugyanaz mint a keleti szekció. Valahol korábban már linkelte valaki a topikba hogy "elvileg" hogy lenne a sorrend. De az is csak kiindulásnak jó.
Laguna kicsit magasabb szint minden téren. Cserébe viszont kényelem extrák terén is előrébb van. Amúgy csak példának hoztam fel hogy ennyi pénzért jobb vétel. Megbízhatóság szerintem egyforma, fogyasztás max 1-1,5 literrel több.
Vagy akkor már kis alku és elhoznám ezt : [link] már ha minden ok vele Ez már közel a full extrához csak az ár végett.
[ Szerkesztve ]
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz salieri. #49702 üzenetére
Én úgy olvastam eddig minden fórumon hogy a költségesebb javítások a dízel kocsiknál 250k kilométer környékén kezdenek előjönni.
Pl turbóhiba, stb...
Illetve azt hallottam még hogy rövid távokon a benzinesek ajánlottak inkább.
De ezt én csak olvastam tapasztalataim nincsenek.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
baluka6
aktív tag
válasz salieri. #49702 üzenetére
Mi lenne a felhasználás jellege?
Ez a 2.0 DCI motor talán a legmegbízhatóbb a Renault kínálatában, de ugye van benne 250.000km és nem tudod, hogy előtted hogyan használták. Minden használt dízel nagy rizikó...
Ha nem mész túl sokat egy évben, vagy sok a rövidtáv, akkor én inkább a benzinest támogatnám. -
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz salieri. #49709 üzenetére
Én egy régebbi euros (Euro 4) Opel Calibra 2.0 16V-t néztem régebben. Azon a műszaki honosítás nem volt lehetséges éz az kijött volna nekem 200k-ból friss műszaki, magyar papírozás, saját nevemen. Szóval abból gondolom hogy ez meg lenne 150k-ból.
Jobb első ajtó és sárvédő valamivel sőtétebb mint a többi elem amúgy tényleg. De lehet csak kapott egy pofont régen ami nem volt nagy de a fényezés nem sikerült jól.
Smoke some weed nigga!
-
tresh
addikt
válasz salieri. #49709 üzenetére
Mindenhez én se értek de sok autó megfordult a kezeim között és van rálátásom. Képről is sok dolog árulkodik ami nem midig baj ha szakszerű a javítás. Volt már nálam olyan T5-s tranyó aminek konkrétan lecsapták az elejét és úgy megcsinálták hogy ha nem mondja a szaki hol vágta el a bodét életbe nem mondtam volna meg hogy törött volt... Csak ezt nem is 100k ból rakták rendbe
Mi lenne a cél amúgy ? Csak renault játszik ? Francia vonalon a pug 307/308 sw 1.6 16v motorral igen csak jó vétel és ennyiért abból is van nagyon jó. M2-nél szerintem jobb vétel ha benzinről van szó és az általad írtakra én csak azt vennék.
[ Szerkesztve ]
-
baluka6
aktív tag
válasz salieri. #49713 üzenetére
Szerintem maradj 1.6 benzinél, valamivel kevesebbet eszik mint a 2.0, de még lehet vele dinamikusan közlekedni.
Pl ez is jó autónak tűnik: [link]
Benne van az alvázszám, le lehet kérdezni. M.o.-n belül viszont szerintem megéri autózni akár 2-300km egy kocsi miatt, mivel nincs akkora kínálat.
Nekem is 1.6 van, csak facelift előtti, ha kérdésed van, akkor írj és segítek, ha tudok. -
diablo1984
veterán
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #49775 üzenetére
A kedves hirdető nincs tisztában azzal hogy mit hirdet
Ebben nincs kettős tömegű lendkerék valóban hiszen nem diesel, van benne helyette okoskerék
Érdemes lehet megnézni, de akár mennyit is hazudik bele a kocsiba ennyit nem adnék érte.
Az illesztéseket meg kell nézni alaposan, nekem az valamiért nem szimpatikus, de lehet csak szarul van fotózva.1.3 a vége és akkor még az eredetvizsgát is ő állná.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #49779 üzenetére
Én is pont azt szúrtam ki, hogy a vezető ülésen mi az a szakadás repedés.
Ez szerintem semmi extra kicsit ki van takarítva.
Egy megnézést megér, egyben van a gép, de ennyit a büdés életbe nem adnék érte.HOPP és az egyik szenzor hiányzik.
(map)
A szívosoron a gyújtótrafók mögött ott aluk de hol a szenzor belőle???Felejtsd el ezt a kocsit.
Ez nekem sumák verda.A gyári aksi van benne azt is most fogod cserélni, és ki tudja még mit és miért adja most el.
Remélem a vezérlés nem a gyári, mert csak keveset ment vele.
Láttam már olyat 11 éves volt a kocsi patika, de nem volt még szíj cserélve rajta mert nincs benne még csak 87.000.-(5 év vagy 100e renaultnál inkább 90e)
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
válasz salieri. #49773 üzenetére
Haverom tavaly, pont kerek 100.000Ft-al drágábban vette a fullos 2011-es, 2.0dci 3-as laguna kombit (mondjuk volt benne 320k km). Na de akkor is...
Egyébként ez a megane2 széria legvége, ezeket kb. ilyesmi áron szokták hírdetgetni.
Az a szakadt ülés picit nekem is böki a csőröm....Mod.: egyébként el kell menni megnézni, esetleg valami hozzáértővel/szakszervizzel átnézetni, aztán mittomén, ha 1.5M-be mehet a buli és tényleg rendben van, akkor éppen mehet a buli. Azért ez csak 2009-es és kevés a méter is benne....
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
dussy
őstag
válasz salieri. #49782 üzenetére
Tavaly szeptemberben vettem 2007/04. havi 1.6-os tempomatos M2 kombit.
Sokáig keresgettem, először a Ph1-et néztem csak. Kiábrándító volt a kínálat, gyatra állapotok, lelakott belsők. Aztán volt egy autó ami elérte az ingerküszöbömet, de magasabb volt az ára az eredeti költségnél. A kis Cliom meghirdettem, 2 nap alatt el is adtam, de a kiszemelt autó a próbaúton kiábrándított... Nem volt mit tenni, autóra szükségem van a munkámhoz.
A megemelt keretbe 2 újabb autó is bekerült, szerencsére az első mindenben befutó volt. A próbaút meggyőzött, szervizbe is elvihetem. Az vásárlás után pár nappal kiderült az eredeti tulaj (kereskedésből vettem), aki készségesen elmondott mindent, szerencsére ekkor sem csalódtam.Évjáratot és állapotot veszünk, én ezt tanultam ebből. Ha neked megér ennyit és van mód rá, hogy valahol megnézetni simán jók leheletnek. Én olcsóban vettem alufelnivel, gyári fejegyeséggel kormányról vezérléssel, tempomattal.
https://hardverapro.hu/apro/apple_iphone_13_spigen_tough_armor_kek_tok/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen